Резултати 1 до 11 от 11

Тема: Дилема за скоростна кутия

  1. #1
    Регистрация
    Apr 2009
    Място
    София
    Публикации
    116
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране Дилема за скоростна кутия

    Витарата (1,6 i, 16V, 97 коня, 5 врати, 1992 год.)се кара през седмицата от жена ми, а през уикендите от мен. От едно време насам първа и задна скорости се включват трудно, и жената изпищя, защото е с тендовагинит. Дилемата е да поправяме, или за заменям с друга на старо? Не е като да няма, въпрос на сметки.

  2. #2
    Регистрация
    Apr 2014
    Публикации
    268
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Дилема за скоростна кутия

    Може и да прозвучи смешно,но вижте маслото как е.Преди няколко месеца на моя джип трудно влизаха първа и трета,смених маслото на кутията и сега си ги включвам с един пръст
    Nissan Terrano 3.0 DI-turbo 3door.
    Mercedes-Benz S500 W220 AMG pack. Продадена.
    BMW 530d E60 M57D30.
    BMW 318tds Compact E36 M41D17.

  3. #3
    Регистрация
    Apr 2009
    Място
    София
    Публикации
    116
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Дилема за скоростна кутия

    Всички масла и филтри са сменени преди два месеца....

  4. #4
    Регистрация
    Apr 2014
    Публикации
    268
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Дилема за скоростна кутия

    Значи не е от маслата.Да не са синхронизаторите.
    Nissan Terrano 3.0 DI-turbo 3door.
    Mercedes-Benz S500 W220 AMG pack. Продадена.
    BMW 530d E60 M57D30.
    BMW 318tds Compact E36 M41D17.

  5. #5
    Регистрация
    Aug 2010
    Място
    Пловдив
    Публикации
    332
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Дилема за скоростна кутия

    Ако автомобила тръгва когато педала е много долу до пода са възможни следните неща:
    жило
    броня
    конзола с педалите
    скъсано купе
    хода на вилката на съединителя е малък и съединителя не отделя достатъчно
    С поздрав Борето(имал съм и Витара)
    Може да е необходимо само регулиране на жилото.

  6. #6
    Аватара на Кольо
    Кольо е офлайн
    Цървул...
    Старши участник | Организатор |
    | ОС || +ПЛ || ДВиП |
    Регистрация
    Aug 2007
    Публикации
    11,497
    Точки (при гласуване)
    36

    По подразбиране От: Дилема за скоростна кутия

    Провери опората на жилото която е на ламарината зад двигателя. Демек там където жилото влиза в купето. Витарите имат навика да си късат ламарината там.
    Другите неща изброени от Борето също трябва да се прегледат преди да пристъпиш към смяна на кутията.

    Ако е от кутията-не си струва да я ремонтираш, нито части ще намериш, нито майстор който да е в час с тези кутии. Направо вземай друга, и слагай.
    Има ли желание-има и начин!

  7. #7
    Регистрация
    Apr 2009
    Място
    София
    Публикации
    116
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Дилема за скоростна кутия

    Значи, докладвам следното:конзолата с педалите си е добре, скъсано купе няма, хода на вилката е идеален. Това с жилото ще го проверя. Не разбрах добре това с бронята. Жената я удали един с бус в уличките при нас, отнел и предимството. Беше смачкана предната броня и и смених носещата конструкцийка. Нещо да не съм прецакал?

  8. #8
    Регистрация
    Apr 2009
    Място
    София
    Публикации
    116
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Дилема за скоростна кутия

    Тъпо! Сетих се, че е бронята на жилото, то друго не може да е.

  9. #9
    Регистрация
    Jan 2007
    Място
    софия
    Публикации
    1,346
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: Дилема за скоростна кутия

    Цитат Мнение на shiklev Преглед на публикациите
    Тъпо! Сетих се, че е бронята на жилото, то друго не може да е.
    Ако е от жилото ще хъркат повече след като загрее колата. На студено при палене сутрин включват ли си нормално ? Жило само оригинално ако се наложи смяна !!! Цената е към 75 лв.
    0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

  10. #10
    Регистрация
    Apr 2009
    Място
    София
    Публикации
    116
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Дилема за скоростна кутия

    Не хъркат изобщо. Просто не щат да влязат, и с връщане и ново натискане на амбреажа влизат. И на студен, и на топъл двигател е еднакво. Лежах доста, ама не намирам нищо, което да съм компетентен да забележа. Ще идвам да си я погледнете. Тъкмо е за смяна на вътрешно каре и преден десен спирачен диск. Само да убедя жената, че и градския транспорт върши работа за два дни....

  11. #11
    Регистрация
    Apr 2009
    Място
    София
    Публикации
    116
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Дилема за скоростна кутия

    Сега да докладвам: Амбреажен диск-почти до метал. Сменен при Иван Попов. Преден спирачен диск /крив/-сменен. Нови лагери. Външно каре-счупено, подлежи на смяна след набавяне на същото. Скоростите работят безотказно, жената е доволна! Една грешка на Иван-дал на жената да кара неговия автоматик, та сега ще мрънка за автоматична....

Сходни теми

  1. скоростна кутия
    От nicki19701 във форум HYUNDAI
    Отговори: 0
    Последно мнение: 25-05-13, 11:57
  2. скоростна кутия за ТЛК 70
    От terano1 във форум TOYOTA
    Отговори: 0
    Последно мнение: 16-04-13, 23:28
  3. Скоростна кутия
    От div_ok във форум Технически дискусии
    Отговори: 2
    Последно мнение: 01-08-12, 08:44

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •