Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 32

Тема: Една интересна Тундра

  1. #1
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Варна
    Публикации
    1,574
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране Една интересна Тундра

    2008 година, с най мощния мотор на Тойота ever 5.7 и-форсе, пълни екстри, капак на легена, газова уредба сложена в Германия, 120000 мили.
    Всичко това ми го предлагат за 45к лева.
    Сервизна история в Тойота БГ от ден 1.
    Внос нова от Канада през Германия.
    Име:  IMG_4479.jpg
Прегледи: 900
Размер:  187.5 Кб
    Заслужава ли си?
    Честно казано ми е доста грозна
    Има ли блокаж на раздатката на бавни тъй като не е отбелязано само 4 L ?
    Фул тайм ли е или някакво задно предаване с умно 4 х 4?
    Какви гуми събира без лифт?
    Отзад е на ресори но вози учудващо меко.
    Отпред на какво е?


    п.п.
    Извинявам се пробвах да кача още снимки но нещо не се получава
    Последно редактиран от rosen_offroad ; 17-11-16 в 15:13
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

  2. #2
    Регистрация
    Sep 2010
    Място
    София
    Публикации
    1,040
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Според мен не си заслужава, освен ако не си решил да го препродаваш и да изкараш някой лев от това. Защото според мен това е страшна безсмислица, както и всичките подобни. Но това си е моето мнение и не ангажирам никой с него, а все пак е и въпрос на вкус.
    За какво ще се ползва този камион?

  3. #3
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Варна
    Публикации
    1,574
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Цитат Мнение на mitko punev Преглед на публикациите
    За какво ще се ползва този камион?
    Общо взето семеен автомобил, за хижа планина, офроуд като по Каскададжийския път в Рила.
    Някое буре да пренесе все пак съм селянин.
    Основното е че сега ми пада и според продавача до скоро са искали 58к лева и един вид е супер изгодна.
    Иначе пали гуми при 60 км в час става за дрифтове и да се гоня с Гагича и неговото Хеми.
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

  4. #4
    Регистрация
    Sep 2010
    Място
    София
    Публикации
    1,040
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Ееее това променя рязко нещата , наистина има разлика в цената, провери из сайтовете как вървят, за да си по наясно. А на тези мостовете не са ли малко по широки от масовите ни джипки...питам, защото знаеш, че например Хамъра не влиза в коловозите из родните горски пътища и това е проблем.
    Иначе ако нещо ти харесва и го искаш, защо не, това си е страхотен камион с доста място и за фемилито.

  5. #5
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,413
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Ако не се навираш с нея много често в града, вътре ти е удобно, и те устройват парите, скачай.
    Така като я гледам и без това е за гуми, та по-високи ще И дойдат добре, че сила бол, а и разхода с тях едва ли ще е много по-различен от този на който си свикнал.

    ... а после, дали ти Гагич или той теб е спорно.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  6. #6
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Варна
    Публикации
    1,574
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Цитат Мнение на mitko punev Преглед на публикациите
    Ееее това променя рязко нещата , наистина има разлика в цената, провери из сайтовете как вървят, за да си по наясно. А на тези мостовете не са ли малко по широки от масовите ни джипки...питам, защото знаеш, че например Хамъра не влиза в коловозите из родните горски пътища и това е проблем.
    Иначе ако нещо ти харесва и го искаш, защо не, това си е страхотен камион с доста място и за фемилито.
    Широка е 2 метра, Диското е 1.9 а Хамър 1 е 2.2 метра - мисля че е като нормален джип с фланци
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

  7. #7
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Варна
    Публикации
    1,574
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Цитат Мнение на Джоу (x3mrjoe) Преглед на публикациите
    Ако не се навираш с нея много често в града, вътре ти е удобно, и те устройват парите, скачай.
    Така като я гледам и без това е за гуми, та по-високи ще И дойдат добре, че сила бол, а и разхода с тях едва ли ще е много по-различен от този на който си свикнал.

    ... а после, дали ти Гагич или той теб е спорно.
    Според собственика гори 16 лева газ на 100 което е 20 литра - дори по малко гори от диското.
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

  8. #8
    Аватара на Yaro
    Yaro е офлайн Старши участник | Организатор |
    | ОС || +ПЛ |
    Регистрация
    Jun 2004
    Място
    Sofia, Bulgaria
    Публикации
    6,218
    Точки (при гласуване)
    40

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Без желание да троша нечии хатър в случая, но какви по-високи гуми на пикап с а-рамена отпред и въобще какъв офроуд с този титаник? Вие си знаете де... Това е обикновен работен пикап за Америка. Има нещо изкривено в това да се гледа на него като семеен автомобил за разходки и офроуд. Ако целта е семеен джип за надпревара с джипа на някой друг и той да е Тойота, погледнете Лексус варианта на тлк 120 с 2UZ от 100ца но в Лексуса е 'само' 270к.с.

  9. #9
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Варна
    Публикации
    1,574
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Име:  IMG_4474.jpg
Прегледи: 831
Размер:  159.7 КбИме:  IMG_4481.jpg
Прегледи: 829
Размер:  144.1 КбИме:  IMG_4466.jpg
Прегледи: 827
Размер:  120.2 КбИме:  IMG_4467.jpg
Прегледи: 829
Размер:  136.3 КбИме:  IMG_4468.jpg
Прегледи: 832
Размер:  95.7 КбИме:  IMG_4471.jpg
Прегледи: 830
Размер:  88.0 КбИме:  IMG_4472.jpg
Прегледи: 830
Размер:  122.1 КбИме:  IMG_4475.jpg
Прегледи: 834
Размер:  224.2 КбИме:  IMG_4476.jpg
Прегледи: 833
Размер:  138.6 КбИме:  IMG_4482.jpg
Прегледи: 832
Размер:  120.9 КбИме:  IMG_4480.jpg
Прегледи: 830
Размер:  148.4 КбИме:  IMG_4477.jpg
Прегледи: 828
Размер:  178.8 Кб
    Прикачени картинки Прикачени картинки  
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

  10. #10
    Регистрация
    Jan 2014
    Място
    вАРНа
    Публикации
    670
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    На мен лично Такомата ми харесва много, за разлика от Тундрата! Това е прекалено голямо за нашите пътища, особено знаеш как е нацвъкана Варна!
    мисля, да зема а се замисля...

  11. #11
    Регистрация
    Sep 2006
    Място
    BC
    Публикации
    2,022
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    За Канада мога да ти кажа, че това е един от най-търсените тръкове, които държат цена. Здрави са, но си искат поддръжка. Много е просторен отвътре - да не кажа, че това е тръка с най-голямо пространство за пътника зад теб който съм виждал. Вози добре и се набира сериозно. Мотора е чук. Мисля че не те е излъгал за разхода.
    За оф-роуд характеристики не мога да ти дам сведения, но предполагам за лек до средно тежък терен си е ок. За съвсем в гората .... не става.
    Ако не ти е гайле паркинга си струва. 120 К не са особено много за тоя мотор, стига да е обслужван правилно (провери дали не си за смяна на разни неща по него).
    По тукашни сайтове цената е от 18 - 21 000 щатски долАра.

    Има китове за лифт и се слагат доста по-големи гуми. За размер не съм сигурен. Ако питаш мен - вземеш ли го - слагай му най.голямата която влезе и не се занимавай повече с лифт - и така си е достатъчно висок.

  12. #12
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Варна
    Публикации
    1,574
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Цитат Мнение на Yaro Преглед на публикациите
    Без желание да троша нечии хатър в случая, но какви по-високи гуми на пикап с а-рамена отпред и въобще какъв офроуд с този титаник? Вие си знаете де... Това е обикновен работен пикап за Америка. Има нещо изкривено в това да се гледа на него като семеен автомобил за разходки и офроуд. Ако целта е семеен джип за надпревара с джипа на някой друг и той да е Тойота, погледнете Лексус варианта на тлк 120 с 2UZ от 100ца но в Лексуса е 'само' 270к.с.
    Каква е разликата в окачването между Тундрата и Хайлукса.


    Хайлукса си поема по големи гуми и по високо окачване.
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

  13. #13
    Регистрация
    Jul 2010
    Място
    Sofia
    Публикации
    508
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Цитат Мнение на rosen_offroad Преглед на публикациите
    Според собственика гори 16 лева газ на 100 което е 20 литра - дори по малко гори от диското.
    Такъв разход силно ме съмнява!!! Газовата уредба - газов инжекцион ли е? И честно казано според мен такъв пикап си заслужава само, ако постоянно си натоварен и дърпаш голямо ремарке, лодка или каравана. В противен случай можеш да се возиш и по комфортно, и по-стилно, и по евтино!

  14. #14
    Регистрация
    Dec 2013
    Публикации
    235
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Покупката на такъв пикап във всички случаи би била функция на сърцето, не на разума, но кеф цена няма. За прагматичен - не е, но пък кефи!

  15. #15
    Регистрация
    Feb 2007
    Място
    срещу Централния затвор :)
    Публикации
    103
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Познат ми разказва (една жена каза), че негов познат има такава в района на Ботевград и му гори до 20-24/100 газ на извънградско, т.е. сравняваше го с паджерото ми и искаше да ми каже/покаже, че като пари разхода е по-нисък от моята каруца. От скромният ми 4-годишен престой в щатите е тези най ми харесваха. За габаритите може да се поспори - има една подобна СА 9999 ... спира си съвсем спокойно всеки ден отвъд "синя зона" до Народния театър. За офф - гледал съм клип на собственик на такава, който изкачва "Орлово око" без проблем.
    Кеф - цена -няма!!!

  16. #16
    Аватара на New hope
    New hope е офлайн
    Христо
    Старши участник | +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    Хасково-Димитровград
    Публикации
    2,500
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Разхода е верен (имам наблюдения на една такава) . След 180000км. на пропан-бутан се наложи смяна на клапани .
    Subaru Legacy
    Toyota Land Cruiser RJ77 , Toyota Land Cruiser RJ70
    Yamaha WR 450F
    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

  17. #17
    Аватара на sonda
    sonda е офлайн
    Дани Обретенов
    Старши участник | +ПЛ |
    Регистрация
    May 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,518
    Точки (при гласуване)
    17

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Това возило е от рода на Додж Рам. На местата, за където са създадени тези машини са налице следните условия- широоооки многолентови пътища, евтино гориво, необходимост от дълги преходи с доста багаж и т.н. Силата на тази кола не е офроуда, разбираем в нашите условия, нито мащабите на пътната ни, и особено градска инфраструктура. Да се говори за състезания и дрифтове е, разбира се- комично. Ако ще се кара Варна- Санкт Петербург всеки месец, с 5 човека и тон багаж- има смисъл, ако ще се влачи 10-метрова каравана или 3-тонно ремарке- също...Ако имаш ранчо с размерите на Добруджа -тоже би ти вършило работа това возило, но за Рила и Гагич- не съм сигурен...
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

  18. #18
    Регистрация
    Dec 2009
    Място
    София
    Публикации
    1,327
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Колата е много хубава и удобна,разхода и също не е голям.За последно миналата седмица поизмъчихме една такава от Сърница до Ковачевица и Лещен.За самурайски траялчета вероятно не става,но за тежък горски път определено става!Всъщност път изобщо нямаше - 53км. за около 3 часа минахме.Тундрата при това беше с боксьорки гуми на 22 цола,но никъде не се зачуди.Просторна и удобна.както казах,па и много бърза,на асфалт това,та и за семейна е супер.Не познавам на Гагич джипа,но Тундрата е 386 коня и си ги ползва всичките,та трудно се дава на леки коли.
    Не ме е страх от големи разходи - страх ме е от малки приходи!
    Най-добрият ром е студеният ром!

  19. #19
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    София
    Публикации
    2,477
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Цитат Мнение на sonda Преглед на публикациите
    Това возило е от рода на Додж Рам. На местата, за където са създадени тези машини са налице следните условия- широоооки многолентови пътища, евтино гориво, необходимост от дълги преходи с доста багаж и т.н. Силата на тази кола не е офроуда, разбираем в нашите условия, нито мащабите на пътната ни, и особено градска инфраструктура. Да се говори за състезания и дрифтове е, разбира се- комично. Ако ще се кара Варна- Санкт Петербург всеки месец, с 5 човека и тон багаж- има смисъл, ако ще се влачи 10-метрова каравана или 3-тонно ремарке- също...Ако имаш ранчо с размерите на Добруджа -тоже би ти вършило работа това возило, но за Рила и Гагич- не съм сигурен...
    Още един глас за това мнение, и според мен, ако разхода на гориво и данъка не те плашат, скачай смело, аз откак карам джипа от подписа ми с 3.2 V6 205 коня, честно казано в бъдеще живи и здрави, следващата джипка ще бъде минимум осмак, дълга база, единствено товарното помещение бих го заместил да е с повече седящи места нищо че е с двойна кабина, та както се казва кеф цена няма
    Нещо, което работи, не се пипа!

    ОФА КБ C20NE - Бивша.
    ОФБ ДБ 3.2 V6 2002г.

  20. #20
    Регистрация
    Nov 2009
    Място
    Канада
    Публикации
    520
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Една интересна Тундра

    Росене, в Канада автомобилите са в км. Ако тази е в мили значи оригинално не е от тук.

    Огледай хубаво рамата за ръжда(имаше проблеми и май рикол, но не знам за кои години-вероятно доста преди 2008.
    Последно редактиран от Goblin ; 18-11-16 в 05:51
    Toyota Land Cruiser BJ70 1985
    Lexus LS430

Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Една интересна новина...
    От Mad Dog във форум Велики битки и стратегии, теория и анализи
    Отговори: 177
    Последно мнение: 16-09-14, 22:46
  2. ЕДНА ИНТЕРЕСНА ТЕМА ЗА WJ 4.7 НА ГАЗ
    От михаил войнов 2 във форум JEEP
    Отговори: 23
    Последно мнение: 25-09-10, 08:12
  3. Една по-интересна сватба!
    От wicked във форум Поздравления и честитки
    Отговори: 1
    Последно мнение: 10-07-08, 16:26
  4. една интересна витара
    От nasko_vitara5 във форум SUZUKI
    Отговори: 3
    Последно мнение: 27-11-07, 22:01

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •