Страница 1 от 3 123 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 45

Тема: Бял дим

  1. #1
    Регистрация
    Aug 2016
    Публикации
    84
    Точки (при гласуване)
    0

    Exclamation Бял дим

    Момчета, днес след 150км. гася джипката пред Метро, пазарувам 30мин. и като паля да се прибирам хоп... бял дим отзад!!!
    След 100метра димът изчезна и повече не се появи, гасих я, палих я, чаках извесно време повече не се пяви бял дим.
    Джипката е с рециклирано турбо преди 6месец, рециклирани дюзи преди 1месец, изолиран АГР механично и електронно, нов филтър картерни газове, без катализатори, без течове или загуба на каквито и да било течности.
    От какво по дяволите може да е, имате ли идеи?!

    Grand Cherokee 2.7 CRD 2004г.

  2. #2
    Регистрация
    Jul 2007
    Публикации
    165
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Бял дим

    Нов папа ???

  3. #3
    Регистрация
    May 2011
    Място
    Нови Искър
    Публикации
    3,075
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Бял дим

    Бяло пуши само антифриза и има сладникава миризма,димът от масло е бяло-синкав ,но страшно мирише на масло.Следи антифриза до милиметър при всички температурни режими.Понякога нещата се засичат по-бавно.
    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

  4. #4
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,191
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Бял дим

    Цитат Мнение на Ивайло-Иванов Преглед на публикациите
    От какво по дяволите може да е, имате ли идеи?!

    Grand Cherokee 2.7 CRD 2004г.
    Нема страшно.Имало е малко нафтичка изпусната.Не е речено , че ще е за постонно.Но , ако зачести - виж човека с дюзите.
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

  5. #5
    Регистрация
    Aug 2010
    Място
    гр. Стралджа
    Публикации
    2,855
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Бял дим

    Имаш ли видимост към горивните маркучи от филтъра към горивната помпа/гнп/дюзи? Вижда ли се въздух?

  6. #6
    Аватара на Кольо
    Кольо е офлайн
    Цървул...
    Старши участник | Организатор |
    | ОС || +ПЛ || ДВиП |
    Регистрация
    Aug 2007
    Публикации
    11,497
    Точки (при гласуване)
    36

    По подразбиране От: Бял дим

    В почти всички случаи беля гъст дим е от охладителна течност попаднала в цилиндрите. Най-вероятно поради "духнала" гарнитура.

    Дано да не съм прав де, ама...
    Има ли желание-има и начин!

  7. #7
    Регистрация
    Aug 2010
    Място
    гр. Стралджа
    Публикации
    2,855
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Бял дим

    Цитат Мнение на Кольо Преглед на публикациите
    В почти всички случаи беля гъст дим е от охладителна течност попаднала в цилиндрите. Най-вероятно поради "духнала" гарнитура.

    Дано да не съм прав де, ама...
    Или в липса на достатъчно гориво в цилиндрите..

  8. #8
    Аватара на Кольо
    Кольо е офлайн
    Цървул...
    Старши участник | Организатор |
    | ОС || +ПЛ || ДВиП |
    Регистрация
    Aug 2007
    Публикации
    11,497
    Точки (при гласуване)
    36

    По подразбиране От: Бял дим

    Я пак?
    Има ли желание-има и начин!

  9. #9
    Регистрация
    Aug 2010
    Място
    гр. Стралджа
    Публикации
    2,855
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Бял дим

    Преди две седмици имах случай с автомобил, няма да му казвам марката и модела.. Задръстена горивна система..
    Не стига достатъчно гориво, въздух по горивните маркучи.. Върви без проблем, но пуши..
    Свалих му резервоара, изчистих го, изчистих горивните маркучи, смених филтъра и проблема се оправи..

  10. #10
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,938
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Бял дим

    Не е вода/антифриз защото при положителни температури няма как наличието на вода в изпускателната система да кондензира във вид на пара. Да не говорим, че от ония дни беше + 40*.
    Масло е най вероятно. От турбото, въпреки, че е правено ......

  11. #11
    Регистрация
    Aug 2016
    Публикации
    84
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Бял дим

    Не се е повтаряло и дано така да продължи.
    Няма загуба на никакви течности все още, ако излезе нещо ще пиша(дано не).
    Благодаря на всички за мненията и съветите
    Хубава вечер!

  12. #12
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,191
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Бял дим

    Цитат Мнение на Десислав Добрев Преглед на публикациите
    Преди две седмици имах случай с автомобил, няма да му казвам марката и модела.. Задръстена горивна система..
    Не стига достатъчно гориво, въздух по горивните маркучи.. Върви без проблем, но пуши..
    Свалих му резервоара, изчистих го, изчистих горивните маркучи, смених филтъра и проблема се оправи..
    Десо , цитирания е комън рейл.При наличие на въздух ще почне да реве "чек инджин" или от датчик на помпа , или от този на рейката.А и тия дюзи не отварят баш при недостатъчно налягане...
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

  13. #13
    Регистрация
    Aug 2010
    Място
    гр. Стралджа
    Публикации
    2,855
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Бял дим

    В такъв случай, да не е изчистен интеркулера и да е вдигнал от него масло към турбината? Иначе как така моментно ще прикади и повече няма..?

  14. #14
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,191
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Бял дим

    Цитат Мнение на Десислав Добрев Преглед на публикациите
    В такъв случай, да не е изчистен интеркулера и да е вдигнал от него масло към турбината? Иначе как така моментно ще прикади и повече няма..?
    Няма нищо такова с интеркулър и турбо.Чети първия пост,Казва десетина секунди! - Точно колкото да поизкади недобре запалено дизелово.Няма драма в случая.
    А дигането на масло от кулера , обикновено става след подаване на "от газта".И ако тече от турбината ще си бръмне на високи.
    Ивайло казва , че е инцидентно и няма загуби на течности. Шашка си се , като всеки след сериозни разходи по ремонт.
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

  15. #15
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,938
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Бял дим

    Дизеловия ДВГ когато вземе масло през компресорната страна на турбокомпресора не пуши. Пуши и то бяло когато хвърли масло през турбинната страна, така, че не става въпрос за интерколер и т.н.
    Както казах, това, че турбокомпресора наскоро е ремонтиран не е гаранция. Има вариант и чисто нов турбокомпресор да хвърля масло.
    Последно редактиран от Аndro 160 ; 06-07-17 в 10:47

  16. #16
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    България,София
    Публикации
    1,414
    Блог Публикации
    3
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Бял дим

    Бяло-синкав дим от масло излиза за 10-20 секунди,когато гумичките на клапаните станат на кокал. Като са студени пропускат масло към цилиндрите. Като загреят уплътняват и пушенето спира.
    Това като стане първи път след няколко паления започва да го прави винаги на студен двигател. Ако не се е повторило,значи не е тази причината за дима.
    Jeep Liberty 2.8CRD Limited 2006,ETECHNO1 GX3123 7V

  17. #17
    Регистрация
    Feb 2013
    Място
    София
    Публикации
    798
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Бял дим

    Здравейте , изчаках малко след последния пост за да видя какво ще кажат колегите ..... !
    Валери Недялков не е виновен , но последното е в разрез с моите разбирания !
    Не знам кой лансира тази теория за гумичките на клапаните , и съм далеч от мисълта че Валери е стигнал сам до този извод . От моята скромна камбанария на дълго годишен механик аматьор това са пълни глупости , виждал съм двигатели с голям (1литър/1000 км. ) разход на масло без подобни симптоми , а и до 500 ml/1000км. е наистина от гумичките на клапаните и пак без тези симптоми дори и при бензинов двигател ..... !
    Така че , Хора като изказвате мнения моля имайте предвид че има младши участници които гледат броят на мнения а не тези с действителен смисъл !
    Еди Рангелов : 0885 088 444
    Няма незаменими има незабравими хора !!!
    Уважавай труда и отдиха си , също на ближния и далечния , не подценявай никога предходните...!!!

  18. #18
    Регистрация
    Jan 2014
    Място
    вАРНа
    Публикации
    693
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Бял дим

    Цитат Мнение на Кольо Преглед на публикациите
    В почти всички случаи беля гъст дим е от охладителна течност попаднала в цилиндрите. Най-вероятно поради "духнала" гарнитура.

    Дано да не съм прав де, ама...
    Коле, не си виждал за какъв БЯЛ дим, става въпрос, като дръпне спирачна течност във всмукателя!
    мисля, да зема а се замисля...

  19. #19
    Регистрация
    May 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,500
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Бял дим

    Цитат Мнение на evos Преглед на публикациите
    Коле, не си виждал за какъв БЯЛ дим, става въпрос, като дръпне спирачна течност във всмукателя!
    Така е . Но дръпне ли веднъж , няма начин да не дръпне и втори път . И трети ...По понятни причини .
    В конкретния казус обаче пушекът е еднократен .

    Иначе ако имаш предвид като количество - така е . Пуши много . Докато изгОри "дръпнатото" количество .
    А пък колко да е бял пушека ... то както е тръгнало да се изреждат всички случаи , в които от ауспуха пуши бяло , темата ше трябва да се прекръсти вероятно на "Петдесет нюанса бяло" .
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

  20. #20
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,802
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Бял дим

    Цитат Мнение на Vlado_Ts Преглед на публикациите
    ...
    А пък колко да е бял пушека ... то както е тръгнало да се изреждат всички случаи , в които от ауспуха пуши бяло , темата ше трябва да се прекръсти вероятно на "Петдесет нюанса бяло" .
    Много си прав ! Тръгне ли бЕл пушек изневиделица, без значение от нюансите, работата става сексуална, щото или ше се набутваш, или ше се изкрИвиш + парите за частите, даже нЕма да е секс ами направо си става чисто е.....
    Последно редактиран от CarTest™ ; 19-07-17 в 21:31
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

Страница 1 от 3 123 ПоследенПоследен

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •