Резултати 1 до 16 от 16

Тема: Porsche Cayenne Turbo (955)

  1. #1
    Регистрация
    Dec 2016
    Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Porsche Cayenne Turbo (955)

    Здравейте! Искам да ви питам въпросния Кайен Турбо колко масло ви харчи ? И надежден ли е според вас ?

  2. #2
    Регистрация
    Oct 2012
    Място
    София жк.Враждебна
    Публикации
    1,176
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Porsche Cayenne Turbo (955)

    Колкото е заминала турбината.Надежден е до толкова до колкото е надежден и предишният собственик.Ако е ходил за всяко нещо да си го прави на време всичко е добре,ако не тия в порше са наточили големият самурайски меч и чакат.
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...
    ZJ 5.9 малко блокче!!!

  3. #3
    Регистрация
    Dec 2016
    Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Porsche Cayenne Turbo (955)

    Това значи ли , че ако турбината си е супер няма да харчи и капка масло , защото някои хора ми казаха че те си харчат винаги. И някакъв ориентировъчен разход на гориво ме интересува че не съм карал такова и си нямам и на представа около 20-тина ли е ?

  4. #4
    Регистрация
    Apr 2011
    Място
    София
    Публикации
    578
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Porsche Cayenne Turbo (955)

    Горивото ще ти е най-малкия разход. Да около 20 извънградско, ако караш по ограниченията. Масло до литър на 10-12 хил. е нормално.

  5. #5
    Регистрация
    Oct 2006
    Място
    Пловдив
    Публикации
    2,724
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Porsche Cayenne Turbo (955)

    Глупости на търкалета!!!
    Колата нито харчи масло, нито 20 извънградско ако е наред. Масло - литър между 10 и 15 000км и то ако е над 150 000км и то ако маслото е калпаво. Разход - 17 извънградско ако настъпваш. В града до 23. Средно 20. Ако си пестеливец цифрите са много надолу. Това са мои наблюдения за 30 000км изминати с Турбо С 550к.с. който е 100 коня повече от модела за който питаш.

    Динамика и пътно поведение - недостижими за 95% от съществуващите коли до 2017г включително.

    Турбините са две и изобщо по-здрава от тази кола трудно се намира. Проблем е поддръжката - в България има само едно място и там също ще слушаш глупостите за разхода и маслото, а цените са в Евро. Не, че има нещо за поддръжка освен обслужване.

    Все пак препоръчвам фейсовия Кайен, защото е с по-модерни двигатели с директно впръскване и изчистени проблеми от първите модификации. За мен Турбото е много по-добро от С-а , а 3,2 то не го броя за Кайен. Ако си технически грамотен Кайена си е направо евтина за поддръжка кола.

    Философите тип ак101 по-добре да не коментират, след като не са имали такава кола. Модела Турбо обикновенно не е на много километри и е каран от богати хора, които си поддържат колите по книга , а не въртят много километри.

  6. #6
    Регистрация
    Nov 2009
    Място
    София
    Публикации
    237
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Porsche Cayenne Turbo (955)

    Наскоро разглеждах ценоразписа на официалния сервиз на марката в България, и останах изненадан че цените за обслужване не са много по-високи от тези на BMW /пак в България/. Относно здравината- споделям мнението на rusev.
    M57D30T1
    W450

  7. #7
    Регистрация
    Apr 2011
    Място
    София
    Публикации
    578
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Porsche Cayenne Turbo (955)

    Въздържай се от квалификации ако обичаш. Ти да не си ми светил, та знаеш какви коли съм имал/имам? Я ми покажи Каиен на 150 000 да взема два. Тия коли са на по 10 години в добрия случай. Пипат си масло, тече си антифриз от едни пластасови тъпотии под колектора и си подхарчва все пак е 2.5 тона.
    Ако се сравнява с роувърите от тия години, джипката е бетон.

  8. #8
    Регистрация
    Oct 2006
    Място
    Пловдив
    Публикации
    2,724
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Porsche Cayenne Turbo (955)

    Официалния сервиз могат само да сменят масла. И много ги влече. Това е показателно за качествата на колите.

    ак101 - кажи какъв Кайен си имал и колко км си минал с него, защото цифрите които цитиращ те издават, че често се задържаш на пейката пред блока на сладка приказка с комшиите.

    Каейни на по 150 000км има , но гроздето е кисело. Не са по 20 000лв и НЕ са смазани от каране. Междувпрочем в България читави Кайени излизат рядко и никога не са евтини. То и читави купувачи също няма - търси се да пише Порше и да е евтино.

  9. #9
    Регистрация
    Apr 2011
    Място
    София
    Публикации
    578
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Porsche Cayenne Turbo (955)

    955 m48.00 към 50 хил. за 3 години

    Да бе, има. Някоя баба германка си е ходила на църква с него.

  10. #10
    Регистрация
    Feb 2007
    Място
    freiburg
    Публикации
    269
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Porsche Cayenne Turbo (955)

    Г-н Русев бихте ли споделили вашето мнение за Ската преди фейса?

  11. #11
    Регистрация
    Oct 2009
    Място
    Ямбол
    Публикации
    2,024
    Блог Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Porsche Cayenne Turbo (955)

    Че си пипат маслото, верно е. Че си е добра машина... Истина е!
    ТЛК-120 Николай Колев
    0898521295

  12. #12
    Регистрация
    Oct 2006
    Място
    Пловдив
    Публикации
    2,724
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране Porsche Cayenne Turbo (955)

    Цитат Мнение на vasil lazarov Преглед на публикациите
    Г-н Русев бихте ли споделили вашето мнение за Ската преди фейса?
    Моя приятел, зет и механик в състезанията Владо(познават го всички които се занимават с ралирейд) кара такава Ска от 2 години. Той не обича да дава пари по кола и поддържа колата с минимални средсва и собствен, много квалифициран труд. Колата я купи на над 200 000км карана от собственик циция на газ и доста занемарена.
    Искам да споделя, че когато видях тази кола качена на крика не можех да повярвам , че е на 200 000км!!! Изключително солиден и качествено сглобен с МНОГО качествени материали автомобил!

    До сега съм видял да сменя:
    -октопода, който беше оригинален. Това си е слабо място на Кайена от този модел. Слага се октопод от алуминий и пролема приключва завинаги. Най-често колите от тези години са със сменен октопод.
    -Направи предницата, като хитрия Владо направи всичко наведнъж. Шарнирите рециклира, някакви втулки купи афтърмаркет, а втулки на стаб. щанга купи оригинал. Всичко по спомени излезе окло 500лв само частите.
    Друго не е пипал, освен , че много се занимаваше с ауспуха за да получи саунд по негов вкус.

    След като покарах неговия Кайен се запалих по тази марка. До тогава го мислех за Туарег с друга емблема - голяма грешка!!!

    След това си купих и аз Кайен но фейсовия и Турбо. Разликата между двата е както между Лом и Лондон. Година по-късно осъзнах, че карам само Кайена, а другите ми коли стоят в гаража. Продадох колите , които стояха и сега си карам дъртия (2009г.) Кайен и си мечтая за последния модел Турбо С (2015г. 570к.с.), но ми идва скъп за сега.
    В заключение - колата е много хубава, но е важно на каква ще попаднеш. Все пак препоръчвам фейсовата и поне да е GTSа. Чувал съм добри отзиви и за дизела, но нямам мнение от първо лице.
    Последно редактиран от rusev ; 15-02-17 в 01:19

  13. #13
    Регистрация
    Feb 2007
    Място
    freiburg
    Публикации
    269
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Porsche Cayenne Turbo (955)

    Много благодаря за изчерпателния отговор!
    Полезен както винаги!

  14. #14
    Регистрация
    Oct 2012
    Място
    София жк.Враждебна
    Публикации
    1,176
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Porsche Cayenne Turbo (955)

    Аз да споделя за нафтата,че при нас име един каран служебно.380 кончета 4.1 дизел мисля.
    Много приятна и добре направена машина.До сега изминати около 40к километра за 7месеца и никакви ядове.
    Харченето си отива на към 18/20 на 100 нафта при здраво натискане та лъжат гадовете.
    Но това да му е кусура.Интериор и всичко останало е на ниво.Няма обдухване на задният ред седалки което е кофти,но има подгрев.
    Голям проблем е кражбата на фаровете.Вече се опитваха веднъж за радост без успех тъй като цената е към 15к евро,а застрахователите не плащат като ги няма.
    Мислех,че е спряла тая мода,но явно нищо не се е променило.
    Хубава кола.Скоро може и да дам инфо за 2017 модела,ама да видим....
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...
    ZJ 5.9 малко блокче!!!

  15. #15
    Регистрация
    Dec 2016
    Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Porsche Cayenne Turbo (955)

    Благодаря ви много за отговорите.

  16. #16
    Регистрация
    May 2010
    Публикации
    0
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Porsche Cayenne Turbo (955)

    Здравейте,
    Търся двигател за Porsche Cayenne Turbo 955
    M48.50
    450ps

Сходни теми

  1. Продавам: Porsche Cayenne MOST - HUR 955
    От 0887504600 във форум Части и детайли
    Отговори: 5
    Последно мнение: 11-01-17, 13:32
  2. Отговори: 2
    Последно мнение: 10-01-13, 01:49
  3. Закупуване на Porsche Cayenne Turbo (500ps) или GTS (405ps) 2008-2010 ?????
    От Niko BG във форум Какъв джип да си купя?
    Отговори: 14
    Последно мнение: 07-01-13, 23:13
  4. Porsche Cayenne - km
    От darks във форум PORSCHE
    Отговори: 2
    Последно мнение: 07-12-12, 20:56

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •