Резултати 1 до 10 от 10

Тема: Проблемен двигател

  1. #1
    Регистрация
    Aug 2009
    Място
    София
    Публикации
    26
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Проблемен двигател

    Здравейте ,колеги имам проблем с работата на двигателя ,става въпрос за фронтера А 2,2 16в X22XE 95г.Та проблема е в ниските обороти ,двигателя притриса и припуква в ауспуха форсира се мудно .Сменил съм свещи и кабели ,ламбда сонда темперетурен датчик .Но проблема си остава .Вързах я с ОП-ком (принудих се да си купя ) практически грешки няма ,но ми направи впечатление че ъгъла на изпреварване варира между -18 и -12 градуса на ниски обороти .Въпрсът ми е нормален ли е този ъгъл ?Знам че на този ти инжекционни сигнала се подава от компютъра и не знам дали между него и бобината има комутатор който управлява ъгъла на изпреварване .Тествах и другите компоненти ,дебитомер датчиците на въздуха и антифриза и стойностите са им в норма.Предварително ви благодаря за информацията

  2. #2
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,193
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Проблемен двигател

    Понякога има и механични повреди при моторите с електронно управление.Че даже и ауспух с намалена пропускателна способност.Не пренебрегвай и това.Не е грешка придобиването на диагностичен апарат.
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

  3. #3
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    807
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Проблемен двигател

    Ако смениш и палеца със дистрибуторната капачка и проблема остане то замери си компресията на цилиндрите , защото се съмнявам в прегорял клапан или легло. Успех!
    Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

  4. #4
    Регистрация
    Jun 2007
    Място
    Своге
    Публикации
    1,482
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Проблемен двигател

    То хубаво да ги смени ,но първо да ги намери?!
    Калин Владов,09РСПБЗН

  5. #5
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    Варна
    Публикации
    980
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Проблемен двигател

    Има една джаджа дето и викат кнок сензор и има основно значение за управление на тоя ъгъл, та провери в тая посока.
    Поздрави!
    Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

    А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

  6. #6
    Регистрация
    Jul 2009
    Място
    Dobrich
    Публикации
    21
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблемен двигател

    колега откачи си дебитомера и пробвай имах същия проблем не го хващаше като грешка

  7. #7
    Регистрация
    Aug 2009
    Място
    София
    Публикации
    26
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблемен двигател

    Благодаря ви за отзивчивоста колеги , за сега нямам развитие по въпроса .Конкретно съм се спрял на два елемента от запалването ,бобина или компютър или евентуално датчик на коляновия вал .От прочетеното до момента и по разни чужди форуми разбрах ,че въпросния модел няма комутатор ,а управлението на искрата е от самият компютър .Евентуално той определя предварението като взима информация от датчика на коляновия вал .Мотора тресе в ниските като го натоваря с завъртане на волана примерно и изпада в моментен колапс (не винаги ) соленоида за празния ход му задига оборотите(моментно) .Иначе оп-кома отчита че всичко е чук и гек ,обороти на празен ход 820-830 .За дебитомера ще пробвам по съвет на колегата ,въпреки че отчита някакво напрежение и разлика като подам газ .Питах ви за комутатор ,понеже смяна на бобина не е никак евтин ремонт ,за компютър да не говориме.Имам и едно друго питане този модел дали има октан коректор ?Докато ровех по инсталацията която явно е поправяна от "майстор" намерих планка с пластмасова основа за букса да се търкаля в коша на мотора ,след доста търсене и ровене разбрах че тази планка седи зад десния фар и на нея се закачва буксата за диагностика ,а в съседното гнездо трябва да седи буксата на октан коректора .

  8. #8
    Регистрация
    Nov 2014
    Място
    Пловдив
    Публикации
    25
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблемен двигател

    Привет Баро,
    Почни от начало, като провериш обстойно за протриване на снопа, който върви зад двигателя, и управлява бензиновите дюзи.
    Не зная за какъв датчик за октан корекция говориш. Това което аз съм чел, датчика е акустичен, засича детонации и подава на компа инфо, за да направи нужните корекции, Известен е като кнок сензор, и се намира на двигателя, някъде под термостата. След дроселната клапа на входящия колектор, има вход от двигателя, който (не съм съвсем запознат, само предполагам ) е за картерните газове. Представлява дюза която вътре е около 1,5 мм, и на нашите стари коли се запушва. Сваляш, почистваш, отпушваш. Намира се под модула носещ дроселната клапа, отдясно, и с един маркуч, излиза горе, отляво на капака под който са свещите. При мен нестабилната работа се дължеше на протрити кабели и неработещ кослороден датчик, но отпушването на тази дюза даде допълнителна динамика. С пожелания да си вкараш колата в ред, щото лично аз смятам този ДВГ за много добро попадение.
    Поздрави.

  9. #9
    Регистрация
    May 2012
    Публикации
    295
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблемен двигател

    Колега и аз имам подобен проблем на бензин като подам рязко газ заглъхва и гърми в ауспуха няма откриване на проблема. Сменил съм и кнок сензора няма резултат. Карам си на метан само че монтирах аванс процесор. А кабели и свещи също сменявах.

  10. #10
    Регистрация
    Apr 2006
    Място
    София тел.0898780604
    Публикации
    680
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Проблемен двигател

    А налягането на бензина някой мери ли.
    МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

Сходни теми

  1. Проблемен ремък - за смяна!
    От ccvetanov95 във форум Двигатели
    Отговори: 13
    Последно мнение: 04-02-17, 19:31
  2. ПРОБЛЕМЕН РАЗХОД НА GRAND CHEROKEE 4.0
    От Nikola Nikolo-v във форум JEEP
    Отговори: 34
    Последно мнение: 10-06-13, 19:08
  3. Проблемен Land Rover Freelander TD4 2002г
    От bat_bobi във форум LAND ROVER
    Отговори: 4
    Последно мнение: 20-05-12, 19:35
  4. Може би проблемен стартер
    От dimitar123456 във форум 2-Тактови
    Отговори: 5
    Последно мнение: 18-04-12, 08:05
  5. Отговори: 12
    Последно мнение: 08-11-09, 13:06

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •