Страница 2 от 2 ПървиПърви 12
Резултати 21 до 23 от 23

Тема: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

  1. #21
    Регистрация
    Jan 2005
    Място
    Пловдив
    Публикации
    466
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

    Да, отзад е О - пръстен на хъба, отпред е семеринг на полуоската. Добре е да имаш и нова гайка за полуоската, че законтрянето става със смачкване на периферията.
    А сигурно ли е че е диференциално масло, а не спирачна течност напр.?
    Не бързай ако искаш да стигнеш
    __________________________________
    Discovery II TD5 10P

  2. #22
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Габрово
    Публикации
    720
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

    Няма да му трябва гайка, защото той ще извади полуoската с главината. Главината се държи на 4 болта.
    Зачистваш канала на главината в който влиза о-пръстена. Това, ако има ръжда. Същата процедура и на отвора в моста. Също може да е много ръждив. Накрая едно финно зачистване и полиране с фина шкурка, намазване на О-пръстена с масло и обратно сглобяване! Болтовете, които държат главината към моста мисля че бяха лепени. Хубаво е пак да се залепят с Локтайд.

    Натиснете върху изображението за да го видите в голям размер

Име:	r12.png 
Прегледи: 124 
Размер: 368.9 Кб 
ID: 929850
    LR Disco II 99 - TD5
    www.lre-bulgaria.org

  3. #23
    Регистрация
    Apr 2008
    Място
    Тополовград
    Публикации
    610
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

    Благодаря за насоките. Ако ги бях видял по-рано, нямаше да развивам гайката. Така или иначе мисля приключих с този проблем. Оказа се О-пръстена. Въпросната гайка я развих внимателно и после я използвах като я законтрих. Видях, че в ръководството пише да се смени, но ...
    Болтовете на главината към моста - не ми мина през ума да им капна осигурител на резбата, а само ги стегнах с указаното в ръководството усилие. По-скоро се замислих за лепилото, което се указва да се използва за шлиците, ама ми се видя много сложно набавянето и се отказах.
    Очаквах мъки при изваждането на главината и мислех, че няма да се оправя без скоба за лагери, но главината си излезе леко. Няма ръжди по контактните повърхности. Долях малко масло - около стотина милилитра. Покарах десетина км - няма теч. А преди си сълзеше и на място, като повдигах на крик противоположната страна.
    Също така при карането установих, че вече изчезна това придърпване във високите обороти. Вероятно се е дължало на клапана за турбото, който смених. Засега МАФ-а няма да го мисля. Вече съм доволен от вървежа.
    Налягането в гумите според ръководството трябва да е 1,9 / 2,6(3,2). Трябва ли да се коригира за по-големи гуми?

Страница 2 от 2 ПървиПърви 12

Сходни теми

  1. Продавам: Фланци VROMOS за Land Rover Discovery, Range Rover P38 5×120 – 32mm
    От Ianaki във форум Архив
    Отговори: 2
    Последно мнение: 04-08-16, 21:57
  2. Продавам: 4 джанти подходящи за Land Rover Discovery 1 и Range Rover Classic
    От Ianaki във форум Архив
    Отговори: 2
    Последно мнение: 27-10-14, 13:54
  3. Land Rover Discovery 1 или Range Rover (1994-1997) (дизели)
    От burgas_offroad във форум Какъв джип да си купя?
    Отговори: 7
    Последно мнение: 25-06-14, 14:44
  4. Избор между Land rover Discovery 2.5 тdi ,Nissan Terrano 2.7 TDI ,Toyota Land cruiser
    От doktoralen във форум Сравнения и тестове между марки, модели и функционалност
    Отговори: 9
    Последно мнение: 07-03-09, 04:55

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •