Страница 1 от 6 12345 ... ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 118

Тема: TLC 90 3.4V6 Mods

  1. #1
    Регистрация
    Oct 2012
    Място
    Търговище и навсякъде
    Публикации
    60
    Точки (при гласуване)
    6

    Post TLC 90 3.4V6 Mods

    След леко ПТП се наложи да спра джипа от движение за известно време и реших че това е идеалния момент за осъществяване на идеите ми за подобрения по него.
    И така, изправени ламарини, частична боя и сме готови за старта:
    Име:  IMG_20161113_154319 (Custom).jpg
Прегледи: 1338
Размер:  150.6 Кб
    Отворите на калника са за шнорхел, за да се разпробие правилно и да се монтира е необходимо сваляне на калник, подкалник и мигач. В моя случай те си бяха демонтирани По надолу в темата ще има и самото му закрепване. Сега е ред на бронята. Реших лебедката да е на мобилен монтаж и да се захваща с адаптери към нея. Също с адаптери ще може да се дига и с хай джак пак за нея. За самото изпълнение заложих на 8мм П-образен профил за силовата част, квадратни разпънки и ламарина 3мм. Започваме поред.
    Име:  IMG_20161121_183423 (Custom).jpg
Прегледи: 1332
Размер:  221.5 Кб
    Захващането на силовата част е директно към шасито посредством 2 х 10мм якостни болта от двете страни. За целта на шасито бяха пробити съответните отвори. Следва направата на горната линия.
    Име:  IMG_20161121_193104 (Custom).jpg
Прегледи: 1330
Размер:  184.4 Кб
    Пропуснах да спомена, че казанчето за течността за чистачки беше преместено в коша на двигателя при по-ранен етап, за да не пречи толкова ниско долу (вижда се на следващата снимка). Следва поставяне на разпънките, докато ОТК екипа наблюдава стриктно работата отстрани по нашенски тертип. Гледат, ама разликата с обичайното за подобни ситуации е, че тук мненията си ги казват само на ум. Важни са само на собственика и на майстора
    Име:  IMG_20161121_225333 (Custom).jpg
Прегледи: 1325
Размер:  211.2 Кб
    След като се прихване леко на място следва сваляне и усилване.
    Име:  IMG_20161122_224656 (Custom).jpg
Прегледи: 1326
Размер:  264.7 Кб
    Ушите отпред са накрайници за тегличи, фабрични, квадрати от едната страна и шегели от другата. В моя случай ще служат за закрепване на лебедка и повдигане с крик.
    Продължението в следващия пост.

  2. #2
    Аватара на Jimi
    Jimi е офлайн
    Явор Мичев
    Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jan 2007
    Място
    Букурещ
    Публикации
    3,192
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Не става така. Тази броня, освен да намачка предницата и да счупи фаровете, друго няма да направи. И не знам как би карал спокойно с тези стърчи куки отпред. Не се заяждам, но топлата вода при железата е открита, колкото и да не съм им фен.
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Rossignol Scratch Sprayer BC+Secura Fix+G3 Alpinist

  3. #3
    Регистрация
    Oct 2012
    Място
    Търговище и навсякъде
    Публикации
    60
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Продължаваме със заварките и усилването.
    Име:  IMG_20161122_232056 (Custom).jpg
Прегледи: 1302
Размер:  207.1 Кб
    При евентуален удар първо трябва да се смачкат тънките квадрати и ламарините, след което да стигне до основните греди. Те се падат доста назад и ще трябва доста силен удар за да ги размести. По този начин са реализирани зони за деформация, а за да се намалят щетите по фарове, мигачи, ламарини и други карантии, фугите между ламарината и тях е 1-2см. Как е направено това, малко по-надолу в темата.
    След като основата е готова се подреждат ламарините, първо точково и после плътни шевове отвън и отвътре, шлайфане, страничните и долни ламарини...
    Име:  IMG_20161124_212052 (Custom).jpg
Прегледи: 1310
Размер:  179.5 Кб
    Име:  IMG_20161125_225901 (Custom).jpg
Прегледи: 1307
Размер:  165.5 Кб
    Дойде ред за ролбарите и закачените към тях ванти. За да определя къде трябва да минава неръждаемото жило за вантите, трябваше да се монтира шнорхела и след него и ролбарите. Вижда се добре как е захванат шнорхела отвътре на калника.
    Име:  IMG_20161126_193638 (Custom).jpg
Прегледи: 1307
Размер:  191.0 Кб
    Име:  IMG_20161126_205915 (Custom).jpg
Прегледи: 1298
Размер:  192.0 Кб
    Вантите са направени така, че да не пречи на отварянето на предния капак и да са извън шнорхела за да го пазят. Бронята свалена и готова за финално шлайфане.
    Име:  IMG_20161126_213208 (Custom).jpg
Прегледи: 1303
Размер:  190.3 Кб
    Следва пясъкоструйката и прахово боядисване в черен мат. Разстоянието между бронята и ламарините, фарове и т.н. е изчислено да се уплътни с уплътнение за врата от лада Така ще се оберат евентуални вибрации в ламарината и при удар ще има място за деформиране. Прокета продължава в следващия пост, а на колегата дето не се усети защо съм пуснал снимката с мълчащите кибици, бих желал да видя реализирани и подробно представени поне няколко подобни проекта реализирани лично от него. Проектите му трябва да са за метална броня с ламарини, а не тръбарки, без вградени лебедки, но с възможност за закачането им, както и за дигане с хай джак. Тази броня не е с нищо по-опасна от всяка друга метална броня, без значение тръбарка, фабрична на москвич или лада, фабричен или правен метален булбар на джип или сув, с нищо не е по-опасна и от тези продавани от ARB или друга известна марка.

  4. #4
    Регистрация
    Nov 2005
    Място
    София
    Публикации
    21,419
    Точки (при гласуване)
    78

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Цитат Мнение на LZ2BVB Преглед на публикациите
    ... а на колегата дето не се усети защо съм пуснал снимката с мълчащите кибици, ...
    Ако си решил да си публикуваш проекта в Интернет форум и очакваш само възторжени ахкания и ръкопляскания малко нещо си в грешка. Що се отнася до "подобренията", в същност, каква е целта на занятието?

  5. #5
    Аватара на Вико
    Вико е офлайн Старши участник | ТО || СзО || +ПЛ |* МСС *
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Sofia
    Публикации
    2,154
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    "Челната дъска" колко е широка?

  6. #6
    Аватара на turtey
    turtey е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    17,991
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    41

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Цитат Мнение на Чавдар (V93) Преглед на публикациите
    Що се отнася до "подобренията", в същност, каква е целта на занятието?
    Да пуаши гаргите.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ:
    всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  7. #7
    Регистрация
    Aug 2012
    Място
    Варна
    Публикации
    834
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Последно редактиран от VULKAN ; 05-12-16 в 09:28

  8. #8
    Регистрация
    Oct 2012
    Място
    Търговище и навсякъде
    Публикации
    60
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Следва смяна на окачването с олд ман ему. След консултация с представителите на марката в Пловдив, биелетките на стабилизиращата щанга няма да се удължават, защото отклоненията с 40мм лифт са в нормата. Окачването е съобразено с повишените килограми отпред. На снимката главината е свалена, но само за смяна на окачването, това не е необходимо.
    Име:  IMG_20161127_213903 (Custom).jpg
Прегледи: 1239
Размер:  74.3 Кб
    Разлика отпред и отзад при свалена броня.
    Име:  IMG_20161128_183736 (Custom).jpg
Прегледи: 1243
Размер:  161.8 Кб
    Смяна и отзад.
    Име:  IMG_20161128_195100 (Custom).jpg
Прегледи: 1236
Размер:  74.8 Кб
    Разлика между нова и стара задна пружина, за тези който мислят подобен ъгрейд.
    Име:  IMG_20161128_195944 (Custom).jpg
Прегледи: 1240
Размер:  242.9 Кб
    Продължението на проекта в следващия пост.

    Вико, не разбирам точно за кой размер ме питаш, този между ушите ли?

    Чавдар, очаквам обосновани мнения от хора, който са правили нещо подобно. Мнения тип "Да пуаши гаргите"(от потребител дето не го питат) и "Не става така... " без да е обяснено защо и как не са полезни за никой и стават само за кръчмата, а не за форум с претенции каквито уж има тук. Предназначението на модефикациите са на първо място за личен кеф на собственика му, за леки и ако се наложи средни оффроад разходки при запазване или подобряване на външния вид и здравина на колата за повече време. Не се предвижда тежък оффроад по стандартите на този форум, събаряне на дървета с нея и т.н. Колата ще се кара над 90% по асфалт.
    Очаквам Явор Мичев да представи изчисленията си как тази броня би намачкала предницата повече от която и да е друга, как ще счупи фаровете... а за:"Не става така." няма да питам, защото очевадно става :Д

    Моля, не превръщайте темата ми в махленски заяждания!!!

  9. #9
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    Самоков
    Публикации
    3,269
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Браво,супер е.

  10. #10
    Аватара на Jimi
    Jimi е офлайн
    Явор Мичев
    Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jan 2007
    Място
    Букурещ
    Публикации
    3,192
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Цитат Мнение на LZ2BVB Преглед на публикациите
    .... а на колегата дето не се усети защо съм пуснал снимката с мълчащите кибици, бих желал да видя реализирани и подробно представени поне няколко подобни проекта реализирани лично от него. Проектите му трябва да са за метална броня с ламарини, а не тръбарки, без вградени лебедки, но с възможност за закачането им, както и за дигане с хай джак. Тази броня не е с нищо по-опасна от всяка друга метална броня, без значение тръбарка, фабрична на москвич или лада, фабричен или правен метален булбар на джип или сув, с нищо не е по-опасна и от тези продавани от ARB или друга известна марка.
    Ти го остави колегата. Освен брони и други работи е правил, пък и никой не е отменил съпромата.

    Виждам че си твърдо убеден в безопасността на бронята. Би ли ни разказал на какво базираш твърдението. На изчисления или тестове?
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Rossignol Scratch Sprayer BC+Secura Fix+G3 Alpinist

  11. #11
    Регистрация
    Oct 2012
    Място
    Търговище и навсякъде
    Публикации
    60
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Вулкан, хубав джип, само с тези снимки обаче не става ясно как е направено. Отделно не отговаря на заданието ми, трябва да е с външна лебедка (колата ще се кара основно по пътя и няма да ходи по състезания), няма къде да бъдат захванати вантите, няма какво да пази фарове и другите карантии над основната броня. Сигурен съм, че има сериозно усилване отпред за лебедката, как е постигнато съчетанието между здравина за лебедката и "да не чупи предницата"?

    В моя случай, избрал съм лебедката да е външна по няколко причини.
    1. Мога да я слагам отпред или отзад на теглича, когато се налага.
    2. Не тежи, през 90% от времето е прибрана на сухо и не е в колата.
    3. Въжето е синтетично(сваля 10кг), да не тежи много като се носи насам натам, по-лесна работа с него, не пречи на дълголетието му поради доброто му съхранение далеч от вода, кал и т.н.
    4. По-малка маса отпред, което е важно когато газиш в калта, 50кг по-малко си е файда. По-малката маса натоварва по-малко детайлите на предницата по чудните ни пътища.
    5. Я се ползва 1-2 пъти в годината, я не.
    6. При смяна на джипа, лебедката си остава

    Jimi, тестовете на използваните материали показаха че един 8мм П-образен профил е по-здрав от поне 3 квадратни профила на усукване или сгъване. При евентуален удар първо ще се сгънат квадратите и ламарината отпред. Ако удара е още по-силен ще стигне до основното усилване с П-профила. Ако си се натресъл зверски и цялата броня отдаде, тогава освен че ще се смачкат фарове, ламарини и други дреболии ще се укриви и шасито. При такъв удар обаче приоритета е да слезеш жив от колата, а това че машината евентуално ще е за скраб е последна грижа(и на каското). Здравината и деформациите при евентуален удар са осигурени от подбора и подредбата на вложените винкели. Луфта между ламарината, фаровете, решетката, мигачите, калниците и веждите осигурява предпазването им при леки деформации на бронята. Отделно се пазят и от тръбите над нея, ако някой клон реши да се изпречи отпред. Снимките са подробни, обхващат целия процес по изработката, за да се види как е реализирано това в конкретния случай. Нека сега ти да обясниш защо не се е получило според теб и да заформим една креативна дискусия.

  12. #12
    Регистрация
    Nov 2005
    Място
    София
    Публикации
    21,419
    Точки (при гласуване)
    78

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Цитат Мнение на LZ2BVB Преглед на публикациите
    ... Чавдар, очаквам обосновани мнения от хора, който са правили нещо подобно. Мнения тип "Да пуаши гаргите"(от потребител дето не го питат) и "Не става така... " без да е обяснено защо и как не са полезни за никой и стават само за кръчмата, а не за форум с претенции каквито уж има тук. Предназначението на модефикациите са на първо място за личен кеф на собственика му, за леки и ако се наложи средни оффроад разходки при запазване или подобряване на външния вид и здравина на колата за повече време. Не се предвижда тежък оффроад по стандартите на този форум, събаряне на дървета с нея и т.н. Колата ще се кара над 90% по асфалт. ...
    Общо взето, отговорът е в рамките на очакванията. Тъй като анонсираната употреба на автомобила изобщо не предполага необходимост от силова броня, остава другото. За кефа на собственика и "подобрение на външния" вид няма да ги коментирам, защото това е въпрос на субективен вкус и споровете са безсмислени. Потенциални проблеми, които аз виждам:

    а) влошена проходимост на автомобила. Доколкото мога да съдя по снимките, металното изделие се издава по-напред, отколкото щатната пластмасова броня. Още повече, ако вземем предвид двата "тарана", стърчащи от бронята.

    б) здравината хубаво, обаче ми се струва, че тези две плътни железа (ушите), стърчащи пред бронята, ще предадат евентуален удар директно на шасито с потенциал за неприятни последствия. Отделно, дето с тях ще се нанасят по-тежки щети на друго МПС дори и при сравнително безобидни съприкосновения, които биха се разминали с някоя драскотина. Дали на застрахователя ти това ще му хареса при евентуални събития по ГО?

    в) Доколкото имам визуален спомен, в долната щаст на щатната броня има отвори, през които влиза въздух за обзухване на радиатори. В долната част на металната броня не виждам предвидени отвори, което навежда на мисълта за потенциален проблем с охлаждане.

    П.П. А въженцата за простори могат да предпазят най-вече челното стъкло от клони, но могат и да нанасят сериозни поражения. В частност, чудесно чупят странични стъкла ...

  13. #13
    Регистрация
    Aug 2012
    Място
    Варна
    Публикации
    834
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Тук не спорим и не се заяждаме, дори си помагаме когато можем, кога със съвет, кога с друго. Снимката с наклона съм я постнал за да се види колко е прибрана бронята, дори с вградена лебедка в нея, а твоята много надстърча и това ще пречи. Това дето държи вантите на тавана няма да остане там дълго, клоните ще го килнат още на първата разходка в гората, а за асфалта не ти трябва. Иначе хубава ти е темата и желанието ти да ни направиш съпричастни, ние също се учим и приемаме упреци и съвети (ама и аз къде се слагам само), без да се сърдим. Аз съм с ЛОУВЕЛС окачване плюс 2 инча и плюс 100 килограма допълнителна тежест, също и полиуретанови втулки и тампони навсякъде.
    Последно редактиран от VULKAN ; 05-12-16 в 11:38

  14. #14
    Регистрация
    Oct 2012
    Място
    Търговище и навсякъде
    Публикации
    60
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране

    Цитат Мнение на Чавдар (V93) Преглед на публикациите
    а) влошена проходимост на автомобила. Доколкото мога да съдя по снимките, металното изделие се издава по-напред, отколкото щатната пластмасова броня. Още повече, ако вземем предвид двата "тарана", стърчащи от бронята.

    б) здравината хубаво, обаче ми се струва, че тези две плътни железа (ушите), стърчащи пред бронята, ще предадат евентуален удар директно на шасито с потенциал за неприятни последствия. Отделно, дето с тях ще се нанасят по-тежки щети на друго МПС дори и при сравнително безобидни съприкосновения, които биха се разминали с някоя драскотина. Дали на застрахователя ти това ще му хареса при евентуални събития по ГО?

    в) Доколкото имам визуален спомен, в долната щаст на щатната броня има отвори, през които влиза въздух за обзухване на радиатори. В долната част на металната броня не виждам предвидени отвори, което навежда на мисълта за потенциален проблем с охлаждане.

    П.П. А въженцата за простори могат да предпазят най-вече челното стъкло от клони, но могат и да нанасят сериозни поражения. В частност, чудесно чупят странични стъкла ...
    а) Проходимостта на автомобила не е влошена, точно обратното. От снимките няма как да се добие ясна представа, но бронята стъчи г/д колкото щатната (не съм мерил, защото оригиналната е смазана), тараните отпред стърчат, но не са в ниската точка, а доста над нея. Като се опъне линията между гумите, бронята и тях се вижда че не пречат на проходимостта. Бронята отстрани е скосена много.

    б) Тук си абсолютно прав, удара ще се пренесе върху шасито, то обаче е достатъчно здраво за да издържи повече от усилването отпред (или поне така се надявам, доно да не разбера дали съм прав). Смятам, че тараните отпред ще отдадат преди шасито защото са от по-тънък материал, допълнително отслабени от заварките, а усилването към тях е от квадратен профил между тараните и наклонен П образен. Наклона на П-образния би трябвало да осигури смачкване през заварките при силен удар или ако е препятствие тип камък да надигне джипа над него. Няма как да избегна допълнителното усилване, все пак там ще се тегли и дига цялата кола. Относно щетите по другите МПС-та, тук приемам предложения за подходящи тампони към рогата отпред, който да мога лесно да слагам в града и махам в гората. Не съм ги измислил още. Може би поръчка за специално изработени някъде?

    в) В щатната броня вероятно има отвори (не си спомням, а старата е прекалено повредена), но влизането на свеж въздух е осигурено от разстоянието между фабричната подкартерна защита на двигателя и края на долната част на ламарината на бронята.

    Относно вантите и захващането им, на стария джип имах същите и удържаха на местата където ходя, въжето е здраво и трудно ще се скъса, за да счупи прозорец. Закрепването отгоре е предвидено да надстърча толкова, защото под него се монтира и лед бар, както ще видим малко по-нататък в темата. Няма пълно щастие, хем да пази и носи всичко което искам, хем да е ниско и супер здраво. Отделно комплекта на напречните рейки за тавана включва две, аз съм монтирал една рейка. Ако евентуално стане фал имам резервен

    Следва монтирането на лед бара. Наложи се планките за закрепването му към рейките да се преправят, а самите рейки да се разпробият. Някой от болтовете ще бъдат леко прикапани с СО-то против кражби. Сваляне само с флекса.
    Име:  IMG_20161130_221237 (Custom).jpg
Прегледи: 1164
Размер:  153.1 Кб
    Тест на светлините, включени къси без лед бар.
    Име:  IMG_20161130_233012 (Custom).jpg
Прегледи: 1160
Размер:  73.1 Кб
    Същото, но с включен лед бар.
    Име:  IMG_20161130_233039 (Custom).jpg
Прегледи: 1167
Размер:  119.0 Кб
    Свети като ден отпред. Включва се независимо от другите свелини и независимо от запалването. Окабеляване, предпазители и т.н. в друг пост.

    Към изработката на бронята съм пропуснал да отбележа един важен момент. Квадратите за захващане на лебедката (ушите, рогата, тарана) са заварени към П-профила с лек ексцентритет навътре и нагоре спрямо шасито. Така при евентуален удар те трябва да се сгънат нагоре (при удар в друга кола, джипа е висок и тя ще влезе отдолу) и/или навътре при челен сбъсък с нещо друго. Да се удариш ТОЧНО перпендикулярно спрямо стена примерно е мнооого малко вероятно, затова лекото застъпване навътре ще спомогне за сгъването им дори при съвсем малки ъгли на удар. Тези неща се виждат, ако се загледаш добре на снимките, естествено на живо е много по-лесно. За да не се скъсат обаче при теглене с усилие под ъгъл от лебедката е сложена напречната разпънка между тях, но тя е слаба за да удържи на нещо рязко и силно. Отделно за тази разпънка е захваната челната и долната ламарина.
    Бронята няма как да е по-прибрана заради тръбите за ролбара. Със запазване на оригиналното изнасяне навън се запазва необходимото място за пластична деформация, ако се наложи. Ако е много прибрана, място за буферна зона просто няма.
    Последно редактиран от CarTest™ ; 05-12-16 в 17:28

  15. #15
    Регистрация
    Apr 2010
    Място
    plovdiv
    Публикации
    111
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Колега,колко тежи бронята.Добра е.Браво.

  16. #16
    Регистрация
    Oct 2012
    Място
    Търговище и навсякъде
    Публикации
    60
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Бачо Ачо, не съм я теглил, но на ръка около 50 до 60кг. Нямам кантар на лесно.

  17. #17
    Аватара на Jimi
    Jimi е офлайн
    Явор Мичев
    Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jan 2007
    Място
    Букурещ
    Публикации
    3,192
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Проблема като цяло е, че нищо не осигурява конзолно бронята и тръбите и при удар, ще се наклони назад, чупейки фарове, решетки и т.н. Другото е, както е споменал Чавдар, даже и при леко ПТП, с тези куки правиш страшни поразии на другия, което не е някак готино. Ама като те кефи, действай си.
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Rossignol Scratch Sprayer BC+Secura Fix+G3 Alpinist

  18. #18
    Регистрация
    Oct 2012
    Място
    Търговище и навсякъде
    Публикации
    60
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Цитат Мнение на Jimi Преглед на публикациите
    Проблема като цяло е, че нищо не осигурява конзолно бронята и тръбите и при удар, ще се наклони назад, чупейки фарове, решетки и т.н. Другото е, както е споменал Чавдар, даже и при леко ПТП, с тези куки правиш страшни поразии на другия, което не е някак готино. Ама като те кефи, действай си.
    Мислех че се вижда от снимките, но явно трябва да пояснявам очевидното. Бронята се хваща освен челно с 4 болта за дебелите греди и за още 4 на оригиналните места за захват на предна броня чрез страничните разпънки. Ако те се смачкат при удар, то удара няма да е бил никак безобиден, а съвсем сериозен. Височината там е около метър, нормална кола няма как да достигне там. Луфта между ламарината на бронята и карантиите по колата е пак да напомння около 1-2см, поне толкова има и до мястото където горната ламарина на бронята може да опре в нещо ако се огъне назад. За да не си личат фугите, ще се сложи уплътнение за врата. Тръбите са хванати отдолу точно за ребрата на бронята, вижда се съвсем ясно. Ако нещо е в състояние да ги изкриви...то помисли си какво би станало ако изобщо ги нямаше? Като цяло целта на тръбите не е да пазят от тежко ПТП, а от клони.
    Какво повече от това би препоръчал, ако все още мислиш че не е достатъчно?

    Относно поразиите които евентуално може да станат при птп, на последната снимка във втория ми пост по темата, тази с почти готовата за боядисване броня, в ляво на един чувал, под сваления подкалник има една синя макара с навити на нея различни гумени ленти. Идеята ми е да ползвам някоя от тях и да опаша бронята. Коя точно, незнам още, няколко модела са, ще видим коя би изглеждала най-добре. Все още очаквам предложения за тампони на куките отпред, нищо което ми е попадало под ръка не е било подходящо. Някой идеи за направа на такива?
    Докато измисля какво да сложа на тях ако стане леко ПТП не по моя вина, дреме ми на фара за щетите по другата кола. Ако е по моя, ще се разберем нещо или ГО. Никаква драма няма. Не е по-опасно от стърчащ теглич отзад или броня тип тръбарка. Всеки ден не стават ПТП-та.

  19. #19
    Регистрация
    Oct 2012
    Място
    Търговище и навсякъде
    Публикации
    60
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Бронята е вече боядисана и монтирана, остават малко неща за изкусуряване. Вижда се уплътнението между бронята и частите над нея. Като я завърша ще пусна и по-добри снимки. Пет нови гуми 265/75/16, реглаж и пробно каране. На първо четене тотална промяна на поведението на джипа(повече като го тествам подробно), вече дори ми се налага да се повдигам за да се кача в него. При монтиране на гумите вентилите бяха сменени и е сложена система за следене на налягането им в реално време. Самите предаватели са захванати към вентилите с болтове, вътре са с батериики на който дават поне 3-4 години живот. Когато ги отворих, видях че са оригинални на сони. Опресняване на показанието - на всеки 3 секунди. Всички в гумаджииницата се изредиха да видят какво е това и как се монтира. Всеки от работниците направи по една гума. Окабеляването за него е лесно, маса и 12В от контакт. В случая най-лесно беше да се преправи бушон в бушонната кутия в купето и от там да се вземе +12В контакт. В оригиналния комплект на TPMS имаше запоен преправен бушон за да се смени оригиналния и да се вземе захранване от там, но беше твърде къс и се наложи смяна. Дисплея (за по-нов модел на тойота) беше монтиран на свободните отвори до ключовете за осветлението. Ако тойотата е по-нов модел, би трябвало да пасне точно без да се налага преправяне както при мен.
    Име:  IMG_20161206_155037 (Custom).jpg
Прегледи: 1042
Размер:  180.7 Кб
    И вече с гуми и номер.
    Име:  IMG_20161206_203219 (Custom).jpg
Прегледи: 1041
Размер:  179.7 Кб
    Име:  IMG_20161206_204049 (Custom).jpg
Прегледи: 1041
Размер:  202.2 Кб
    Име:  IMG_20161206_203250 (Custom).jpg
Прегледи: 1034
Размер:  68.2 Кб
    Работещ дисплея ще го снимам малко по-късно, когато пиша за ел. инсталацията и му направя тарирането.
    Име:  IMG_20161130_004925 (Custom).jpg
Прегледи: 1037
Размер:  200.3 Кб

  20. #20
    Регистрация
    Oct 2012
    Място
    Търговище и навсякъде
    Публикации
    60
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: TLC 90 3.4V6 Mods

    Както обещах, следва част от допълнителната ел. инсталация.
    Таблото вътре с пуснати лед бар и на контакт за сензорите за налягане и температура на гумите. Има нужда леко да ги изпусна, замерването с няколко други манометъра показа, че разликата с електрнния е в рамките на 0.1бар.
    Име:  IMG_20161207_233531 (Custom).jpg
Прегледи: 1019
Размер:  173.9 Кб
    Захранването на леда и предвидените допълнителни светлини (за в бъдеще) се осъществява през предпазлителите монтирани на бакелитовата плочка, ключетата показни на горната снимки, релета и 4 см.см кабели. Всички кабели от коша на двигателя влизат в купето през щатния отвор за кабели. Леко нарушената гумена връзка там е уплънена със силикон. Монтирани са 4 допълнителни бушона в кутии, за ЛЕДа, за радиостанцията, за допълнителни фарове отпред и един резервен за бъдещи идеи.
    Име:  IMG_20161207_210905 (Custom).jpg
Прегледи: 1012
Размер:  101.2 Кб
    Предстои да се монтира планка за релетата или да се сменят с релета с "уши" за захващене към купето, ако намеря такива.
    До сега не съм монтирал лебедки. Взел съм 9500 либри, високоскоростна, 6.4 kw мотор. Кабелите за нея са от акумулатора през бушон (подариха ми 375А). На схемите попадали ми в нета, не съм виждал да се връзва през предпазители, а директно. Освен това не мога да намеря в моя град основи (бази, кутия за предпазители) от типа показан на снимката (отделно по изчисления трябва да са 2 бушона в паралел). Някой може ли да помогне с намирането на подобни основи за предпазители. Висящ монтаж както е в момента не ми харесва. Опциите който се предлагат по близките ми магазини са или малки за аудиоусилватели или прекалено големи индустриални, от типа показан на снимката не намирам.
    Име:  IMG_20161207_210527 (Custom).jpg
Прегледи: 1013
Размер:  188.0 Кб
    Бързите връзки за лебедки предлагани в оффроад магазините са с гилзи на накрайниците за 25 квадрата кабел. Толкова дебели са и пуснатите от мен кабели отпред и отзад. Когато обаче отрязах оригиналните накрайници на лебедката за да монтирам бързата връзка и видях че там кабела е 50 квадрата Със стандартната инсталация на колата от само един акумулатор и алтернатор, дори 25 квадрата биха издържали без проблем. За сега не мисля да променям конфигурацията с други връзки и кабели, ако се наложи в практиката ще си поиграя по-нататък. Не виждам и подходящо място в коша за втори акумулатор за бъдещи подобрения в тази посока.
    Намерих много подходящо сухо местенце за кабелите за задната лебедка.
    Име:  IMG_20161207_204138 (Custom).jpg
Прегледи: 1012
Размер:  148.4 Кб

Страница 1 от 6 12345 ... ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Regrettable mods
    От go go go във форум Тунинг, гуми, лебедки и екипировка
    Отговори: 2
    Последно мнение: 01-12-05, 21:59

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •