Здравейте,
Витарата ми (1.6 16V 97 коня) oткакто съм я взел гори масло (до 300мл/1000км) и реших да сменя гумичките на клапаните. При студен старт изпушва и най-вероятно горенето на масло ще е от гумичките. Сам си правя колите и в сервиз никога не съм ходил, обаче такъв двигател не съм отварял досега. Разкачил съм почти всичко (ангренаж, изпускателен колектор, свалих разпределителния вал и малките кобилици, източих антифриза). Обаче заваля дъж и утре ще я довършвам. Въпроса ми е дали да се опитам да сваля всмукателният колектор преди да сваля главата или да сваля главата заедно с него? Как е по лесно при този двигател?
И още нещо - ако някой знае, да ми спести търсенето - как се стяга главата (килограми, ъгли)?
Витарата ми (1.6 16V 97 коня) oткакто съм я взел гори масло (до 300мл/1000км) и реших да сменя гумичките на клапаните. При студен старт изпушва и най-вероятно горенето на масло ще е от гумичките. Сам си правя колите и в сервиз никога не съм ходил, обаче такъв двигател не съм отварял досега. Разкачил съм почти всичко (ангренаж, изпускателен колектор, свалих разпределителния вал и малките кобилици, източих антифриза). Обаче заваля дъж и утре ще я довършвам. Въпроса ми е дали да се опитам да сваля всмукателният колектор преди да сваля главата или да сваля главата заедно с него? Как е по лесно при този двигател?
И още нещо - ако някой знае, да ми спести търсенето - как се стяга главата (килограми, ъгли)?
Коментар