Страница 4 от 4 ПървиПърви 1234
Резултати 61 до 78 от 78

Тема: Смяна на двигател

  1. #61
    Регистрация
    Aug 2013
    Място
    Добрич
    Публикации
    660
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Със УАЗ съм израстнал , знам повече за него от някой Уазаджии .
    Поклон пред ВАС.
    Не го искам.

  2. #62
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    Самоков
    Публикации
    3,269
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Тук никой не го рекламира на никой.Просто се опитваме да си кажеме хубавите и лошите неща.Всеки сам си решава според джоба и желанието.

  3. #63
    Регистрация
    May 2006
    Място
    София
    Публикации
    5,556
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Искам данните на почти 200 коневия...че нещо не вЕрвам...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

  4. #64
    Аватара на turtey
    turtey е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    17,991
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    41

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Цитат Мнение на ninja_1 Преглед на публикациите
    Искам данните на почти 200 коневия...че нещо не вЕрвам...
    Идеално отговаря на данните за мотор от волво в40
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ:
    всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  5. #65
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    Самоков
    Публикации
    3,269
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    http://www.offroad-bulgaria.com/show...hp?t=73644.Ето има го даже и в нашия форум.Мотор -4054.10.Това че ние гледаме на руснаците с очила от 1987г.не значи че там няма живи хора.Колко е надежден не знам,все пак това е мотор от преди 10-12г.То пък една наука да направиш турбо мотор.Днес когато и резачките за дърва са даже с турбо.

  6. #66
    Аватара на turtey
    turtey е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    17,991
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    41

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Мерси

    Постижение от доста под 100 кс/литър не е нищо особено, та що да не го могат руснаците, просто ми беше интересен двигателя щото не го знам.
    За сравнение глупава Ланча през 85-а от 1.8 вадят 250 кс - това говорим за шосеен автомобил (състезателната версия е 500 кс).

    ПП Добре е също така да отчитаме че 1.3 кс по ГОСТ са 1 кс по ДИН
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ:
    всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  7. #67
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    324
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Вероятно е добре да се отчита и цената на един руски двигател и тази на двигател на Ланча. Всеки си има своя ниша.
    0886 854 174

  8. #68
    Аватара на turtey
    turtey е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    17,991
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    41

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Цитат Мнение на Иван/Ivan Преглед на публикациите
    Всеки си има своя ниша.
    Е че кой го оспорва това



    Между другото, колко струва тоя въпросния змз 4054?
    Последно редактиран от turtey ; 29-12-16 в 10:59
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ:
    всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  9. #69
    Регистрация
    May 2008
    Място
    Ботевград
    Публикации
    120
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Цитат Мнение на turtey Преглед на публикациите

    ПП Добре е също така да отчитаме че 1.3 кс по ГОСТ са 1 кс по ДИН
    Аз пък в нета на доста места намирам инфо че мощността по ДИН съответства на тази по ГОСТ,
    тъй като начина на измерване е същия.

    "DIN и ГОСТ: ефективната мощност на двигателя се определя на прототип на конструирания двигател при напълно комплектован двигател с всички спомагателни агрегати - водна помпа, маслена и горивна помпи, генератор, прекъсвач разпределител, въздушен филтър и стандартен шумозаглушител. Особеното е, че горивото трябва да се подгрява до температурата на експлоатационните условиия за работа на двигателя.
    SAE: ефективната мощност се определя без вентилатор и въздушен филтър и без подгряване на пълнителния тръбопровод( т.н. студен карбуратор), а генератора работи на празен ход.
    Мощността по SAE е с около 15% по гиляма от измерената по DIN i ГОСТ." - копирано от друг форум, но общо взето навсякъде ги приравняват.

  10. #70
    Аватара на turtey
    turtey е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    17,991
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    41

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Цитат Мнение на Horsa Преглед на публикациите
    Аз пък в нета на доста места намирам инфо.
    И да видим какво казват самите русанци по въпроса:

    Это зависит от стандарта измерения - по ГОСТ (Российский государственный стандарт), SAE (Общество инженеров автомобильной промышленности США), DIN (Германский институт стандартизации)... При измерениях может определяться мощность нетто, или реальная (испытываемый двигатель оборудован всеми вспомогательными, необходимыми для эксплуатации транспортного средства агрегатами - генератором, глушителем, вентилятором и пр.), и мощность брутто, или лабораторная (стендовая) мощность (испытываемый двигатель не оборудован всеми вспомогательными, необходимыми для эксплуатации транспортного средства агрегатами). Мощность брутто выше мощности нетто на 10-20%.
    Так, например, у 2,4 л двигателя мод. 417.10 гарантируемая мощность кВт (л. с.) при 4000 об/мин, не менее:
    - брутто по SAE J-816b = 66,9 (91)
    - по DIN-70020 = 57,4 (78)
    - по ГОСТ 14846-81 = 67,6 (92),
    а максимальный крутящий момент Н*м (кгс*м) при 2200 - 2500 об/мин, не менее:
    - брутто по SAE J-816b = 172,6 (17,6)
    - по DIN-70020 = 164,8 (16,8)
    - по ГОСТ 14846-81 = 171,6 (17,5).


    Както и хора, които са в час:

    http://www.offroad-bulgaria.com/show...142#post888142

    Добавка - Данните за конски сили са по ГОСТ не по DIN.

    Примерно 92 к.с. на УМЗ - 76 к.с. по DIN.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ:
    всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  11. #71
    Регистрация
    May 2008
    Място
    Ботевград
    Публикации
    120
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Явно има различно инфо на различни места.
    Но щом това, което си дал са заводски данни, няма начин да не се съглася с теб колега

  12. #72
    Регистрация
    Jan 2005
    Място
    Pleven
    Публикации
    1,123
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Моята лепта.

    На двигателите в заводите на Русия /СНГ / се замерва мощност съгласно ГОСТ 14846-81.На когото му се чете да чете.Т.е двител УМЗ-4178 2,45 - като излезе от завода
    произведен по документи е 92 к.с.
    Автомобилните заводи - примерно УАЗ - превеждат тази мощност на автомобила.И в повечето случаи в България идват по ДИН 70020 /ако не се лъжа /.
    И фактически реално се променя. Т.е. от 92 к.с. - стават 76 к.с.
    Ето един лист - с данни на УМЗ-4218 . 98 к.с. по ГОСТ и 84 по ДИН.
    Име:  Scan_28.jpg
Прегледи: 290
Размер:  57.2 Кб


    only 4 x 4,sim AWD

  13. #73
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    Самоков
    Публикации
    3,269
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Навярно е такано там ясно си пише 143 киловата -195 кс.Или това са някакви руски киловати и конски сили.Пише също 345 НМ.Как да го разбирам ,че това са някакви руски НМ.И защо в КАТ когато си регистрираш една Уазка с мотор 417 уж 103кс ,ти вземат данък като за автомобил над 100кс.

  14. #74
    Регистрация
    May 2009
    Публикации
    89
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Име:  300.jpg
Прегледи: 197
Размер:  202.1 Кб

  15. #75
    Аватара на turtey
    turtey е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    17,991
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    41

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Така, така, може и по модерен цедес да се сложи
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ:
    всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  16. #76
    Регистрация
    Nov 2007
    Място
    Пловдив
    Публикации
    344
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Цитат Мнение на r_vardarov Преглед на публикациите
    Всеки си има мерак и приоритет.Освен това собствениците на Г класата са каста за тях е убидно да карат нещо друго.Мога да кача клип от онзи ден как една Витара само с тракторки на пробата направи смешна една Гега с блокажи и Силвърстона.Но 1050кг са повече от Г- 2150 кг нищо че е с 300 тд-177кс.
    Май Г класата е със Ом 603 който като нов е бил 147 коня ,а и силвърстона няма нищо общо със тракторката ,да не говорим за 12х16
    Където не мога пеш продължавам с Уаза.
    Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
    Съдействие на закъсали автомобили

  17. #77
    Аватара на turtey
    turtey е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    17,991
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    41

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Цитат Мнение на boychoivanov Преглед на публикациите
    Май Г класата е със Ом 603 който като нов е бил 147 коня ,а и силвърстона няма нищо общо със тракторката ,да не говорим за 12х16
    113 кс е мотора на Г-то ако е оригинален. Турбо няма.

    Но вероятно е насаждан ом606
    Последно редактиран от turtey ; 18-01-17 в 13:10
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ:
    всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  18. #78
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,419
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Цитат Мнение на turtey Преглед на публикациите
    Така, така, може и по модерен цедес да се сложи
    Може, ама така е класика в класика.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

Страница 4 от 4 ПървиПърви 1234

Сходни теми

  1. Отговори: 24
    Последно мнение: 28-01-16, 22:48
  2. Смяна на двигател
    От mitko_racing във форум Всичко на и под вода
    Отговори: 2
    Последно мнение: 14-03-14, 23:04
  3. Смяна на двигател
    От krisko97 във форум Технически дискусии
    Отговори: 11
    Последно мнение: 23-09-12, 10:07
  4. Смяна на двигател??
    От slavcho1 във форум MITSUBISHI
    Отговори: 3
    Последно мнение: 16-02-10, 15:35

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •