Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 23

Тема: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

  1. #1
    Регистрация
    Apr 2008
    Място
    Тополовград
    Публикации
    610
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

    Привет на всички във форума на Land Rover.
    Сдобих се с това Диско:

    Име:  20170228_152453_resized.jpg
Прегледи: 723
Размер:  277.8 Кб

    Макар, че не се наложи, все пак искам да благодаря на Радослав Стефанов за готовността да помогне при огледа.
    Благодарение на написаното във форума понаучих и някои неща за модела като предимства и недостатъци, но тепърва ще го опознавам.

    Предишният собственик се е постарал и е направил доста по него, но и за мен ще има работа.

    Първи впечатления - явно трябва да се кара като камион. Ускорение - мудно (като база за сравнение Спортидж 83 к.с. е осезателно по-пъргав). Максимална скорост на равно само за проба - до към 120, но повече не. Може да се дължи на по-големите гуми (265/75/16) или на по-ниско налягане (спирах на 5 бензиностанции и никъде нямаше работещ манометър).
    Също така може да не му достига въздух (възд. филтър се оказа много замърсен, а и засмукващата част на шнорхела е обърната назад?). При подаване на газ като че ли има някакъв свободен ход на педала, т.е. не реагира веднага, а се чува съвсем лека промяна в работата на мотора.
    Замерен разход за ориентир пълно-пълно при каране с максимално разрешената скорост по маршрута (без магистрала) с климатик - 12,5 за 100 км.

    Има и някои омаслявания. Най-належащо ми изглежда на задното колело от трансмисионно масло. При Спортиджа съм се сблъсквал с това и се оказаха два семеринга на полуоската, но тук доколкото се запознах с устройството има само един о-пръстен за уплътнение на главината. За съжаление не го намирам наличен в БГ.

    Всякакви коментари и препоръки са добре дошли. Ще докладвам за развитие по темата.

  2. #2
    Регистрация
    Jun 2008
    Публикации
    214
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз с Disco 2 Td5

    Колега честито и много безаварийни!,аз също съм хвърлил око на тази марка,но времето ще покаже,като за начало един малък съвет,обърни шнорхела напред и ще усетиш разликата,така както е при движение,особенно с по-голяма скорост,от завихрянето на въздуха се получава вакум и не му достига въздух.Поздрави!

  3. #3
    Регистрация
    May 2007
    Място
    Благоевград
    Публикации
    3,189
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: И аз с Disco 2 Td5

    Честито ...много хубава машина
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

  4. #4
    Регистрация
    Oct 2013
    Място
    БЛАГОЕВГРАД
    Публикации
    446
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: И аз с Disco 2 Td5

    Честито и много добре е станала, така се почва, и няма свършване.

  5. #5
    Регистрация
    Jan 2010
    Място
    Варна
    Публикации
    334
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: И аз с Disco 2 Td5

    Браво, отличен избор.
    Land Lord Discovery II TD5 + Garmin Oregon 450 + Norica Marvik Gold + Sprint Apolon + Liverpool fan.
    LZ2РSD

  6. #6
    Регистрация
    Feb 2015
    Място
    Кубрат
    Публикации
    127
    Точки (при гласуване)
    3

    По подразбиране От: И аз с Disco 2 Td5

    Честито, добър избор. Тромав си е, дава каквото искаш на високите обороти. Разхода на гориво ми е около 10л за пример пътя Русе-Пловдив при скорост около разрешената.

  7. #7
    Регистрация
    Jan 2005
    Място
    Пловдив
    Публикации
    466
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

    Честито за придобивката! Не е тромав, може би има проблем някъде, но първо едно преслушване с наноком или друга диагностика и тогава пипане. Гумите не са ли 245/75/16?
    Не бързай ако искаш да стигнеш
    __________________________________
    Discovery II TD5 10P

  8. #8
    Регистрация
    Aug 2006
    Място
    ЯМБОЛ
    Публикации
    1,799
    Точки (при гласуване)
    17

    По подразбиране От: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

    Честито и добре дошъл. Не е тромав има някакъв проблем явно.
    Ланд Ровър-Дискавъри,ТД5-1999 год.,готин е.
    "Мъжко е да обещаеш,човешко да не го изпълниш."
    "Правото на глас,не винаги означава да имаш право на избор."

  9. #9
    Регистрация
    Aug 2008
    Място
    Димитровград
    Публикации
    696
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

    Честито и от мен и аз съм отскоро с такава машина и все още я разучавам !
    Land rover 2.5 tdi
    0884035413

  10. #10
    Регистрация
    Apr 2008
    Място
    Тополовград
    Публикации
    610
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

    Благодаря за приветствията (и за коригираното наименование на темата).

    Смених въздушния филтър и обърнах шнорхела напред, което доведе до подобрение - машината вече отговаря адекватно на подаването на газ, но само до към 2200 об. Примерно на 4-та, при скорост около 50 км/ч като се подаде газ още от 1500 об. се усеща добра тяга. Стигне ли до към 2200 об. обаче все едно нещо го спъва. На 5-та достига до към 2000 об. На свободна достига 4000 с лекота. Някъде във форума бях срещнал тема с подобни симптоми и виновникът май беше някакъв клапан. Търся къде да направя диагностиката, че в малкия град е по-трудно.

    Разходът ще се окаже по-малък, понеже по километраж отчита по-малко изминати км от реалните. Гумите са 265/75/16.

    Днес при спускане се усети едно равномерно потропване. При спряло положение го разклатих отзад за теглича наляво-надясно, при което се чува едно такова тропане. Понеже нямах подръка помощник, не можах да установя точно откъде идва, но ми се стори, че е от това, което в ръководството се нарича Watt's linkage. Може някой тампон да е за смяна. При първа възможност ще го огледам по-подробно на канал.

  11. #11
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    168
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

    Честито и много безаварийни километри !!!
    "Land Rover не губи масло, той маркира територия."

    Искам България чиста!!!

  12. #12
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Габрово
    Публикации
    720
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

    Честито! Много да и се радваш и тя теб! Дребни нещица винаги има, но ще ги пребориш!
    LR Disco II 99 - TD5
    www.lre-bulgaria.org

  13. #13
    Регистрация
    Mar 2010
    Място
    София
    Публикации
    76
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

    Честито, това е марката за извън пътя! Виж настройките на компа, не би трябвало да е муден. Със здраве да се го караш и да сте доволни взаимно.

  14. #14
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Свиленград
    Публикации
    139
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

    Честито и от мен.Относно проблема със ускорението,прегледал ли си маркучите (особенно кривините) от турбото към охладитела и от него към всмукателния колектор.Датчиците за по сигурно си ги разкачи и припръскайж и зачисти със контактен спрей.
    Use since:
    OpenBSD 3.x
    FreeBSD 4.x
    Centos 5.x Debian 3.x Ubuntu 7.x Аз съм фен на OpenWRT.

  15. #15
    Регистрация
    Apr 2011
    Място
    Sofia
    Публикации
    148
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране Re: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

    Цитат Мнение на inp Преглед на публикациите
    Привет на всички във форума на Land Rover.
    Сдобих се с това Диско:

    Име:  20170228_152453_resized.jpg
Прегледи: 723
Размер:  277.8 Кб

    Макар, че не се наложи, все пак искам да благодаря на Радослав Стефанов за готовността да помогне при огледа.
    Благодарение на написаното във форума понаучих и някои неща за модела като предимства и недостатъци, но тепърва ще го опознавам.

    Предишният собственик се е постарал и е направил доста по него, но и за мен ще има работа.

    Първи впечатления - явно трябва да се кара като камион. Ускорение - мудно (като база за сравнение Спортидж 83 к.с. е осезателно по-пъргав). Максимална скорост на равно само за проба - до към 120, но повече не. Може да се дължи на по-големите гуми (265/75/16) или на по-ниско налягане (спирах на 5 бензиностанции и никъде нямаше работещ манометър).
    Също така може да не му достига въздух (възд. филтър се оказа много замърсен, а и засмукващата част на шнорхела е обърната назад?). При подаване на газ като че ли има някакъв свободен ход на педала, т.е. не реагира веднага, а се чува съвсем лека промяна в работата на мотора.
    Замерен разход за ориентир пълно-пълно при каране с максимално разрешената скорост по маршрута (без магистрала) с климатик - 12,5 за 100 км.

    Има и някои омаслявания. Най-належащо ми изглежда на задното колело от трансмисионно масло. При Спортиджа съм се сблъсквал с това и се оказаха два семеринга на полуоската, но тук доколкото се запознах с устройството има само един о-пръстен за уплътнение на главината. За съжаление не го намирам наличен в БГ.

    Всякакви коментари и препоръки са добре дошли. Ще докладвам за развитие по темата.
    Код:
    При подаване на газ като че ли има някакъв свободен ход на педала, т.е. не реагира веднага, а се чува съвсем лека промяна в работата на мотора.
    Такова нещо се чува и при мен. Но обороти са на към 700. леко пипане на гасъта и се чува поразлично и иска да се тресе и клати двигател, но повишване на обороти звука и тропане изчезва (тва е след основен ремонт).
    Код:
    Замерен разход за ориентир пълно-пълно при каране с максимално разрешената скорост по маршрута (без магистрала) с климатик - 12,5 за 100 км.
    Толко е. По магистрала ше падне малко. Ако имаш аутопилот ще падне разхода на магистрала (може и до 10Л/100км) (ако нямаш имам аз един копмплект за автопилот)

    Код:
    12-06-17, 16:36inp
    
    От: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5 Благодаря за приветствията (и за коригираното наименование на темата). Смених въздушния филтър и обърнах шнорхела напред, което доведе до подобрение - машината вече отговаря адекватно на подаването на газ, но само до към 2200 об. Примерно на 4-та, при скорост около 50 км/ч като се подаде газ още от 1500 об. се усеща добра тяга. Стигне ли до към 2200 об. обаче все едно нещо го спъва. На 5-та достига до към 2000 об. На свободна достига 4000 с лекота. Някъде във форума бях срещнал тема с подобни симптоми и виновникът май беше някакъв клапан. Търся къде да направя диагностиката, че в малкия град е по-трудно. Разходът ще се окаже по-малък, понеже по километраж отчита по-малко изминати км от реалните. Гумите са 265/75/16. Днес при спускане се усети едно равномерно потропване. При спряло положение го разклатих отзад за теглича наляво-надясно, при което се чува едно такова тропане. Понеже нямах подръка помощник, не можах да установя точно откъде идва, но ми се стори, че е от това, което в ръководството се нарича Watt's linkage. Може някой тампон да е за смяна. При първа възможност ще го огледам по-подробно на канал.
    За тои клапан кои мислиш да мойе да е за управление на турбо. wastegate control valve. Питаи чичо гугле. Другия клапан кои мойе да провериш е преливен клапан (на траба междо турбо и филтер). МАФ ако ше го смениш... вземаи VDO (съкпо ама си заслужава)

    Диагностика. Ако си около София мога да помогнем
    Последно редактиран от PETER PETRAKIEV ; 15-06-17 в 19:12
    o89 sedem sedem 33 986

  16. #16
    Регистрация
    Apr 2008
    Място
    Тополовград
    Публикации
    610
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

    Благодаря за насоките. За диагностика - далече съм от София, ще търся по възможност по-близо.
    Малко развитие по темата:
    Открих сцепен маркуч на wastegate control valve. Смених го и се почувства разлика - вече постига по-високи обороти и педала на газта реагира още по-добре. Но сега при по-високите обороти (около 2500) се появи придърпване. Направих байпас на клапана и запуших дупката между филтъра и турбото. Придърпването изчезна. Междувременно пробвах с и без МАФ, но не усетих някаква разлика. Засега нарочвам клапана за проблемен. Мисля да почистя и МАФ-а - става ли със спрей за почистване на карбуратори?
    А как се проверява този "преливен клапан"?

  17. #17
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,938
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

    Цитат Мнение на inp Преглед на публикациите
    ...... Междувременно пробвах с и без МАФ, но не усетих някаква разлика.....
    С голяма доза вероятност MAF-a не работи.

  18. #18
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    гр.крумовград
    Публикации
    13
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

    Честито, мнооого добре изглежда.Браво.Тези машини водят до пристрастяване!!!

  19. #19
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Свиленград
    Публикации
    139
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

    Относно оборотите,камионя набира най добре до 2200-2300.Турбото се усеща от 1200 до 16000 оборота после ми байпасва клапана мисля.Със стандартния размер гуми рзхода е около 10л. смесено .На магистрало със скорости около 95 -100 съм засичал около 1400 км. за пълен резервоар.
    Use since:
    OpenBSD 3.x
    FreeBSD 4.x
    Centos 5.x Debian 3.x Ubuntu 7.x Аз съм фен на OpenWRT.

  20. #20
    Регистрация
    Apr 2008
    Място
    Тополовград
    Публикации
    610
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз с Land Rover Discovery 2 Td5

    Поради доста напрегнатия летен сезон нямах време за Диското и затова не съм писал. Смених уейстгейт клапана със сцепеното маркуче и една от втулките на watts linkage-а (не знам как е на български) от задното окачване.

    Предстои да огледам задната главина, за да потърся причината за теч на масло от вътрешната страна на колелото. Успях да проверя само отдушника на моста да не би да е запушен и да създава налягане, но се оказа ОК. Подготвил съм се с О-пръстен за хъба, ама да видим дали ще се отърва толкова леко.

Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Продавам: Фланци VROMOS за Land Rover Discovery, Range Rover P38 5×120 – 32mm
    От Ianaki във форум Архив
    Отговори: 2
    Последно мнение: 04-08-16, 21:57
  2. Продавам: 4 джанти подходящи за Land Rover Discovery 1 и Range Rover Classic
    От Ianaki във форум Архив
    Отговори: 2
    Последно мнение: 27-10-14, 13:54
  3. Land Rover Discovery 1 или Range Rover (1994-1997) (дизели)
    От burgas_offroad във форум Какъв джип да си купя?
    Отговори: 7
    Последно мнение: 25-06-14, 14:44
  4. Избор между Land rover Discovery 2.5 тdi ,Nissan Terrano 2.7 TDI ,Toyota Land cruiser
    От doktoralen във форум Сравнения и тестове между марки, модели и функционалност
    Отговори: 9
    Последно мнение: 07-03-09, 04:55

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •