Страница 2 от 2 ПървиПърви 12
Резултати 21 до 32 от 32

Тема: Една интересна Тундра

  1. #21
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Варна
    Публикации
    2,628
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Като видя такова по улиците на Варна и ме напушва на смях. Все едно с мегафон да разправяш на всички че ти малка пишката, но освен това имаш и още десетина комплекса.
    В кръга на шегата разбира се. Ако работата е свързана с често използването на легена- горното не важи.
    ОФА X22XE 96г ; Yamaha ТДМ 850
    Не комуникирам с хора, които нямат чувство за хумор !!!
    Sent from my Nokia s fenerche

  2. #22
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Варна
    Публикации
    1,575
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Цитат Мнение на //Радо// Преглед на публикациите
    Като видя такова по улиците на Варна и ме напушва на смях. Все едно с мегафон да разправяш на всички че ти малка пишката, но освен това имаш и още десетина комплекса.
    В кръга на шегата разбира се. Ако работата е свързана с често използването на легена- горното не важи.
    Работа за легена нямам и ако го взема изобщо ще слагам хардтоп защото не ми харесва товарното отделение да е толкова ниско и незащитено.
    Ако знаеш какво е като се качиш отвътре - като кокпита на самолет е!
    А колко плавно и добре вози празен - нищо общо с тукашните пикапи.
    А колко място има на задната седалка - хоро да играеш - трима много дебели няма да си пречат отзаде.

    Проблема ми е че нямам много време да се занимавам с покупки точно сега а и ми е супер излишно в момента.
    Вече се замислям да тегля един пас и да чакам след февруари дали още ще се продава - а може и цената да е паднала още
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

  3. #23
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Варна
    Публикации
    2,628
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Цитат Мнение на rosen_offroad Преглед на публикациите
    Работа за легена нямам и ако го взема изобщо ще слагам хардтоп защото не ми харесва товарното отделение да е толкова ниско и незащитено.
    Ако знаеш какво е като се качиш отвътре - като кокпита на самолет е!
    А колко плавно и добре вози празен - нищо общо с тукашните пикапи.
    А колко място има на задната седалка - хоро да играеш - трима много дебели няма да си пречат отзаде.

    Проблема ми е че нямам много време да се занимавам с покупки точно сега а и ми е супер излишно в момента.
    Вече се замислям да тегля един пас и да чакам след февруари дали още ще се продава - а може и цената да е паднала още
    Сигурен съм че е комфортно- то с такива размери няма как да не е. Щом сега ти е излишно- след година пак ще е, ако не завъртиш бизнес където да ти потрябва, или не се налага трима дебели да ги разхождаш по поляните често. Не е за нашите условия, както казаха колегите по-горе.
    ОФА X22XE 96г ; Yamaha ТДМ 850
    Не комуникирам с хора, които нямат чувство за хумор !!!
    Sent from my Nokia s fenerche

  4. #24
    Регистрация
    Dec 2013
    Публикации
    235
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Цитат Мнение на rosen_offroad Преглед на публикациите
    Работа за легена нямам и ако го взема изобщо ще слагам хардтоп
    Тогава ще се видиш в приключение, когато трябва да вземеш нещо от легена след по- рязко спиране.

  5. #25
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    София....
    Публикации
    6,647
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Цитат Мнение на noname12 Преглед на публикациите
    Такъв разход силно ме съмнява!!!
    4.7л. на "Форд Ф150" си дава под моето краче 14л/100км бензин без проблем в смесен цикъл, смешното е че толкова дава и "ПиТи Круйзер" с недъгав 2л мотор - това за разхода на "америкамците"

    Цитат Мнение на rosen_offroad Преглед на публикациите
    Вече се замислям да тегля един пас
    Подкрепям, вадя си хляба с ремонти на американски машини и имам известни наблюдения. Това не е голям джип, а малко камионче (за това му викат и "фул сайз трък") с всички свързани с това плюсове и минуси.
    Ако нямаш работа за него, или не те гони желание за турбо гъзарлък, пас е най-правилно. Ако искаш "фулсайзер" огледай гамата на "Форд" и "Шевролет". Има много решеия особено за тези пари. И накрая може да питаш тук пишещите Ivan и Samuil, първия се радва на късо "Силверадо" а втория имаше "Ф150" който смени за "Титан" и сигурно ще сподели опит ....
    0877 17 07 27
    Понеделник - почивен ден

  6. #26
    Регистрация
    Aug 2009
    Място
    Kleta Majka Balgariq
    Публикации
    12,927
    Точки (при гласуване)
    32

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    "Тундрата" със сигурност е парт-тайм 4х4.
    „Но бръкнеш ли в меда, добре помни – наивно пръстите си не облизвай, а делвата изцяло задигни!"
    "Тиква тиквата изтиква и пак тиква там пониква"

  7. #27
    Регистрация
    Oct 2006
    Място
    Пловдив
    Публикации
    2,677
    Точки (при гласуване)
    23

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Имах на два пъти Тундри 5,7, които замених е европейски пикап. Съжалявам за тях по две причини. Първата възниква всеки път когато трябва да се тегли ремарке, а това при мен се случва все по-често. И второто е, че въпреки, че сега нямам Тундра пишката ми си остана малка.

    Деди ако си вадеше хляба с ремонт само на Тундри, отдавна да си умрял от недохранване!

  8. #28
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Варна
    Публикации
    1,575
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Цитат Мнение на rusev Преглед на публикациите
    Имах на два пъти Тундри 5,7, които замених е европейски пикап. Съжалявам за тях по две причини. Първата възниква всеки път когато трябва да се тегли ремарке, а това при мен се случва все по-често. И второто е, че въпреки, че сега нямам Тундра пишката ми си остана малка.

    Деди ако си вадеше хляба с ремонт само на Тундри, отдавна да си умрял от недохранване!
    Тези А-рамена отпред подлежат ли на лифт и големи гуми?
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

  9. #29
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,424
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Цитат Мнение на rosen_offroad Преглед на публикациите
    Тези А-рамена отпред подлежат ли на лифт и големи гуми?
    Слагаш възможно по-големи гуми без да бараш нищо, и си караш.
    Перфектна е за твойте нужди, или поне за тези, с което впечатление съм останал.
    Проблем ще има само ако се завираш в малки градски улички, но имаш и друга/и кола/и.
    А и като си в къща, все ще се намери нещо, с което чат-пат да пълниш лигена.

    P.S. И на мен ми е малък и мек, и ако имах възможност, щях да го афиширам с Тундра, но с по-късата кабина.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  10. #30
    Регистрация
    Jul 2005
    Място
    София
    Публикации
    1,669
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Цитат Мнение на Павел Василев Преглед на публикациите
    ...... единствено товарното помещение бих го заместил да е с повече седящи места нищо че е с двойна кабина,
    То и точно такава Тойота отдавна има измислена!
    Иво (таксито) Андреев
    0988 91 80 50
    Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

  11. #31
    Регистрация
    Oct 2006
    Място
    Пловдив
    Публикации
    2,677
    Точки (при гласуване)
    23

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Цитат Мнение на rosen_offroad Преглед на публикациите
    Тези А-рамена отпред подлежат ли на лифт и големи гуми?
    Моята я карах с 22 цола джанти и 33,5" гуми без лифт(даже още са при мен). Допълнително бях сложил Фокс, без да има особенна разлика с оригиналните амортисьори. Полезен ъпдейт за мен бяха 410мм спирачките с 6 бутални апарати на TRD и TRD всмукатемен тракт и ауспух TRD , с които мощноста скочи с около 30-40 коня.

    Има колкото си искаш варианти да я качиш на 37 или 40" гуми ако си решил да се правиш на интересен. Не са скъпи, но ще ликвидираш колата.
    Аз не бих сменил окачването.
    Бих изхвърлил газта веднага , ако вече не е късно. Колата дава разход от 14-16 литра и за мен газ не е нужна.

    А на Гагич с Хемито много поздрави! Като си купи Кайен турбо може да се класира при Тундрата. По спомени 0-100км/ч беше доста под 6 секунди. Имат обаче груб ограничител на 180км/ч.

    Повтарям - ако имаш да теглиш нещо поне един път в месеца си струва. За ежеднавна кола става, но вече има достатъчно алтернативи с по-малки габарити. Като отношение мощност/вървеж/разход няма аналог, освен S500 4 matic.

    Все пак е модел 2007г. и не можа да се очакват чудеса.
    Последно редактиран от rusev ; 19-11-16 в 00:34

  12. #32
    Аватара на BENZBOSS
    BENZBOSS е онлайн Старши участник | ОС || +ПЛ || ТП |
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    San Diego CA
    Публикации
    11,588
    Точки (при гласуване)
    33

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Това още ли не си го взел?Това е пикапа тук,а ако искаш Гагича да плаче си отдели 2500 долара за компресор с около 11 часа и прости инструменти,става над 500 коня,готов кит има на TRD.

    рядко се срещат с фул тайм ,повечето са задни каруци,мотора няма трошене и подрьжката е минимална за тоя клас,като разход дава колко моя големия дьртак,а върви повече - засичано с други 2 пикапа.

    Форд,Шеви,Додж.........да ме прощават.Ако не се лъжа това и 200 ТЛК имат една предница.

    Ако намериш БОАБАБА на това най-добре,за семейно е добър кораб и с блоуьр тръгва като спортна кола,а спира като нормална
    Последно редактиран от BENZBOSS ; 19-11-16 в 03:10
    W140 S500 '99
    W140 S420 '99
    W140 S320 '94
    Приста НЕ,продават МЕНТЕ,справка Рокито замрьзна.

Страница 2 от 2 ПървиПърви 12

Сходни теми

  1. Една интересна новина...
    От Mad Dog във форум Велики битки и стратегии, теория и анализи
    Отговори: 177
    Последно мнение: 16-09-14, 22:46
  2. ЕДНА ИНТЕРЕСНА ТЕМА ЗА WJ 4.7 НА ГАЗ
    От михаил войнов 2 във форум JEEP
    Отговори: 23
    Последно мнение: 25-09-10, 08:12
  3. Една по-интересна сватба!
    От wicked във форум Поздравления и честитки
    Отговори: 1
    Последно мнение: 10-07-08, 16:26
  4. една интересна витара
    От nasko_vitara5 във форум SUZUKI
    Отговори: 3
    Последно мнение: 27-11-07, 22:01

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •