Страница 1 от 8 12345 ... ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 147

Тема: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

  1. #1
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    1,770
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

    Публикувам тази тема в раздела на WV, защото не открих (и съвсем логично) раздел за Audi. След като реализирам този проект ще подхвърля идеята този раздел да бъде преименуван на "VAG"

    Идеята на този проект може да бъде обяснена накратко от долната снимка

    Име:  received_1790062301250795.jpeg
Прегледи: 2196
Размер:  47.3 Кб

    Е... и малко бях повлиян от тази R8-ца

    Име:  received_1247297848614431.jpeg
Прегледи: 2190
Размер:  91.4 Кб

    И не на последно място за ужас и смут на VAG феновете из разни форуми и FB групи

    Сега сериозно. Отдавна ми се върти в главата идея за компактен и лек 4х4 автомобил със сравнително добри офроуд възможности и добър комфорт при по-високи от обичайните разходкаджиски скорости. Нещо с което двама души могат да обикалят света. Моделът трябва да е достатъчно разпространен за да може поддръжката и консумативите да не се проблем навсякъде където се наложи. Или поне не толкова голям в сравнение с някой по-екзотичен модел. Изборът на конкретния модел се лашкаше от Порще 911 до Субару или дори Голф 4. В края на краищата след много умуване и търсене се спрях на 2002 Audi TT Roadster Quattro 1.8Т 225 к.с. Много голям плюс за този модел е коравия 1.8Т двигател, който при модела 225 к.с. е с ковани бутала и с много леки модификации достига надеждна работа при около 380 к.с., а при по-сериозни, но не немислимо скъпи промени достига 550 к.с. Излишно е да споменавам колко масово този двигател се наточва и колко много опит вече има натрупан. Друго съществено предимство на този модел е изключително коравата трансмисия, която в стоков вид при драгаджийките носи спокойно 550 к.с. Версията "кабриолет" пък улеснява значително изграждането на клетка и шаси. Системата 4х4 на Haldex е на практика управляем part-time, който много лесно може да бъде подкаран като истински, но може да бъде ползван и в стоковия си вид. Лично аз предпочитам този вариант пред full-time без опция за блокаж на междуосевия диференциал. За трансмисията на този модел се предлагат както LSD преден и заден диференциал, така и 100% блокиращи диференциали. Някои модели са стоково с LSD и се намират по моргите, но сравнително рядко. Афтърмаркет пазара предлага голям избор така или иначе. И на последно място този модел е достатъчно разпространен и стар за да има достатъчно и евтини резервни части. Тези които ме касаят са едрогабаритните части по купето и интериорни детайли. И някои елементи по трансмисията, разбира се.

    И така открих и закупих базовия автомобил на много добра цена. Доста по-ниска от пазарната заради лошото състояние на двигателя. Пушеше като влак, но аз така или иначе предвиждах пълна ревизия и ремонт в какъвто и вид да беше. От друга страна купето и въобще фасона бяха перфектни.
    Ето го и сладура в стоков вид

    Име:  20160830_091531.jpg
Прегледи: 2142
Размер:  107.7 Кб


    Веднага го изкормих

    Име:  20160902_160617.jpg
Прегледи: 2142
Размер:  118.5 Кб

    Положението беше според очакванията. Блокът бе заваряван при ушите за десния тампон вероятно заради челен удар.

    Име:  20160923_110241.jpg
Прегледи: 2133
Размер:  47.1 Кб

    Лагери и кол. вал трагедия

    Име:  20160920_133428.jpg
Прегледи: 2138
Размер:  62.4 Кб

    Име:  20160920_133435.jpg
Прегледи: 2131
Размер:  70.2 Кб

    Име:  20160920_133448.jpg
Прегледи: 2127
Размер:  106.7 Кб

    Блокът категорично не ставаше за сериозни натоварвания. Потърсих из моргите и се оказа, че има колкото искаш. Забелязах, че блоковете от модела 150 к.с. са абсолютно като нови. Единствения проблем е че тези блокове са малко недовършени. Входящия отвор за антифриза от турбината е само на заготовка и не е пробит. Както и отворите за конзолата на турбината. Лесна работа. Направих ги и разполагах с почти чисто нов блок.

    Главата беше ок, но все пак замина при Джуди. Турбото и то при Митко и се върна в правилния хибриден вариант с 11-лопатково ковано компресорно колело и пълно рециклиране. Готова за 360 к.с. което е далеч от максимума, но на мен все пак ми трябваха и ниските обороти. За сега така.

    Име:  20160913_151049.jpg
Прегледи: 2125
Размер:  122.0 Кб

    Малко козметика и главата е готова

    Име:  20160930_164808.jpg
Прегледи: 2121
Размер:  132.8 Кб


    Плетените китайско-заводски колектори бяха леко пипнти като им минахме отново всички заварки. Този път как си тр'еа.

    Име:  20161011_172939.jpg
Прегледи: 2111
Размер:  58.9 Кб

    Оборудван и готов за качване

    Име:  20161125_160343.jpg
Прегледи: 2117
Размер:  101.5 Кб

    И аре вътре заедно с газовата с-ма

    Име:  20170202_155449.jpg
Прегледи: 2119
Размер:  168.6 Кб

    В следващия пост продължавам с паралелната работа по окачването.
    Последно редактиран от elbgt ; 12-02-17 в 15:58
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

  2. #2
    Регистрация
    Oct 2012
    Място
    София жк.Враждебна
    Публикации
    1,172
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

    Ан така най-накрая отново нещо интересно.Записан и очакващ!
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...
    ZJ 5.9 малко блокче!!!

  3. #3
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    1,770
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

    Работата по двигателя е рутинна и скучна. Истинския фън е окачването.

    Целта на фаза 1 е:

    Да се осигури пространство за 29-инчови колела (215/75R16). Стоковите колела са 25-инчови (225/45R17)
    Изпълнението на тази цел бе лесно. Предния събфрейм (в бг зоо-монтьорска терминология му викат "магаре") бе дропнат със 75 мм и освен това бе изместен 22 мм напред, което бе достатъчно за безпроблемната работа на новия размер колело. Двигателят бе дропнат с 55 мм, което осигури позиционирането на картера с 20 мм по-високо. Отзад проблем с пространството нямаше, но пък дропът се налагаше за да се осигури достатъчно дълбочина на легена на резервната гума за да се побере в него 60-литрова бутилка за газ. И така отзад събфрейма бе дропнат със 115 мм.

    На този етап бе достатъчно да се удължат предните макферсъни с 95 мм, а отзад бяха монтирани амортисьори от Jeep JK за 2.5 лифт и 10-инчови 2.5 ID пружини 450 lb/inch. Машинката се понадърви и комбинацията от 3 инча дроп плюс 2 инча лифт се държеше прилично.

    Име:  20161203_142011.jpg
Прегледи: 2074
Размер:  121.4 Кб

    Име:  20161203_142052.jpg
Прегледи: 2075
Размер:  121.5 Кб

    Име:  20161213_123709.jpg
Прегледи: 2075
Размер:  33.6 Кб

    Име:  20161213_123753.jpg
Прегледи: 2076
Размер:  69.5 Кб

    Име:  20161213_123841.jpg
Прегледи: 2068
Размер:  25.3 Кб

    Машинката стъпи на краката си и още на първия сняг показа наболите си зъбки

    Име:  20161229_111140.jpg
Прегледи: 2061
Размер:  73.1 Кб

    Име:  20161229_131939.jpg
Прегледи: 2056
Размер:  37.9 Кб

    Име:  20161229_110603.jpg
Прегледи: 2068
Размер:  121.7 Кб

    Малко след това поразчистихме излишните тенекета зад задните колела и дропнахме легена на резервното колело

    Име:  20170128_153448.jpg
Прегледи: 2059
Размер:  105.7 Кб

    Име:  20170128_153455.jpg
Прегледи: 2060
Размер:  100.6 Кб

    Име:  20170129_142325.jpg
Прегледи: 2058
Размер:  107.9 Кб

    Име:  20170129_163712.jpg
Прегледи: 2057
Размер:  73.0 Кб

    Име:  20170129_163722.jpg
Прегледи: 2060
Размер:  112.3 Кб

    Набързо добавих още една капачка за зареждане отляво за да придобие леко Ламбо стайл Не е само за фасон разбира се. Там ще е зарядното за газта с отделно копче отпред на таблото

    Име:  20170129_163635.jpg
Прегледи: 2059
Размер:  84.0 Кб

    Отпред едно челно интеркулерче набързо за да отговори на потребностите на новото турбо

    Име:  20161223_160031 (1).jpg
Прегледи: 2052
Размер:  137.2 Кб

    Както и нова броня, която да осигури монтажа на решетка от Q7, чиято цел пък е да увеличи въздушния поток през радиаторите и кулера

    Име:  20170126_120544.jpg
Прегледи: 2055
Размер:  123.2 Кб

    Име:  20170126_111801-ANIMATION.gif
Прегледи: 2154
Размер:  1.02 Мб

    В момента работя по разширяването и усилването на задния мост. Нещата изглеждат така

    Име:  20170209_163337.jpg
Прегледи: 2042
Размер:  99.9 Кб

    Вече леко започват да му никнат кучешките зъби от първата снимка в предишния пост

    Име:  20170210_164050.jpg
Прегледи: 2038
Размер:  84.3 Кб

    Име:  20170210_164055.jpg
Прегледи: 2031
Размер:  92.2 Кб

    Име:  20170210_155408.jpg
Прегледи: 2027
Размер:  76.4 Кб

    Това само така за ориентация След линковете обаче следват кулите и конзолите за 12" коиловъра. Това му е перфектното място, но след разширяването ще има достатъчно място

    Име:  20170131_151012.jpg
Прегледи: 2021
Размер:  69.8 Кб
    Последно редактиран от elbgt ; 12-02-17 в 16:05
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

  4. #4
    Аватара на silverfox
    silverfox е офлайн Старши участник | +ПЛ || ДВиП |
    | Модератор |
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    Козлодуй
    Публикации
    6,383
    Точки (при гласуване)
    27

    По подразбиране От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

    Цитат Мнение на elbgt Преглед на публикациите
    събфрейм (в бг зоо-монтьорска терминология му викат "магаре")
    Мхм, "събфрейм" звучи къде-къде по-нАучно А това, че е бил "дропнат" направо постига нови висини в нАучната терминология
    Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

  5. #5
    Регистрация
    Mar 2010
    Място
    В Русия съм
    Публикации
    3,007
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

    Бегачка! Поздравления за проекта...всичко различно е интересно!
    driving Offroad .. IPSC shooting and hunting


  6. #6
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,191
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

    Цитат Мнение на silverfox Преглед на публикациите
    Мхм, "събфрейм" звучи къде-къде по-нАучно А това, че е бил "дропнат" направо постига нови висини в нАучната терминология
    ...
    Последно редактиран от jeko47 ; 12-02-17 в 16:14 Причина: правописна
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

  7. #7
    Аватара на borko_ruse
    borko_ruse е офлайн
    Борислав Борисов
    Старши участник | Организатор || +ПЛ |* МСС *
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Русе
    Публикации
    2,614
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

    Същата комбинация на мотор и трансмисия навремето бяхме ''присадили'' в Golf 2 Synhro, само че в ''драг'' вариант.
    Иначе идеята е добра. Абонирам се да го тествам.
    На сърбела майката му е чесането.
    A4 B5 TDI QUATTRO; каравана KIP De LUX; Mitsubishi Eclipse II (D3); Honda CBR 600 F4
    Борислав Борисов Русе О885 О37815

  8. #8
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,191
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

    Цитат Мнение на silverfox Преглед на публикациите
    Мхм, "събфрейм" звучи къде-къде по-нАучно А това, че е бил "дропнат" направо постига нови висини в нАучната терминология
    Той френският не е технически.Около 25 години по-рано научих , че в превод от френски значи бебешка люлка , кошче.Тук в БГ- магаре.Ма нали съм си тъп балкански субект и го чекам магарето да забреца
    По темата - поздравления!Със съвсем лек уклон на завист
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

  9. #9
    Регистрация
    Jun 2009
    Място
    Русе
    Публикации
    2,408
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

    Това не е ли в движение вече ?
    Струва мисе, че гледах в тубата клипчета някъде по околомръсното
    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ :P
    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

    A1+

  10. #10
    Регистрация
    Nov 2010
    Място
    София / Възраждане / НДК
    Публикации
    243
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

    Поздравления за проекта!
    Чакам продължението.

  11. #11
    Аватара на Райковски
    Райковски е офлайн
    Радослав
    Старши участник | ОС || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2011
    Място
    София, Троян
    Публикации
    3,773
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

    Доста интересен проект, ще го следя с интерес. Но имам 1 въпрос- как стоят нещата със стабилността? Всички знаят, че специално ТТ не са от най-стабилните, а в комбинация с повдигане и високи гуми стабилността клони към нулева. Интересно ми е как е решен този проблем.
    ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
    0878 23 58 34- Радо

  12. #12
    Регистрация
    Feb 2008
    Място
    Варна
    Публикации
    823
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

    Много интересно ! Харесвам такива "изчанчени" работи , но в първия пост пишеш , че искаш да " обикаляте света " с него ? Това означава ли , че ще му строиш 2-ри етаж или ще дърпа ремарке , че вътре има място само за един сандвич (от земелка) и кутия цигари (без запалката )?
    ‎По 2 литра са само млякото и сока !
    WJ 4.7

  13. #13
    Регистрация
    Feb 2011
    Място
    Пловдив
    Публикации
    269
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

    Страхотен проект,ще го следя с интерес.

  14. #14
    Регистрация
    Oct 2014
    Място
    Велинград
    Публикации
    39
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

    Поздравления за идеята и направата. От мен едно голямо браво!

  15. #15
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    1,770
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

    Много се радвам, че има интерес. Ще се опитам да отговоря доколкото на този етап е възможно на някои въпроси и коментари

    Цитат Мнение на silverfox Преглед на публикациите
    Мхм, "събфрейм" звучи къде-къде по-нАучно А това, че е бил "дропнат" направо постига нови висини в нАучната терминология
    И аз не знам как да го наричам, ама в интерес на комуникацията оттук нататък ще го наричам "магаре". За "дроп"-а чакам идеи

    Цитат Мнение на ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на публикациите
    Това не е ли в движение вече ?
    Струва мисе, че гледах в тубата клипчета някъде по околомръсното
    Търкалях го няколко дена в големите снегове. Направо ми събра очите в точка. Говоря за заснежен асфалт. Извън пътя за сега е нездравословно. Ще му се сгъне палатката

    Цитат Мнение на Райковски Преглед на публикациите
    Доста интересен проект, ще го следя с интерес. Но имам 1 въпрос- как стоят нещата със стабилността? Всички знаят, че специално ТТ не са от най-стабилните, а в комбинация с повдигане и високи гуми стабилността клони към нулева. Интересно ми е как е решен този проблем.
    Нищо не е решено още. Ранните версии на ТТ имаха проблем със стабилността при висока скорост и завои. Отлепяше задницата. По-късно уж го оправиха този проблем. Но все пак в този проект от ТТ ще остане само мотора, трансмисията и палатката отгоре, а те нямат отношение към стабилността. Замисъла е да бъде изнесено максимално възможно повече тегло към задния мост. Увеличаване на колесната база с около 15 см плюс разширяване на следата - към 20 см + внасяне на надколесно тегло (от шасито и предпазните скари) ниско долу драстично ще подобрят центъра на тежестта и оттам стабилността. Качествени амортисьори/коиловъри са другия начин по който ще бъде борена стабилността. Все пак какво ще стане е божа работа. На този етап принципа е "проба-грешка". Та ще го мислим когато може да се тества.

    Цитат Мнение на Stank Преглед на публикациите
    Много интересно ! Харесвам такива "изчанчени" работи , но в първия пост пишеш , че искаш да " обикаляте света " с него ? Това означава ли , че ще му строиш 2-ри етаж или ще дърпа ремарке , че вътре има място само за един сандвич (от земелка) и кутия цигари (без запалката )?
    Чак като експедиционна машина няма как да се получи, но багажното пространство остава свободно. Пространството под гюрука също не е малко като се изхвърли пластмасовата преграда с разните 100 жабки, говорители и чейнджъри. Така като го гледам ще може да побере двама души с два средни куфара и няколко торби с храна и вода. Останалото го има по магазините и по дърветата 65-те литра бензин + 60/48 литра газ би трябвало да му дадат достатъчно автономност при дълги до 1000 км преходи без презареждане.


    Никой обаче не повдигна въпроса с предавателното число в контекста на увеличения размер гуми. За радост имам решение, но ще го оставя за накрая, защото начините са два. Единия е скъп, а другия много скъп. Важното е че ги има и искат само пари. И когато това стане факт вече ще говорим за 33-ки, пространството за които ще бъде осигурено предварително. Съвсем скоро дори.
    Последно редактиран от elbgt ; 12-02-17 в 18:49
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

  16. #16
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    1,770
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

    Цитат Мнение на borko_ruse Преглед на публикациите
    Същата комбинация на мотор и трансмисия навремето бяхме ''присадили'' в Golf 2 Synhro, само че в ''драг'' вариант.
    Иначе идеята е добра. Абонирам се да го тествам.
    Вероятно през Март или Април ще ти го домъкна на крака и ще остана 10-ина дена. Един ваш местен магьосник - Анко разчитам да ми нагласи двете тръбни брони и слайдерите.
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

  17. #17
    Регистрация
    Feb 2008
    Място
    Ловеч
    Публикации
    4,011
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

    Интересен проект! Поздравления.
    Ще следя с интерес.
    0осем9осем7шест0осем7едно
    Миро

  18. #18
    Регистрация
    Apr 2014
    Публикации
    268
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

    Поздравления! Интересен проект ще го следя с интерес.
    Nissan Terrano 3.0 DI-turbo 3door.
    Mercedes-Benz S500 W220 AMG pack. Продадена.
    BMW 530d E60 M57D30.
    BMW 318tds Compact E36 M41D17.

  19. #19
    Регистрация
    Oct 2013
    Място
    БЛАГОЕВГРАД
    Публикации
    446
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

    Страхотно начинание, тези коли по принцип ги правят от ниски по ниски, а ти нагоре и нагоре. Евала за ентусиазма.

  20. #20
    Регистрация
    Jun 2009
    Място
    Русе
    Публикации
    2,408
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

    Цитат Мнение на elbgt Преглед на публикациите
    Вероятно през Март или Април ще ти го домъкна на крака и ще остана 10-ина дена. Един ваш местен магьосник - Анко разчитам да ми нагласи двете тръбни брони и слайдерите.
    И аз ще искам да го погледана тогава
    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ :P
    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

    A1+

Страница 1 от 8 12345 ... ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. AUDI A6 quattro или ...?
    От buxter във форум Сравнения и тестове между марки, модели и функционалност
    Отговори: 29
    Последно мнение: 11-04-16, 01:19
  2. Audi A4 Quattro
    От wsi4koznaj във форум Други 4х4, екзотични автомобили, всичко извън горните марки
    Отговори: 10
    Последно мнение: 27-02-14, 11:37
  3. Продавам: Audi A6 3.0 TDI Quattro
    От Morskia във форум Архив
    Отговори: 1
    Последно мнение: 22-05-13, 21:20

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •