Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с парното JEEP CHEROKEE 2.8 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с парното JEEP CHEROKEE 2.8 CRD

    Здравейте. Имам проблем с загряването на джипа. Смених термостата с 2-ра ръка, проблема си остана, после взех нов но, пак не може да загрее, а и парното не духа, кой знае колко топло. Ако имате предположение за проблема, ще съм ви много благодарен

  • #2
    От: Проблем с парното JEEP CHEROKEE 2.8 CRD

    Има ли достатъчно антифриз?
    Jeep KJ 3.7 V6 Ltd.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с парното JEEP CHEROKEE 2.8 CRD

      Освен горното:
      1. Обезвъздушена ли е системата? Направена е да се обезвъздушава сама, но ако имаш някъде запушване, може и да не смогне.
      2. Радиаторчето на парното проверявано ли е за запушване?
      3. Работи ли вископечката? По принцип се включва при +7 градуса и спомага за бързото затопляне на антифриза.
      "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

      2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с парното JEEP CHEROKEE 2.8 CRD

        1. Антифриз има.
        2. Обезвъздушена е.
        3. Радиаторчето за парното е проверявано за запушване почистено е но почти не излязоха никакви боклуци.
        4. Не знам дали тази вископечка е че, когато поработи джипа се чува едно щракване някъде към термостата.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с парното JEEP CHEROKEE 2.8 CRD

          Здрасти , виско подгревателя има съединител като на компресор за климатик и щрака по същия начин когато е студен мотора включва няколко секунди след запалване , а какъв термостат сложихте и проверихте ли капачката на разширителния съд ?
          Еди Рангелов : 0885 088 444
          Няма незаменими има незабравими хора !!!

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с парното JEEP CHEROKEE 2.8 CRD

            Здравейте колеги, Благодаря Ви много,че обърнахте внимание на проблемът ми.
            Намерих решение.... Пред термостата има маркуч, който идва от радиатора в маркуча сложих термостат от рено, има два вида.. пластмасов и железен. Сложих железен хванах го със скоби и сега джипа загрява за 10 минути. Карах цял ден бързо, бавно в обороти, нагоре,надоло стрелката стои, като закована точно там където трябва да е. ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН..

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с парното JEEP CHEROKEE 2.8 CRD

              Първоначално публикуван от vitio Преглед на мнение
              ...тази вископечка е че, когато поработи джипа се чува едно щракване някъде към термостата...
              Точно това е вископодгревателя и щом цъка най-вероятно работи.
              Къде застава стрелката при работа на двигателя на празен ход?
              Има ли промяна ако двигателят работи под товар, т.е. температурата да се покачва?

              P.S. Има и вариант да е прецакано виското на самата перка и вентилатора да дъни непрекъснато на максимален дебит.
              За ей тази хуйня говоря:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:s-l300.jpg
Прегледи:1
Размер:17.5 КБ
ID:5736794
              "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

              2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с парното JEEP CHEROKEE 2.8 CRD

                Първоначално публикуван от vitio Преглед на мнение
                Здравейте. Имам проблем с загряването на джипа. Смених термостата с 2-ра ръка, проблема си остана, после взех нов но, пак не може да загрее, а и парното не духа, кой знае колко топло. ............
                Този, новият какъв точно е, марка? Явно от него е проблема, щом след смяната му колата продължава да не загрява. А що се отнася до решението с термостат в маркуча - става, но е вероятно през лятото пак да има проблем, сега пък с прегряване или поне с поддържане на по-висока температура от нормалната. Особено лятото при включен климатик и по-продължително изкачване на баир. Този проблемен термостат освен че не затваря както трябва, така също и няма да отваря до предвидения пълен ход и това също ще е проблем. Затова е по-добре да се вземе качествен такъв, който за съжаление не е много евтин защото се сменя заедно с целия корпус. Но с читав термостат този мотор загрява за няколко минути и поддържа нормална температура, със запазване положението на стрелката на средата на скалата във всякакъв режим на работа.
                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                First impression is not always true. Get inspired.
                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                Reading is sooo boring, unlike writing!

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с парното JEEP CHEROKEE 2.8 CRD

                  Стрелката на температурата застава малко, преди тази черта да се изправи право нагоре. При работа на място пак стои там, когато е карам през стръмни места 5-6 предавка 100-120км стрелката не мърда. Значи отваря и антифриза циркулира през термостата правилно. При спускане пак на 5-6 предавка без газ и парно до дупка не пада стрелката. Термостата не знам каква марка е, само, че е нов от Германия. За през лятото единствено ще сменя маркуча, ще сложа такъв без термостат. Работа за 2 мин..

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с парното JEEP CHEROKEE 2.8 CRD

                    Явно не ме разбра добре, проблемът не е в този термостат, който е сложен в маркуча, а в оригиналния в корпуса, който е монтиран на мотора. Той, ако е не работи правилно и не отваря /и затваря/ докрай, той може да е проблемен.
                    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                    First impression is not always true. Get inspired.
                    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                    Reading is sooo boring, unlike writing!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с парното JEEP CHEROKEE 2.8 CRD

                      Да той е проблемен, но един път дадох 276 лв за нов и един път 60 лв за 2-ра ръка и сега реших така да реша проблема. За 23 лв , но дано да не създава проблеми.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с парното JEEP CHEROKEE 2.8 CRD

                        По спомен на това чероки мисля че термостат се слага само оригинален, всякакви други не вършат работа, а оригиналния пак по спомен мисля че беше към 300лв.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с парното JEEP CHEROKEE 2.8 CRD

                          Отдавна не са на такива цени. В момента в ebay са на цени от US $ 55 - 57 до под US $100. Има и такива от UK, примерно такива на Blueprint Parts на цени от 65 - 80 до 130 UK pound. Аз съм с такъв от около 3 години и съм доволен, работи много добре и поддържа постоянна работна температура на мотора, независимо от режима на работа.
                          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                          First impression is not always true. Get inspired.
                          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                          Reading is sooo boring, unlike writing!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с парното JEEP CHEROKEE 2.8 CRD

                            Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                            Отдавна не са на такива цени. В момента в ebay са на цени от US $ 55 - 57 до под US $100. Има и такива от UK, примерно такива на Blueprint Parts на цени от 65 - 80 до 130 UK pound. Аз съм с такъв от около 3 години и съм доволен, работи много добре и поддържа постоянна работна температура на мотора, независимо от режима на работа.
                            Е 130 паунда Х 2.30лв. за паунд колко са и това без доставката от 17 паунда. Пак отидоха 340лв.
                            Просто казвам на колегата, че ако си е взел някое евтино менте от България да не очаква че ще работи адекватно, по скоро няма да работи.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с парното JEEP CHEROKEE 2.8 CRD

                              Уж не беше менте и трябваше да работи, защото е немско но ефект нямаше и не беше евтино.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X