От: Една интересна Тундра
Моята я карах с 22 цола джанти и 33,5" гуми без лифт(даже още са при мен). Допълнително бях сложил Фокс, без да има особенна разлика с оригиналните амортисьори. Полезен ъпдейт за мен бяха 410мм спирачките с 6 бутални апарати на TRD и TRD всмукатемен тракт и ауспух TRD , с които мощноста скочи с около 30-40 коня.
Има колкото си искаш варианти да я качиш на 37 или 40" гуми ако си решил да се правиш на интересен. Не са скъпи, но ще ликвидираш колата.
Аз не бих сменил окачването.
Бих изхвърлил газта веднага , ако вече не е късно. Колата дава разход от 14-16 литра и за мен газ не е нужна.
А на Гагич с Хемито много поздрави! Като си купи Кайен турбо може да се класира при Тундрата. По спомени 0-100км/ч беше доста под 6 секунди. Имат обаче груб ограничител на 180км/ч.
Повтарям - ако имаш да теглиш нещо поне един път в месеца си струва. За ежеднавна кола става, но вече има достатъчно алтернативи с по-малки габарити. Като отношение мощност/вървеж/разход няма аналог, освен S500 4 matic.
Все пак е модел 2007г. и не можа да се очакват чудеса.
Първоначално публикуван от rosen_offroad
Преглед на мнение
Има колкото си искаш варианти да я качиш на 37 или 40" гуми ако си решил да се правиш на интересен. Не са скъпи, но ще ликвидираш колата.
Аз не бих сменил окачването.
Бих изхвърлил газта веднага , ако вече не е късно. Колата дава разход от 14-16 литра и за мен газ не е нужна.
А на Гагич с Хемито много поздрави! Като си купи Кайен турбо може да се класира при Тундрата. По спомени 0-100км/ч беше доста под 6 секунди. Имат обаче груб ограничител на 180км/ч.
Повтарям - ако имаш да теглиш нещо поне един път в месеца си струва. За ежеднавна кола става, но вече има достатъчно алтернативи с по-малки габарити. Като отношение мощност/вървеж/разход няма аналог, освен S500 4 matic.
Все пак е модел 2007г. и не можа да се очакват чудеса.
Коментар