Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 25

Тема: Въпрос за Нисан Патфайндър

  1. #1
    Регистрация
    Nov 2007
    Публикации
    126
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране Въпрос за Нисан Патфайндър

    Здравейте всички !
    За първи път пиша в този сайт.Разглеждал съм го многократно и накрая реших да се регистрирам.Интересувам се много от теми за автомобили 4х4.Любим модел ме е Нисан Патфайндър - от новия модел.От рекламите и нещата, които съм чел за него съм разбрал, че е свързващото звено между Х-трейл и Патрул т. е. не е истински джип, но не е и съвсем "паркетен" ес-ю-ви.Доколкото разбирам това е така, защото няма блокажи на диференциалите.Чел съм за два основни типа диференциали - "Халдекс" и "Торсен", но не разбирам много добре каква е разликата между тях.Никъде не видях Патфайндъра с какъв е.
    Молбата ми е, ако някои има желание да се занимава с лаици да ме "Светне " малко по въпроса.
    И един въпрос към администратора - При регистрацията съм пропусна да си инсталирам Аватар.Как мога да го направя сега.
    Благодаря Ви предварително и се надявам да прекарам с Вас много приятни часове.

  2. #2
    Регистрация
    May 2006
    Място
    София
    Публикации
    5,556
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране До: Въпрос за Нисан Патфайндър

    Добре дошъл във форума,колега.Гледам,вгледал си е в Пайтфайндер-чудесно.Един голям СУВ с независимо окачване отпред и отзад и с обикновени диференцияли,с доста електроника.А дали е "паркетен" или не,не зависи от това дали има,или няма блокировки.
    "Халдекс" и "Торсен" са системи (и/или марки на фирми)за блокиране на диф-ове,наред с още поне 30 такива.Има изписано много във Форума,трябва само малко да се поразтърсиш.
    Успех!
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

  3. #3
    Джамбазов Гост

    По подразбиране До: Въпрос за Нисан Патфайндър

    Добре дошъл. Четене му е майката. Имаше такава тема за диференциалите. А за аватар цъкни на персонални настройки.

  4. #4
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    По света...
    Публикации
    4,248
    Блог Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране До: Въпрос за Нисан Патфайндър

    Горе в ляво ПЕРСОНАЛНИ НАСТРОЙКИ => голя в ляво РЕДАКТИРАНЕ на аватар и т.н....

    Аватара е малка снимка и като размер в пиксели като кб ...


    А за Патфайндер имаме колеги с такива, дори сме ги каляли чисто нови нека те споделят, ама как бяха никовете не помня, сори

    Поздрави,
    Бъдете живи и здрави

  5. #5
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Варна
    Публикации
    147
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Въпрос за Нисан Патфайндър

    От полза ще ти бъде и списание "AUTO BILD 4х4" брой 2 2007.
    Успех!

  6. #6
    Аватара на Peppy
    Peppy е офлайн Супер Модератор | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2006
    Място
    София
    Публикации
    8,374
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране До: Въпрос за Нисан Патфайндър

    Цитат Мнение на Джамбазов Преглед на публикациите
    Добре дошъл. Четене му е майката. Имаше такава тема за диференциалите. А за аватар цъкни на персонални настройки.
    Цитат Мнение на BatGeorgeone Преглед на публикациите
    Горе в ляво ПЕРСОНАЛНИ НАСТРОЙКИ => голя в ляво РЕДАКТИРАНЕ на аватар и т.н....

    Аватара е малка снимка и като размер в пиксели като кб ...


    А за Патфайндер имаме колеги с такива, дори сме ги каляли чисто нови нека те споделят, ама как бяха никовете не помня, сори

    Поздрави,
    Момци, не го карайте да търси, защото няма да намери
    Аватар може да има след "изпитателния срок" до тогава.....
    Последно редактиран от Peppy ; 20-11-07 в 11:55
    LZ1PER

  7. #7
    Регистрация
    Sep 2005
    Място
    Пловдив
    Публикации
    654
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране До: Въпрос за Нисан Патфайндър

    Мой познат кара от новия Патфайндър,но е с някакъв малък мотор май 2.5 комън рейл мисля,че е,и той самият си казва,че е куц кон.Няма грам ускорение и пъргавина,иначе е доволен от разхода.В този смисъл,не съм запознат с видовете им двигатели,но вземай по мощния.Хубавото му е,че е огромен багажника,има да тваряшшш...,но е с прекалено дълго междуосие,трябва да си подбираш пътя на офроуд,да не го побиеш отдоло.
    TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
    Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
    Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p. :lol:
    Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба :mrgreen:

  8. #8
    Регистрация
    Jul 2004
    Място
    София
    Публикации
    3,182
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране До: Въпрос за Нисан Патфайндър

    Pathfinder има LSD-блокировка на задния диференциал, не като без хич. Наистина, с 2,5-литровия дизел не е най-атлетичния всъдеход на пазара, но двигателят си има потенциал, тих е и дава тяга при оф-роуд.

  9. #9
    Регистрация
    Nov 2007
    Публикации
    126
    Точки (при гласуване)
    10

    Post До: Въпрос за Нисан Патфайндър

    Благодаря на всички, за чудесните отговори и съвети.Ще потърся в сайта повече информация за диференциалите.Чел съм доста за Патфайндър и други подобни 4х4 с дизелови двигатели.Моето скромно мнение е, че 174 к.с. и 410 Нм въртящ момент отнесени към тегло от 2000 - 2200 килограма е доста добро съотношение.Вие какво мислите по въпроса?
    Гледах внякакъв сайт, мисля че се казваше "arctictrucks.is" има страхотни предложения за модифициране на Нисан, Тойота и др.Колите изглеждат страхотно и по всяка вероятност са и доста по проходими от серийните модели.Проблема е , че фирмата има представителства само в Норвегия и Исландия.
    Желая успех на всички!

  10. #10
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Пловдив
    Публикации
    128
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране До: Въпрос за Нисан Патфайндър

    Карах такъв Нисан 2 години/автоматик,комфорт изпълнение/.Доволен съм от колата.Разхода и е нормален за такъв клас автомобил,и все пак зависи от начина на каране-от9 до 13л/100км.Колата е стабилна и на магистрала с висока скорост и в завои.Има леко поднасяне ако влезеш с по голяма скорост,на автоматичен режим4х4,тъй като предното се включва след като усети приплъзване/,но това го няма ако е в режим постоянно 4х4,но пък там скороста е ограничена до 90 км/.Дефекти не ми е давала никакви за 60 000 км.Колкото за двигателя-достатъчно мощен е за този автомобил,и е равностоен като мощност на останалите SUV в този клас и в тази ценова категория.Единственно ме е притеснявало че е 4 цилиндъра,2500к а е 174 к.с.-тоест според мен е изцеден много,но няма никакви проблеми с ускорението.А за офф способностите-Нинджата го е казал.Според мен цена/качество на нов автомобил- Патфайндера е добър избор.
    VW-TOUAREG V6,3.0 TDI:oops:

  11. #11
    Регистрация
    Nov 2007
    Публикации
    126
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: До: Въпрос за Нисан Патфайндър

    Здравейте. Десет години по-късно отново гледам към покупка на въпросното возило. Имам обаче някои допълнителни въпроси. Ориентирал съм се към първите екземпляри с Евро 3, поради липсата на филтър за твърди частици и по-малкия разход. Задължително автомат. Гледах няколко екземпляра и ме направи впечатление, че всички имат омасляване по двигателя - фронтално отпред малко под пластмасовата кора и по маркучите от интеркулера към турбината. На всички също така при преместване на лоста на скоростите по различните позиции се чувстват леки тласъци в купето. Това нормални неща лиса или е проблем? Някой знае ли какви са признаците за смяна на верига на двигател/освен някакво тракане/ ? Моля запознатите за специфични проблеми на модела.
    Благодаря !

  12. #12
    Регистрация
    Nov 2007
    Публикации
    126
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Въпрос за Нисан Патфайндър

    Явно не е популярен модела

  13. #13
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    134
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Въпрос за Нисан Патфайндър

    10 години карах всеки божи ден такъв - Евро 3, ама ръчка.
    И моя имаше леко омаслен маркуч към турбината, както и наслоена чернилка отпред по двигателя, но не мисля, че реално е имало някакъв проблем.
    Направих му 172 000км без нито един проблем по двигател и окачване - нищо не съм им сменял.
    Автомата не го даваха, като препоръчителен по ревютата в списанията - 1,5л/100км по-висок разход от ръчката заради автомата, както и това, че самия автомат е муден и допълнително прави джипката да се усеща по-тромава, отколкото е.

  14. #14
    Регистрация
    Nov 2007
    Публикации
    126
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Въпрос за Нисан Патфайндър

    Благодаря колега.

  15. #15
    Регистрация
    Nov 2007
    Публикации
    126
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Въпрос за Нисан Патфайндър

    Купих го - 2005 година, автомат. Според експерти маслото в скоростната кутия е доживотно, но не ми се вярва. Започвам обслужване. Разход 150 км Пловдив - Банско - 9/100.

  16. #16
    Регистрация
    Nov 2007
    Публикации
    126
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Въпрос за Нисан Патфайндър

    Препоръчайте читав сервиз за смята на на масло в автоматична скоростна кутия, без официален дилър на Нисан.

  17. #17
    Регистрация
    Jan 2014
    Място
    вАРНа
    Публикации
    670
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Въпрос за Нисан Патфайндър

    По-добре наистина не го сменяй!
    мисля, да зема а се замисля...

  18. #18
    Регистрация
    Nov 2007
    Публикации
    126
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Въпрос за Нисан Патфайндър

    Цитат Мнение на evos Преглед на публикациите
    По-добре наистина не го сменяй!
    Защо така мислиш колега ?

  19. #19
    Регистрация
    Nov 2007
    Публикации
    126
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Въпрос за Нисан Патфайндър

    Разсъждавайки логично, би трябвало всяко масло да има живот. След определен срок на употреба да губи качествата си. Защо много хора, включително и такива, на които вярвам в определена степен ме съветват да не го сменявам ?

  20. #20
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    521
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Въпрос за Нисан Патфайндър

    Естествено,че ще го смениш.Остави тези глупости,било вечно,било по-лошо и т.н.Всяко масло си има смазочни качества, които с времето намалят.Не знам какво толкова го мислиш.Ако си от Пловдив има две места поне,на които могат да ти го сменят,не е милиони
    "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
    0878739299

Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. ТЛК 70 2,4ТД - Нисан Патрул ГР 2,8ТД
    От mAze във форум Сравнения и тестове между марки, модели и функционалност
    Отговори: 11
    Последно мнение: 20-09-07, 21:43
  2. нисан Y61
    От kiril georgiev във форум NISSAN
    Отговори: 11
    Последно мнение: 02-06-07, 18:15
  3. нисан блубърд
    От константин трендафилов във форум NISSAN
    Отговори: 2
    Последно мнение: 09-05-07, 15:20
  4. Нисанчето
    От vokel във форум Разкази, случки, хумор, поздравления и игри
    Отговори: 5
    Последно мнение: 04-07-06, 16:08
  5. Нисан патрол 3.3тд
    От patrolcho във форум Архив
    Отговори: 0
    Последно мнение: 25-11-05, 11:58

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •