Страница 1 от 4 1234 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 63

Тема: Равносметка за 10г. и 70 000км експлоатация да се знае

  1. #1
    Регистрация
    Dec 2006
    Публикации
    31
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране Равносметка за 10г. и 70 000км експлоатация да се знае

    Да дам равносметка за изминалите ремонти. за 10г. колата не е ползвана за брутален оффроуд ... повече от 80км/час не е вдигано с нея... някоя друга разходка и предимно градски условия с малко извън градско и безброи студени стартове.

    1-Съединител на 7000км. Смениха го по гаранция.
    2-Накладки предни.
    3-Ауспух два пъти.
    4-Реле регулатор+диодна плочка алтернатор.
    5-Отново Съединител. този път LUK
    6-Жило преден капак.
    7-Копче на фаровете.
    8-Казанче спирачна течност.
    9-Капачка стъклопочистваща течност.
    10-Капачка на казанчето спирачна течност на съединител.
    11-Термостат.
    12-Датчик колянов и разпределителен вал.
    13-Свещи 1 път
    14-Помпа на съединител.
    15-Масло с маслен и въздушен филтър. 5 пъти.

    Това всичко което съм сменил за за 70 000км. и 10г. някои ще се учуди хаха ми не си ли сменял горивен филтър, гуми, лагери, нещо по окачването и тн. хахах еми не съм. с оригиналните си е още. Има нацепени тампони и малко луфт в предно ляво и дясно колело но нищо фрапиращо. Повече от доволен съм от колата. Не мисля че е чак толкова лоша кола. А то тука прочетох .... оле мале Някои неща от списъка звучат страшно за такъв малък пробег но пък за тези смешни цени на частите ... може да се преглътне. Поздрави колеги весели празници.

  2. #2
    са6о е офлайн
    Александър Стоянов
    Утвърден участник
    Регистрация
    Sep 2010
    Място
    София. Бистрица.
    Публикации
    56
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Равносметка за 10г. и 70 000км експлоатация да се знае.

    То че частите са евтини - евтини са . Лошото е че се случва със съединител , който не е напъван душманската по Вашите думи. И то предимно градско. Ако се случи в гората какво правим? Изводът е че има причина частите да са евтини.

  3. #3
    Регистрация
    Oct 2010
    Място
    На 20 км от Бургас
    Публикации
    983
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Равносметка за 10г. и 70 000км експлоатация да се знае.

    Ами то в 99% от случаите,съединитела не умира от веднъж.Та ако се случи в гората в 99% от случаите ще си е виновен самия водач!
    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

  4. #4
    Регистрация
    Dec 2010
    Място
    София
    Публикации
    4,558
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Равносметка за 10г. и 70 000км експлоатация да се знае.

    Ми той, Сашко, не е прочел, че вторият съединител вече е минал повече от 60 000км.
    Когато на готин пич му е кофти, това е блус. Когато на готин пич му е готино, това е реге.
    Когато на кофти пич му е готино, това е чалга.

  5. #5
    Регистрация
    Dec 2013
    Място
    София
    Публикации
    76
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Равносметка за 10г. и 70 000км експлоатация да се знае.

    Цитат Мнение на коко келеша Преглед на публикациите
    Ми той, Сашко, не е прочел, че вторият съединител вече е минал повече от 60 000км.
    Всъщност съединителите са 3 комплекта.За 70000км наистина е оле мале.
    Последно редактиран от go66ko ; 08-12-16 в 14:54
    Вярвам, че българското правосъдие ще намери всеки крадец и ще го накара да делят!
    Внос на автомобили от Швейцария по поръчка.

  6. #6
    са6о е офлайн
    Александър Стоянов
    Утвърден участник
    Регистрация
    Sep 2010
    Място
    София. Бистрица.
    Публикации
    56
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Равносметка за 10г. и 70 000км експлоатация да се знае.

    Цитат Мнение на коко келеша Преглед на публикациите
    Ми той, Сашко, не е прочел, че вторият съединител вече е минал повече от 60 000км.
    Три комлекта съединител.
    т.1 и т.5

  7. #7
    са6о е офлайн
    Александър Стоянов
    Утвърден участник
    Регистрация
    Sep 2010
    Място
    София. Бистрица.
    Публикации
    56
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Равносметка за 10г. и 70 000км експлоатация да се знае.

    Цитат Мнение на kameno karp Преглед на публикациите
    Ами то в 99% от случаите,съединитела не умира от веднъж.Та ако се случи в гората в 99% от случаите ще си е виновен самия водач!
    На нен , лично , съединителят ми умря от веднъж. Вярно , че на Рено Лагуна 1997 2,2д . Счупена демпферна пружина на феродовия диск. Не искаше да включи на скорост. При ВАЗ на знам как е и какво се е случило в конкретния случай с колегата

  8. #8
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Ямбол
    Публикации
    4,354
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Равносметка за 10г. и 70 000км експлоатация да се знае.

    За 120 000км. смених веднъж съединител и то заради яко и продължително буксуване.Ползвайте бавните и никога не маневрирайте на полусъединител!

    Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk
    0888379793 / 0895443568-Янко Желязков

  9. #9
    Регистрация
    Oct 2010
    Място
    На 20 км от Бургас
    Публикации
    983
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Равносметка за 10г. и 70 000км експлоатация да се знае.

    Цитат Мнение на са6о Преглед на публикациите
    Три комлекта съединител.
    т.1 и т.5
    Поне втория път го е сменил с правилния съединител.От фалшиви части и некадърни майстори никой не е застрахован.Една Кия,върху която имам преки наблюдения,хвърли нов съединител за по-малко от 2000 км.Кията влезе за смяна на съединитела.Какво,как и защо,никой не знае.Резултата го писах-запален съединител за по-малко от 2000 км.
    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

  10. #10
    са6о е офлайн
    Александър Стоянов
    Утвърден участник
    Регистрация
    Sep 2010
    Място
    София. Бистрица.
    Публикации
    56
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Равносметка за 10г. и 70 000км експлоатация да се знае.

    Цитат Мнение на kameno karp Преглед на публикациите
    Поне втория път го е сменил с правилния съединител.От фалшиви части и некадърни майстори никой не е застрахован.Една Кия,върху която имам преки наблюдения,хвърли нов съединител за по-малко от 2000 км.Кията влезе за смяна на съединитела.Какво,как и защо,никой не знае.Резултата го писах-запален съединител за по-малко от 2000 км.
    Напълно съгласен. От набедени майстори съм се наиграл. На най- обикновено Пежо 307 1,4моно. Стопи ламелите на диафрагмата и лагера за няма и хиляда колометра. От тогава ходя при хора , които работят предимно една марка. Пример е Деди.

  11. #11
    Регистрация
    Feb 2006
    Място
    Чипровци-Банкя
    Публикации
    2,797
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Равносметка за 10г. и 70 000км експлоатация да се знае.

    Цитат Мнение на ALFA155Ts Преглед на публикациите
    Това всичко което съм сменил за за 70 000км. и 10г.
    И според теб това е малко?
    יעבור
    «И това ще мине»

  12. #12
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София кв. Борово
    Публикации
    11,994
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: Равносметка за 10г. и 70 000км експлоатация да се знае.

    На Циида от подписа ми за 150 000км. са сменяни масла, филтри и едни предни накладки.
    Тел. 0877 517965
    Спортидж 2.0 бензин 2003г. кабрио. Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.

  13. #13
    Регистрация
    Oct 2010
    Място
    На 20 км от Бургас
    Публикации
    983
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Равносметка за 10г. и 70 000км експлоатация да се знае.

    Нищо не е!Да не ти обяснявам какво беше с нашите служебни Джъмпъри.След като оправиха нещата които излязаха през първите 20-30000 км,вече си вървят безпроблемно.
    Скоростна кутитя
    Диференциал
    Маслена помпа
    Машинки за ел стъкла
    И още доста други.
    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

  14. #14
    Регистрация
    Dec 2006
    Публикации
    31
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Равносметка за 10г. и 70 000км експлоатация да се знае.

    Цитат Мнение на ALFA155Ts Преглед на публикациите
    Да дам равносметка за изминалите ремонти. за 10г. колата не е ползвана за брутален оффроуд ... повече от 80км/час не е вдигано с нея... някоя друга разходка и предимно градски условия с малко извън градско и безброи студени стартове.

    1-Съединител на 7000км. Смениха го по гаранция.
    2-Накладки предни.
    3-Ауспух два пъти.
    4-Реле регулатор+диодна плочка алтернатор.
    5-Отново Съединител. този път LUK
    6-Жило преден капак.
    7-Копче на фаровете.
    8-Казанче спирачна течност.
    9-Капачка стъклопочистваща течност.
    10-Капачка на казанчето спирачна течност на съединител.
    11-Термостат.
    12-Датчик колянов и разпределителен вал.
    13-Свещи 1 път
    14-Помпа на съединител.
    15-Масло с маслен и въздушен филтър. 5 пъти.

    Това всичко което съм сменил за за 70 000км. и 10г. някои ще се учуди хаха ми не си ли сменял горивен филтър, гуми, лагери, нещо по окачването и тн. хахах еми не съм. с оригиналните си е още. Има нацепени тампони и малко луфт в предно ляво и дясно колело но нищо фрапиращо. Повече от доволен съм от колата. Не мисля че е чак толкова лоша кола. А то тука прочетох .... оле мале Някои неща от списъка звучат страшно за такъв малък пробег но пък за тези смешни цени на частите ... може да се преглътне. Поздрави колеги весели празници.
    вече има още 2 позиции в списъка

    16-Спирачна помпа
    17-Спирачен цилиндър предно ляво колело

  15. #15
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Раднево
    Публикации
    2,385
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Равносметка за 10г. и 70 000км експлоатация да се знае.

    Точно така колега!Скоро се връщам в клуба!Другите да завиждат!
    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год.
    МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год.

    Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

  16. #16
    Регистрация
    Nov 2009
    Място
    София, Благоевград, Стара Загора
    Публикации
    285
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Равносметка за 10г. и 70 000км експлоатация да се знае.

    Нивата си е ниско бюджетен джип с ресурс около 150 00 км от производителя. Моята е на 123 000 км на 11 г. и съм сменил сам и в сервизи какво ли не понеже я ползвам събота/неделя в планината за лов независимо от климатичните условия в тежък терен. Изводите ми са "Нива не се жали и се ремонтира често с качествени части", "Придобиване на умения да се кара Нивата с многобройните и скорости, блокажа по различни терени като се използва заложения и ресурс" и "За постигане на конкретни цели Нивата си иска допълнителна подготовка". Няма джип да не сме счупили извън пътя защото "кеф цена няма". Миналата неделя на УАЗ му излетя колелото - лагер, главина, а на подготвена TOYOTA LC като при боксува и замина предния мост. Караме ли джипките само по асфалта техническите проблемите с тях са минимални щом се спазват инструкциите от книжките на производителите за тяхното своевременно техническо поддържане, а не когато дефектират. Частите на Нивата са евтини с ограничен нисък ресурс и често трябва да се сменят, но труда в сервизите е скъп ако не се справяш сам. Интересно е да поместиш информация колко общо струват споменатите части и колко е труда в сервиза.
    Лада Нива 4Х4 1.7 i; Лада 2107; Лада 2103

  17. #17
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    Хасково
    Публикации
    36
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Равносметка за 10г. и 70 000км експлоатация да се знае.

    На баща ми Нивата , купи я преди 8 години (не е чисто нова , 95 набор). За 8 години и 50 хил.км е сменено.
    Съединител - 2бр (първия беше някакъв руски и отиде още на 10к км, втория вече не помня каква марка беше , но все още е добре)
    Ремонт алтернатор
    Ремонт стартер
    Двигател - 1бр / на предишния двигател имаше язви на блока , явно за това я е продал предишния собственик и гарнитури ги духаше за 4-5хиляди километра.Не подлежеше на ремонт блока. И решихме друг двигател за 300лв.Вече 30 хиляди си върви с него.
    Задни амортисьори - 2бр
    Предни и задни накладки
    Преден лагер главина
    Тампони на стабилизиращи щанги - много ! какви ли не сме слагали не изкарват повече от 5 хиляди.

    Общо взето евтини части с малък ресурс,както е казал колегата. Ползва я за седмицата да ходи на работа и събота и неделя за лов.Но не се издивателства над нея.Не се кара по особенно тежки терени.

  18. #18
    Регистрация
    Dec 2006
    Публикации
    31
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Равносметка за 10г. и 70 000км експлоатация да се знае.

    Здравей колега ще вместя цените и на ремонтите по спомен:
    1-накладките бяха 19лв. Сменях ги сам
    2-двата ауспуха по около 50лв. Пак сам ги сменях
    3-динамото частите бяха 90лв. В магазина яко ме запалиха с цените ... Пак самси го правих
    4-Съединителя LUK 145лв. И дадох 70лв. В сервиз тъй като нямам условия да го направя сам.
    5-Жило преден капак 5лв. Сам го правих
    6-Копчето за фаровете 8лв.
    7-Казанчето за спирачна течност 5лв. Яко ме запалиха с цена ... Сам го сменях и две скобички за маркучите по 1лв ...
    8-Капачката за стъклопочистваща течност 1лв. И за казанчето на съединителя 1лв.
    9-Термостат hofer 19лв. Сам го сменях и антифриз 25лв.
    10-датчик разпределителен вал 38лв. Пак ме изпали тоя в магазина .... Датчика на коляновия от нета го взех нещо около 20лв. Беше ... Сам ги сменях
    11-Свещи 14лв. Champion пак цена убиец .... За тея ментаци ...
    12-помпа на съединител горната 40лв ....... Сам я сменях
    13- маслата са ясни ....
    14-спирачната помпа сам я правих смених гумички 4лв
    15-спирачния цилиндър преден ляв 5лв. Само гумички аз си ги сменях.
    В общи линии това е като цени не съм писал по позициите за първия съединител не помня там платих май само труда или само съединителя без труда не помня .... Маслата итях не съм писал с филтрите средо по 50-60лв всеки път. Като тегля чертата до тук около 900лв. +-

    Изпратено от моят P9000 с помощта на Tapatalk

  19. #19
    Регистрация
    Feb 2009
    Публикации
    40
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Равносметка за 10г. и 70 000км експлоатация да се знае.

    Кой друг джип ще може да се подържа с 90лв на година за части в продължение на 10 години?

  20. #20
    Аватара на New hope
    New hope е офлайн
    Христо
    Старши участник | +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    Хасково-Димитровград
    Публикации
    2,500
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: Равносметка за 10г. и 70 000км експлоатация да се знае.

    Цитат Мнение на velinsl Преглед на публикациите
    Кой друг джип ще може да се подържа с 90лв на година за части в продължение на 10 години?
    Тойота !
    Колко Ниви могат да изкарат километрите на една Тойота изминала за 10 години ?
    Subaru Legacy
    Toyota Land Cruiser RJ77 , Toyota Land Cruiser RJ70
    Yamaha WR 450F
    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

Страница 1 от 4 1234 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Отговори: 123
    Последно мнение: 04-01-17, 09:51
  2. Отговори: 9
    Последно мнение: 20-11-14, 15:55
  3. Членството ни в ЕС - равносметка!
    От Volk във форум Политика, икономика и обществени взаимоотношения
    Отговори: 208
    Последно мнение: 20-08-10, 09:52

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •