Страница 1 от 4 1234 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 78

Тема: Смяна на двигател

  1. #1
    Регистрация
    Dec 2016
    Място
    Асеновград
    Публикации
    118
    Точки (при гласуване)
    1

    По подразбиране Смяна на двигател

    Здравейте колеги, искам да попитам какъв двигател и скоростна кутия са най-подходящи за ГАЗ 69 ? 3.0 чист дизел от мерцедес 124 ще пасне ли в коша и изобщо подходящ ли е ? Не съм се спрял на определен двигател и бих искал да да ме посъветвате, какъв двигател ще съживи газката, понеже в момента съм с волговия мотор, който колкото и да ми хвалиха е пълна кашлица и създава само проблеми .

  2. #2
    bullet_pk е офлайн
    Павлин Кръстев
    Старши участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Jan 2007
    Място
    Пловдив
    Публикации
    1,955
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Ти държиш ли да е дизел?

    Щото слагат от Омега C20NE с 5 степенната скоростна кутия.

  3. #3
    Регистрация
    Dec 2016
    Място
    Асеновград
    Публикации
    118
    Точки (при гласуване)
    1

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    По принцип не държа да е дизел ,даже освен ако не е дизел на мердцедес друг не бих сложил. Най-много ми се иска да 3.0тд 170 коня , но незнач дали ще стане и с каква кутия трябва да е. Общо взето искам да сложа най-подходящия двигател , без значение бензин или дизел.

  4. #4
    Регистрация
    May 2006
    Място
    София
    Публикации
    5,556
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Мотора трябва да е сравнително лек.Цедесовия дизел мачка сферите на предния мост,не че е болка за умиране де,ама...На ТКЗС-то сравнително лесно се монтира 4-6 цилиндров редови мотор от МБ,БМВ,Опел,Форд...сигурно и от други коли става,ама е повечко преправянето...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

  5. #5
    Аватара на turtey
    turtey е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    17,946
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    41

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Хубаво де, то двигател лесно. Те - Ом606 и 716 кутия. Самолет
    Ама ти какво искаш от тая кола?
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ:
    всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  6. #6
    Регистрация
    Dec 2016
    Място
    Асеновград
    Публикации
    118
    Точки (при гласуване)
    1

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Цитат Мнение на turtey Преглед на публикациите
    Хубаво де, то двигател лесно. Те - Ом606 и 716 кутия. Самолет
    Ама ти какво искаш от тая кола?
    Джипа през лятото ще го карам на морето по черен път (лека кола много трудно минава) ,а от октомври до пролетта на някоя друга разходка. Общо взето поведението на асфалт не ме интересува въобще.

  7. #7
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    Самоков
    Публикации
    3,268
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Нищо не иска,просто си пише.Той Волговия мотор не може да оправи където е прост като камък та Ом 606.На текезето няма сухо място където да сложиш компа,камо ли двигател с електроника и после мостове всяка седмица.

  8. #8
    Регистрация
    Jul 2012
    Публикации
    22
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Ти как оправяш волговия двигател с изгнил блок около шпилките.

  9. #9
    Аватара на turtey
    turtey е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    17,946
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    41

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Цитат Мнение на A.pantev Преглед на публикациите
    Джипа през лятото ще го карам на морето по черен път (лека кола много трудно минава) ,а от октомври до пролетта на някоя друга разходка. Общо взето поведението на асфалт не ме интересува въобще.
    606 или 605 и 716 (6 ст) кутия и си ти. Правилния мастор ги прави с механично гнп.
    Аз лично предпочитам 605 - 50 кила на носа са си 50 кила
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ:
    всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  10. #10
    Аватара на Кольо
    Кольо е офлайн
    Цървул...
    Старши участник | Организатор |
    | ОС || +ПЛ || ДВиП |
    Регистрация
    Aug 2007
    Публикации
    11,416
    Точки (при гласуване)
    35

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    По-горе ти писаха-двигател от опел омега-2 литра, бензин 115 коня.
    Прост и здрав като чук, мнооого джипки ги караме с такъв двигател. А аз даже на витарата съм сложил и раздатка от ГАЗ69...
    Газифицира се за 100 лева, ако те вълнува газ.
    Има ли желание-има и начин!

  11. #11
    Аватара на turtey
    turtey е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    17,946
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    41

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Цитат Мнение на Кольо Преглед на публикациите
    По-горе ти писаха-двигател от опел омега-2 литра, бензин 115 коня.
    Прост и здрав като чук, мнооого джипки ги караме с такъв двигател. А аз даже на витарата съм сложил и раздатка от ГАЗ69...
    Газифицира се за 100 лева, ако те вълнува газ.
    Въпрос на вкус. Въпросните дизели ги правя така че не му трябва изобщо ток за да работи щото и гасенето е на вакум
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ:
    всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  12. #12
    Аватара на Кольо
    Кольо е офлайн
    Цървул...
    Старши участник | Организатор |
    | ОС || +ПЛ || ДВиП |
    Регистрация
    Aug 2007
    Публикации
    11,416
    Точки (при гласуване)
    35

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Точно въпрос на вкус е.
    Човека да си решава. Аз просто показвам едно работещо и наложило се решение на проблема му.
    Има ли желание-има и начин!

  13. #13
    Регистрация
    Dec 2016
    Място
    Асеновград
    Публикации
    118
    Точки (при гласуване)
    1

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Основната причина за желанието ми за смяна на мотора е, че от както купих колата създава много проблеми и е била в сервиза поне 3 пъти(като се има предвид че след закупуването е направена ревизия на цялата кола), в момента работи на 2 цилиндъра, което се случи вчера както си карах по едни ниви, спрях за 15 минути и след като запалих пак с 300 зора работеше ужасно. Да отбележа, че след първоначалното излизане от сервиза съм минал 150км и се е разваляла 3 пъти и то само проблеми свързани с античния волгов мотор. Тази седмица ще има поредно посещение до сервиза и ще видим какъв ще е резултата, но започна да ми писва. Искам да подчертая, че купих този джип понеже шофирането му си е преживявне дори и да е на 1км и наистина много ми харесва. Та от вчера почнах много сериозно да обмислям смяна на двигателя, за да си реша проблема(надявам се да не е от трън та на глог), защото явно съм попаднал на кофти екземпляр.

  14. #14
    Регистрация
    Dec 2016
    Място
    Асеновград
    Публикации
    118
    Точки (при гласуване)
    1

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Цитат Мнение на Кольо Преглед на публикациите
    Точно въпрос на вкус е.
    Човека да си решава. Аз просто показвам едно работещо и наложило се решение на проблема му.
    Както в началния си пост писах, искам да избера най-подходящия за джипа двигател, без значение от моите предпочитания понеже аз не съм толко запознат с материята и това е причината да се обърна към вас.

  15. #15
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,871
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Цитат Мнение на A.pantev Преглед на публикациите
    .....(надявам се да не е от трън та на глог)....
    Преди всичко честита Коледа на всички!
    Колега, има голяма вероятност да е "от трън та на глог". Това е така защото:
    Преработва се конструкцията.
    Влагат се агрегати, възли и части втора употреба, с незнайно колко остатъчен ресурс.
    Тоест, ще има нужда от ремонти, което по принцип не е проблем. Проблем е, че отидеш ли в сервиза и видят тоя сбирщайн няма изобщо да говорят за пари, а ще ти покажат вратата! В следващия сервиз пак същото ....
    Такива преработки имат резон когато сам ги правиш, знаеш какво правиш и ползваш услугите на майстори за реконструкцията и последваща подръжка, и ремонти на минимум.
    Такава е горчивата истина, съжалявам!

  16. #16
    Регистрация
    Dec 2016
    Място
    Асеновград
    Публикации
    118
    Точки (при гласуване)
    1

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Цитат Мнение на Аndro 160 Преглед на публикациите
    Преди всичко честита Коледа на всички!
    Колега, има голяма вероятност да е "от трън та на глог". Това е така защото:
    Преработва се конструкцията.
    Влагат се агрегати, възли и части втора употреба, с незнайно колко остатъчен ресурс.
    Тоест, ще има нужда от ремонти, което по принцип не е проблем. Проблем е, че отидеш ли в сервиза и видят тоя сбирщайн няма изобщо да говорят за пари, а ще ти покажат вратата! В следващия сервиз пак същото ....
    Такива преработки имат резон когато сам ги правиш, знаеш какво правиш и ползваш услугите на майстори за реконструкцията и последваща подръжка, и ремонти на минимум.
    Такава е горчивата истина, съжалявам!
    Да предполагам, че най-добрия вариант е сам да работиш по колата, но дори и да бях достатъчно технически грамотен, нямам физическото време. В момента джипа го обслужва един майстор, който има ГАЗ 69 с двигател от ГАЗ 66 и по случайност работи в сервиза, който обслужвам част от служебните автомобили. Както казах тази седмица ще му дам шанс да заработи нормално, но ще видим какво ще излезе.

  17. #17
    Регистрация
    Feb 2009
    Място
    Видин
    Публикации
    15
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Честита Коледа,много здраве и безаварийни километри.Ако сервиза не е твои,или не си ремонтираш сам джипа има голяма вероятност да се насадиш на нещо по голямо от трън.Най лесно е да си намериш нов блок а и евтино.Ако не щеш руския най лесно става с Опел,но трябва да си вземеш цяла Омега за донор и се почват едни,в горния пост е обяснено точно.На дизела не съм фен,особено за УАЗ или ГАЗ69,като му сложиш тая пудовка отпред ще стане Амфибия ,на асфалт горе долу става,в гората ще боде предницата като делфин.

  18. #18
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,405
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Цитат Мнение на Аndro 160 Преглед на публикациите
    Преди всичко честита Коледа на всички!
    Колега, има голяма вероятност да е "от трън та на глог". Това е така защото:
    Преработва се конструкцията.
    Влагат се агрегати, възли и части втора употреба, с незнайно колко остатъчен ресурс.
    Тоест, ще има нужда от ремонти, което по принцип не е проблем. Проблем е, че отидеш ли в сервиза и видят тоя сбирщайн няма изобщо да говорят за пари, а ще ти покажат вратата! В следващия сервиз пак същото ....
    Такива преработки имат резон когато сам ги правиш, знаеш какво правиш и ползваш услугите на майстори за реконструкцията и последваща подръжка, и ремонти на минимум.
    Такава е горчивата истина, съжалявам!
    Принципно си прав, но който му го прави, той и ще му го поддържа.

    Колега, ако те кефи бензин, Кольо ти е споделил формулата на успеха, ако те кефи дизел, от ОМ602 по-дуракоустойчиво и евтино за ремонт и поддръжка няма, а и пали и върви без ток, па дали атмосферен или турбиниран е въпрос на вкус и нужди.
    Иначе, ОМ605 или ОМ606, а да не говорим за М57, е по-добре, но мисля че в случая не е удачно, особено че не кореспондира като цена спрямо платформата която ще се ползва.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  19. #19
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,871
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Цитат Мнение на Джоу (x3mrjoe) Преглед на публикациите
    ..... който му го прави, той и ще му го поддържа .....
    .
    Това много наподобява съпружески отношения. И то според ориенталските традиции - има силна и слаба страна. Не вярвам някой трезвомислещ да избере сам да е слабата страна.

  20. #20
    Аватара на Кольо
    Кольо е офлайн
    Цървул...
    Старши участник | Организатор |
    | ОС || +ПЛ || ДВиП |
    Регистрация
    Aug 2007
    Публикации
    11,416
    Точки (при гласуване)
    35

    По подразбиране От: Смяна на двигател

    Андро, няма никаква драма с ремонтите. Ако сложи моя вариант-слагат се двигател, кутия и съединител от опела, както са си комплект. Та всичко се ремонтира и се търсят части като за опел. След гуменото каре на кутията-всичко си е ГАЗковото. Е, трябва да се направи преход от карето към късото карданче, ама е елементарна стругарска и заваръчна работа.
    Окачването на двигателя и скоростната кутия би трябвало да се преправят, ама и там не е никаква сложнотия.

    А има и друг вариант-да се вземе друг двигател, дали волгов, дали от УАЗ, да се ревизира дълбоко, да се направи основен ремонт, и ако е направен както трябва-би трябвало да работи без сериозни проблеми дълго време.
    Ама аз не бих. Все пак руско желязо...
    Има ли желание-има и начин!

Страница 1 от 4 1234 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Отговори: 24
    Последно мнение: 28-01-16, 22:48
  2. Смяна на двигател
    От mitko_racing във форум Всичко на и под вода
    Отговори: 2
    Последно мнение: 14-03-14, 23:04
  3. Смяна на двигател
    От krisko97 във форум Технически дискусии
    Отговори: 11
    Последно мнение: 23-09-12, 10:07
  4. Смяна на двигател??
    От slavcho1 във форум MITSUBISHI
    Отговори: 3
    Последно мнение: 16-02-10, 15:35

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •