Резултати 1 до 7 от 7

Тема: Андория

  1. #1
    Регистрация
    Sep 2004
    Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Андория

    Преди време бях писал, че имам проблем с една Андория 2.4тд качена на деу люблин сега питането ми е имали човек запознат с тези агрегати тъй като първото студено палене се оказа от ниска компресия и се чудя дали да правя мотора или да го сменявам.

  2. #2
    Регистрация
    Sep 2004
    Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Андория

    Добре де колеги поне някой тоя мотор не го ли е обезглавявал, да знам какво ме чака. Имали ризи или е на блок-риза, дали буталата ще са износени много след като духа компресията в картера, дали ще мина само с едни сегменти.
    Ако
    Моля за някакви насоки защото до седмица мисля да го вадя и отварям, просто да съм подготвен.

  3. #3
    Регистрация
    Feb 2009
    Място
    варна
    Публикации
    185
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Андория

    основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

  4. #4
    Регистрация
    Sep 2004
    Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Андория

    Мерси колега информацията е задоволителна.
    Сега вися в полския продавалник и пазаря цял мотор, само не знам с доставката как ще се оправя.

  5. #5
    Регистрация
    Sep 2004
    Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Андория

    Благодарение на колегата "ПЕРКО", мотора е на земята разфасован на съставни части. Изключетелно лесен за изваждане и ремонт.
    Та с няколко думи: имах сериозен теч на масло около картера и труден първи старт, като започнах да разглобявам агрегара навсякъде попаднах на силикон включително на задния семеринг на коляновия вал. Който беше се мъчил да отстранява течевете е бил голям майстор на силикона, О-пръстена станал на пластмаса, ама дашно силикон около него, даже и на гарнитурата на главата в предния край имаше.
    Все пак добре че го отворих навреме иначе тоя агрегат ще ше да замине за скрап, сегментите и лагерите бяха на предела си и пак казвам благодарение на килегата Перко замерих колянов вал, блок и всичко беше в нормите.
    Намерил съм човек който внася части за този полски мотор и за скромната сума от 400лв мотора ще работи като часовник.
    П.с.
    Поне едно нещо беше направено като хората, комплект съединител.
    И ГНП-то и дюзите съм ги дал на дизелджия да си каже тежката дума.

  6. #6
    Регистрация
    Feb 2009
    Място
    варна
    Публикации
    185
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Андория

    Успех с ремонта колега, радвам се че съм помогнал....
    основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

  7. #7
    Регистрация
    Sep 2004
    Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Андория

    Много, понеже вала беше търкал само на дупките се бях вкарал във филм и където и да занеса да ми премерят вала, отговора беше един и същ: дай данни.
    Та с таза литература замерих всичко и минах без шлайф на вала.

Сходни теми

  1. Андория 2.4ТD
    От mad_driver във форум DAEWOO KIA
    Отговори: 5
    Последно мнение: 10-06-16, 16:42

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •