Страница 3 от 6 ПървиПърви 123456 ПоследенПоследен
Резултати 41 до 60 от 119

Тема: Съвременни дизелови горивни системи

  1. #41
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Пазарджик
    Публикации
    1,264
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Съвременни дизелови горивни системи

    Дали ще включите японските системи за комън рейл във обзора?
    LZ1AIV
    0888/889 986

  2. #42
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Варна
    Публикации
    5,412
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Съвременни дизелови горивни системи

    Цитат Мнение на cecoa1 Преглед на публикациите
    НЕмат нищо общо със системата на Исузу. Там е нещо като комън рейл и помпа дюза в едно - моторното масло под високо налягане задейства помпа дюза на всеки цилиндър.
    А на Фиат е обикновен комън рейл некое си поколение.
    Да де - обикновен комън рейл си е, ама спрягат разни хидравлични клапани в дюзата, та се постреснах, и затова попитах колегата какво точно има предвид
    Nissan Qashqai 2.0/140h.p/4x4/2008
    Jeep Grand Cherokee Overland 2014/3.0 CRD

  3. #43
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Варна
    Публикации
    2,675
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Съвременни дизелови горивни системи

    абонамент
    ОФА X22XE 96г ; Yamaha ТДМ 850
    Не комуникирам с хора, които нямат чувство за хумор !!!
    Sent from my Nokia s fenerche

  4. #44
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,354
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Съвременни дизелови горивни системи

    Цитат Мнение на slowtraveler Преглед на публикациите
    Можеш ли да кажеш дали Фиат Добло 2011 Multijet II 1.3 e с такива? Щото тези пишат: http://www.auto-press.net/a:%D0%9D%D...87%D0%BA%D0%BE


    То май и Джипката с 3.0CRD (VM A630) е със същия тип инжектори...

    "Тези двигатели са с нови Common Rail инжектори с балансиращи хидравлични клапани за по-голям контрол на постъпващото в горивната камера гориво."

    Доста се посмях. Това е писано от човек нямащ си понятие от това дето пише....
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Лазерно рязане http://lasercut.bg/

  5. #45
    Регистрация
    Jun 2011
    Място
    гр. Стралджа
    Публикации
    284
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Съвременни дизелови горивни системи

    Кико, а дали ти е възможно да изброиш кои марки и модели са със система Бош и кои с Делфи? Бирата е от мен!!!

  6. #46
    Аватара на CarTest™
    CarTest™ е офлайн Старши участник | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Nov 2004
    Място
    Ямбол
    Публикации
    5,654
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    26

    По подразбиране От: Съвременни дизелови горивни системи

    Цитат Мнение на нихорлиев Преглед на публикациите
    Кико, а дали ти е възможно да изброиш кои марки и модели са със система Бош и кои с Делфи? Бирата е от мен!!!

    Не!
    Има един и същи модел с различни системи.
    Просто трябва да си отваряш очите.
    If it moves, it’s Biology… If it smells, it’s Chemistry… If it doesn’t work, check engine

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

  7. #47
    Регистрация
    Oct 2009
    Място
    Sofia
    Публикации
    1,189
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Съвременни дизелови горивни системи

    Може ли мнение за двутактовото масло и авиогоривото(керосин) като добавки към нафтата при комън рейл системите?

    []

  8. #48
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,354
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Съвременни дизелови горивни системи

    Цитат Мнение на asenv Преглед на публикациите
    Дали ще включите японските системи за комън рейл във обзора?
    Нямам никакво свободно време и малко се позабавих. А и денсото го оставям за накрая, че е най отвратително. Невероятно, но - факт. Ще обясня и защо. Скоро
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Лазерно рязане http://lasercut.bg/

  9. #49
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,354
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Съвременни дизелови горивни системи

    Siemens / VDO / Continental

    Подразделението Siemens Automotive няколко пъти смени собствноста си, та не знам вече кой от изброените е сегашният собственик. Както и да е....
    Тук нещата са сравнително прости. Фирмата произвежда само пиезо инжектори. За правилната проверка на такъв инжектор е необходимо да притежавате следните стендове :
    -Hartridge със софтуер Siemens VDO
    -Bosch EPS 708/815 със съответното програмно обезпечение
    Разбира се, проверката може да се прави и на неоторизирани и самоделни стендове, но до колко достоверен ще е резултата, само те си знаят. Риска при проверка на такива стендове е, че може да бъде обявен напълно изправен инжектор за негоден, и обратно. Всичко това за сметка парите и нервите на клиента.
    Оторизиран ремонт на инжекторите Сименс-пиезо съществува само частично. Като афтърмаркет, фирмата предлага само оригинални разпръсквачи. Но повредите по разпръсквачите съставляват само 30-40% от проблемите по инжектора. Останалите са по клапанната част и самия пиезо елемент. НО, производителя НЕ предлага тези части, нито технология за подмяната им. Въпреки това, ние сме намерили начин и си доставяме въпросните части (оригинални) така, че можем на 80% примерно да отремонтираме и настроим такъв инжектор.
    Няма какво още много да се каже за Сименс инжекторите. Kато цяло покупката на автомобил със комън-рейл система Сименс е - средна хубост.

    Следва най проблемната и според мен скапана система комън-рейл, а именно - Denso
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Лазерно рязане http://lasercut.bg/

  10. #50
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    По света...
    Публикации
    4,327
    Блог Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Съвременни дизелови горивни системи

    Браво Кики чест ти прави, че наливаш толкова полезна информация за нас в много сбит и смлян вид, тъкмо за попиване и осъзнаване, евала!
    Бъдете живи и здрави

  11. #51
    Регистрация
    Nov 2005
    Място
    София
    Публикации
    220
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: Съвременни дизелови горивни системи

    Много полезно, Кики! Благодаря!
    С нетърпение очаквам информация за надеждността и възможностите за ремонт на Denso уредбите. :-)

  12. #52
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,354
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Съвременни дизелови горивни системи

    Цитат Мнение на Двигателист Преглед на публикациите
    Много полезно, Кики! Благодаря!
    С нетърпение очаквам информация за надеждността и възможностите за ремонт на Denso уредбите. :-)
    Кво да ти кажа, за Денсо части оригинални няма (джапите умишлено НЕ продават), сервизи оторизирани за ремонт на горивната система няма (пак дръпнатите са поставили такива изисквания, че е практически невъзможно да ги изпълниш) за да станеш оторизиран сервиз. Самите инжектори са калпави, конструкцията им ползва част от корпуса за клапан, разпръсквачите им са ненадеждни и карат малко, за ремонт и настройка са капризни. Всичко това взето заедно говори само за едно - стойте далеч от тази система комън-рейл. Като имам време, ще я опиша малко по подробно.
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Лазерно рязане http://lasercut.bg/

  13. #53
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    Казанлък
    Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Съвременни дизелови горивни системи

    На всички е ясно че не можеш вече да си ремонтираш колата сам в гаража.И въпреки всичко като се почне едно шикалкавене,въртене на очи,недомлъвки,завоалирани и половинчати обяснения по сервизите,не мога да разбера дали искат да ме оберат или наистина не знаят какво правят .

    Поздравления за kiki.t +абонамент.

  14. #54
    Аватара на Ясен
    Ясен е офлайн Супер Модератор | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    44,956
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: Съвременни дизелови горивни системи

    Цитат Мнение на dekata Преглед на публикациите
    [COLOR=#3E3E3E]На всички е ясно че не можеш вече да си ремонтираш колата сам в гаража.
    Всъщност може. Зависи какво имаш в гаража като майстор и инструменти.

    И дали си струва при положение че kiki.t примерно е само на 10км от тука.
    Tramp: Да си спомняте някой да е посмял да протестира срещу дядо Мраз? Правилно. На никой, никога, по никакъв повод не му е минавало през ум да вдигне глас срещу тази институция на нашето време.

  15. #55
    Регистрация
    Sep 2007
    Място
    София... за сега
    Публикации
    1,202
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: Съвременни дизелови горивни системи

    Цитат Мнение на imarh Преглед на публикациите
    Може ли мнение за двутактовото масло и авиогоривото(керосин) като добавки към нафтата при комън рейл системите?
    Един колега беше писал, че заради огромното налягане в комън рейл системата става някаква черна магия със 2Т маслото в нафтата и цялата горивна система и цилиндро-буталната група заминава към небитието с викове ура.
    Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

  16. #56
    Регистрация
    Oct 2009
    Място
    Sofia
    Публикации
    1,189
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Съвременни дизелови горивни системи

    Цитат Мнение на Keltis Преглед на публикациите
    Един колега беше писал, че заради огромното налягане в комън рейл системата става някаква черна магия със 2Т маслото в нафтата и цялата горивна система и цилиндро-буталната група заминава към небитието с викове ура.
    Яко!

    []

  17. #57
    Регистрация
    Aug 2013
    Място
    Добрич
    Публикации
    717
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Съвременни дизелови горивни системи

    Цитат Мнение на Keltis Преглед на публикациите
    цялата горивна система и цилиндро-буталната група заминава ......
    Е сега на х(cenzored)я си ли да вярвам или на българската наФта .
    Пък благополучно да заявя и рапичното "олио" е гориво !!! Да Бе !
    Както и филтрирано отработено масло , както и чисто масло , както и зехтин - това идва малко множко като пари ама си е гориво - ТОЧНО ЗА COMMON RAIL.
    Не е като да търкаш билетчетата на Пеевски и да фърляш боб кое гориво е "гориво" .
    Пък баш най двутактовото масло е идеално дизелово гориво...

    Това дето фърляло някаква група и други косми по пътя си - да го разправя на сватята ми - ша дам телефона.
    Огромното налягане къмто 1200 бара в режим, си е пуканка спрямо помпа/дюза там е около 1/3 повече .
    И вода да пуснеш - ще гори. Ама това си друга марка бира .
    Физичните закони в тоя "специален сервиз" със сигурност са изместени във времето.

  18. #58
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    sf,sf
    Публикации
    4,659
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Съвременни дизелови горивни системи

    Ще му развалим хубавата тема..
    Нека поне да е там, но имаше и по подходящи
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...0776&page=3hdi
    А тези простотии се правят от името на всички ни.
    От: Изкъртихме ли тъпомера?

  19. #59
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,354
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Съвременни дизелови горивни системи

    И нещо интересно, качено от колега от Украйна

    https://www.youtube.com/watch?v=LEAi...ature=youtu.be
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Лазерно рязане http://lasercut.bg/

  20. #60
    Регистрация
    Feb 2012
    Публикации
    6,866
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Съвременни дизелови горивни системи

    Кики, на тойота ЛК 95 с Д4Д мотор, дюзите и помпата подлежат ли на ремонт? Това трябва да е първия комън рейл 163 к.с., ако не греша.
    Всъщност, и дали са слаби, дават ли ядове?
    Соберите девять женщин, но за месяц они одного малыша не родят. Должен пройти определенный природой срок.

    Обичам честната борба - трима на един с калашник

Страница 3 от 6 ПървиПърви 123456 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Електромобили, хибриди, горивни клетки и др
    От DBRS във форум Дискусионен клуб политика и общество
    Отговори: 24
    Последно мнение: 22-05-16, 00:23
  2. Горивни филтри
    От asenv във форум TOYOTA
    Отговори: 21
    Последно мнение: 14-05-14, 16:48
  3. Горивни маркучи на Паджеро 2
    От Hala във форум MITSUBISHI
    Отговори: 4
    Последно мнение: 04-08-12, 16:49
  4. Съвременни китайски технологии
    От vokel във форум Разкази, случки, хумор, поздравления и игри
    Отговори: 0
    Последно мнение: 06-05-06, 17:26

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •