Страница 1 от 3 123 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 44

Тема: Съвет за течащ дихтунг

  1. #1
    Регистрация
    Jul 2010
    Място
    Варна (Бургас)
    Публикации
    276
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране Съвет за течащ дихтунг

    Момчета проблема е следният..

    Преди около година направих пълна профилактика на всички дюзи, разбира се райбоване на леглото на дюзата, зачистване на леглото на болтовете, нови дифтунги и болтове. Стягане на 7 Nm + 90 градуса. През това време до сега на първа дюза сменихме пак дифтунгата тъй като пак почна леко да пропуска. До сега няма проблем, но втора дюза вече за четвърти път ще я вадя. Последния път вече не райбовах, само почистих, и сложих най-дебелата дифтунга и пак леко сълзи.

    При предните смени със стандартна дифтунга пробвахме и да я нагреем и охладим. Сега последния път реших да не го правя.

    Има ли начин да реша проблема че ми писна вече...

    Другото което е .. по запознатите знаят че според ръководството на Джип, стягането на болтовете е 7Nm + 90. В оригиналната сервизна програма на Мерцедес с която работят и Балканстар, за същия двигател дават 7Nm + 90 + 90. Дали ако ги стегна така ще има ефект? Дали има някакъв друг начин да се справя с проблема? Дали ще има ефект дали е на топъл или студен двигател?

    Благодаря предварително!
    "Когато целта е всичко и пътят е без значение"

    Grand Cherokee Limited 2.7CRD

  2. #2
    Регистрация
    Apr 2007
    Място
    София
    Публикации
    5,960
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Съвет за течаща дифтунга

    Ако в описанието 7Nm + 90 + 90 никъде няма дадени минути, то е на студен мотор.
    Ако има например 7Nm + 15' + 90 + 90 означава , че след 7 Nm се пали мотора за 15 мин.

  3. #3
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,428
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Съвет за течаща дифтунга

    Почисти хубаво всичко и го намажи с медна грес.
    Какво имаш предвид под "райбоване" ?
    Дифтунгите би трябвало да са 2мм., но ако си предОбрил нещо, може да се ползват 3мм от система Делфи, като може да ги изтъниш до необходимото.
    Така през компа, това мога да ти предложа да пробваш.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  4. #4
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,872
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Съвет за течаща дифтунга


  5. #5
    Регистрация
    Aug 2011
    Място
    София
    Публикации
    48
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Съвет за течаща дифтунга

    Леглата на дюзите не се пипат само почистват ! Дифтунгите ( Мерцедес ) са 5 бр. A6110170060 и болтове 5бр. A0009902907 . Почисти с метчик резбите на болтовете в главата и само с новите болтове можеш да стегнеш с 7Nm +90 +90 на студен двигател . Успех !
    Последно редактиран от push ; 10-03-17 в 18:20

  6. #6
    Регистрация
    Jul 2010
    Място
    Варна (Бургас)
    Публикации
    276
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Съвет за течаща дифтунга

    Мажа с керамична грес както го дават по WIS където дават и 7Nm+90+90.
    "Райбовам" -> заравняване на леглата на дюзите с "райбер".
    Оригиналните дифтунги по номер, не вършат работа. Взех най-дебелата по номер на Elring.
    Резбите се почистват, там няма проблем.
    Ами остана да пробвам 7Nm+90+90
    "Когато целта е всичко и пътят е без значение"

    Grand Cherokee Limited 2.7CRD

  7. #7
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,162
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Съвет за течаща дифтунга

    Цитат Мнение на Interceptor Преглед на публикациите
    Мажа с керамична грес както го дават по WIS където дават и 7Nm+90+90.
    "Райбовам" -> заравняване на леглата на дюзите с "райбер".
    Оригиналните дифтунги по номер, не вършат работа. Взех най-дебелата по номер на Elring.
    Резбите се почистват, там няма проблем.
    Ами остана да пробвам 7Nm+90+90
    Я пак , съвсем сериозно.Държиш в ръката си райбер ,с диаметъра на дюзата?Ако леглото е чисто от боклуци , райбер не му трябва. Само четка , за некой боклук.Като пуснеш четката и си очиства.Лягането на дихтингът върху дюзата и главата трябва де е НА ЧИСТА ПОВЪРХНОСТ.Можеш да мажеш , или не , само стеблото на инжектора (става с медната).И дебелината на "уплътняващата... " не попълва празнини , щото е на кобилица притискането. Успех!
    пп Пропуснах да ти кажа , че чистейки резбата имаш боклук в дъното и.Ако не виждаш изчистено дъно за болтчето , резни 5-6 мм от него( по-добре е да е чиста в цялата си дълбочина).Щото ако има боклук ще натягаш върху боклука и няма да се получи правилна кобилица.А може да изскубеш и резбата.
    Последно редактиран от jeko47 ; 10-03-17 в 20:58 Причина: пропуснах
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

  8. #8
    Регистрация
    Jul 2010
    Място
    Варна (Бургас)
    Публикации
    276
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Съвет за течаща дифтунга

    Цитат Мнение на jeko47 Преглед на публикациите
    Я пак , съвсем сериозно.Държиш в ръката си райбер ,с диаметъра на дюзата?Ако леглото е чисто от боклуци , райбер не му трябва. Само четка , за некой боклук.Като пуснеш четката и си очиства.
    Точно за това последният път само почистих и леглото стана като огледало.
    "Когато целта е всичко и пътят е без значение"

    Grand Cherokee Limited 2.7CRD

  9. #9
    Регистрация
    Aug 2011
    Публикации
    1,306
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Съвет за течаща дифтунга

    Милене,от личен горчив опит си купих комплект райбери за различните системи.А и оригинални дихтунги вече не ползувам,само от ПСА! Оригиналните са едни тумбести дето лягат на малка повърхност.

  10. #10
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,162
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Съвет за течаща дифтунга

    Емиле , шибан е моделът , ма затварат се.Обаче специално мерцедесовите комън рейл са най-добрите производители на бакелитови въглища
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

  11. #11
    Регистрация
    Aug 2011
    Място
    София
    Публикации
    48
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Съвет за течаща дифтунга

    Цитат Мнение на Interceptor Преглед на публикациите
    Мажа с керамична грес както го дават по WIS където дават и 7Nm+90+90.
    "Райбовам" -> заравняване на леглата на дюзите с "райбер".
    Оригиналните дифтунги по номер, не вършат работа. Взех най-дебелата по номер на Elring.
    Резбите се почистват, там няма проблем.
    Ами остана да пробвам 7Nm+90+90
    Тялото на дюзата се маже с антикорозионна грес A 001 989 42 51 10 , но не легото и разпръсквача ! В цитираният WIS пише , че не могат да бъдат правени никакви корекции по леглото , защото се променя разстоянието на инжектора спрямо камерата и се нарушава впръскането и ако се налага , се подменя главата . Колко е отнето и най дебелата дифтунга на Elring какво ще компенсира е .... Двигателят е произведен от Мерцедес и доставен на Крайслер да бъде само монтиран . Дифтунгите и болтовете (оригиналните Мерцедес) ги сменяха многократно и всяка една следваща версия е по добра от предишната . При старателно почистване с набор телени четки и стегнати според инструкциите не изпускат и карат с години .

  12. #12
    Регистрация
    Aug 2011
    Публикации
    1,306
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Съвет за течаща дифтунга

    Цитат Мнение на push Преглед на публикациите
    .................... че не могат да бъдат правени никакви корекции по леглото , защото се променя разстоянието на инжектора спрямо камерата и се нарушава впръскането и ако се налага , се подменя главата ...................................... При старателно почистване с набор телени четки и стегнати според инструкциите не изпускат и карат с години .
    Като четеш по книгите всичко е песен, става лесно и кара с години. Нооо.............един път изпуснала и карала така определено време си прави един малък провар дето с четчица няма как да го заравниш.А за отстоянието на разпръсквача има измервателни уреди ! Райбероването е десета не е милиметър. И това,че нещо си е произведено от Мерцедес не значи,че е върха, и други марки ползуват комънрейл на Бош ама само Мерцедес реват от .....както Милен по горе се изрази ,въглища! Малоумно стягане с 6мм до това води, линейно разширение му се вика.Същата дюза стегната с 8мм и на къса шпилка защо не прави проблеми?

  13. #13
    Аватара на atanas_93
    atanas_93 е офлайн
    Атанас Арабаджиев
    Старши участник | Организатор || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Aug 2008
    Място
    Русе
    Публикации
    1,238
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Съвет за течаща дифтунга

    Цитат Мнение на bocho64 Преглед на публикациите
    ..... Малоумно стягане с 6мм до това води, линейно разширение му се вика.....
    Това, наистина е най голямото малоумие. При това на 10-12 см дължина на болта. Чак, не мога да повярвам, че това е конструирано в Мерцедес. Дори, не мога да проумея на какво са разчитали, за да работи това нормално дълго време.
    Jeep Grand Cherokee WJ
    Kia Sportage

  14. #14
    Регистрация
    Oct 2008
    Публикации
    1,287
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Съвет за течаща дифтунга

    Няма малоумие!
    Ако се направи както трябва, с правилните части, няма никакъв проблем, НИКАКЪВ...

    Проблем има когато някой почне да умува, ама това, ама онова...

    Дискотирано е доста.

  15. #15
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    София
    Публикации
    1,137
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Съвет за течаща дифтунга

    Писал си още в първият пост за нагряването на дифтунгите и че си решил да го пропуснеш последният път. Аз тука личен опит мога да споделя малко. На един Passat B5 с роторна помпа и на CRD-то по един и същи начин се действа до сега - дифтунгите се нагряват за да омекнат. Дали има някакъв ефект от тая работа не знам, но никога не ми е текла дифтунга. Човека от когото го знам това прави последните само дизели от както се познаваме. Може би около 10 години. По лични наблюдения са изключителни редки случаите когато някой се връща за гаранционни ремонти при него. Във VAG сектата на времето беше нещо като гуру - всичко по-сериозно почупено ходи при него. Сега не знам, щото нямам VAG вече .

  16. #16
    Регистрация
    Jul 2010
    Място
    Варна (Бургас)
    Публикации
    276
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Съвет за течаща дифтунга

    Пак неуспех. След 500 км пак почна да просълзява.
    Всичко е като по книга. Съмнявам се че има деформация по чашката на дюзата.
    На две от петте дюзи не ми смениха чашките и точно те ги свалях пак, ама тази вече е пети път.
    "Когато целта е всичко и пътят е без значение"

    Grand Cherokee Limited 2.7CRD

  17. #17
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    до Своге
    Публикации
    462
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Съвет за течаща дифтунга

    Просълзява...аз ли нещо не сващам, или си говорите за различни неща? Ако все пак съм уцелил ти как точно разбираш че изпуска дихтунга(между главата и дюза?!?!?!)?
    WJ laredo 2004 u.s.a. 4.0i LPG Fobos 5 obd + romano hd

  18. #18
    Регистрация
    Aug 2011
    Публикации
    1,306
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Съвет за течаща дифтунга

    Цитат Мнение на onufriz Преглед на публикациите
    Няма малоумие!
    Ако се направи както трябва, с правилните части, няма никакъв проблем, НИКАКЪВ...



    Дискотирано е доста.
    Цитат Мнение на Interceptor Преглед на публикациите
    Всичко е като по книга. .................. ама тази вече е пети път.

  19. #19
    Регистрация
    Jun 2016
    Място
    пловдив
    Публикации
    52
    Точки (при гласуване)
    2

    По подразбиране От: Съвет за течаща дифтунга

    колега,аз наистина съм пълен лаик но ако е дихтунга тя не сълзи а пропушва,демек цъфка с един специфичен звук ако има сурова нафта върху дюзата,това според мен е друг проблем,пиша на слабо време защото и аз сменях дихтунги миналия месец

  20. #20
    Регистрация
    Feb 2013
    Място
    София
    Публикации
    775
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Съвет за течаща дифтунга

    Оффф ама понякога не става само да си миеш зъбите трябва и зъболекар защото се износват както са обяснили колеги по горе !
    Спазвайте предписанията на производителя Nm , райбер , нови оригинални (болтове дифтунги и паста ) и т.н.
    M-tel: 0882 747 741 Еди Рангелов
    Viva : 0885 088 444
    Няма незаменими има незабравими хора !!!

Страница 1 от 3 123 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. съвет за бус
    От lemmark във форум Сравнения и тестове между марки, модели и функционалност
    Отговори: 12
    Последно мнение: 12-08-13, 22:45
  2. съвет за 2,8 EN
    От janissary във форум MITSUBISHI
    Отговори: 6
    Последно мнение: 27-07-10, 22:19
  3. Съвет за Газ
    От rotter във форум SUZUKI
    Отговори: 1
    Последно мнение: 03-06-09, 12:17
  4. Съвет за KTM 450
    От Златко_1991 във форум Избор на мотор
    Отговори: 42
    Последно мнение: 23-09-08, 19:28

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •