Страница 3 от 3 ПървиПърви 123
Резултати 41 до 44 от 44

Тема: Избор на гуми за Iveco Daily 4x4 кемпер

  1. #41
    Регистрация
    Dec 2014
    Място
    София
    Публикации
    25
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Избор на гуми за Iveco Daily 4x4 кемпер

    Карах го със значително по-малки гуми, по простата причина, че ми трябваше да качва арматура по чукарите (беше фирмен работен кон), спецификата на експлоатация беше такава, че където не може другия камион, този катери без проблем... след това остана само този и обикаляше софия и страната с багерче 2 тона на гърба постоянно. Лично аз не съм му навъртял много километри, но когато съм го карал е било безотказно, справка с разходите по поддръжка показва, че само нормалните обслужвания са му били теглото.... утре ще преровя флашките за някоя снимка .... накрая замина защото шасито му изгни безобразно (като всичко швейцарско) ... но това е в общи линии, работен кон който за 10 години и 350х.к. счупи една полуоска. Моя беше с турбо, 100 коня и механични блокажи, ръчни хъбове. Така като се замисля имаше някои странности, които не изглеждаха фабрични - тръбна броня на две нива с мрежа между тях, защита на кормилните щанги от 10 мм ламарина с перфорация, куфар за инструменти от другата страна на резервоара със същия размер... и вече останалите явно допълнителни окомплектации, като някаква радиостанция и уреди за контрол на наклоните.

    Име:  Изображение(279).jpg
Прегледи: 118
Размер:  137.0 Кб

    А, и когато го взех беше с два акумулатора Optima, които изкараха още 4-5 години... приблизително
    Последно редактиран от niva-r ; 01-03-17 в 22:39 Причина: ето го
    Land Rover Discovery 300Tdi ... и други без значение

  2. #42
    Регистрация
    Feb 2008
    Място
    Sofia
    Публикации
    551
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Избор на гуми за Iveco Daily 4x4 кемпер

    Цитат Мнение на niva-r Преглед на публикациите
    Карах го със значително по-малки гуми, по простата причина, че ми трябваше да качва арматура по чукарите (беше фирмен работен кон), спецификата на експлоатация беше такава, че където не може другия камион, този катери без проблем... след това остана само този и обикаляше софия и страната с багерче 2 тона на гърба постоянно. Лично аз не съм му навъртял много километри, но когато съм го карал е било безотказно, справка с разходите по поддръжка показва, че само нормалните обслужвания са му били теглото.... утре ще преровя флашките за някоя снимка .... накрая замина защото шасито му изгни безобразно (като всичко швейцарско) ... но това е в общи линии, работен кон който за 10 години и 350х.к. счупи една полуоска. Моя беше с турбо, 100 коня и механични блокажи, ръчни хъбове. Така като се замисля имаше някои странности, които не изглеждаха фабрични - тръбна броня на две нива с мрежа между тях, защита на кормилните щанги от 10 мм ламарина с перфорация, куфар за инструменти от другата страна на резервоара със същия размер... и вече останалите явно допълнителни окомплектации, като някаква радиостанция и уреди за контрол на наклоните.
    Тръбната броня си е фабрична, моята е същата, но не я виждаш защото има пласмаси върху нея. Гумите са ти били 7.5 х 16, каквито са и моите в момента. На дълъг път каква скорост успяваше да подържаш и помниш ли какъв разход ти даваше, ако сте го засичали изобщо ?

  3. #43
    Регистрация
    Dec 2014
    Място
    София
    Публикации
    25
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Избор на гуми за Iveco Daily 4x4 кемпер

    Скорост от 80-90 поддържаше спокойно без да има дискомфорт, а разхода наистина нямам спомен колко точно беше, но беше по-нисък от на LT35 2.4 турбо... значи е било от порядъка на 10 до 12 литра, наистина нямам спомен
    Land Rover Discovery 300Tdi ... и други без значение

  4. #44
    Регистрация
    Feb 2008
    Място
    Sofia
    Публикации
    551
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Избор на гуми за Iveco Daily 4x4 кемпер

    Цитат Мнение на niva-r Преглед на публикациите
    Скорост от 80-90 поддържаше спокойно без да има дискомфорт, а разхода наистина нямам спомен колко точно беше, но беше по-нисък от на LT35 2.4 турбо... значи е било от порядъка на 10 до 12 литра, наистина нямам спомен
    Благодаря ти за инфото, твоето е било с бърз диф.

Страница 3 от 3 ПървиПърви 123

Сходни теми

  1. Продавам: Iveco Daily 35C13 - 2.8 TD - 71 700 км.
    От GODzillata във форум Архив
    Отговори: 2
    Последно мнение: 26-11-15, 09:18
  2. IVECO Massif and New Daily 4x4
    От mihailkurkiev във форум Сравнения и тестове между марки, модели и функционалност
    Отговори: 113
    Последно мнение: 29-01-15, 22:52
  3. Продава се Iveco 35-10 Turbo daily
    От Scrapheap във форум Архив
    Отговори: 0
    Последно мнение: 13-11-08, 12:55

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •