Страница 6 от 6 ПървиПърви ... 23456
Резултати 101 до 118 от 118

Тема: TLC 90 3.4V6 Mods

  1. #101
    Регистрация
    Oct 2012
    Място
    Търговище и навсякъде
    Публикации
    60
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Цитат Мнение на sonda Преглед на публикациите

    Много и то за ръчка ...Слагай нещо чип за оптимизация, виж запушени катализатори избуши, работа ламдасонди, свещи...
    Не виждам защо разхода да е много. Преди модефикациите с летни гуми и средна продължителна скорост извънградско около 140км/ч разхода беше 15-16л/100. Сега с по-големи АТ гуми и средна продължителна скорост извънградско около 120км/ч е 18-19л/100. Имам приятел със същия джип и двигател и при него разходите на гориво са аналогични. Катализаторите и свещите са проверени, двигателя е перфектно обслужен. Разхода се дължи на по-тежкия десен крак, ако се кара с 90км/ч вероятно ще е по-нисък, но нямам нерви да го пробвам :Д

  2. #102
    Аватара на turtey
    turtey е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    17,991
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    41

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Цитат Мнение на LZ2BVB Преглед на публикациите
    [COLOR=#3E3E3E]turtey - подобни дефекти като некоректно работещи температурни датчици се констатират лесно и се отстраняват лесно и ефтино. При мен със сигурност работи правилно, проверено е.
    Нещо не си ме разбрал - това е съвсем коректния начин на работа на часовника на таблото. Защо е така е дълга тема.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ:
    всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  3. #103
    Аватара на Yaro
    Yaro е офлайн Старши участник | Организатор |
    | ОС || +ПЛ |
    Регистрация
    Jun 2004
    Място
    Sofia, Bulgaria
    Публикации
    6,218
    Точки (при гласуване)
    40

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Търтея иска да каже че уредите, например при Патрол и ТЛК са инертни.в не малко случаи стрелката тръгва когато вече може и да е късно (за реакция).

  4. #104
    Регистрация
    Aug 2006
    Място
    Търговище
    Публикации
    475
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Цитат Мнение на LZ2BVB Преглед на публикациите
    Не виждам защо разхода да е много. Преди модефикациите с летни гуми и средна продължителна скорост извънградско около 140км/ч разхода беше 15-16л/100. Сега с по-големи АТ гуми и средна продължителна скорост извънградско около 120км/ч е 18-19л/100. Имам приятел със същия джип и двигател и при него разходите на гориво са аналогични. Катализаторите и свещите са проверени, двигателя е перфектно обслужен. Разхода се дължи на по-тежкия десен крак, ако се кара с 90км/ч вероятно ще е по-нисък, но нямам нерви да го пробвам :Д
    Аз имам същия такъв автомобил и при мен разхода на гориво на газ е много сходен, спокойно каране 90 - 100 км редовно ми дава 13,5 - 14,0 лева на сто газ това засечено за 15 000 км.

    На магистралата и аз се отпускам по някога и там ми се колебае при 120 - 130 е 15,0 - 16,0 лева а при 140 - 150 скача на 17,0 - 18,00 лева.

    Моите статистики са в левове за по лесно.

    Гумите ми са всесезонни Дънлоп Грандтрек 3.
    При всяко желание си поставяй следните въпроси: какво ще стане, ако пожеланото от мен се осъществи и какво – ако не се осъществи
    Епикур

  5. #105
    Регистрация
    Oct 2012
    Място
    Търговище и навсякъде
    Публикации
    60
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Цитат Мнение на Yaro Преглед на публикациите
    Търтея иска да каже че уредите, например при Патрол и ТЛК са инертни.в не малко случаи стрелката тръгва когато вече може и да е късно (за реакция).
    Дори и това да се случи (закъсняла реакция на стрелката), с тази охлаждаща течност това не е никакъв проблем. Чак толкова много не може да закъснее, че да стане опасно за двигателя.

  6. #106
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    Село
    Публикации
    322
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Цитат Мнение на LZ2BVB Преглед на публикациите
    Все още очаквам предложения за тампони на куките отпред, нищо което ми е попадало под ръка не е било подходящо. Някой идеи за направа на такива?
    За тампони на куките може да си направиш нещо подобно на картинката . "Надстърчането" на тампона пред най-предната повърхност на куката, поред мен, трябва да е минимум 20 % от общата дължина, твърдостта - около 50ШорА, материал - хлоропренов каучук. Не е задължително отворът да е симетричен към големия диаметър, а да е поставен така, че да осигурява максимална стъпка на гумата към бронята. Също не е задължително, че даже и ще е по-добре, отворът на нахлузване на не е проходен.

    Монтажът може да става чрез болт през странични отвори в тампона и захванат в рог, чрез скоба по големия диаметър или чрез залепена планка на големия диаметър и с гайка и болт към бронята. Ще може да се монтира след като се свалят жълтите висулки.

    Най-лесно, но не така красиво, ще стане чрез пресова матрица - две заварени една в друга тръби и два капака, но ще е цилиндър. Разликата в двата диаметъра трябва да е голяма - да даде максимална площ.
    Прикачени картинки Прикачени картинки  
    Последно редактиран от drago_pishinkov ; 03-05-17 в 15:11
    Черно, мирише и разваля характера!

  7. #107
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,293
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Цитат Мнение на drago_pishinkov Преглед на публикациите
    ...хлоропренов каучук...
    Тоя материал не е ли с твърде скромна устойчивост на UV?
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  8. #108
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    Село
    Публикации
    322
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Цитат Мнение на sparkybg Преглед на публикациите
    Тоя материал не е ли с твърде скромна устойчивост на UV?
    Тц.
    Neoprene homopolymer of chlorobutadiene and is unusual in that it ismoderately resistant to both petroleum oils and weather (ozone, UV,oxygen). This qualifies neoprene uniquely for certain sealing applicationswhere many other materials would not be satisfactory. Neoprene isclassified as a general purpose elastomer which has relatively lowcompression set, good resilience and abrasion, and is flex crackingresistant.Neoprene has excellent adhesion qualities to metals for rubber to metalbonding applications.It is used extensively for sealing refrigeration fluids due to its excellenceresistance to Freon® and ammonia.

    ADVANTAGES:Neoprene is known for its versatility. It provides good resistance to moderate exposure to ozone, sunlight, oxidation, weather,oils, gasoline, greases, solvents, petroleum oils, animal and vegetable oils, compression set, silicone oil, refrigerants,ammonia, carbon dioxide, water, and steam. Certain compounds of neoprene are flame resistant and will not supportcombustion. The tear resistance is equal to natural rubber at room temperature; at elevated temperatures tear resistance ispoor but can be improved to some extent by compounding with reinforcing materials. Resilience and abrasion strength aregood. Adhesion to metals and fabrics is very good.

    1. Има най добра озоноустойчивост от що годе евтините
    2. Има сравнително висока ударопоглъщаемост (поглъща много енегрия при голяма скорост на деформацията)
    3. Ще се налага изделието да се сваля и слага - има сравнително висока устойчивост на раздир и нема да се "зацепи" и да замине.
    4. Има бол стабилизатори да се закрепи към UV в посока "вечен". Надявам се колегата да не го пече с UV лампа.
    5. Инак EPDM -но ако пипне смазки,масла или греси - отиде
    6. HNBR - усурнайсе пъти по-скъп от CR
    7. NBR - леко дървен при деформации.
    8. NR -като EPDM при маслата. Механично става.
    Последно редактиран от drago_pishinkov ; 03-05-17 в 13:14
    Черно, мирише и разваля характера!

  9. #109
    Регистрация
    Oct 2012
    Място
    Търговище и навсякъде
    Публикации
    60
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Цитат Мнение на drago_pishinkov Преглед на публикациите
    За тампони на куките може да си направиш нещо подобно на картинката . "Надстърчането" на тампона пред най-предната повърхност на куката, поред мен, трябва да е минимум 20 % от общата дължина, твърдостта - около 50ШорА, материал - хлоропренов каучук. Не е задължително отворът да е симетричен към големия диаметър, а да е поставен така, че да осигурява максимална стъпка на гумата към бронята. Също не е задължително, че даже и ще е по-добре, отворът на нахлузване на не е проходен.

    Монтажът може да става чрез болт през странични отвори в тампона и захванат в рог, чрез скоба по големия диаметър или чрез залепена планка на големия диаметър и с гайка и болт към бронята. Ще може да се монтира след като се свалят жълтите висулки.

    Най-лесно, но не така красиво, ще стане чрез пресова матрица - две заварени една в друга тръби и два капака, но ще е цилиндър. Разликата в двата диаметъра трябва да е голяма - да даде максимална площ.
    Къде/кой може да направи подобно нещо?

  10. #110
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    Село
    Публикации
    322
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Цитат Мнение на LZ2BVB Преглед на публикациите
    Къде/кой може да направи подобно нещо?
    Калъпът - заварчиците ти.

    Изработката на каучуковия детайл - кажи къде се намираш - да те свържа с колега.

    Дай размери на рогата и на основата (челото на бронята) - ще се опитам да изконструирам калъп в 3-Д-то. Също вариант за формата си харесай на база матрериалите, които имаш - може да е и от квадратни тръби - нема да се наруши визията с ръбатата броня.
    Последно редактиран от drago_pishinkov ; 03-05-17 в 15:41
    Черно, мирише и разваля характера!

  11. #111
    Регистрация
    Oct 2012
    Място
    Търговище и навсякъде
    Публикации
    60
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Наскоро реших да сменя главата на шнорхела и да видя каква е разликата между сафари и китаец. Дясната глава е сафари, лявата е китаец.
    Име:  IMG_20170627_152715 (Custom) (Small).jpg
Прегледи: 568
Размер:  109.6 Кб
    На пръв поглед са еднакви, всъщност не са. За да обясня разликата, преведох скица от нета обясняваща принципа на работа. Накратко формата на главата разделя постъпилия въздух на области с повишено и области с по-ниско налягане. Това кара по-тежките и инертни водни частици да се сепарират в областите с по-ниско налягане и скорост на флуида изоставайки от "чистия" и бърз въздух. По този начин те се натрупват по стените на главата и се оттичат към отворите за дренаж.
    Име:  SafariRamSnorkel (Custom) (Small).jpg
Прегледи: 563
Размер:  30.8 Кб
    Тук идва и тънкия момент. При "оригинала" уширението над основата за захващане към тръбата е малко по-долямо и изрезите са по-широки и стигат по-нависоко в уширенито. Почти до половината нагоре. При китаеца изрезите се ползват почти само за удобно нахлузване на главата към тръбата на шнорхела и пристягане със скоба. При сафарито благодарение на по-големите и изнесени на високо отвори водата има от къде да изтече свободно в много по-голяма степен.
    Име:  IMG_20170627_152728 (Custom) (Small).jpg
Прегледи: 567
Размер:  125.0 Кб
    Китаеца обаче лесно може да се доработи, така че да върши работа почти като оригинала. За целта трябва само да се разширят разрезите за пристягане на главата с флекс и да се удължат малко нагоре. Отбелязано е с червено на долната снимка къде трябва да стане удължението.
    Име:  IMG_20170627_152808 (Custom) (Small).jpg
Прегледи: 563
Размер:  65.1 Кб
    За да работи всичко това е необходимо главата на шнорхема да е надяната докрай в тръбата (до стоперите).
    Прикачени картинки Прикачени картинки  

  12. #112
    Регистрация
    Oct 2012
    Място
    Търговище и навсякъде
    Публикации
    60
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Големи Благодарности на drago_pishinkov, предложи, проектира и изработи първата версия на буфери за предната броня. Имам да черпя мноого
    Име:  IMG_20170822_150941 (Small).jpg
Прегледи: 429
Размер:  104.6 Кб
    Влизат плътно и вероятно няма да се наложи допълнително закрепване.
    Име:  IMG_20170822_150934 (Small).jpg
Прегледи: 424
Размер:  106.6 Кб
    Изглеждат съвсем прилично и в тон с колата. Поне на мен ми допадат.
    Име:  IMG_20170822_150920 (Small).jpg
Прегледи: 425
Размер:  85.5 Кб
    Както се вижда от снимките, праховото боядисване на бронята не е съвсем удачно решение. Не издържа на работните условия. Хубавото е, че може лесно да се мине отгоре с матов черен спрей.

    Идните дни вантите ще бъдат модефицирани.

  13. #113
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    Село
    Публикации
    322
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Благодарности и от моя страна на Петър Анев , дето ми уйдисва на акъла.
    Черно, мирише и разваля характера!

  14. #114
    Регистрация
    Jul 2013
    Място
    Русе
    Публикации
    116
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    То стана цял роман за девет месеца!

  15. #115
    Регистрация
    Mar 2011
    Място
    Пазарджик
    Публикации
    199
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Име:  20170705_144302.jpg
Прегледи: 293
Размер:  968.1 КбИме:  20170705_144302.jpg
Прегледи: 293
Размер:  968.1 Кбколеги,аз пък залагам на твърдо. Хем имат и други функцйи.

  16. #116
    Аватара на Jimi
    Jimi е офлайн
    Явор Мичев
    Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jan 2007
    Място
    Букурещ
    Публикации
    3,192
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Страшен си, кОЛЕГА! Какви са другите функцЙи?
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Rossignol Scratch Sprayer BC+Secura Fix+G3 Alpinist

  17. #117
    Регистрация
    Mar 2011
    Място
    Пазарджик
    Публикации
    199
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Цитат Мнение на Jimi Преглед на публикациите
    Страшен си, кОЛЕГА! Какви са другите функцЙи?
    Ами функций като дърпане, теглене протекция.

  18. #118
    Регистрация
    Oct 2012
    Място
    Търговище и навсякъде
    Публикации
    60
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Първоначалния план за разходка около София вчера следобед над Банкя беше променен и накрая с двама приятели се пуснахме от Кремиковския манастир към с. Луково. На момчетата с мен им е за пръв път на оффроад и си личи




Страница 6 от 6 ПървиПърви ... 23456

Сходни теми

  1. Regrettable mods
    От go go go във форум Тунинг, гуми, лебедки и екипировка
    Отговори: 2
    Последно мнение: 01-12-05, 21:59

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •