Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

    Аз лично съм склонен да вярвам, че има проблем с кутиите, независимо за кой двигател.

    Понеже често преглеждам Мегапартс....ами там има дифове предни и задни бол, както и раздатки. Даже са ги намалили толкова, че в момента за 50 кинта купуваш раздатка. Но скоростна кутия няма нито една, ни за бензин, ни за дизел. Не казвам, че са трошливи, но определено има нещо, което е по-слабо и тръгва да сдава багажа и хората ги търсят вместо да ремонтират с нови части (което не го разбирам), но е показателно, че има нещо гнило в тях.

    Скоро познат си продаде бензиновото терано след като го беше карал 8 години и много си го обичаше. Имаше някакви силни вибрации от скоростите. Сменяха ги с други, явно без резултат, и го продаде.

    Моята също не е без забележки. Включването на първа през зимата при всяко друго състояние освен пълен покой е страшно приключение например. Даже когато е много студено и втора прави въртели докато не се пораздвижи. А маслото е ново и хубаво, т.е. не е поради моя немърливост в обслужването.

    Коментар


    • #32
      От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

      Много ценна информация....-благодаря за което.Лошото е,че от все повече препатили научавам за проблемни ск. кутии и то най-вече при 2.4 бензин.Нещата ми клонят към отказване от коментираната машина и търсене на неизгнило Паджеро V6-3000.

      Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk

      Коментар


      • #33
        От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

        Както се казва "Жена, кола и диня са на късмет".
        Колкото и да ги гледаш не се знае на какъв гнилоч ще попаднеш ;-)
        Моето скромно мнение е, че 2,7 TDI е добро бюджетно решение (да не казвай най-доброто).
        Успех в търсенето.
        Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
        Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
        Opel Campo 3,1 TD '99
        Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

        Коментар


        • #34
          От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

          Ако вият скоростите на тераното значи лагера на първичния вал е заминал или лагера на вторичния вал, а може и двата да вият.
          Като се сменят лагерите, скоростите ще спрат да вият. Тераното е здрава машина, но според мен по добрия вариант за Янко е паджерото защото събира по големи гуми и по става за гората.

          Коментар


          • #35
            От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

            Ако на бензина и дизела преди 1996-та се случват ядове с кутията (след 300000+ пробег и талибан собственик или монтьор), то TDI-то категорично няма проблеми с кутията. Кутията на Patrol е същия модел, само откъм раздатката има разлика, вътре механиката е същата. TDI със строшена кутия е толкова рядкост, колкото и счупен 2.7 мотор.

            А защо купуват директно кутия - защото частите са скъпи а ремонта не може да го свърши всеки, демек и той е скъп.

            ...колкото до паджерото - масовия 2.5 мотор е на светлинни години назад от терановия като надеждност. И ако терано все още може да се намери читаво, не помня кога за последно съм виждал читаво паджеро в автокъща, като изключим Pajero Sport, ама то си пада малко длъжко.
            Последно редактирано от sparkybg; 17-03-17, 18:59.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #36
              От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

              Оооо,за 2.5 на Паджеро никой не говори!!!Добре-да разбирам ли,че кутиите преди и след 96г. на Терано се различават и 96г. се явява,като преломна и изчистваща доказани дефекти!?Ако ще е за Терано аз от самото начало се интересувам за бензиново,но от новия модел с правоъгълните фарове и година около 2000-2001г.

              Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk

              Коментар


              • #37
                От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

                Колю да се включи, Колю...
                Ами да се включи, макар да няма кой знае колко за казване.

                По двигателя-моя превъртя биелен лагер, та се наложи почти основен ремонт. Като пари-700 лева. За сведение-миналата пролет правих основен ремонт на двигателя на ЮМЗ-то, и ми излезе над 1000 лева.
                Главата е здрава, не е давала проблеми, И ако изключим превъртелия лагер-двигателя не ми е създавал никакви грижи. Не гори масло, на бензин си е достатъчно пъргав, като за 1820 кг машина. Моето е дълга база обаче.
                Карам го с обикновена газова уредба, носи си я хайванчето безропотно, само дето е малко по-спънато на газ, ама то си е от мен. С какъвто трябва изпарител би трябвало да върви по-добре, ама аз съм си...

                Скоростната кутия си е слаба, каквото и да говорим. Моята най-напред започна да вие на пета, после на всички други скоросто, освен на четвърта. Подозирам лагери на междинния вал. После започна да изключва на първа, а после и на втора, на трета-като види зор. Вече е сменена, звънях на три обяви-все нямат, и на четвъртата намерих. 300 лева, не е кой знае колко скъпо, като за цяла кутия. Малко трудно влизат скоростите, там пък подозирам износени синхронизатори, амаааа... който иска ново-в магазина.
                За зимата съм изключително доволен. На дълбок и неутъпкан сняг си върви и пее, на утъпкания също е доста добре. Разбира се-не се правя на участник в рали "Швеция", и като си карам спокойно-джипа се справя блестящо.
                Офроуд качествата също не са зле, но това разбира се не е машина за сериозни изпълнения. С големия свес отзад и заораващия теглич не е за хард терени. Обаче пък баири които съм изкачвал с Франко-ги качвам и с форд-нисана, без замисляне или липса на мощ. Стига да не заоре отзад.

                Разход на газ-на дълго-14-15, в града-20. Това при сухо и с нормални температури време. Зимата естествено скача, но това е с всяка кола.
                Големия минус е ръждата(в моя случай много, но пък само по купето). Рамата е в сравнително добро състояние, което си е плюс като за машина 95 набор.

                Според мен машината си заслужава, това е от истинските джипове-с рама, ръчно включване на раздатката и истински бавни. Малко не му стига мощност, но не е болка, аз съм му свикнал, и изобщо не ми прави впечатление. Който иска резачка-голф или беемве.

                Все се каня да снимам челно старата кутия, и да и снема присъединителните отвори с шублера, и да ги пусна тук. За да има информация дали кутията от дизел е взаимозаменяема с бензиновите, че когато търсих-никой не можа да каже със сигурност дали са еднакви като фланец, вал, шлици и т.н.

                Според мен-ако ти е на сърце-вземай, като внимаваш най-вече за ръжди и за проблеми в кутията. Ако има-повод за сваляне на цена, но и грижа да се търси друга, че ако е започнала да вие или шуми-скоро ще трябва смяна.

                За последно да похваля хъбовете-автоматични са, но не са направили и грам проблем. Вярно-не са виждали роккраулинг, но пък не са и били галени. Видели са си и баири, и доста калчица, и каране тип "рали" по черни пътища.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #38
                  От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

                  Първоначално публикуван от Offroad bg Преглед на мнение
                  Ако вият скоростите на тераното значи лагера на първичния вал е заминал или лагера на вторичния вал, а може и двата да вият.
                  Като се сменят лагерите, скоростите ще спрат да вият.
                  Тц няма да спрат да вият Накопават се зъбите на опашката и междинния вал ,от това вият.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

                    Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                    Оооо,за 2.5 на Паджеро никой не говори!!!Добре-да разбирам ли,че кутиите преди и след 96г. на Терано се различават и 96г. се явява,като преломна и изчистваща доказани дефекти!?Ако ще е за Терано аз от самото начало се интересувам за бензиново,но от новия модел с правоъгълните фарове и година около 2000-2001г.
                    Бензинките все са си със слабата кутия. Не са изчиствали дефекти - просто са различни модели кутии, в зависимост от това какъв въртящ момент дава двигателя. По-здравата е само на 2.7TDI, 3.0DI, и на Терано1 3.0V6. Всички останали са със "по-слабата" кутия, това е Терано 1 2.4 бензин и 2.7TD, и терано 2 2.4 бензин и 2.7TD (не TDI).

                    Коле, съвсем ли си сигурен че дългата ти база тежи 1820 кила?
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

                      Ясно-благодарско за точното обяснение Спарки!

                      Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk

                      Коментар


                      • #41
                        От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

                        Имам Маверик с този двигател - първа регистрация 1994г. Купих го през лятото на 2015г. , по километраж на "132 300" - колко са реалните , Той си знае. В момента е на 160 500 км. Купих го с идеята да ми е "колата за село" , ама стана "колата с която ходя на работа". На седмица имам пробег "междуградско" 450-500 км - разход при скорост около 90 км/ч (2300-2500 оборота) - 10 до 10,5л/100км. (газ). Разход "градско" в Сливен - 12 - 15л/100 км. Сменям маслото на 10 000 км - при трите смени до сега съм ползвал "Кома" - не съм доливал , защото не "мърда" ! Ползвам гуми 235/75 - r15.
                        От когато съм го купил , по двигателя съм сменил водната помпа и радиатора - сам се прецаках , защото не смених на време старата капачка на радиатора(радиатора с който го купих беше "алтернативен" - м. "Ниссенс". При смяната сложих алтернативен на оригиналния , меден. Не доливам охладителна течност - , защото "не мърда".
                        Купих го с монтиран в България ГИ. Не съм имал проблеми , ама скоро май ще погледна свещите и ....избива ме на "съвест".
                        Динамика и най-вече развъртане на гумите - ами....дизела който споменава Спарки е по-добър. Още по-добрия според мен е 3.0TDI.....
                        Накратко - не съм имал проблеми с двигателя и със скоростната кутия. За мен този двигател е много добър вариант. Ако ще се ползва в по-сериозна за кал / теглене / катерене и .... ако е необходим въртящ момент - дизела !
                        Последно редактирано от hhris08; 17-03-17, 20:09.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

                          Първоначално публикуван от hhris08 Преглед на мнение
                          Имам Маверик с този двигател - първа регистрация 1994г. Купих го през лятото на 2015г. , по километраж на 132 300 - колко са реалните , Той си знае. В момента е на 160 500 км. Купих го с идеята да ми е "колата за село" , ама стана "колата с която ходя на работа". На седмица имам пробег "междуградско" 450-500 км - разход при скорост около 90 км/ч - 10л/100км. Разход "градско" в Сливен - 12 - 15л/100 км. Сменям маслото на 10 000 км - при трите смени до сега съм ползвал "Кома" - не съм доливал , защото не "мърда" !
                          От когато съм го купил , по двигателя съм сменил водната помпа и радиатора - сам се прецаках , защото не смених на време старата капачка на радиатора(радиатора с който го купих беше "алтернативен" - м. "Ниссенс". При смнята го смених с алтернативен на оригиналния , меден. Не доливам охладителна течност - , защото "не мърда".
                          Купих го с монтиран в България ГИ. Не съм имал проблеми , ама скоро май ще погледна свещите и ....избива ме на "съвест".
                          Динамика и/или развъртане - ами....дизела който споменава Спарки е по-добър , а още по-добрия според мен е 3.0TDI.....
                          Накратко - не съм имал проблеми с двигателя и със скоростната кутия. За мен този вариант е много добър вариант. Ако ще се ползва в по-сериозна за кал / теглене / катерене и .... ако е необходим въртящ момент - дизела !
                          Мхм-от споделеното си личи,че ползваш джипа главно по асфалт.При мен нещата са по-различни:карам сутрин по асфалт,докато стигна до Балкана.Оттам нататък цял ден в кал,коловози.....-казано накратно каквото предложи пътя и така докато се стигне крайната набелязана точка.Често за деня ни се набират по 70-80км. по "черно".За гуми по-малки от реални 31ци въобще не желая да слагам,та така.....-нещата,като че ли клонят към бензиново Паджеро!?

                          Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk

                          Коментар


                          • #43
                            От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

                            Янко, аз съм с 235/75/15, BF Goodrich, AT.
                            Вярно, че не съм карал в сериозни терени, но съобразно опита-знам откъде мога да мина, и като реша, че може-минавам. Старите каймани на Франко са точно този размер, та се изкушавам да си взема едни джанти, и да ги имам за опция за зимата и за гората, а в комбинация с лебедката-почти не се страхувам, че няма да стигна там закъдето съм тръгнал.

                            Лебедката е все още в гаража де, ама ако не го продам до месец-два джипа-ще последва правене на желязна броня, и монтаж на повервинч 12 000 ейч ди.
                            Че откакто нямам сериозен джип-не ми е комфортно... Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип...
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

                              И аз Коле-вече 3 месеца откакто умря за пореден път Корейката съм целия в нерви!!!

                              Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk

                              Коментар


                              • #45
                                От: Впечатления за мотора 2.4i на Терано 2

                                Джипа Янко умира само когато ТИ решиш. Иначе изпада в кома( колко пъти съм го играл с Франко), но това със съживяването си е до време. Аз малко прекалих, ама като няма друг сериозен...
                                Сега се бъзикам с колегите които ги е страх да влязат на паркинга, или пресичат една стара ЖП линия почти спрели, а аз прелитам с 50-60, но не е същото.
                                Не знам докога ще изтрая без сериозна машина, но засега форд нисана успява да ме задоволява, особено при факта, че съм решил да се кротна за две-три годии
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X