Страница 4 от 4 ПървиПърви 1234
Резултати 61 до 68 от 68

Тема: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

  1. #61
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Pleven
    Публикации
    108
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    Ми ще видим как ще държи и отзад ......взел съм полиуретан уж за по-добре ...ама дали ще е така, само времето ще покаже....Има много противоречиви мнения за полиуретана, за лифта, изобщо тя Нивата си е противоречие като цяло, ама това е друг въпрос. Ще се борим ....да е живот и здраве да я събера, че нещо взех да се изморявам и да виждам зор ...ама засега ентусиазма взема преднина пред умората.

  2. #62
    Аватара на Ясен
    Ясен е офлайн Супер Модератор | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    44,267
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    Не е противоречие Нивата ама първо е сделана и второ не търпи много тунинг.
    с мустаци големи, мускули големи, шамари големи, ооох...

  3. #63
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Pleven
    Публикации
    108
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    Основната цел на заниманието е лично предизвикателство. Реших да се пробвам дали сам, с малко инструменти, с нормални технически познания, много четене по форумите и що годе две прилични ръце, ще мога да направя това, което започнах. Писна ми от самозвани и прехвалени майстори, които те гледат само в портмонето и правят всичко възможно да измъкнат повече и повече пари, като накрая и нищо не правят. Друг е въпроса, че и самата кола е ремонтно-пригодна и няма нищо сложно в нея. След завършването на проекта, смело ще мога да твърдя, че е напълно ръчно изработена. Всеки един болт и гайка са ми минали през ръцете, всяка една операция е направена от мен, като изключим песъкоструенето и някой прецизни стругарски работи. Със сигурност ще има много кусури, особено около заварките, защото не съм зачиствал всичките до степен на заличаване, така прецених....Колата си я правя за собствени нужди, не за продажба. Старал съм се да купувам единствено и само оригинални части - АвтоВАЗ от официални доставчици. С парите които купих Нивата, карах я 7 години без никакъв проблем и сегашните пари, които съм дал за части ,цената се доближава до тази ,на обявените в Мобиле.бг средни цени за Лада Нива. Но след като приключа, тя няма да е в техническо отношение като тези, които се продават .....със сигурност. Ще ми остане и удоволствието да си я карам и да се сещам ,как всяка една част е минала през ръцете ми.

  4. #64
    Регистрация
    May 2009
    Публикации
    78
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    Цитат Мнение на karazaz Преглед на публикациите
    Ясене , братята от Русия масово го правят този номер като премахват излишните тръбички. Моята помпа спирачна е с 3 изхода ,като на мястото където са 2 се слагат по една тръбичка и директно в предните апарати ,на един маркуч, а задния изход отива директно към задния мост . Мненията са ,че така системата става по-надеждна и по качествена
    Не е ли по правилно единия кръг да захранва предно ляво и задно дясно колело а другия предно дясно и задно ляво, както е на шеви Нива?

  5. #65
    Аватара на Ясен
    Ясен е офлайн Супер Модератор | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    44,267
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    Цитат Мнение на триод Преглед на публикациите
    Не е ли по правилно единия кръг да захранва предно ляво и задно дясно колело а другия предно дясно и задно ляво, както е на шеви Нива?
    Няма "по-правилно". Има подходящо за конкретния автомобил.

    Оригиналната спирачна система на Нива е много добра и в Шеви Нива са я сменили не от хубаво, а за да не правят 6-канален ABS който ще оскъпи и без това невнятно скъпия (за руските мерки) автомобил.
    с мустаци големи, мускули големи, шамари големи, ооох...

  6. #66
    Регистрация
    May 2009
    Публикации
    78
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    И аз съм на мнение ,че оригиналната спирачна система няма смисъл да се променя. Но понеже колегата все пак иска да я преработи, давам това предложение.

  7. #67
    Аватара на Ясен
    Ясен е офлайн Супер Модератор | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    44,267
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    С диагоналната система при отпадане на единия кръг автомобилът има склонност да се завърта при спиране. При Нива тази склонност и без това е много голяма.
    с мустаци големи, мускули големи, шамари големи, ооох...

  8. #68
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Pleven
    Публикации
    108
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    Да докладвам до тук какво свърших. Сглобих предния мост окончателно, заедно с полуоските, закрепването и всичко към него. Готов е за монтаж. Заех се с раздатката. Напълно я разглобих, след ревизията се оказа, че лагерите към предния и задния кардан са заминали. Затова смених абсолютно всички лагери вътре, като към предния и задния кардан минах на вариант с двуредови лагери, без да се купуват от новите капаци. Изработва се една втулка, лагера си ляга вътре ,монтира се към капака и всичко заспива. Разбира се идеята е взета от руски сайтове и форуми, без да им правя реклама. Раздатката е събрана и цъка като швейцарски часовник. Монтирах задните полуоски и поставих спирачните апарати. Между временно в съботата ми излезе късмета, та се записах с едно банкетно "Жигули" и сега с кеф продължавам да събирам тоя руски конструктор. Предницата ще бъде така, както съм снимал ....дали ще е добре, ще видя като я подкарам.....Засега май е това. Приемам критики, псувни, коментари, идеи и всичко, което ще е от полза .......Име:  IMG_20171012_123735.jpg
Прегледи: 60
Размер:  380.0 КбИме:  IMG_20171012_123729.jpg
Прегледи: 60
Размер:  385.0 КбИме:  IMG_20171013_122826.jpg
Прегледи: 60
Размер:  466.5 КбИме:  IMG_20171012_133233.jpg
Прегледи: 60
Размер:  552.8 КбИме:  IMG_20171012_123839.jpg
Прегледи: 59
Размер:  294.7 КбИме:  IMG_20171013_142929.jpg
Прегледи: 59
Размер:  434.4 КбИме:  IMG_20171013_142919.jpg
Прегледи: 59
Размер:  537.6 КбИме:  IMG_20171017_145049.jpg
Прегледи: 59
Размер:  345.7 КбИме:  IMG_20171017_141925.jpg
Прегледи: 59
Размер:  292.4 КбИме:  IMG_20171017_142003.jpg
Прегледи: 59
Размер:  313.4 КбИме:  22532296_1837984872897080_199215974_o.jpg
Прегледи: 59
Размер:  643.0 КбИме:  IMG_20171014_130918.jpg
Прегледи: 59
Размер:  676.2 Кб

Страница 4 от 4 ПървиПърви 1234

Сходни теми

  1. Подарък за 50 годишен юбилей ?
    От Венци- малкия във форум Хладно оръжие
    Отговори: 22
    Последно мнение: 01-08-15, 20:57
  2. Старт от скрапа
    От Калин във форум ISUZU
    Отговори: 40
    Последно мнение: 16-09-13, 03:06
  3. Старт от скрапа - Шкода 1102 - 1946 г.
    От teachermen във форум Реставрация и нашият опит - Автомобилни проекти
    Отговори: 30
    Последно мнение: 16-12-11, 22:16
  4. старт от скрапа
    От vili_dls във форум SUZUKI
    Отговори: 104
    Последно мнение: 12-12-10, 22:10
  5. Чудя се и аз за един старт от скрапа Suzuki LJ 80
    От PACH - Иван Тодоров във форум SUZUKI
    Отговори: 17
    Последно мнение: 08-06-10, 21:35

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •