Резултати 1 до 16 от 16

Тема: придърпване при ускорение

  1. #1
    Регистрация
    Dec 2008
    Публикации
    40
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране придърпване при ускорение

    Здравейте,колеги
    от два дни при моето л 200 2008 год. се получава едно придърпване/прикъсване при ускорение на 2-ра и 3-ра предавка след 70-80км/ч. изчезва и на по-висока скорост няма никакви проблеми,днес го закачихме на компютър и дава грешка u1101,ама в сервиза не знаят какво точно е
    някой ако може да ме насочи какво да търсим? благодаря предварително

  2. #2
    Регистрация
    Apr 2013
    Място
    Асеновград
    Публикации
    41
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: придърпване при ускорение

    С автоматична трансмисия ли е въпросното L 200?
    Mitsubishi Padjero II 2.8 TDI

  3. #3
    Регистрация
    Dec 2008
    Публикации
    40
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: придърпване при ускорение

    не,ръчна

  4. #4
    Регистрация
    Oct 2009
    Място
    с. Бистрица, Софийско
    Публикации
    2,366
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: придърпване при ускорение

    Грешката означава CANBUS communication failure between the PCM and the TCM. CАN комуникационна грешка. Кабелен проблем вероятно.
    Самият глагол "прибира" означава, че си отиваш вкъщи при бирата.

  5. #5
    Регистрация
    Jan 2016
    Място
    Шумен
    Публикации
    144
    Точки (при гласуване)
    2

    По подразбиране От: придърпване при ускорение

    Цитат Мнение на colosal Преглед на публикациите
    ... едно придърпване/прикъсване при ускорение на 2-ра и 3-ра предавка след 70-80км/ч. ...
    Тук дават, че за ръчна кутия това не трябва да се смята за грешка, но тук разглеждат същия казус. Тая снимка е към втория линк.
    current - '02 Audi A4 Avant V6 3.0 petrol 6sp MT Quattro
    ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 petrol 5sp MT Symmetrical AWD

  6. #6
    Регистрация
    Dec 2008
    Публикации
    40
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: придърпване при ускорение

    Благодаря,Стефан Стоилов
    и на мен ми изглежда като,че ли някаква клапа не отваря на време или нещо подобно,утре ще видим какво ще излезе в сервиза
    благодаря и на другите за помоща
    ще пиша после какво е станало
    поздрави на всички

  7. #7
    Регистрация
    Dec 2008
    Публикации
    40
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: придърпване при ускорение

    След няколко дни на се възможни проверки,включително и диагностика в представителството на мицубиши във варна,отваряхме ерг клапана(като нов е,без грам зацапване),абсулютно всичко е в норма,никакви грешки(тази въпросната,както казаха и по-горе колегите се оказа че за ръчна кутия не е грешка),абе незнам дяволска работа

  8. #8
    Регистрация
    Jun 2007
    Публикации
    245
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: придърпване при ускорение

    Цитат Мнение на colosal Преглед на публикациите
    След няколко дни на се възможни проверки,включително и диагностика в представителството на мицубиши във варна,отваряхме ерг клапана(като нов е,без грам зацапване),абсулютно всичко е в норма,никакви грешки(тази въпросната,както казаха и по-горе колегите се оказа че за ръчна кутия не е грешка),абе незнам дяволска работа
    ....погледнете живите данни на буустинга, когато ускорявате, те трябва да се повишават от 90-95 Кра до към 200Кра,ако в момента в който прекъсне паднат или се колебаят ,то тогава си проверете :1. вакуума от колектора към датчика( до горивния филтър ),2.дали не е запушен изхода му от към колектора ( ччесто срещан проблем) ....за целта махнете маркучето и с една тел вкарайте в щуцера на маркучето .....с цел отпушване на изхода от нагара ....
    Има друг вариант ,да се колебае налягането на горивото , то трябва на празен ход да е около 30 Мра, и да се повишава с ускорението на автомобила до към 200-250 Мра....ако видите колебания в налягането при ускорение, значи имате проблем с клапана за регулиране на налягането в горивната рейкас, той се намира на самата помпа и се храни с 12 волта импулсно ( клапан със светлокафяв куплунг....)....при работа на празен ход , това налягане не трябва да се колебае.....

  9. #9
    Регистрация
    Dec 2008
    Публикации
    40
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: придърпване при ускорение

    Цитат Мнение на DJ Tymbi Преглед на публикациите
    ....погледнете живите данни на буустинга, когато ускорявате, те трябва да се повишават от 90-95 Кра до към 200Кра,ако в момента в който прекъсне паднат или се колебаят ,то тогава си проверете :1. вакуума от колектора към датчика( до горивния филтър ),2.дали не е запушен изхода му от към колектора ( ччесто срещан проблем) ....за целта махнете маркучето и с една тел вкарайте в щуцера на маркучето .....с цел отпушване на изхода от нагара ....
    Има друг вариант ,да се колебае налягането на горивото , то трябва на празен ход да е около 30 Мра, и да се повишава с ускорението на автомобила до към 200-250 Мра....ако видите колебания в налягането при ускорение, значи имате проблем с клапана за регулиране на налягането в горивната рейкас, той се намира на самата помпа и се храни с 12 волта импулсно ( клапан със светлокафяв куплунг....)....при работа на празен ход , това налягане не трябва да се колебае.....
    Много ти благодаря,ще гопроверим-на празен ход няма прекъсвания и сега,между другото то не прекъсва постоянно,може 3-4 дни изобщо да не го направи, в един ден два три пъти и пак изчезва,преди три дни му сложих една добавка на бардал за ударно изчистване и три дни нямаше нищо ,но днес пак придърпа веднъж

  10. #10
    Регистрация
    Dec 2008
    Публикации
    40
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: придърпване при ускорение

    Проверихме и клапана на помпата и вакума към колектора-нищо,но преди около 10 дни имах път към Плевен и на магистралата не паднах под 160км/ч през останалия път 100-120км/ч. на връщане същото и от тогава не е прекъсвал-дали нещо се продуха или.... незнам

  11. #11
    Регистрация
    Jun 2007
    Публикации
    245
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: придърпване при ускорение

    Цитат Мнение на colosal Преглед на публикациите
    Проверихме и клапана на помпата и вакума към колектора-нищо,но преди около 10 дни имах път към Плевен и на магистралата не паднах под 160км/ч през останалия път 100-120км/ч. на връщане същото и от тогава не е прекъсвал-дали нещо се продуха или.... незнам
    .....цт....просто е разблокирал клапана за регулиране на налягането на помпата...скоро очаквайте пак да почне да прекъсва......

  12. #12
    Регистрация
    Dec 2008
    Публикации
    40
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: придърпване при ускорение

    оф дано не си прав,ама ако го направи директно ще тръгна на там-можели да се сменя този клапан или помпата направо?

  13. #13
    Регистрация
    Jun 2007
    Публикации
    245
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: придърпване при ускорение

    Цитат Мнение на colosal Преглед на публикациите
    оф дано не си прав,ама ако го направи директно ще тръгна на там-можели да се сменя този клапан или помпата направо?
    ....клапана разглобихте ли го? има отпред една зегерка, тя държи циндърчето да не изппадне....зад това цилиндърче/буталце има пружина, виждал съм да е счупена и цил./буталцето да не се връща....в този случай, може да генерира грешка за вътрешен теч от горивната система......

  14. #14
    Регистрация
    Dec 2008
    Публикации
    40
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: придърпване при ускорение

    не,не сме го разглобява ли,но то не е и прекъсвало от тогава-сега изчаквам да видим и без това не мога да го отделя време

  15. #15
    Регистрация
    Dec 2008
    Публикации
    40
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: придърпване при ускорение

    DJ Tymbi,колега беше абсолютно прав,макар че навъртях около 9000 км и не придърпа,преди три дни го усетих много слабо,но все пак си беше придърпване.
    отидох в сервиза и ги накарах да го разглобят този клапан,имаше нещо като нагар/наслояване на пружинката и на буталцето имаше следи като че ли е задържяло или е опирало някъде,направо смених целия клапан 250лв е на дензо,оригинален за мицубиши е 650,но пак е на дензо и разликата е само в щампата,сега усещам разликата в ускорението на автомобила,става плавно и равномерно.Явно в редки моменти е задържало за части от секундата и от там е бил проблема.
    още веднъж -ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ

  16. #16
    Регистрация
    Jun 2007
    Публикации
    245
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: придърпване при ускорение

    Цитат Мнение на colosal Преглед на публикациите
    DJ Tymbi,колега беше абсолютно прав,макар че навъртях около 9000 км и не придърпа,преди три дни го усетих много слабо,но все пак си беше придърпване.
    отидох в сервиза и ги накарах да го разглобят този клапан,имаше нещо като нагар/наслояване на пружинката и на буталцето имаше следи като че ли е задържяло или е опирало някъде,направо смених целия клапан 250лв е на дензо,оригинален за мицубиши е 650,но пак е на дензо и разликата е само в щампата,сега усещам разликата в ускорението на автомобила,става плавно и равномерно.Явно в редки моменти е задържало за части от секундата и от там е бил проблема.
    още веднъж -ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ
    ....такива проблеми срещам на седмица по 1-2 случая ,така че няма грешка,виждал съм и със счупени пружини или задрало бутало клапани.....общо взето всичко съм виждал.....

Сходни теми

  1. Отговори: 27
    Последно мнение: 27-04-16, 20:11
  2. Придърпване на хонда цр-в 1 147кс
    От swakke във форум Honda
    Отговори: 14
    Последно мнение: 23-03-15, 20:48
  3. Отговори: 13
    Последно мнение: 24-05-14, 22:45
  4. Отговори: 23
    Последно мнение: 18-02-14, 18:55
  5. Отговори: 20
    Последно мнение: 07-01-13, 12:08

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •