Страница 17 от 17 ПървиПърви ... 71314151617
Резултати 321 до 333 от 333

Тема: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

  1. #321
    Регистрация
    Aug 2010
    Място
    София
    Публикации
    622
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

    Точно така. Намалена мощност, грешка в компа бедна горивна смес, като е студена пали от третия път, докато не загрее малко мотора при подаване на газ решава да гасне... ей такива неща... Отварял съм клапан регулатора и всичко изглежда наред при него. Останаха дюзите...
    ОФА КБ X20SE + метан

  2. #322
    Регистрация
    Jan 2010
    Място
    София ...
    Публикации
    1,417
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

    Бедна горивна смес... защо не провериш температурния датчик какви стойности дава ?
    ОФА ДБ 2.4 92 TROOPER 3.5 V6 ETZ 250

  3. #323
    Регистрация
    Aug 2010
    Място
    София
    Публикации
    622
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

    Провртвил съм всички възможни датчици , колега...
    ОФА КБ X20SE + метан

  4. #324
    Регистрация
    Aug 2010
    Публикации
    71
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

    Препоръчайте ми но коя фирма да си купя горивна помпа за Фронтера А спорт 2.0 Х 20,някой китаец,намирам доста из нета но има ли някоя по добра или всички са еднакви

  5. #325
    Регистрация
    May 2011
    Място
    Варна
    Публикации
    31
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

    Темата е доста стара и вероятно хората, които са я започнали отдавна са забравили, че са имали Фронтери... Но въпреки това все още има хора, които им се "радваме" на машинките.
    Та по темата - и моята помпа преустанови работата си, запали поработи по-малко от минута и спря. И въпреки че съм с метанов инжекцион не се отказах да запаля - имах по ръка удължител, пистолет за горещ въздух и доста търпение. Равномерно загрях двигателя, повъртях стартера, инжекцията се излъга и запали на метан.
    Реших да си сменя помпата сам по радикалния начин (в стил прежалил съм си колата) - отрязах си дупка в багажника. На снимките се виждат размери къде се реже. Използвах прободен трион (зеге) и късо ножче за метал. До резервоара има достатъчно място и не опира. Внимавайте обаче като правите първата дупка с дрелката, използвайте ограничител. Понеже има една греда над помпата дупката не е точно над нея и вкарването и изкарването си изисква думата "чалъм" в пълния и цвят. За да упеете натиснете с юмрук пластмасовия резервоар за да се огъне и да излезе кошницата на помпата.
    Помпата ми се оказа оригиналната - GM на 22 години. Интересното е че, като я извадих и пробвах на сухо заработи. Върнах я, запали и след 10с загасна и не тръгна. Пак я измъкнах, пак заработи на сухо, но повече не сподлъгах.
    Искаше ми се да намеря нещо поне на половина толкова качествено колкото оригиналната, но се оказа че се предлагат само китайски. Сложих Meat and Doria за 86лв. Работи супер значи 3,5бара колкото е по спец.
    Изчетох доста за спора със спирането на помпата и тъй като съм газов инжекцион и постоянно си продухвам бензина и понеже още ми е влажно от смяната реших да си я спра с ключе.
    Ето и снимки:
    Име:  WP_20171203_15_03_36_Pro[1].jpg
Прегледи: 104
Размер:  364.9 КбИме:  WP_20171207_10_00_01_Pro[1].jpg
Прегледи: 104
Размер:  442.2 КбИме:  WP_20171207_10_00_34_Pro[1].jpg
Прегледи: 103
Размер:  304.5 КбИме:  WP_20171207_10_01_06_Pro[1].jpg
Прегледи: 103
Размер:  362.2 КбИме:  WP_20171207_10_19_45_Pro[1].jpg
Прегледи: 103
Размер:  363.0 Кб

  6. #326
    Регистрация
    May 2011
    Място
    Нови Искър
    Публикации
    3,087
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

    Импровизирано и добро решение!Безаварийнно!
    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

  7. #327
    Регистрация
    Sep 2009
    Място
    Шумен
    Публикации
    86
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

    Голямо четене падна! Да попитам и аз нещо, някой справял ли се е с проблема при изгоряла помпа на Фронтера Б дълга база? Външна ли да слагам, китайка заместител ли? Как се справихте с проблема, резервоара лесно ли пада?

  8. #328
    Регистрация
    Apr 2006
    Място
    София тел.0898780604
    Публикации
    680
    Точки (при гласуване)
    12

    Thumbs up От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

    Да
    МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

  9. #329
    Регистрация
    Aug 2010
    Място
    София
    Публикации
    622
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

    Цитат Мнение на all_drive Преглед на публикациите
    ...Реших да си сменя помпата сам по радикалния начин (в стил прежалил съм си колата) - отрязах си дупка в багажника. На снимките се виждат размери къде се реже. Използвах прободен трион (зеге) и късо ножче за метал. До резервоара има достатъчно място и не опира. Внимавайте обаче като правите първата дупка с дрелката, използвайте ограничител. Понеже има една греда над помпата дупката не е точно над нея и вкарването и изкарването си изисква думата "чалъм" в пълния и цвят. За да упеете натиснете с юмрук пластмасовия резервоар за да се огъне и да излезе кошницата на помпата...
    Добре де... че е полезно решение и прилично изпълнение спор няма, но аджеба защо ги правиш тия упражнения при положение, че в багажника над отвора, който си направил така или иначе имаш препятствие в ролята на метанова бутилка? Два пъти съм си свалял резервоара и общо взето не е голяма философия, най-досадното са скобите на маркучите. Иначе и аз като теб имам голяма бутилка в багажника и през ум не ми е минавало да я свалям, защото тежи 100кг сигурно, ако твоята е карбонова това е друга тема
    ОФА КБ X20SE + метан

  10. #330
    Регистрация
    Sep 2009
    Място
    Шумен
    Публикации
    86
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

    Благодаря! Поздрави!

  11. #331
    Регистрация
    May 2011
    Място
    Варна
    Публикации
    31
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

    Цитат Мнение на VladimCho Преглед на публикациите
    Добре де... че е полезно решение и прилично изпълнение спор няма, но аджеба защо ги правиш тия упражнения при положение, че в багажника над отвора, който си направил така или иначе имаш препятствие в ролята на метанова бутилка? Два пъти съм си свалял резервоара и общо взето не е голяма философия, най-досадното са скобите на маркучите. Иначе и аз като теб имам голяма бутилка в багажника и през ум не ми е минавало да я свалям, защото тежи 100кг сигурно, ако твоята е карбонова това е друга тема
    Чугунена е моята - 66кг и имаше кой да ми помогне да я свалим и качим. И затова ми се стори по-добре от колкото да лежа от долу. Комфорта ми е по-важен от запазване на оригиналния вид на колата

  12. #332
    Регистрация
    Aug 2010
    Място
    София
    Публикации
    622
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

    Цитат Мнение на all_drive Преглед на публикациите
    Чугунена е моята - 66кг и имаше кой да ми помогне да я свалим и качим. И затова ми се стори по-добре от колкото да лежа от долу. Комфорта ми е по-важен от запазване на оригиналния вид на колата
    Ясно, аз все сам си бачкам та затова ми беше интересно, иначе и аз не държа на оригиналния вид. Надявам се китайската ми помпа, която ми купи Алекс от форума да почивее поне още доста годинки, две години и половина вече нямам грижи с нея.
    ОФА КБ X20SE + метан

  13. #333
    bullet_pk е онлайн
    Павлин Кръстев
    Старши участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Jan 2007
    Място
    Пловдив
    Публикации
    1,989
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

    Понеже и аз брах ядове с бензиновата помпа на Кията ми... Когато я свалих, вътре беше БОШ. Разгледах я добре и установих, че самата помпа е еднаква с тази на половината бензинови автомобили. Корпусът е един и същ, има разлика в налягането. Та в Пловдив на Руския пазар намерих помпа от ВАЗ 2110. На БОШ, с номер 0 580 453 453 на 3.5 бара. Пасна съвсем точно. Цена 36 лв нова. Опаковката беше на БОШ, с холограма. Всички надписи и гравюри по метала бяха кято на оригиналната. Произведена в Русия (до колкото знам БОШ имат завод там). Карах я половин година и продадох джипката.

    Пиша това, защото видях по-нагоре снимка на същата помпа.



    Nissan Terrano 2,7 TDI

Страница 17 от 17 ПървиПърви ... 71314151617

Сходни теми

  1. Отговори: 28
    Последно мнение: 10-04-10, 10:51
  2. Дизел през зимата (проблеми и решения)
    От Стефан във форум Двигатели
    Отговори: 186
    Последно мнение: 12-02-10, 21:49
  3. Изпускателна уредба - проблеми, решения?
    От stojan_defender-a във форум SUZUKI
    Отговори: 10
    Последно мнение: 01-04-09, 20:15
  4. вакууми-проблеми и решения
    От lcr във форум JEEP
    Отговори: 5
    Последно мнение: 12-06-08, 11:51
  5. Спукани гуми решения и проблеми?
    От Стефан във форум Гуми и джанти
    Отговори: 11
    Последно мнение: 31-01-06, 11:46

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •