Страница 1 от 5 12345 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 95

Тема: И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?

  1. #1
    Регистрация
    Sep 2008
    Място
    Свищов
    Публикации
    30
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?

    Здравейте колеги!

    Леко дА сА поФалА

    От няколко дена съм собственик на "Нисан Терано 2", 2,7 TDI, набор 2000г., допълнително повдигнат още в Италия.

    Джипа вече е обслужен, сменени са всичките му масла, антифриз и т. н. Има си някой дребни неща за дооправяне и леки ъпгрейди, ама всички с времето си, т. е да посъбера малко силици . Основно ще се сменят гумите, сега е с нови всесезонни "Falken landair М+S", 16-ки, така го взех, ама нещо ми се искат малко по-рошави. Това ми е първи джип, купих го след много четене из форума, консултации и т. н. Търсих общо взето универсалност - семеен автомобил, ходене /ама много ходене/ на лов и чат-пат риболов. Вече го пробвах на лов, на сух сняг от около 40-50 см. с преспи на места до около 80-90 см, ами закара ме и ме върна без да се озори особено.
    Ето и малко телефонни фотоси:
    Име:  16118131_1360294427355328_742208686_n.jpg
Прегледи: 1275
Размер:  138.8 КбИме:  16117847_1360294090688695_1637471584_n.jpg
Прегледи: 1281
Размер:  229.8 Кб

    Основните ми въпроси са за включването на бързи-бавни, нещо не можах да намеря подробно описание или просто не съм го видял. До каква скорост мога да карам с включени бързи, проблеми ли е да карам с тях по шосе, което е частично с лед и сняг и в по-голямата си част е сух асфалт, т. е. сегашното състояние на пътищата ? Кога, как и за колко време мога да ползвам бавните? Общо взето стандартните въпроси за управление на "Терано" на асфал, сняг, кал и смесено? Приемам и всякакви други съвети, препоръки по отношение на двигател, поддръжка и т. н.

    П. П. Извинявам се на модераторите, ако има такава тема, при необходимост просто да се премести на правилното място

  2. #2
    Регистрация
    Dec 2012
    Място
    Кърджали
    Публикации
    382
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?

    Честито.Стига да си с еднакви гуми карай си го както прецениш.

  3. #3
    Регистрация
    Nov 2015
    Място
    Русе/Варна
    Публикации
    562
    Точки (при гласуване)
    2

    По подразбиране От: И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?

    Добре изглежда,честито.Давай газ и не му мисли много....
    Grand Cherokee WJ
    Dodge Caliber

  4. #4
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,294
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране От: И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?

    При положение че двойното се включва с дърпане на ръчката с един пръст, не виждам за какво се кахъриш кога да кара и кога не. Аз сега по време на път го включвам и изключвам постоянно, както си карам. Двойно ти трябва когато не драпа само на задно - кратко и ясно. Бавни ти трябват когато бързите ти станат неудобни (или искаш ниска скорост, или повече да дърпа, или да пестиш съединител). За да превключиш на бавни трябва да си спрял. За да превключиш от 4х2 на 4х4 бързи и обратно, може и в движение, желателно с изправен волан.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  5. #5
    Регистрация
    Sep 2008
    Място
    Свищов
    Публикации
    30
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?

    Цитат Мнение на sparkybg Преглед на публикациите
    При положение че двойното се включва с дърпане на ръчката с един пръст, не виждам за какво се кахъриш кога да кара и кога не. Аз сега по време на път го включвам и изключвам постоянно, както си карам. Двойно ти трябва когато не драпа само на задно - кратко и ясно. Бавни ти трябват когато бързите ти станат неудобни (или искаш ниска скорост, или повече да дърпа, или да пестиш съединител). За да превключиш на бавни трябва да си спрял. За да превключиш от 4х2 на 4х4 бързи и обратно, може и в движение, желателно с изправен волан.
    Благодарско!

    Не се кахъря, ама хич, но няколко мои познати с "Терано" ми дадоха различни препоръки за карането в това време на асфалт. Т. е. да разбирам, че при каране по асфалт, тук-там със заледяване и малко сняг, на повечето места чист асфалт, мога да карам на бързи 4х4 без проблем. За скоростта има ли значение, макар, че и без това сега не карам с повече от 80 км. /съобразена с пътните условия скорост / ? Също така било задължително, след като изключа 4х4, трябвало да върна два-три метра назад, за да изключат хъбовете.

    Живи и здрави!

  6. #6
    Регистрация
    Oct 2013
    Публикации
    19
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?

    Честито и аз карам същият от близо 4 год. Много добри машини едни от последните с по-малко електроника. Това което мога да споделя с теб. Обслужвай навреме всички масла и филтри. На двигателя наливам 10W40 побира 6.200l. Друго удобно в джипа е че след всяко палене си чисти грешките сам, на мен ми се е случвало 2-3 за тези години да ми светне лампата на ABS на следващото палене потеглям и на първите 100-200 метра си изгасва и всичко си работи.

  7. #7
    Регистрация
    Sep 2008
    Място
    Свищов
    Публикации
    30
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?

    И при мен свети ABS, но странното е, че иначе си работи тази система. В най-скоро време ще го види проблема "чичо доктор" ....

  8. #8
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,294
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране От: И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?

    Цитат Мнение на ddd_dancho Преглед на публикациите
    Благодарско!

    Не се кахъря, ама хич, но няколко мои познати с "Терано" ми дадоха различни препоръки за карането в това време на асфалт. Т. е. да разбирам, че при каране по асфалт, тук-там със заледяване и малко сняг, на повечето места чист асфалт, мога да карам на бързи 4х4 без проблем. За скоростта има ли значение, макар, че и без това сега не карам с повече от 80 км. /съобразена с пътните условия скорост / ? Също така било задължително, след като изключа 4х4, трябвало да върна два-три метра назад, за да изключат хъбовете.

    Живи и здрави!
    Ако терена позволява да караш с над 60, двойно така или иначе не ти трябва. За другото ти казах - хлъзга ли се- може, не се ли хлъзга - не е желателно. Приеми че освен ако не е заснежено/заледено/хлъзгаво мокро, не трябва да пускаш двойно.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  9. #9
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,294
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране От: И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?

    Цитат Мнение на Cekatta Преглед на публикациите
    ...Друго удобно в джипа е че след всяко палене си чисти грешките сам...
    Не всичките.

    Цитат Мнение на Cekatta Преглед на публикациите
    , на мен ми се е случвало 2-3 за тези години да ми светне лампата на ABS на следващото палене потеглям и на първите 100-200 метра си изгасва и всичко си работи.
    ABS-а си прави самодиагностика при всяка първо тръгване след паленето и ако не намери проблем изгасва.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  10. #10
    Регистрация
    Jan 2013
    Място
    Варна
    Публикации
    289
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?

    Цитат Мнение на ddd_dancho Преглед на публикациите
    ... да разбирам, че при каране по асфалт, тук-там със заледяване и малко сняг, на повечето места чист асфалт, мога да карам на бързи 4х4 без проблем. За скоростта има ли значение, макар, че и без това сега не карам с повече от 80 км. /съобразена с пътните условия скорост / ? Също така било задължително, след като изключа 4х4, трябвало да върна два-три метра назад, за да изключат хъбовете.....
    Може да се кара на "шарен" асфалт 4х4 , но по принцип в такъв случай гледам да съм 20-тина см по-вдясно или ляво т.е. не в следите на стопения сняг , или ако си със чисто зимни гуми -караш само на заден мост , като в местата със сняг и заледено ( предимно в завой ) просто отнемаш леко газта . Връщането назад 2-3 метра е да изключат автоматичните хъбовете , това не означава , че ако си на пътя спираш връщаш и т.н. , само буташ малкия лост напред и продължаваш без спиране / връщане и тн , лампата си изгася , хъбовете остават закопчани ( все едно с ръчни или капачки ) , но полуоските не получават въртящ момент от раздатката понеже лостът е изключен. Така до следващия участък където си иска 4х4 т.е няма компютър да решава кога да вкл предния мост , ти си "компютъра" който решава за 4х4 .Много са важни гумите , Ако и да е джип , 4х4 и т.н - през зимата - зимните гуми са силно препоръчителни , а не АТ-та или още по-малко "рошави" за кал .

  11. #11
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,294
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране От: И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?

    Цитат Мнение на Жеков Преглед на публикациите
    ...хъбовете остават закопчани...
    Не остават. Просто не изключват съвсем веднага. Докато бях с автоматични хъбове никога не съм робувал на въпросното връщане назад. Просто си пусках предното когато ми трябва и го изключвах когато не ми трябва.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  12. #12
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    3,502
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?

    Цитат Мнение на sparkybg Преглед на публикациите
    За да превключиш от 4х2 на 4х4 бързи и обратно, може и в движение, желателно с изправен волан.
    С автоматични хъбове пак ли така ?
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  13. #13
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,294
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране От: И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?

    Пак. Възможно е да чуеш разни звуци от хъбовете, но не съм забелязал някакви аномалии покрай тях, докато още бях с автоматични.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  14. #14
    Регистрация
    Dec 2016
    Място
    Горна Оряховица
    Публикации
    8
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?

    Честито да си го караш със здраве. Като гледам снимките ми се струва че нещо по окачването му е бутано - струва ми се по-висок или просто сис със по-малки гуми ?
    Тъй като смяташ да си вземаш по- рошави гуми , с такива гуми на асвалт не ти препоръчвам по-висока скорост от 120 понеже самият ти няма да се чувстваш конфортно от возията, а за бързите колегата по-горе много точно обясни - хлъзгаво , заснежено , заледно - бързи, бавните са ти ако затънеш някаде, не можеш да потеглиш от пряспя или си просто оффроад в гората където предполага доста неравности и ниска скорост. Като цяло придържай се към задното и 4х4 вкарвай само при необходимост. Аз съм като цяло от скоро собственик на същото 2.7тди само от половин година но влизам лека полека в час и аз Чети из форума има много полезни публикации , между другото от кой район си , гледам че не си попълнил в профила ?

  15. #15
    Регистрация
    Sep 2008
    Място
    Свищов
    Публикации
    30
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?

    Цитат Мнение на Rimotevst Преглед на публикациите
    Честито да си го караш със здраве. Като гледам снимките ми се струва че нещо по окачването му е бутано - струва ми се по-висок или просто сис със по-малки гуми ?
    Тъй като смяташ да си вземаш по- рошави гуми , с такива гуми на асвалт не ти препоръчвам по-висока скорост от 120 понеже самият ти няма да се чувстваш конфортно от возията, а за бързите колегата по-горе много точно обясни - хлъзгаво , заснежено , заледно - бързи, бавните са ти ако затънеш някаде, не можеш да потеглиш от пряспя или си просто оффроад в гората където предполага доста неравности и ниска скорост. Като цяло придържай се към задното и 4х4 вкарвай само при необходимост. Аз съм като цяло от скоро собственик на същото 2.7тди само от половин година но влизам лека полека в час и аз Чети из форума има много полезни публикации , между другото от кой район си , гледам че не си попълнил в профила ?
    Тераното допълнително е повдигнато, така дойде от Италия. В момента е с гуми 16", като дори и те изглеждат малки, на мен си ми харесват обаче.
    Май ще се откажа от по-рошави гуми, ще си взема чисто зимни за следващия сезон, а със сегашните му всесезонни ще карам, докато падне истински сняг, те така или иначе са нови към момента. С всесезонните се справя учудващо добре, пробвах ги вече на лов, на сегашния сняг си вървеше без проблеми. Понеже на места явно земята от долу под снега не е замръзнала напълно, се налагаше по-сериозно да настъпвам педала, но като цяло нямаше проблеми. Според мен дългата база на "Нисан Терано" за лов си е напълно съпоставима с други доказани марки и модели, досега активно съм се возил и ловувал с джипове от всякакви марки на колеги и приятели, та не забелязвам на първи впечатления особена разлика. За здравина и надеждност времето ще покаже ......
    За мен е плюс и по-голямото вътрешно пространство, т. е. за жена и две деца + целия съпътстващ "катун", ще се събираме без проблеми.

    Поздрави!

    П. П. От Свищов съм.

  16. #16
    Регистрация
    Sep 2008
    Място
    Свищов
    Публикации
    30
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?

    Колеги, някой може ли да ми обясни, как се сверява електронния часовник на километража?

    Благодаря!

  17. #17
    Регистрация
    May 2010
    Място
    София
    Публикации
    411
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?

    Здравей,
    Хващах с 2 пръста копчето за нулиране на дневния километраж, завърташ го в едната посока (не помня коя беше) и задържаш.
    След около 2-3 секунди той започва сам да променя минутите, съответно часа.
    Успех
    Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
    Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
    Opel Campo 3,1 TD '99
    Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

  18. #18
    Регистрация
    Sep 2008
    Място
    Свищов
    Публикации
    30
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?

    Цитат Мнение на ogimaster Преглед на публикациите
    Здравей,
    Хващах с 2 пръста копчето за нулиране на дневния километраж, завърташ го в едната посока (не помня коя беше) и задържаш.
    След около 2-3 секунди той започва сам да променя минутите, съответно часа.
    Успех
    Точно така се оказа, надясно е за минути, наляво за часовете. Елементарно, ама, като не го знаех

    Благодаря!

  19. #19
    Регистрация
    Sep 2008
    Място
    Свищов
    Публикации
    30
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?

    Здравейте, колеги!

    Имам въпроси към технически по-грамотните колеги, че аз съм доста зле в тази област. От известно време търся много активно 16" джанти за Тераното, включително и от обяви из нета. При някой обяви попадам на едни технически термини, дето ми звучат на китайски /меко казано /, някакви ЕТ, J-ta и т. н. В случая ме интересува, за какви точно означения да гледам, когато в обявата освен размера 16 са налице и тези параметри? Става въпрос за "Нисан Терано 2", 2,7 TDI, 2000г. Доколкото прочетох от форума, от "Паджеро" също ставали, ама все на размер 15 попадам.

    Благодаря и поздрави!

    П. П. Между другото, приемам и оферти за джанти, за предпочитане железни, основно заради финансите, а така или иначе, ще се ползват в зимни условия и калищата.

  20. #20
    Регистрация
    Nov 2014
    Място
    Раднево
    Публикации
    2,394
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?

    .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
    Киа спортаж2000тди 98г
    Опел корса 1.7D исузо 98г.
    Каравана Аdria 390Q

Страница 1 от 5 12345 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Отговори: 49
    Последно мнение: 08-07-15, 11:38
  2. Няколко въпроса за терано 2
    От sminkov във форум NISSAN
    Отговори: 3
    Последно мнение: 27-03-15, 20:12
  3. Няколко Въпроса Терано 2
    От zig_zag във форум NISSAN
    Отговори: 0
    Последно мнение: 24-01-13, 17:52
  4. Отговори: 15
    Последно мнение: 10-12-12, 21:13
  5. Терано II - няколко бързи въпроса
    От bullet_pk във форум NISSAN
    Отговори: 3
    Последно мнение: 16-01-08, 21:53

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •