Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с въздушното окачване след тежък страничен удар

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с въздушното окачване след тежък страничен удар

    Много благодаря за вниманието и времето. Ще отида при друг официален сервиз, дано там да е БАШ майстора на компресори. Нещо като Бай Мишо, дето само той ги пипа турбините. (популярен български майстор герой)
    Едни хора, с едни джипове, ходят на едни места, без да имат работа там, калят себе си и своите джипки, но това им доставя огромно удоволствие...
    А ако това не е най- важното...не знам кое

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с въздушното окачване след тежък страничен удар

      Не знам , за БАШ майстора на компресори но знам следното . Колата явно има проблем ,според информацията в темата . Сервиза в който е прегледана , твърди че няма . Тогава съвсем логично е да смениш сервиза . Успех

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с въздушното окачване след тежък страничен удар

        За смяна на сервиза - твърдо ЗА....
        Тестовете ти поне са показали, че нямаш пропуск в частта 'клапани - възглавници'...
        Дали компресора е за смяна - според мен е рано да се твърди това... Възможно е от удара просто да се е деформирало нещо, и да резонира...
        Например компресора (или тръба от него) да удря някъде в купето...
        На един почти нов крайслер тук му правеха основен ремонт със смяна на основни и биелни лагери заради тежък метален звук от двигателя...
        Като го вземах от сервиза след ремонта - чувам същия тежък метален звук/чукане при отпускане на газта... Погледнах под капака - ами то самия двигател чука по купето, заради изкривена при предишен инцидент носеща пластина (на тампона) на двигателя..
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с въздушното окачване след тежък страничен удар

          Колеги,
          взех колата от вторият лицензиран сервиз. Мериха струваха ден и половина и тяхната диагноза е следната. Компресорът е прекалено шумен и се съгласиха,че това е от удара. Според тях е за смяна. Направиха измервания и от никъде не изпуска. Също така казаха, че когато се сменя помпата е препоръчително да се смени и дистрибутора (не знам дали го превеждам добре)- това което разпределя налягането между 4те възглавници. За дистрибутора няма да има допълнителен труд, само самата част. Компресорът е $1400, дистрибутора $500, 6.5 труд ь $130 на час = $845 , тотала е $2,745. Ще мъча застрахователите да платят разбира се. Има ли нещо, което ви изглежда съмнително, освен огромната цена?
          Едни хора, с едни джипове, ходят на едни места, без да имат работа там, калят себе си и своите джипки, но това им доставя огромно удоволствие...
          А ако това не е най- важното...не знам кое

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с въздушното окачване след тежък страничен удар

            Според мен това са си частите Да, навярно има филтър и осушител - дано ги сменят и тях в комплекта...
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с въздушното окачване след тежък страничен удар

              Колега, може ли да обесниш за филтъра и осушителя. Не съм запознат какво правят и къде се намират.
              Едни хора, с едни джипове, ходят на едни места, без да имат работа там, калят себе си и своите джипки, но това им доставя огромно удоволствие...
              А ако това не е най- важното...не знам кое

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с въздушното окачване след тежък страничен удар

                По принцип въздушното окачване на отворена система както на Мерцедеса и VW трябва да смуче отнякъде въздух, който да бъде нагнетен във възглавниците...
                За да не вкарва прекалено много боклуци, на входа има въздушен филтър.. При мерцедесите поради липса на поддръжка (почистване и поради неудобно прашно място отдолу под колата) на този филтър, се запушва, и от там - умира компресор, който се зори допълнително (работещ доста по-продължително) за да успее да прекара въздух през този запушен филтър...
                T.e. филтъра би трябвало да е на входа на компресора...
                За осушител - там не съм сигурен дали въобще има при този тип окачвания... По принцип след компресор винаги има конденз.. И въздушните възглавници се пълнят с вода..
                Възможно е да има осушител за да се избегне този проблем, но твърдо не съм сигурен да има на VW...
                При мен има осушител на джипката, но системата е доста по-различна - полу-затворена, работеща с азот...
                Последно редактирано от slowtraveler; 16-03-17, 20:40.
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с въздушното окачване след тежък страничен удар

                  Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                  По принцип въздушното окачване на отворена система както на Мерцедеса и VW трябва да смуче отнякъде въздух, който да бъде нагнетен във възглавниците...
                  За да не вкарва прекалено много боклуци, на входа има въздушен филтър.. При мерцедесите поради липса на поддръжка (почистване и поради неудобно прашно място отдолу под колата) на този филтър, се запушва, и от там - умира компресор, който се зори допълнително (работещ доста по-продължително) за да успее да прекара въздух през този запушен филтър...
                  T.e. филтъра би трябвало да е на входа на компресора...
                  За осушител - там не съм сигурен дали въобще има при този тип окачвания... По принцип след компресор винаги има конденз.. И въздушните възглавници се пълнят с вода..
                  Възможно е да има осушител за да се избегне този проблем, но твърдо не съм сигурен да има на VW...
                  При мен има осушител на джипката, но системата е доста по-различна - полу-затворена, работеща с азот...

                  Задължително щепитам.Мерси за подробностите.
                  Последно редактирано от sashobasket13; 17-03-17, 19:09. Причина: печатна грешка
                  Едни хора, с едни джипове, ходят на едни места, без да имат работа там, калят себе си и своите джипки, но това им доставя огромно удоволствие...
                  А ако това не е най- важното...не знам кое

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с въздушното окачване след тежък страничен удар

                    Колеги настана време за решение. Имам следните въпроси:
                    1. Някой знае ли, колко е официалният стандарт време за смяна на компресора?
                    2. Трудът за това включва ли смяна на регулатора?
                    3. Трябва ли да сменя регулатора (дустрибутора) ако няма проблем с него? Или просто се опитват да ми вземат парите?

                    Имам следните варианти:
                    1. Да ползвам допълнителната гаранция- тя покрива нов компресор, но не оригиналният. Оригиналният от VW е $1500, а този който покриват е за $375. Също така те казват, че трудът е само 1.4 часа.
                    2. Да ползвам застрахователите за щетата. Те покриват труда (не се знае,колко) и процент от нов компресор. Идеята им е, че този който имам не е чисто нов и за нов аз трябва да си платя разликата.
                    3. Да ползвам гранцията и да доплатя за разпредителя и допълнителния труд за него.
                    4. Да си карам с шума и като се развали, тогава да ползвам опция 1 и да я продам след време, преди да разбера, колко ще издържи не оригинален компресор.
                    Едни хора, с едни джипове, ходят на едни места, без да имат работа там, калят себе си и своите джипки, но това им доставя огромно удоволствие...
                    А ако това не е най- важното...не знам кое

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с въздушното окачване след тежък страничен удар

                      Колеги,
                      мога да ви се похваля, че спечелих битката със застрахователите. С информацията, която получих от тук отидох в нов сервиз. Те потвърдиха небходимостта от смяна. Застрахователя прати човек да инспектира. Сервиза са успели да го убедят, че компресора е за смяна. Също така е одобрил разпределителя (дистрибура наналягане). Допълнително е одобрено и някакви специални накрайници. Също и 6.5 часа труд. Единственото мое задължение да покрия 25% от новият компресор. Идеята им е, че помпата ми е била на 9 години преди катастрофата. Тези 25% се равняват на $392. За тази сума ще имам цялата въздушна система сменена с оригинални части и 1 година гаранция

                      Благодаря за помощта и мненията.
                      Едни хора, с едни джипове, ходят на едни места, без да имат работа там, калят себе си и своите джипки, но това им доставя огромно удоволствие...
                      А ако това не е най- важното...не знам кое

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем с въздушното окачване след тежък страничен удар

                        Повече от добре .

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем с въздушното окачване след тежък страничен удар

                          Ами честито
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем с въздушното окачване след тежък страничен удар

                            Малко е късно да пиша, но искам да споделя информация по темата ако някой друг чете в бъдеще.
                            При VW Touareg проблемите с компресора на въздушното окачване се появяват с напредване на годинките експлоатация и смяната мъ си струва доста. В Бг цената на нов компресор е около 3500/3600 лева само той, без цена за труд, доставка и подмяна. Говорих лично с представител на фирмата производител на самия компресор (той не е на VW), но той ми каза че имат договор за доставка само на VW и не могат да го продават само него. Самата смяна като време е около 2-3 часа ако се сменя 1 към 1 оригиналния. Тука вече идват и разликите. На Мерцедес компресора за въздушното е същият и струва около 1000 лева, но разпределителят(диструбутор) за въздуха към 4 възглавници и за помпене на резервната гума е различен, но може да се свали разпределителя от стария компресор и да се сложи на новия, но затова си иска време и майстор – на мен ми излезе 1200 общо всичко по смяната.
                            Малко допълнително инфо от опит:
                            • Компресора има филтир на входа, които трябва да се почиства от време на време, има и т.н. обезвлажнител, който се намира в една малка кутийка на самия компресор и въздуха минава през него. Обикновенно е Силикагел на зърна и след време и те се замърсяват и трябва да се сменят.
                            • Ако се спука някои от въздушните маркучи, налягането пада и компресора започва да работи непрекъснато което не е много препоръчително. Ако може да се изключи е добре, за да се запази компресора.
                            • С времето тези въздушни маркучи стареят и започват да дават проблеми и е възможно сутрин колата да е наклонена на една страна порди тази причина.
                            • Ако колата се остави дълго време и не се кара е възможно да спаднат възглавниците(като компресора не компенсира това спадане ако колата е заключена), но след като се отключи и запали те се връщат пак в зададеното положение.
                            • Има датчици(около 380 лв единият) за ниво – два са на предните колела, един е накъде отзад(но може и два да има отзад, зависи от модела) и ако някой от тях се повреди(а те са обикновенно пластмасови и се чупят лесно) или не показва вярно, колата се втвърдява и става като каруца и е абсолютно кофти да се кара, но до сервиза се стига.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X