Резултати 1 до 6 от 6

Тема: Проблем с палене на Santa Fe I

  1. #1
    Регистрация
    Mar 2006
    Място
    Някъде из Родопите, не стоя на едно място.
    Публикации
    19
    Точки (при гласуване)
    0

    Question Проблем с палене на Santa Fe I

    Първо здраве и късмет на всички в този форум
    Предисторията: От месец и половина съм доволен собственик на Хюндай Санта Фе , първо поколение, последен конвейр , 2006г, 2.0 CRDI, 4WD, автоматични скорости, 125 Hp., кит La vita. Колата я взех за да замени вече омръзналата ми Опел Астра комби 2003, което показва и че ще се ползва предимно на асфалт.
    Дотук скромната ми кариера извън пътя е свързана с УАЗ 452 . Lada Niva и Сузуки Витара 1.6 карбуратор, къса база/ между другото УАЗа и Витарата още са си при мене и са в движение /
    Та като човек свикнал на по-простички автомобили, които нямат никаква електроника и стига да си носиш куфара с инструментите, може и да ги оправиш и под някой дъб, малко се притеснявам да започна да ровя из джигера на Сантата, затова търся съвет.
    Проблемът с паленето се появява след дъжд или след като колата не е палена поне седмица. Слагам ключа, всичко си е както трябва, подгрявам свещите, въртя, таблото премигва, чува се едно цъкане някъде зад жабката и толкова. След 6-8 опита колата пали и повече проблеми няма до следващия дъжд или по-дълъг престой. Ясно е че някакво реле издава звука, но все пак е по-добре да потърся съвет , може някой да се е сблъсквал с проблема.
    Намерих из руските форуми подобен проблем свързан с разхлабване на контакта на силовия кабел със стартера, та се наврях отдолу и ги проверих контактите, но не е от там.
    Иначе всичко по автомобила работи, няма никакви проблеми. Особена ми е малко ситуацията с Daylight , защото те са автоматични с паленето на колата, но като превключа лостчето на габарит, къси или дълги осветлението на таблото малко потъмнява, като че ли се появява голяма консумация, но промяна в състоянието на автомобила няма и всичко си работи нормално.
    Последно редактиран от odysey ; 18-06-17 в 09:39
    Всичко тече, но не всичко се пие !

  2. #2
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Пловдив
    Публикации
    6,270
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Проблем с палене на Santa Fe I

    Преди да откаже да пали,виж имобилайзера дали светва на контакт.Имаше букса дето се окислява на имобилайзера в дясната колонка ако не греша.

    При контакт имобилайзера трябва да светне и като запали да изгасне.
    Ако не светне на контакт ,антена или буксата за която споменах
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI къса база и диферинциал с работещо LSD
    Kawasaki Versys 650 2008 г.Staring Through My Rear View
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

  3. #3
    Регистрация
    Mar 2006
    Място
    Някъде из Родопите, не стоя на едно място.
    Публикации
    19
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с палене на Santa Fe I

    Добре, ще го проверя, но мисля, че светваше. Благодаря за съвета.
    Всичко тече, но не всичко се пие !

  4. #4
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София кв. Борово
    Публикации
    11,995
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: Проблем с палене на Santa Fe I

    Цитат Мнение на odysey Преглед на публикациите
    Особена ми е малко ситуацията с Daylight , защото те са автоматични с паленето на колата, но като превключа лостчето на габарит, къси или дълги осветлението на таблото малко потъмнява, като че ли се появява голяма консумация, но промяна в състоянието на автомобила няма и всичко си работи нормално.
    Не е от повишена консумация, просто минава в нощен режим.
    Тел. 0877 517965
    Спортидж 2.0 бензин 2003г. кабрио. Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.

  5. #5
    Регистрация
    Mar 2006
    Място
    Някъде из Родопите, не стоя на едно място.
    Публикации
    19
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с палене на Santa Fe I

    Има логика и вероятно е така, не съм сигурен на Daylight дали има разлика с комплексното осветление на автомобила и при пуснати къси светлини, просто още не съм пътувал нощно време с Сантата и нямам наблюдение Може още тая вечер да се поразкарам, за да направя наблюдения ! Малко смешна ми е ситуацията, щото лежа с болки от шип в ключицата на левия крак, но понеже колата е автоматик /първият ми, между другото/ и това, което досега не съм могъл да си позволя/ трудно се натиска съединител с болки в петата и ключицата/ е възможно. Благодаря за отговора.
    Последно редактиран от odysey ; 18-06-17 в 09:05 Причина: запетаи
    Всичко тече, но не всичко се пие !

  6. #6
    Регистрация
    Sep 2017
    Място
    Русе
    Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с палене на Santa Fe I

    Здравейте, наскоро купи Санта фе 2003г 115 к дизел, сменил съм ремъци масла филтри, датчик колянов вал, разп. вал .. от време на време пали трудно, показва грешка за имобилайзера нещо си ... 2 седмици седя в сервиза сложиха нов софтуер с нови ключове и пак трудно си пали и то когато си иска го прави, нещо да помогнете ако сте имали подобни проблеми

Сходни теми

  1. Проблем с палене на ОФА 2.3 tdi
    От batDancho във форум OPEL
    Отговори: 24
    Последно мнение: 10-12-15, 12:33
  2. Проблем с палене
    От z_chakarov във форум ВАЗ
    Отговори: 24
    Последно мнение: 29-02-12, 18:41
  3. Проблем при палене
    От vesso06 във форум DAIHATSU
    Отговори: 9
    Последно мнение: 03-07-11, 17:27
  4. Проблем с халогени Santa Fe
    От marchinov във форум HYUNDAI
    Отговори: 9
    Последно мнение: 05-03-10, 06:48

Тагове в Темата

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •