Страница 1 от 3 123 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 44

Тема: Grand Cherokee 2.7 CRD или 4.7

  1. #1
    Регистрация
    Jan 2017
    Публикации
    14
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Grand Cherokee 2.7 CRD или 4.7

    Здравейте!
    Ще купувам джип и все още не мога да направя окончателен избор между Grand Cherokee 2.7 CRD и 4.7. Знам, че въпросът е дискутиран много пъти във форума, най-вероятно вече съм изчел всички теми. Според това, което прочетох, най-препоръчван е 4.7 заради по-малкото проблеми, които създава. Имам наблюдения върху 2.7 CRD и определено ми харесва като динамика, но не ми харесва грубата работа (вибрациите) на мотора. И все пак мога да се примиря с тях. Въпреки, че не съм карал 4.7 съм сигурен, че ще ми допадне повече - никога не съм харесвал работата на дизеловите мотори (по-старите). Но има няколко неща, заради които не мога да направя окончателен избор :
    1. По-малко обяви за 4.7, почти всички са по-стари (около 2000г.), малко по-високи цени спрямо 2.7, + 2000лв за монтаж на нов ГИ (стара уредба не искам в колата), по-високи ГО и данък, по-малко места за зареждане на газ извън БГ, допълнителни евентуални проблеми заради ГИ. Тук нямам въпроси, просто отбелязвам за мен какви са минусите.
    2. Ако е 4.7 бутилката на ГИ ще се монтира задължително в отделението за резервната гума, тъй като ми трябва целият багажник (гумата ще се монтира навън). Тук обаче е главното нещо, което ме спира да избера този вариант. В последните 4г. ме блъснаха два пъти отзад и то не леко. Предполагам всеки ще си помисли, че проблемът е рязко спиране от моя страна, но реалността е, че просто явно нямам късмет. И в двата сблъсъка чаках на светофар (последна кола) в спряло положение повече от 10-15 сек. Та тук въпросите ми са :
    - Попаднах на информация, че поради разположението на резервоара на гранда има голяма опасност от разливане и възпламеняване при евентуален удар отзад. Някой има ли повече информация относно сигурността и изобщо какво се случва като имам и още един резервоар (на ГИ в резервната гума) на първи ред готов за сблъсък от някоя по-ниска кола?
    3. За 2.7 CRD знам, че има евтин вариант за диагностичен уред. Има ли такъв вариант за 4.7 и какъв е той? Разбира се, преди да купя джипа, ще се закара за обстоен преглед, но няма да е лошо да мога предварително да прегледам за грешки, а и в последствие да ползвам уреда.
    4. При скоростните кутии на 4.7 няма ограничение над 2ра скорост, докато при дизеловата кутия има до 4-та. Прочетох, че фабричните спирачки на грандовете не се славят с особено добри характеристики. Какво се случва при нужда да се ограничава скоростта над 2-ра предавка - трябва да се намаля само със спирачка?
    5. Като отчетем минусите, които аз виждам за мен, наистина ли 4.7 е толкова по-добър двигател за този модел, за да избера него?

    Малко са странни въпросите, които зададох, но затова и пуснах нова тема.

    Благодаря предварително на всички включили се!

  2. #2
    Регистрация
    Aug 2009
    Място
    Kleta Majka Balgariq
    Публикации
    12,923
    Точки (при гласуване)
    32

    По подразбиране От: Grand Cherokee 2.7 CRD или 4.7.

    Цитат Мнение на kmpan Преглед на публикациите
    Малко са странни въпросите, които зададох, но затова и пуснах нова тема.
    Наистина, поне на мен ми се струват странни . Какво значи:
    Цитат Мнение на kmpan Преглед на публикациите
    При скоростните кутии на 4.7 няма ограничение над 2ра скорост, докато при дизеловата кутия има до 4-та. Прочетох, че фабричните спирачки на грандовете не се славят с особено добри характеристики. Какво се случва при нужда да се ограничава скоростта над 2-ра предавка - трябва да се намаля само със спирачка?

    Искаш да кажеш, че не можеш "да сваляш" ръчно предавки на по-горна от 2-ра?
    Кутията е 5-степенна (условно), 5-тата степен е "overdive" (повишаваща). Имаш бутон OD/off, с който я забраняваш. Ето ти "ограничение до 4-та (директна) предавка". 2-ра и 3-та са с различно предавателно число, но всъщност са "две втори" - една за превключване във възходящ ред, другата за сваляне надолу при "кик-даун", затова нямаш реално ограничение с лоста на позиция "3".

    Чакам сега практикуващите популярния форумен спорт "МСТБГ" да ме питат кога съм разглобявал 45 RFE АСК ?
    Последно редактиран от Bogoljub Gagic ; 16-01-17 в 18:28 Причина: правапысь
    „Но бръкнеш ли в меда, добре помни – наивно пръстите си не облизвай, а делвата изцяло задигни!"
    "Тиква тиквата изтиква и пак тиква там пониква"

  3. #3
    Регистрация
    Oct 2009
    Място
    Sofia
    Публикации
    1,158
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Grand Cherokee 2.7 CRD или 4.7.

    Яката тема отново....

    []

  4. #4
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Г. Оряховица и наоколо
    Публикации
    102
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Grand Cherokee 2.7 CRD или 4.7.

    С "OD/off", ограничаваш до трета.
    "4th and 5th gears (Overdrive) can be locked out by
    pressing the O/D OFF switch located on side of the
    gearshift lever. The O/D OFF indicator light will illuminate to show that the switch has been activated. When
    the light is on, 4th and 5th gears (Overdrive) are locked
    out. Pressing the switch a second time restores the
    Overdrive function. The lockout feature is useful when
    towing a trailer or carrying a heavy load."
    Grand Cherokee WG Limited 4.7 V8 Quadra Drive

  5. #5
    Регистрация
    Aug 2009
    Място
    Kleta Majka Balgariq
    Публикации
    12,923
    Точки (при гласуване)
    32

    По подразбиране От: Grand Cherokee 2.7 CRD или 4.7.

    Цитат Мнение на demiro Преглед на публикациите
    С "OD/off", ограничаваш до трета.
    "4th and 5th gears (Overdrive) can be locked out by
    pressing the O/D OFF switch located on side of the
    gearshift lever. The O/D OFF indicator light will illuminate to show that the switch has been activated. When
    the light is on, 4th and 5th gears (Overdrive) are locked
    out. Pressing the switch a second time restores the
    Overdrive function. The lockout feature is useful when
    towing a trailer or carrying a heavy load."
    Е, да то "третата" е "4-та" или "директна". Пускани са схеми тука, май и в "УЙкито" има. Превключването при ускоряване е: 1 - 2 - 4 (= трета "директна") - 5 (или 4-та, ама "повишаваща"), а кик-даун сваля на 3 (или "втора втора") и така.
    „Но бръкнеш ли в меда, добре помни – наивно пръстите си не облизвай, а делвата изцяло задигни!"
    "Тиква тиквата изтиква и пак тиква там пониква"

  6. #6
    Регистрация
    Jul 2010
    Място
    Варна (Бургас)
    Публикации
    276
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Grand Cherokee 2.7 CRD или 4.7.

    Преди около година като си купувах джипа тръгнах за 4.7 с идеята да му сложа ако няма газово.
    Всички бяха в доста лошо състояние и понеже бях с парите, не можех да си тръгна с празни ръце, си взех 2.7.
    Сега, година по-късно мога да кажа че като цяло доста неща свърших по-него; има още дреболии но като цяло съм много доволен и си струва всяка стотинка.
    Според мен хубавото е че няма изненадващи проблеми. За всички неща които могат да изкочат има теми и информация.
    Преди това имах Fiat Brava. Нищо сериозно не съм имал с него, но все някакви дреболийки изкачаха.

    Има много информация във форума и няколко човека с отлични познания за дизеловите и бензиновите двигатели на Jeep. Като четеш темите ще се ориентираш кои са. С всички съм се чул поне по един път по телефона и винаги са ми помагали много!

    Иначе бих казал че от обичайните проблеми на 2.7, най-неприятния и изискващ ресурс за мен бе горивната система. За щастие с около 1500~2000лв. ,много четене и майстор със знания проблемите се решават веднъж завинаги.

    Успех с избора!

    П.П. Не ми казвай че ти ме заговори ония ден на паркинга на Била във Варна
    "Когато целта е всичко и пътят е без значение"

    Grand Cherokee Limited 2.7CRD

  7. #7
    Регистрация
    Dec 2012
    Място
    София
    Публикации
    788
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Grand Cherokee 2.7 CRD или 4.7.

    Тъй де!!!Дзвъниш на Деда Ти Владо за биндзин,на Еди Рангелов за печка,слушаш внимателно кво ти обЕсняват,праиш си изводите и у филма!!!
    Макар че аз моя като го зЕх ни дзвънех,ни питАх!Па и кат го зех,един юнак кат ме виде за пръв път,ме посрещна с репликата "аз нали казАх тая кола никой да я не купува!!!".Ама тва е друга тема!За на по чашка!
    Jeep Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive 2001 + LOVATO
    нулаосемосемосем8петчетирипет8две
    Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!

  8. #8
    Аватара на AAF
    AAF е офлайн
    Атанас Атанасов
    Утвърден участник
    Регистрация
    Oct 2010
    Място
    Ямбол
    Публикации
    353
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Grand Cherokee 2.7 CRD или 4.7.

    Цитат Мнение на kmpan Преглед на публикациите

    1. По-малко обяви за 4.7 - Хм, странно... Защо ли пък е така...!?
    2. ...Попаднах на информация, че поради разположението на резервоара на гранда има голяма опасност от разливане и възпламеняване при евентуален удар отзад... - като си знам гредата и теглича, искам да го видя този, който ще ме изджаска отзад на светофара и ще остане цял!!!
    3... диагностичен уред - не ми е трябвало такова нещо.
    4. При скоростните кутии на 4.7 няма ограничение над 2ра скорост, докато при дизеловата кутия има до 4-та. Прочетох, че фабричните спирачки на грандовете не се славят с особено добри характеристики. - да! Какво се случва при нужда да се ограничава скоростта над 2-ра предавка - трябва да се намаля само със спирачка? - не разбирам какво точно питаш, но, аз на моя автоматик винаги ограничавам скоростта със спирачка, но както казах, нещо май не се разбираме тук?
    5. Като отчетем минусите, които аз виждам за мен, наистина ли 4.7 е толкова по-добър двигател за този модел, за да избера него? - при нашите нафти и предвид ресурса на моторите, явно "да"!
    ...и защо тъпата система ми иска още 2 символа за да публикува отговора ми???
    Grand Cherokee WJ '99 V8 4.7 Limited

  9. #9
    Аватара на Ясен
    Ясен е офлайн Супер Модератор | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    44,264
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: Grand Cherokee 2.7 CRD или 4.7.

    Цитат Мнение на AAF Преглед на публикациите
    ...и защо тъпата система ми иска още 2 символа за да публикува отговора ми???
    Защото брои само знаците извън цитата.


    ---
    Все едно, по темата:

    Дизелов Jeep е като дървено желязо. Нямам Jeep но съм се оглеждал за такъв и съм събрал достатъчно впечатления. Хората си ги карат ама мен нещо не могат да ме убедят.
    с мустаци големи, мускули големи, шамари големи, ооох...

  10. #10
    Регистрация
    Jun 2013
    Място
    София
    Публикации
    111
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Grand Cherokee 2.7 CRD или 4.7.

    Цитат Мнение на kmpan Преглед на публикациите
    Здравейте!..
    Поздравления за издържания текст и за това, че си направил труда да попрочетеш преди да го напишеш ( тук малко хора го правят, а още по малко могат да съставят изречения)
    Моят съвет е да се уговориш с някой, който има 4.7 и някой с 2.7, да поговориш, да завъртите някое кръгче и тогава да решиш. Бъде сигурен, че който отдели време да ти разказва за колата си е влюбен в марката и няма да те подведе.
    За всичко друго си има Еди Рангелов и Дядо Владо.
    WG Limited 2.7 CRD 02, продаден
    WG Overland 2.7 CRD 04/05

  11. #11
    Регистрация
    Nov 2005
    Място
    София
    Публикации
    21,417
    Точки (при гласуване)
    78

    По подразбиране От: Grand Cherokee 2.7 CRD или 4.7.

    Цитат Мнение на AAF Преглед на публикациите
    ...като си знам гредата и теглича, искам да го видя този, който ще ме изджаска отзад на светофара и ще остане цял!!! ...
    Бай, бабо, да не те среща мечка!



    Не знам какво ще те стопли това, че и онзи отзад ще е помлян.

    Това за резервоара може да се каже за всеки джип, на който резервоарът е отзад. Ама всичко си е въпрос на конкретни обстоятелства, сила на удара и т.н.
    Последно редактиран от Чавдар (V93) ; 17-01-17 в 08:53

  12. #12
    Аватара на kinex
    kinex е офлайн
    PLAMEN BOGDANOV
    Старши участник | Организатор || +ПЛ || ТП |
    Регистрация
    Mar 2006
    Място
    Кърджали
    Публикации
    9,406
    Точки (при гласуване)
    42

    По подразбиране От: Grand Cherokee 2.7 CRD или 4.7.

    Това на видеото е много брутално, но всъщност това е стандартен тест на резервоара.
    В спрял джип се блъска кола с 90км/ч.
    Теста е успешен.
    Видеото от тестовете на други марки и модели изглежда по същия начин.
    От Джип единствено на Чероки Либърти му протече резервоара и имаше акция за усилване на задницата.

  13. #13
    Регистрация
    Feb 2013
    Публикации
    105
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Grand Cherokee 2.7 CRD или 4.7.

    зависи на какво попаднеш. Ако намериш добър 4.7 защо не, или добър 2.7 защо пък не. Аз съм с първия вид, кара го жена ми всеки ден, вози децата вече пета година.Кара се изцяло градско и само бензин, нямям газ и проблеми нямам. Единствено съм сменял маслото на двигателя с такова от големите хипермаркети започващи с К... и Л....., когато ги пуснат на промоция. И така 5г.И течността за чистачките.Имам в гаража и мерцедес 200 ЦДИ и мисля че мотора е подобен на 2.7 и е железен.Имам и форд дизел и никога не съм имал проблем с нафта.Дизела е добър вариант.

  14. #14
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    до Своге
    Публикации
    462
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Grand Cherokee 2.7 CRD или 4.7.

    В резервната гума джипа има място за 50 литра бутилка, иначе стърчи и не може да се затвори капака. Ако се махне резервоара и се издуе легена в който седи гумата се вкарва 90 литра бутилка(89)! Прави се малък (при мен се получи 28л) външен резервоар и нямаш никакви проблеми. Да не говорим колко по-готин става джипа гледан отзад
    Спирачките на Гранда са едно най-добрите му качества! Проблема е че никой не сменя сп.течност., карат ги до екстремно изтъняване. Спирачната течност е хигроскопична и с времето събира вода в себе си. Което води до ръжда по системата! Когато отидем на смяна дискове с накладки заради новите по-дебели части се налага прибиране на сп.бутала в апарата. Те са гитенаксови(бакелитени не помня), тогава ако вътре в апарата има ръжда тя наранява тяхната работна повърхност и след време когато накладките започнат да се износват започват проблеми с течове през нараненото, или блокирало в ръждата бутало. Та не виждам какво е по-различно, освен че като всяка кола иска малко внимание на време.
    При силата на бензиновия мотор те уверявам че кутията няма опция да не е в подходящ режим, или да не може да се накара да стой в такъв!

    За дизела ако разход 9-16 литра не са ти проблем, е по-лесния за каране двигател. Кутията там е на светлинни години за мен спрямо тази на 4,7 и 4,0. Ремонтите обаче не са евтини, и не са малко. Първите 1-2 години се налага да го пренебрегваш постоянно. После всичко си идва на място и му се радваш. При толкова силни двигатели има много щети по трансмисията! Задължително карай поне със 100км/ч колата иначе няма опция да разбереш здрава ли си купуваш. Мостовете често са на пастет!
    WJ laredo 2004 u.s.a. 4.0i LPG Fobos 5 obd + romano hd

  15. #15
    s_s1 е офлайн
    Светослав Генчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ |
    Регистрация
    May 2007
    Място
    с. Стража до гр. Търговище
    Публикации
    7,490
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: Grand Cherokee 2.7 CRD или 4.7.

    Това за спирачките, че били добри е смехотворно. Изобщо за не стават за по-агресивно каране към каквото предразполага добрия 4,7 литров двигател с голям въртящ момент. Дискове и накладки прегряват и още третото натискане на педала не води до нужното отрицателно ускорение. Прегрялите дискове се кривят много лесно. Спирачните бутала, които са от някаква композитна смес след прегряване започват да се ронят, но спирачна течност не протича. На моя брах ядове и с вакуумния усилвател на спирачното усилие, смучеше въздух от привода на педала. Но това са проблеми, които се отстраняват с ремонт. Въпреки това проблема с бързо прегряващите спирачки си остава и може да се използва двигателя и АСК за спиране като се държи принудително на малка предавка като се спуска например Шипка, или се кара по-агресивно.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

  16. #16
    Регистрация
    Dec 2016
    Публикации
    5
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Grand Cherokee 2.7 CRD или 4.7.

    От 5 години имам 2.7 преди да го взема имах сащатата дилема и сега сам доволен от изборат си....

  17. #17
    Регистрация
    Oct 2014
    Място
    Скопје, Македонија
    Публикации
    26
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Grand Cherokee 2.7 CRD или 4.7.

    Две години имам 4.7 JGC и сум презадоволен. На почеток и јас како и повеќето колеги тука имав дилема бензин или дизел, ама ич не сум пишман за бензинецот (на газ).
    1. Со газ ми е поевтино отколку нафта
    2. На -20 пали од прва
    3. Чувството од 220 коња под тебе е „страхотно“
    4. Звукот од K&N филтерот е неповторлив
    ..... и така до 101 и назад.
    А тоа како и што ќе ти се расипува со тек на времето ..... тоа е чист касмет. Јас досега немам ниту еден дефект кој е сврзан со конкретниот мотор, а оние општите : греење на седиштата, ... амортизери на петтата врата (од багажникот) ... и др. Тоа е стандард.

    П.С. газовата уредба кај нас ми излезе 850 €

  18. #18
    Аватара на Ясен
    Ясен е офлайн Супер Модератор | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    44,264
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: Grand Cherokee 2.7 CRD или 4.7.

    Небойша, я кажи колко пари иска държавата при вас за една такава кола? Данъци, застраховка?
    с мустаци големи, мускули големи, шамари големи, ооох...

  19. #19
    Регистрация
    May 2008
    Публикации
    685
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Grand Cherokee 2.7 CRD или 4.7.

    При 4.7 трябва да внимаваш при избора на конкретен екземпляр. Карани са стабилно и са натискани, особено такива внесени с ГИ. По това, което гледам в мобилето, нищо не ми хваща окото, като заслужаващо оглед. Ако намериш читав и пазен такъв, няма да съжаляваш! V8 е велико нещо.
    При 2.7 отново трябва да се внимава, но болежките им се знаят- ел., автомат, гнп...

    В крайна сметка се качи и на 2- та да видиш, кой ще ти легне повече и прецени бензина или дизела те влече повече. Със ГИ, не би трябвало да имаш проблем ако се монтира от правилния човек.
    R 727cc BB KIT

    ZJ V8

  20. #20
    Регистрация
    Jan 2017
    Публикации
    14
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Grand Cherokee 2.7 CRD или 4.7.

    Благодаря на всички за участието в темата!
    Не знаех, че има подобна функция на бензиновите кутии (Overdrive). Много често карам по планински пътища и със сигурност ще ми е от полза, при положение, че спирачките не търпят голямо натоварване.
    2.7 съм карал известно време и имам наблюдения върху него. Харесва ми (като изключим вибрациите), така че е доста възможно това да е изборът. Със сигурност 4.7 ще ми допадне повече, но мисля, че минусите поне за мен не са малко спрямо 2.7. И все пак всичко зависи от това, какво ще намеря и в какво състояние.

    Знам, че няма еднозначен отговор и може би въпросът не е за тук, но все пак - има ли краш тестове (или някакви статистики) на коли с монтирана газова бутилка на мястото на резервната гума? Много ми е интересно какво се случва при евентуален удар, при положение, че бутилката е първото нещо готово за сблъсък. Особено при джип и евентуален лек лифт на окачването в бъдеще.. Какво е вашето мнение? Какви са защитите против изтичане на горивото при удар? Евентуално някакъв щит пазещ бутилката или няма смисъл?

    Цитат Мнение на Interceptor Преглед на публикациите
    П.П. Не ми казвай че ти ме заговори ония ден на паркинга на Била във Варна
    Не, не съм бил аз. Явно е бил някой друг чудещ се.

Страница 1 от 3 123 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Отговори: 12
    Последно мнение: 28-08-14, 21:47
  2. Продавам: нови амортисьори за Jeep Cherokee ; Grand Cherokee zj и wj
    От miri_rs във форум Архив
    Отговори: 2
    Последно мнение: 25-04-14, 13:55
  3. КОЕ ПРЕПОРЪЧВАТЕ - Suzuki Grand Vitara или Jeep Grand Cherokee
    От rumenn60 във форум Сравнения и тестове между марки, модели и функционалност
    Отговори: 32
    Последно мнение: 26-02-10, 20:44

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •