Резултати 1 до 5 от 5

Тема: Да капнем малко интелект на Исузуто!

  1. #1
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    1,015
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране Да капнем малко интелект на Исузуто!

    Някои неща във Фронтерата не спират да ме дразнят, едно от тях е много късият интервал на чистачките - само 2 секунди без реглаж. Миналата седмица един познат ми пусна мухата, че елементарно си направил програмируем интервал с едно реле на VAG №99, което просто заменил на Астрата без да пипа нищо друго. Да, ама Фронтерата хич не е Опел и падна бая работа при мене! Желаещите да се сдобият с тази екстра първо трябва да си купят това реле заедно с цокъла от Голф 3 например:
    Име:  DSC_0871.jpg
Прегледи: 198
Размер:  73.2 Кб
    После трябва да се стигне до кутията с релетата за интервалите и други джаджи, която се намира вдясно от пасажерският еърбег:
    Име:  DSC_0870.jpg
Прегледи: 192
Размер:  76.2 Кб
    Маха се жабката и вдясно се вижда една черна кутия, тя е с алармата, дистанционното и др. Махате и нея и чак тогава се вижда въпросната бяла кутия, препоръчвам да се опитате да откачите двете букси без да я сваляте защото е много неудобно. Сега вече имаме достъп до кабелите на двете необходими букси - бялата Х60 и сивата Х61:
    Име:  DSC_0872.jpg
Прегледи: 193
Размер:  98.9 Кб
    Правим следните връзки:

    Букса Х60
    кабел 1 синьо-оранжев, режем и вързваме към краче 53М на релето /плюс за мотора/
    кабел 2 синьо-червен, снаждаме и вързваме към краче 53S на релето /сигнал за положението на мотора, минус/паркинг и плюс/в движение/
    кабел 3 светлозелен с бяло, снаждаме и вързваме към краче 15 на релето /захранване плюс след контактен ключ/
    кабел 7 светлозелен с червено, режем и вързваме към краче I на релето /плюс от лостчето на мигачите/
    кабел 12 черен, снаждаме и вързваме към краче 31 на релето /маса/
    Букса Х61
    кабел 1 синьо-черен, режем и вързваме към краче Т на релето /плюс за моторчето на пръскалките/

    Ето и схемата:
    Име:  DSC_0875.jpg
Прегледи: 192
Размер:  87.8 Кб

    Слагаме релето и пробваме: включваме и веднага изключваме интервала, след което изчакваме докато се съберат достатъчно капки за да почнат да ни пречат и отново включваме интервала - релето ще работи със зададеният интервал /от 1 секунда до 1 минута май/ докато не го променим отново по същата схема. Паметта се изтрива при гасене на мотора, ако не се зададе желан интервал релето си работи със стандартен от 5 секунди. Измиването също се променя, вместо едно движение на чистачките сега правят три. Друго всичко си остава без промяна.
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

  2. #2
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    1,015
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Да капнем малко интелект на Исузуто!

    Да коригирам за протокола действителният интервал за програмиране: от 2 до 20 секунди. Не изглежда много, но на Фиестата, която има фабрично 6 степени за регулиране, най-дългият е 15 секунди!
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

  3. #3
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    1,015
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Да капнем малко интелект на Исузуто!

    Упс!
    Последно редактиран от Edo ; 31-03-17 в 20:42
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

  4. #4
    Регистрация
    Aug 2006
    Място
    Стара Загора
    Публикации
    11
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Да капнем малко интелект на Исузуто!

    Благодаря за полезната тема. И мен ме дразнеше късия интервал, до вчера. Всичко сработи от първия път, само при мен на ДБ оригиналния контролер на чистачките е в синя кутия и подредбата на кабелите по двете букси е различна, но абсолютно точно отговарят по цвят. Стана само с измъкване на буксите, зор беше изкарването на блока на централното.

  5. #5
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    1,015
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Да капнем малко интелект на Исузуто!

    Да, на късата и дълга база инсталацията е малко различна - радвам се, че си се преборил успешно!
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

Сходни теми

  1. Изкуствения интелект
    От NovemberCharlie във форум Икономика, наука, философия, изкуство, общество и екология
    Отговори: 72
    Последно мнение: 25-04-17, 07:46
  2. за ИСУЗУТО
    От JSTrooper във форум ISUZU
    Отговори: 1
    Последно мнение: 29-06-08, 10:02
  3. СВРЪХ ИНТЕЛЕКТ !!!
    От nikito776 във форум Връзки (links) към външни сайтове
    Отговори: 1
    Последно мнение: 02-11-07, 20:03
  4. Изкуствен интелект, перспективи и реалност
    От Obersturmbahnfuehrer във форум Наука и образование
    Отговори: 40
    Последно мнение: 02-07-07, 21:14
  5. Продавам си Исузуто ... ПРОДАДЕНО
    От pepsii във форум Архив
    Отговори: 5
    Последно мнение: 12-06-06, 18:08

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •