Страница 3 от 3 ПървиПърви 123
Резултати 41 до 60 от 60

Тема: Сервиз за диагностика и ремонт на Е280 W124

  1. #41
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    957
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Сервиз за диагностика и ремонт на Е280 W124

    А кабели къде му намерихте, че е дефицитна стока, или са къси, или насипни. Дефектиралата ITN бобина я връщам, и вземам Бош другата седмица. За другите две още се чудя, ще видя каква цена ще ми обявят. А и да видя с кабелите докъде ще я докарам.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  2. #42
    Регистрация
    Sep 2005
    Място
    София
    Публикации
    6,920
    Точки (при гласуване)
    31

    По подразбиране От: Сервиз за диагностика и ремонт на Е280 W124

    Смени и трите бобини с нови качествени и еднакви. Тези коли са с достатъчно евтини части, та циганиите с боклучавите бобини са неуместни и както забелязваш ти се отплащат подобаващо. Кабели не знам откъде да намериш - не ми се е налагало да търся.
    Ако мислиш, че по-нова кола ще е по-безпроблемна си се объркАл нещо...
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

  3. #43
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    957
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Сервиз за диагностика и ремонт на Е280 W124

    До сега никой по сервизите не каза, че бобините са проблема, затова ги смених профилактично за проба с китайски. По същите догадки сменях и дебитомер, че прекъсваше нещо. Сега ще сложа други бобини, ама нещо с кабелите трудна работа.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  4. #44
    Регистрация
    Sep 2005
    Място
    София
    Публикации
    6,920
    Точки (при гласуване)
    31

    По подразбиране От: Сервиз за диагностика и ремонт на Е280 W124

    По-вероятно е да има проблем в щуцерите от бобината до свещта под нея и в лулите, отколкото в самите кабели.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

  5. #45
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    957
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Сервиз за диагностика и ремонт на Е280 W124

    Щуцерите са сменени, 2-та кабела също, огледани са за видими проблеми, всичко е добре. Само дългия кабел не съм сменял, както писах по-рано. Има го на бройка Беру, ама ако намеря комплект ще сменя всичко.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  6. #46
    Регистрация
    Sep 2005
    Място
    София
    Публикации
    6,920
    Точки (при гласуване)
    31

    По подразбиране От: Сервиз за диагностика и ремонт на Е280 W124

    Имам 2 мерцедеса личен и служебен 3.2 (104.995) и този проблем се появи при служебния, малко преди 400 000км. Смених всички бобини и колата оттогава не е имала ядове. От дебитомер, няма да губи цилиндри, а ще клати оборотите.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

  7. #47
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    957
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Сервиз за диагностика и ремонт на Е280 W124

    Дебитомера го смених по други причини, и май се оправиха нещата. То по елктриката съм сменил толкова неща, че не знам от кое кой проблем се оправи. Затова мразя такива нециклично проявяващи се проблеми, особено по ел.часта.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  8. #48
    Регистрация
    Sep 2005
    Място
    София
    Публикации
    6,920
    Точки (при гласуване)
    31

    По подразбиране От: Сервиз за диагностика и ремонт на Е280 W124

    Проблемите по тази кола са несравнимо по-малко и по-лесно отстраними, в сравнение с повечето съвременни коли. Мисля, че просто ти трябва читав човек, който не работи на проба грешка, като последователно сменя всичко в което има съмнения. Тези коли и болежките им са познати отдавна и фърлянето на боб е нелеп начин за отстраняване на неизправностите.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

  9. #49
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    957
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Сервиз за диагностика и ремонт на Е280 W124

    Цитат Мнение на Scrapheap Преглед на публикациите
    Проблемите по тази кола са несравнимо по-малко и по-лесно отстраними, в сравнение с повечето съвременни коли. Мисля, че просто ти трябва читав човек, който не работи на проба грешка, като последователно сменя всичко в което има съмнения. Тези коли и болежките им са познати отдавна и фърлянето на боб е нелеп начин за отстраняване на неизправностите.
    Да де, търся човека, ама трудна работа. По механиката съм си намерил, пък и аз не съм толкова индианец, ама електриката е мъка.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  10. #50
    Регистрация
    Feb 2012
    Публикации
    6,760
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Сервиз за диагностика и ремонт на Е280 W124

    Цитат Мнение на Scrapheap Преглед на публикациите
    Ако мислиш, че по-нова кола ще е по-безпроблемна си се объркАл нещо...
    Това си е само за нарочната тема

    Цитат Мнение на Scrapheap Преглед на публикациите
    просто ти трябва читав човек, който не работи на проба грешка, като последователно сменя всичко в което има съмнения. Тези коли и болежките им са познати отдавна и фърлянето на боб е нелеп начин за отстраняване на неизправностите.
    Е то такива вече не останаха, в смисъл такива които им знаят болежките и лечението от опит, та за това и проба-грешка.
    Соберите девять женщин, но за месяц они одного малыша не родят. Должен пройти определенный природой срок.

    Българина страда от някои страхове - да не настине и да не се мине

  11. #51
    Регистрация
    Sep 2005
    Място
    София
    Публикации
    6,920
    Точки (при гласуване)
    31

    По подразбиране От: Сервиз за диагностика и ремонт на Е280 W124

    Ами на колата на колегата, се е случило нещо, което се случва през 50000 км на всяка бензинова зафира примерно, която е с блок-бобина. Тук се случва на 25 години и не те оставя на пътя, щото и на 4 цилиндъра ще те прибере.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

  12. #52
    Регистрация
    Feb 2012
    Публикации
    6,760
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Сервиз за диагностика и ремонт на Е280 W124

    Така е за бобините. Но от разказите на колегата останах с впечатлението, че това е отпаднало като възможност, а описаните проблеми много ми напомнят за ебавки от комутатор/компютър.
    Соберите девять женщин, но за месяц они одного малыша не родят. Должен пройти определенный природой срок.

    Българина страда от някои страхове - да не настине и да не се мине

  13. #53
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    957
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Сервиз за диагностика и ремонт на Е280 W124

    Кабелите пътуват към мен, нови Беру. Другата седмица нови бобини. Да го видим след това.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  14. #54
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    957
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Сервиз за диагностика и ремонт на Е280 W124

    Вече с нова гарнитура Goetze на капака на клапаните, 5 и 6 свещ влизаше масло. Нови 3 кабела Beru, нови 3 бобини Бош от Словения, нови предни накладки. Оправени резби за закрепване на капака и бобините, нови болтове. Другата седмица ще видя какво е положението.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  15. #55
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    957
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Сервиз за диагностика и ремонт на Е280 W124

    Пак същата работа. Намерих мераклии да гледат идва ли сигнал от ЕКУ-то към бобината, ама трябва да им го закарам прекъсващ. Тия дни ще се пробвам. Аз залагам на ЕКУ.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  16. #56
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    957
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Сервиз за диагностика и ремонт на Е280 W124

    В тоя ред на мисли, споделете сервизи за ремонт на ЕКУ на Мерцедес, където няма да им е много стара колата .
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  17. #57
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    957
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Сервиз за диагностика и ремонт на Е280 W124

    Напълно спазвайки метода на изключването, от вчера е с компютър от C класа W202. Като покарам ще дам отзиви, засега върви.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  18. #58
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    957
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Сервиз за диагностика и ремонт на Е280 W124

    2 дни каране, няма проблем. Дано така и остане. Отивам да го досглобя като хората, че компа съм го подпрял с парцал на акумулатора.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  19. #59
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    957
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Сервиз за диагностика и ремонт на Е280 W124

    След 3 седмици каране - няма проблем. Оказа се най-изключваното, ECU-то. В събота го закачихме и на Стар диагностика, освен, че си търси скоростната кутия, и че няма да я намери, други ядове няма. Имаше моментни проблеми с оборотите, но както си и мислех, след обучение на дросела всичко се оправи. Благодаря на всички, включили се в темата, приключи дълга и изнервяща драма. Ама аз съм си упорит и докарах нещата до край.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  20. #60
    Регистрация
    Feb 2012
    Публикации
    6,760
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Сервиз за диагностика и ремонт на Е280 W124

    Така и предполагах.
    Соберите девять женщин, но за месяц они одного малыша не родят. Должен пройти определенный природой срок.

    Българина страда от някои страхове - да не настине и да не се мине

Страница 3 от 3 ПървиПърви 123

Сходни теми

  1. Търся СЕРВИЗ за диагностика на ВАЗ-21214:
    От Бездорожник във форум ВАЗ
    Отговори: 43
    Последно мнение: 14-04-13, 16:07
  2. Отговори: 8
    Последно мнение: 16-08-11, 14:11
  3. Сервиз за диагностика на ДВГ в София?
    От axlastro във форум Автомобили 4x4
    Отговори: 7
    Последно мнение: 27-05-10, 10:23
  4. Търся сервиз за диагностика на bosch K-Jetronic?
    От Bonso във форум Ретро и уникални машини
    Отговори: 5
    Последно мнение: 05-04-10, 22:08
  5. Отговори: 1
    Последно мнение: 26-05-09, 19:38

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •