Страница 1 от 4 1234 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 61

Тема: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

  1. #1
    Регистрация
    Jul 2017
    Публикации
    11
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Здравейте,
    Имам Subaru Outback H6 3.0 2001 и ми качва нивото на антифриза в разширителния съд и надува маркучите повече от нормално според мен.
    Всичко започна след като видях веднъж ,че нивото беше намаляло и забелязах,че капачката на радиатора беше счупена.
    Смених я с нова (ashika) и почна да надува маркучи и да качва нивото.Реших да купя оригинална капачка,но и с нея същата работа.Колата не е прегрявала поне откакто аз я карам.
    В момента също не прегрява според мен.Стрелката на температурата си стои на средата.Чрез OBD2 адаптерче следя също температурата и стига максимум до 93-4 градуса,вентилатла сработва и охлажда до 88 и спира и после пак до 93 и т.н.Налях нов антифриз също защото в стария бях доливал много вода вече.Водих колата на сервиз,огледаха и казаха че гарнитурите са тръгнали,нл са в много ранен стадий.Казаха ми да си карам така докато не реша да направя ремонт на мотора и да с енят гарнитурите.Ме обаче ме притеснява това покачване на нивото в разшкрктелния съд и надуването на маркучите.В радиатора намалява защото отива в съда,но не се връща.Бълбукане съм виждал при много загрял мотор и то рядко.Като форсирам даже до 7000 оборота не се увеличава бълбукането - едва ли да е гарнитура според мен.

  2. #2
    Регистрация
    May 2010
    Място
    Монтана
    Публикации
    989
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Е, то като загрее всяка кола качва нивото на антифриза в разширителя. Той затова е там.
    Маркучите също стават по-твърди като достигне работното налягане охл. с-ма. В това няма нищо страшно.
    Ради Стоянов; 0885284389; radikyokushin@abv.bg

    Никога не забравяй, че истинността на казаното няма отношение към компетентността на говорещия!

  3. #3
    Регистрация
    Jul 2017
    Публикации
    11
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Проблема е,че се качва все повече и повече и остава в разширителния съд - а в радиатора намалява.Като изстине колата и антифриза не си сваля нивото.На другия ден сутринта иначе налягането изчезва и при отваряне на капачката на радиатора не се чува свистене.Маркучите са като гума на колело надути когато съм загрял колата - не са на камък,но са си бая надути.

  4. #4
    Регистрация
    May 2010
    Място
    Монтана
    Публикации
    989
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Е това, че не го връща обратно вече е проблем.
    От някъде дърпа въздух като изстива, вместо да връща течността в радиатора. При положение, че с две нови капачки ти го прави - значи не е от капачката.
    Провери за течове. Ако всички съединения са ок, нещата отиват на гарнитури.
    Ради Стоянов; 0885284389; radikyokushin@abv.bg

    Никога не забравяй, че истинността на казаното няма отношение към компетентността на говорещия!

  5. #5
    Регистрация
    Jan 2016
    Място
    Шумен
    Публикации
    163
    Точки (при гласуване)
    2

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    То не само, че дърпа въздух отнякъде, ами и и го задържа. Щом не връща антифриз от "уринатора" в системата значи има въздушен джоб някъде.
    Не знам откъде е автора, добре е да напише, ама да иде при някой който е наясно с боксерите той да си каже мнението, че шанса да окриви някоя глава като прегрее и голям.
    На тия мотори са малко нарядко болтовете на главите и може да оттърве отнякъде ...
    current - '06 Audi A6 Allroad V6 3.0 TDI 6sp AT Quattro
    current - '02 Audi A4 Avant V6 3.0 petrol 6sp MT Quattro
    ex - '04 Subaru Legacy H4 2.0 petrol 5sp MT Symmetrical AWD

  6. #6
    Регистрация
    Jul 2017
    Публикации
    11
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Забелязах,че от радиатора (при капачката) където излиза маркучлето,което отива в разширителния съд няма скоба на маркучлето да го затегне. Дали може от там да дърпа въздух,когато се опитва да дръпне антифриз? Аз по снимки в гугъл гледам,че и другите коли като моята и те нямат скоба. Може маркучлето от старост вече,да не приляга плътно и да си дърпа въздух. Стегнах го със свинска опашка за проба. Колата върви много добре,двигателя не се чува изобщо,че работи и реално не ми е загрявала никога повече от нормалното - стрелката си заковава в средата и не мърда. Средно държи около 88-90 градуса (повече от 94 не стига в големи жеги) - карам я всеки божи ден в задръствания,голям баир,черен път със много газ често и не загрява.Когато ми беше счупена капачката на радиатора изхвърляше антифриз и 2 пъти загря до 105 градуса за малко - не знам дали може да се е прецакало така нещо.Като смених капачката вече над 94 не е стигала - със OBD 2 адаптерче следя.

  7. #7
    Регистрация
    Jan 2016
    Място
    Шумен
    Публикации
    163
    Точки (при гласуване)
    2

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Няма скоба там. Разширителния съд не е под налягане като е при ВАГ-групата примерно.
    Точно през това въпросното маркуче изхвърля излишното в съда, затова го написах "уринатор", и после си го дърпа обратно в системата.
    Иди при някой, който е наясно с боксеровите мотори, щото при Субару като тръгне стрелката на температурата след средата нагоре и вече е късно.
    current - '06 Audi A6 Allroad V6 3.0 TDI 6sp AT Quattro
    current - '02 Audi A4 Avant V6 3.0 petrol 6sp MT Quattro
    ex - '04 Subaru Legacy H4 2.0 petrol 5sp MT Symmetrical AWD

  8. #8
    Регистрация
    Mar 2006
    Място
    София
    Публикации
    4,781
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    е, щом си ходил при майстори и не ти харесва тяхната препоръка, отиди при други майстори, но да са запознати точно с този двигател и го почвайте,
    щом те притеснява да караш така.
    ________________________________________________
    Chevrolet k1500 5,7
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

  9. #9
    Регистрация
    Jul 2017
    Публикации
    11
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Просто и майсторите не са сигурни,че е от това.То не е важно дали ми харесва или не - това нищо няма да промени - което е за правене за правене е.Лошо е да се прави сложен ремонт без да е сигурно,че е от там проблема.
    Цитат Мнение на IvanIvanovi Преглед на публикациите
    е, щом си ходил при майстори и не ти харесва тяхната препоръка, отиди при други майстори, но да са запознати точно с този двигател и го почвайте,
    щом те притеснява да караш така.

  10. #10
    Регистрация
    Jan 2016
    Място
    Шумен
    Публикации
    163
    Точки (при гласуване)
    2

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Цитат Мнение на subaru666 Преглед на публикациите
    ...
    Откъде си?
    current - '06 Audi A6 Allroad V6 3.0 TDI 6sp AT Quattro
    current - '02 Audi A4 Avant V6 3.0 petrol 6sp MT Quattro
    ex - '04 Subaru Legacy H4 2.0 petrol 5sp MT Symmetrical AWD

  11. #11
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Варна/Gävle България/Швеция
    Публикации
    754
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Привет!
    Карам Н6 следващият модел от 2005. Имам подобен проблем. Уплътнението на капачката на радиатора се къса за две години, капачката е закупена от официален представител на субару в Швеция. Страшно съм разочарован от качеството на субару. Тоя номер ми го прави за втори път. Маркучите и се саморазпадат. Преди две години промивах охладителна система беше пълна със гумени стърготини. Сега е същата работа. Нещата отиват на нови маркучи, нов термостат с уплътнение, нови скоби-щото пластмасата е в повече от поносимото и нормална скоба може да счупи радиатора , нова капачка и се надявам да не е духнала гарнитурите.
    Толкова за високто качество.
    Щом не си засмуква обратно антифриза от разширителния съд охлаждащата система не е херметична. Търси от къде изпуска.

  12. #12
    Регистрация
    Jul 2017
    Публикации
    11
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране

    Цитат Мнение на royce Преглед на публикациите
    Откъде си?
    София

    Цитат Мнение на kikimora Преглед на публикациите
    Привет!
    Карам Н6 следващият модел от 2005. Имам подобен проблем. Уплътнението на капачката на радиатора се къса за две години, капачката е закупена от официален представител на субару в Швеция. Страшно съм разочарован от качеството на субару. Тоя номер ми го прави за втори път. Маркучите и се саморазпадат. Преди две години промивах охладителна система беше пълна със гумени стърготини. Сега е същата работа. Нещата отиват на нови маркучи, нов термостат с уплътнение, нови скоби-щото пластмасата е в повече от поносимото и нормална скоба може да счупи радиатора , нова капачка и се надявам да не е духнала гарнитурите.
    Толкова за високто качество.
    Щом не си засмуква обратно антифриза от разширителния съд охлаждащата система не е херметична. Търси от къде изпуска.
    Аз сложих свинска опашка на маркучлето,което излиза от радиатора защото си помислих,че може да смуква въздух от там.Четох и как по-сигурно да обезвъздуша системата и сега го правя.От 2-3 дни нямам проблеми и антифриза не се вдига за сега и си го смуква със сигурност.Ще наливам докато спре да поема радиатора и после ако не губи антифриз значи всичко е наред.Иначе купих съвсем оригинална капачка произведена от FHI . Не мисля,че качеството е лошо.
    Последно редактиран от CarTest™ ; 18-07-17 в 16:56

  13. #13
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Варна/Gävle България/Швеция
    Публикации
    754
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Да де и аз така мислех за качеството затова и го купих преди 4/5 години. Карана е с антифризи купени също от субару официален представител в Швеция. Същото важи и за масла и филтри. Единственото което съм си позволил да не е оргинално е ауспухът и. За жалост действителността е малко по различна.
    Той антифриза в разширителния съд трябва да се вдига като е загряла и да спада като изстине в нормални граници. Нали за това е капачката на радиатора- да изпусне една част от охлаждащата течност към разширителния съд, когато мотора загрее и антифриза се разшири а след това да пропусне обратно течността от разширителния съд към радиатора, когато температурата намалее. Затова и в капачката има два клапана. Проверявай и антифриза в радиатора.

  14. #14
    Регистрация
    Jan 2016
    Място
    Шумен
    Публикации
    163
    Точки (при гласуване)
    2

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Цитат Мнение на kikimora Преглед на публикациите
    ... Толкова за високто качество. ...
    Че кой е казал, че Субару са имали високо качество? А пък как зверски гният ...
    Тия Субару-та са малко пресолена манджа. Едно Митсубиши е много по-издръжливо ...

    Цитат Мнение на subaru666 Преглед на публикациите
    София
    тел: 088 854 4999 - инж. Димитър Лефтеров

    тел: 0896404074 - Тенчо Владев


    Това са твоите хова.
    current - '06 Audi A6 Allroad V6 3.0 TDI 6sp AT Quattro
    current - '02 Audi A4 Avant V6 3.0 petrol 6sp MT Quattro
    ex - '04 Subaru Legacy H4 2.0 petrol 5sp MT Symmetrical AWD

  15. #15
    Регистрация
    Dec 2012
    Публикации
    7
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Колегата ROYCE ти е дал правилните кординати,и Павлин в Пловдив аз имах съшия проблем с съшия автомобил .При мен се оказа спукан радиатор

  16. #16
    Регистрация
    Jul 2017
    Публикации
    11
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Хайде да не почваме темата с качеството на колите. Предпочитам "некачествено субару" - обаче със всичко работещо -не като някои немски ултра здрави коли,на които половината неща не работят. Безпроблемни коли няма - може и да имам проблем сега,може и да нямам - попитах за съвет а вие почнахте с качеството на Субару. Ами предложете ми някое ауди,vw,bmw - то или ел. стъкла няма да работят или ще гасне малко след като запалиш или масло ще тече от всякъде... Циганин със Субару още не съм видял докато със bmw,audi,vw,mercedes има много мангали.С най-голямо удоволствие бих дал толкова пари за ремонт на субаруто колкото струват колите на много от вас във форума . Аз не казвам,че субаруто е супер качествената марка - просто за такава кола имам пари и тази кола ми покрива нуждите. Аз обичам съвсем други коли за които нямам пари обаче . Живея на стръмно място,което не се чисти от никой зимата и не съм имал никакви проблеми,докато едно прекрасно,лъскаво ауди allroad - едвам движеше по пътя горкото - Audi Allroad - жалко копие на Subaru Outback

  17. #17
    Регистрация
    Jan 2016
    Място
    Шумен
    Публикации
    163
    Точки (при гласуване)
    2

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Аз затова му казах на два пъти, че е най-добре да го види тоя мотор човек, който се занимава основно със Субару. Тия машини си имат някои специфики и повечето "майсторани" или не ги подхващат (най-добрия вариант за клиента), или почват да се учат на тоя, разбирай твоя, мотор.
    Има съответно и малко разлики в моторите между поколенията. Уж визуално еднакви, ама нъцки. На 2.0 Легаси ген.2 мърдаше едната глава при зацепване на ремъка, а на Легаси ген. 4, моето, - другата.

    @subaru666 - Само да го имаш предвид, преди да е станала белята (дано НЕ стане де!). Преди време бях чел тема (не помня откога беше темата) из Субару форума за основен ремонт на мотора точно на машина като твоята.
    Магическата цифра беше около 5000 лв. ...
    current - '06 Audi A6 Allroad V6 3.0 TDI 6sp AT Quattro
    current - '02 Audi A4 Avant V6 3.0 petrol 6sp MT Quattro
    ex - '04 Subaru Legacy H4 2.0 petrol 5sp MT Symmetrical AWD

  18. #18
    Регистрация
    Jul 2017
    Публикации
    11
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Цитат Мнение на royce Преглед на публикациите
    Аз затова му казах на два пъти, че е най-добре да го види тоя мотор човек, който се занимава основно със Субару. Тия машини си имат някои специфики и повечето "майсторани" или не ги подхващат (най-добрия вариант за клиента), или почват да се учат на тоя, разбирай твоя, мотор.
    Има съответно и малко разлики в моторите между поколенията. Уж визуално еднакви, ама нъцки. На 2.0 Легаси ген.2 мърдаше едната глава при зацепване на ремъка, а на Легаси ген. 4, моето, - другата.

    @subaru666 - Само да го имаш предвид, преди да е станала белята (дано НЕ стане де!). Преди време бях чел тема (не помня откога беше темата) из Субару форума за основен ремонт на мотора точно на машина като твоята.
    Магическата цифра беше около 5000 лв. ...
    Стига бе човек . Ходих точно при един от сервизите ,които си дал и си ми казаха колко ще струва ремонта - далече е от тези 5000 лв - казаха ми да си карам така и когато реша тогава мога да направя ремонта. Това са наистина митове,че на субаруто поддръжката е скъпа. - Аз лично съм имал и много по-нисък клас кола (няма да казвам марката - че е от твойта група ) и така се счупи,че за да я оправя ми трябваха доста пари (съединител,маховик,скоростна кутия.........) - директно на боклука и се зарекох - повече нищо от VAG групата. Иначе относно цените за ремонт на Субару - не са от най-евтините,но недей да пишеш глупости защото лъжеш хората така. Ти ще ги накараш да си вземат Бентли за по-евтино . Истината е,че всяка една кола се чупи и на всяка една ремонта може да е много солен.

  19. #19
    Регистрация
    Jan 2016
    Място
    Шумен
    Публикации
    163
    Точки (при гласуване)
    2

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Аз да съм споменал някъде, че поддръжката на Субару е скъпа? Напротив, не е. Кола среден клас е все пак.
    Сумата беше толкова при въпросния колега, защото май беше сменил всичко вътре. А и затова ти написах, че не помня откога беше темата. Едно е да е от 2010-та, друго е да е от 2016-та. Няма да ти я търся темата, не ми се занимава. Ако все пак съм сбъркал - моя грешка.
    Следващия път поне почни с това при кого точно си ходил, за да не се прави никой от нас на по-разбиращ от конкретно тези двамата, които са уважавани в Субару форума. И затова са в списъка с "белите сервизи" все пак.
    Аз лично със моето Субару имах забавни моменти, няма как да си кривя душата, ама ... повече никога. Ама всеки си знае своето ...

    P.S. - Бентли не си вземай, че пак е от ВАГ- групата ...
    current - '06 Audi A6 Allroad V6 3.0 TDI 6sp AT Quattro
    current - '02 Audi A4 Avant V6 3.0 petrol 6sp MT Quattro
    ex - '04 Subaru Legacy H4 2.0 petrol 5sp MT Symmetrical AWD

  20. #20
    Регистрация
    Jul 2017
    Публикации
    11
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Ааа ще си взема аз едно Бентли,че понеже е от ВАГ групата ще е със същото качество и здравина и е по-евтино за поддръжка от Субару - ще си оставя и субаруто да може да си издърпам бентлито . Не мога да кажа при кой сервиз съм ходил - много съм доволен от хората за сега и пак ще отида там - не искам да правя реклама. Ако не бях доволен със сигурност щях да спомена къде съм ходил. Темата не беше за качество на марките коли . Както си се разочаровал от субаруто така може и от сегашната си кола да се разочароваш - това,че ти или аз сме се разочаровали от колите си не значи,че са лоши коли . Има си едни много верни статистики за надеждността на марките,проходимостта и чупливостта . Лошото е че ние в България караме коли на старо и не се знае преди това какво се е случвало с тази кола . Извинявай,но не мога да се оплача от 17 годишното си Субару - двигателя не се чува,че работи,не тропа,върви прилично,всичко по електрониката работи безупречно,не е изгнила колата макар,че зимата винаги е в сняг от всякъде . Мога и доста време да си я карам знаейки,че гарнитурата е за смяна . Там където живея всички съседни къщи имат минимум по 1 Субару - ако не вярваш заповядай да поговориш с хората защо карат субару а не друго - едва ли е евтината поддръжка и ниския разход на гориво
    Цитат Мнение на royce Преглед на публикациите
    Аз да съм споменал някъде, че поддръжката на Субару е скъпа? Напротив, не е. Кола среден клас е все пак.
    Сумата беше толкова при въпросния колега, защото май беше сменил всичко вътре. А и затова ти написах, че не помня откога беше темата. Едно е да е от 2010-та, друго е да е от 2016-та. Няма да ти я търся темата, не ми се занимава. Ако все пак съм сбъркал - моя грешка.
    Следващия път поне почни с това при кого точно си ходил, за да не се прави никой от нас на по-разбиращ от конкретно тези двамата, които са уважавани в Субару форума. И затова са в списъка с "белите сервизи" все пак.
    Аз лично със моето Субару имах забавни моменти, няма как да си кривя душата, ама ... повече никога. Ама всеки си знае своето ...

    P.S. - Бентли не си вземай, че пак е от ВАГ- групата ...

Страница 1 от 4 1234 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Nissan Patrol GR Y61 3,0 DI 2001 или Toyota Land Cruiser Prado 90 D4D 2001/2002
    От kolombo79 във форум Какъв джип да си купя?
    Отговори: 43
    Последно мнение: 08-07-15, 00:11
  2. Купувам: Маркуч за източване на АСК.
    От Десислав Добрев във форум Архив
    Отговори: 0
    Последно мнение: 11-06-15, 15:35
  3. Проблем с включване на задна скорост, Санта Фе 2001, 2.0 дизел, 113 кс, автоматик
    От labas във форум Автоматични и ръчни скоростни кутии
    Отговори: 5
    Последно мнение: 14-09-14, 21:34
  4. Отговори: 4
    Последно мнение: 18-06-14, 11:34
  5. Отговори: 4
    Последно мнение: 16-07-12, 09:49

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •