Страница 1 от 4 1234 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 68

Тема: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

  1. #1
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Pleven
    Публикации
    108
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    Здравейте група,
    преди около 8 години реших да сменя старата и вярна "Текезарка" ГАЗ69 с по-лачена жипка да мога да си джиткам из гората за лов. Купих една "бабичка" Лада Нива на търг от предприятието в което сега работя, като почти и знаех предварително цялата история. Та Нивата е набор 1986год., стария материал, с 1600 куб. двигател. Като я купих малко я позатегнах и я подкарах здраво из баирите, без да я жаля, като всичко си беше напълно сток вариант, без допълнения. За всичките тия 8 години, в които сме заедно, "Баба Люба" -както съм я кръстил никога не ме е предала и е била вярна докрай. Та миналата година 2015 пролетта във фирмата се освободи една гаражна клетка, дето се вика оборудвана за сервиз и аз реших да вкарам старицата, най-накрая да и обърна нужното внимание. Не съм бил автомонтьор никога, но както се казва, в училище не пропусках часовете по трудово обучение и зареден с много хъс, мерак и ентусиазъм започнах да разглобявам всичко по нея. Като всяка руска машина, особено бяла на цвят, "младежките пъпки" се бяха увеличили доста и това меко казано ме дразнеше. Бях решил първоначално да я поразглобя малко ,да поправя ръждивите места ,да боядисам ,да сменя основни неща и да я пускам за сезона в боя. Но както при всеки, разглобяването става бързо, после излезе друга работа и така наполовина разглобена не успя да се включи за ловния сезон. Тая година обаче реших да стартирам проекта отново, оказа се, че без джип не става да се ходи на лов. Мъка, мъкааааааа.....та отново се пуснах в боя. През цялото време обаче докато не работих по колата не спирах да купувам части, които бях решил да подменя и така малко по малко понакупих това-онова.
    Натиснете върху изображението за да го видите в голям размер

Име:	2.jpg 
Прегледи: 889 
Размер: 176.7 Кб 
ID: 885331Натиснете върху изображението за да го видите в голям размер

Име:	1.jpg 
Прегледи: 853 
Размер: 210.7 Кб 
ID: 885332Натиснете върху изображението за да го видите в голям размер

Име:	IMG_20160828_124050.jpg 
Прегледи: 853 
Размер: 90.5 Кб 
ID: 885327Натиснете върху изображението за да го видите в голям размер

Име:	20150715_122520.jpg 
Прегледи: 848 
Размер: 155.2 Кб 
ID: 885329Натиснете върху изображението за да го видите в голям размер

Име:	20150715_122453.jpg 
Прегледи: 854 
Размер: 146.7 Кб 
ID: 885330Натиснете върху изображението за да го видите в голям размер

Име:	20150723_142725.jpg 
Прегледи: 867 
Размер: 145.4 Кб 
ID: 885328
    Засилих работата и свалих всички основни компоненти, оголих цялото купе. Оказа се, че предните греди ( лонжероните) са доста изгнили, на места спукани и закъснати. Съответно купих два цели подкалника, те вървят заедно с гредите, купих и два предни калника и подготвих купето за работа. През цялото време падна едно четене на руските форуми денонощно, направо по едно време дори сънувах на руски.....сваляне на чертежи, схеми, съвети, идеи, опит и всичко свързано с тая "болест". С помощта на приятели закарах купето на пясъкоструйка и там свалих всичко от купето ......Появиха се гнили места, но резултата след обработката честно казано ме изненада. Очаквах за 30 годишна бабичка нещата да са много по-зле. Та ето какво се получи ....
    Натиснете върху изображението за да го видите в голям размер

Име:	IMG_20160917_134356.jpg 
Прегледи: 858 
Размер: 65.5 Кб 
ID: 885340Натиснете върху изображението за да го видите в голям размер

Име:	IMG_20160917_134522.jpg 
Прегледи: 857 
Размер: 117.2 Кб 
ID: 885339Натиснете върху изображението за да го видите в голям размер

Име:	IMG_20160922_100620.jpg 
Прегледи: 850 
Размер: 132.4 Кб 
ID: 885338Натиснете върху изображението за да го видите в голям размер

Име:	IMG_20160922_115347.jpg 
Прегледи: 851 
Размер: 133.7 Кб 
ID: 885337Натиснете върху изображението за да го видите в голям размер

Име:	IMG_20160927_101939.jpg 
Прегледи: 859 
Размер: 65.1 Кб 
ID: 885336Натиснете върху изображението за да го видите в голям размер

Име:	IMG_20160927_144731.jpg 
Прегледи: 872 
Размер: 61.0 Кб 
ID: 885335Натиснете върху изображението за да го видите в голям размер

Име:	IMG_20160928_135526.jpg 
Прегледи: 857 
Размер: 84.0 Кб 
ID: 885342Натиснете върху изображението за да го видите в голям размер

Име:	IMG_20160927_112559.jpg 
Прегледи: 859 
Размер: 69.7 Кб 
ID: 885343
    Между другото започнах почистване на свалените части, с цел обновяване, боядисване ,смяна на семерини, лагери и други необходими неща.
    Реших да сменя всичко което мога да сменя, с нови части ...включително и короните и пиньоните на двата диференциала, всички лагери където и да се намират, нови спирачни апарати, цилиндърчета, инсталация, предни дискове, задни барабани ,пружини, амортисьори, съединител, втулки по носачите, окачването, хебели, спирачни маркучи, шарнири, кардани, привод нов модел от скоростната кутия към раздатката. Купена е лебедка, хай-джек и компресор от Явор Вромос.
    Натиснете върху изображението за да го видите в голям размер

Име:	IMG_20160925_122207.jpg 
Прегледи: 850 
Размер: 116.7 Кб 
ID: 885345 Натиснете върху изображението за да го видите в голям размер

Име:	IMG_20160925_122229.jpg 
Прегледи: 842 
Размер: 107.7 Кб 
ID: 885344
    След дългото четене из руските форуми, съставих един план, как ще се процедира от тук нататък и какво ми предстои да направя.......Ей тия от Discovery, ще ми развалят семейството с тия предавания за колите....жената иска да ми спира кабелната и интернета......
    Така ....сега какво предстои. Тази седмица ако е живот и здраве, вече имам един майстор, който да направи отговорните заварки при смяната на двата подкалника с гредите и смяната на двата предни калника. Докато той се мъчи, ще купя бутилка уиски и ще отида с шенкелите при един приятел стругар, заедно с един куп схеми, за да направя предните главини с двоен лагер от Ивеко Дейли, да ми направи и подложките на предните шарнири и на подложките за пружините. Решил съм да направя лек лифт, но не голям. Ще сменя короните и пиньоните на двата диференциала ,съответно всички семерини и лагери. Ще се направи независимо окачване на предния диференциал, за да се отдели от двигателя. Праговете отдолу са изгнили не много ,но все пак трябва да се изкърпят ....затова предприемам радикални мерки, махам ги и ги заменям с метален профил, според указанията на руската инженерна мисъл, за да станат силови и да мога да я дигам с джека.
    Засега толкова от мен .....работата продължава и разбира се ще покажа следващите етапи до готовия вид. Имам интересни идеи за спуканото арматурно табло, надявам се да се получат ,както и за шнорхела ......за тях по-късно в процеса на изработка.
    Колкото до обработката след пясъка .......закупен е цинк-фосфатен епоксиден грунд с втвърдител, който ще запечата всичко по цялата кола...Крайното покритие ще е с полиуретанова боя, устойчива на всякакви условия ,включително и на надраскване (това според производителя).
    Сега инженерите от АвтоВаз ,спокойно могат да ме вземат на работа при тях ....всяко едно болтче мина през двете ми ръце и се надявам да се получи крайния резултат. Е някой ще кажат ....що не си купи друга джипка за тия пари ....Ами защото просто Лада Нива си е джипа, който мога да поддържам без да се притеснявам. Познавам добре състоянието на "новия" внос японки, които със сигурност на възраст от 10-12 години са много по ръждиви от 30 годишната рускиня. А и за Нива има всичко, абсолютно всичко на приемливи за средния българин цени......Ако мога да бъде полезен на някой с нещо ,съвети или друго ,ще съм насреща с удоволствие.

  2. #2
    Аватара на Ясен
    Ясен е офлайн Супер Модератор | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    44,269
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    Впрочем, това е единственият начин да получиш читава Нива.
    с мустаци големи, мускули големи, шамари големи, ооох...

  3. #3
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,294
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    Поздравления за ентусиазма.

    Цитат Мнение на karazaz Преглед на публикациите
    които със сигурност на възраст от 10-12 години са много по ръждиви от 30 годишната рускиня.
    Те-тука си изпаднал в заблуждение. Не че има някакво значение де.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  4. #4
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Раднево
    Публикации
    2,385
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    Браво!Обърнал си внимание на детските болести на Нивата-предни главини,преден диф,прагове!
    Обърни внимание на колонките на тавана,пода където се закрепва раздатката го усили с дебела ламарина и му пусни по големи болтове,сложи си найлонови подкалници.Запази старите части,че.....може да ти потрябват!Сложи си допълнителна перка с независимо включване с термошалтер/аз си сложих радиатор от бакър от някаква лада/като го дублираш с ключ за ръчно управление.
    И не си в заблуждение-старите ниви по държат на ръжда,но вече и те са много стари.
    Но все пак ми харесва чувството ти за радикалност!
    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год.
    МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год.

    Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

  5. #5
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Pleven
    Публикации
    108
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    Цитат Мнение на sparkybg Преглед на публикациите
    Поздравления за ентусиазма.


    Те-тука си изпаднал в заблуждение. Не че има някакво значение де.
    Колега sparkybg ,като съм виждал много, ама много японки като бях на предишната работа, които всичките се връщаха от регистрация заради изгнилите рами и неразчитане на номерата на шаситата ,все си мисля, че толкова читава японка на възраст 30 години все пак е доста рядко срещано явления ,освен ако не говорим за топлите страни където няма зима, сняг, луга и други препарати за обработка на пътищата ...Наистина все пак зависи от страната на произхода, но с вноса от Австрия, Германия, Швейцария там работата е трагична .....Пак мое лично мнение, без да влизам в полемика.

  6. #6
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Плевен-София
    Публикации
    2,952
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    Цитат Мнение на karazaz Преглед на публикациите
    Колега sparkybg ,като съм виждал много, ама много японки като бях на предишната работа, които всичките се връщаха от регистрация заради изгнилите рами и неразчитане на номерата на шаситата ,все си мисля, че толкова читава японка на възраст 30 години все пак е доста рядко срещано явления ,освен ако не говорим за топлите страни където няма зима, сняг, луга и други препарати за обработка на пътищата ...Наистина все пак зависи от страната на произхода, но с вноса от Австрия, Германия, Швейцария там работата е трагична .....Пак мое лично мнение, без да влизам в полемика.
    Не си прави изводи за това,защото джамбазите вкарват най-големите боклуци да се продават тук.
    Ама да ми сравняваш нива с нещо японско,е смешно.
    "When the messenger of misery visits you,WHAT are you going to do,WHAT will keep you in the game....?"

  7. #7
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София кв. Борово
    Публикации
    11,995
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    ХвалА, хвалА!!!!
    Браво за ентусиазма и търпението!!

    Туй го правих с дзверо от аватара, ама преди 35 години. После ме вози над 300 000км за 11 години.
    И един съвет - НЕ СЛАГАЙ НИщО ГУМЕНО ПРОИЗВЕДЕНО НА ИЗТОК ОТ БЕЛГРАД по колата.
    Говоря за семеринги, маркучи, уплътнения .......За гумите на джантите - също съм с особено мнение, ама там всеки си знае.
    За другите чарколяци също е добре да не са сделани в незнаен колхоз.

    Поздрави и успех!!
    Тел. 0877 517965
    Спортидж 2.0 бензин 2003г. кабрио. Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.

  8. #8
    Регистрация
    Dec 2010
    Място
    София
    Публикации
    4,567
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    Браво, друже! Ти разлая кучетата. Убеден съм, че твоята тема ще подмине обема от 100 страници. Успех в начинанието!
    Когато на готин пич му е кофти, това е блус. Когато на готин пич му е готино, това е реге.
    Когато на кофти пич му е готино, това е чалга.

  9. #9
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,294
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    Цитат Мнение на karazaz Преглед на публикациите
    все си мисля, че толкова читава японка на възраст 30 години все пак е доста рядко срещано явления
    Ако е навъртяла толкова километри, колкото и нивата, направо ще е слънце. Масовия случай обаче са с пробег примерно 300000 и нагоре - нива за тоя пробег ще е с минимум 2 основни ремонта даже и да допуснем че няма да е купчина ръжда, какъвто е общия случай.

    Аз съм от поколенията, които все още израстваха возейки се и карайки руски возила. 3 броя са ми били постоянно пред очите, от тях 2 броя съм карал интензивно. Първата на баща ми на 4-тата година беше с пробити калници, а на 7-мата гредичките за ударните тампони отпред паднаха а по пода имаше дупки. Едната от тия дето карах ударих леко, удара беше по фаровете, и фаровете останаха здрави, за сметка на ламарините. Другата беше корекомска, на под 10 години, и още като я взех подкалниците бяха кафяви от ръжда целите. След година и половина я дадох на пребоядисване и кърпене, половин година след това я продадох, защото тръгна неспасяемо да гние.

    Читави японски джипки се намират, стига да търсиш. Някои модели са достатъчно корави за да издържат на италианско каране, а пък от там идват без точица ръжда. И двете ми са такива. Кърпежи по ферозата ми (1989г.) няма, на тераното (1988 ) е кърпен единия праг и преди миналата зима обработвах дребни ръжди тук-там.
    Последно редактиран от Goblin ; 04-10-16 в 16:18
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  10. #10
    Регистрация
    Nov 2009
    Място
    София, Благоевград, Стара Загора
    Публикации
    285
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    За какво ще я използваш тази реставрирана Нива? Моята я използвам за далечни преходи по 1000 км по магистралите, соларен кемпер соло 4X4 извън асфалта; пикап за пренасяне на цимент,пясък, баластра, греди по 3-4 м върху експедиционния багажник; вадене на пясък от реката с ремарке; за лов с тежък off-road октомври - януари с трима човека в планината; кану за двама върху багажника и два велосипеда върху теглича и за всички предназначения си има конкретното оборудване. Закачаш, откачаш и използваш преимуществото на Нивата с непрекъснато включено 4X4. Ще натрупаш опит сам да си оправяш Нивата на улицата което е добре, обърни внимание на конкретното предназначение на Нивата.
    Лада Нива 4Х4 1.7 i; Лада 2107; Лада 2103

  11. #11
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София кв. Борово
    Публикации
    11,995
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    Цитат Мнение на mstoev Преглед на публикациите
    За какво ще я използваш тази реставрирана Нива?. Ще натрупаш опит сам да си оправяш Нивата на улицата което е добре, обърни внимание на конкретното предназначение на Нивата.
    Според мен Нивата е за нивата.
    Тел. 0877 517965
    Спортидж 2.0 бензин 2003г. кабрио. Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.

  12. #12
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Pleven
    Публикации
    108
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    Далеч съм от мисълта да сравнявам Нивата с каквато и да е друга джипка ....Защото споровете за това са повече от отговорите на въпроса :"Кое е първо -яйцето или кокошката". Не споря с никой и разбира се, че има много други читави джипки, далеч по-добри от Нивата. Аз съм на възраст през която съм сменил много соц. возила и много добре помня времето, когато съседите събота и неделя слизаха пред блока, отваряха капаците на колите и всеки правеше по нещо ...в това число и аз. Въобще не искам пред никой да изтъквам дали Нивата е добър джип или не е ....За мен Нивата си е добра, аз си я харесвам и затова се пуснах в това приключение. Тук искам да кажа, че ще се опитам да направя нещо добро. Друг е въпроса дали ще се получи. От друга гледна точка исках да кажа и другото.....че дори и сам човек с нормални технически познания, при определени условия, с минимална помощ, доста четене на форуми, много ентусиазъм и мерак, може да се справи с толкова трудна задача като пълното разглобяване и сглобяване на една Нива. Вероятно ако това беше друг джип, много възможно е въобще да не се захвана, но тук съм воден единствено от това, че в магазините и по интернет има абсолютно всичко за Нива, до най-малкото болтче, което е един плюс за мен. Старал съм се да купувам основно оригинални части от АвтоВАЗ, за да избегна колхозните изпълнения, но скоро всичко ще си проличи.....По скоро проблема при Нива е в качеството на влаганите части, отколкото това, че често се чупи.
    Все пак от този форум научих много неща, реших да споделя с вас ,като се надявам да науча и още и още.....Всеки съвет бих приел с радост, всяка критика -също. Надявам се и темата да даде кураж и на други ентусиасти, които досега се чудят да почват или да не почват.....

  13. #13
    Аватара на бат'Марто
    бат'Марто е офлайн
    Мартин Кирилов
    Старши участник | +ПЛ || ДВиП |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    2,806
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    От мен едно голямо БРАВО ! Карай си Нивата с кеф още милион километри !
    DISCOVERY 3 TDV6 HSE

  14. #14
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Дупница
    Публикации
    5,616
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    И от мен Браво!
    Your conscience is all you can take to your grave.

  15. #15
    Аватара на Кольо
    Кольо е офлайн
    Цървул...
    Старши участник | Организатор |
    | ОС || +ПЛ || ДВиП |
    Регистрация
    Aug 2007
    Публикации
    11,418
    Точки (при гласуване)
    35

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    И от мен браво.
    Всички знаем, че нивата е най-кекавия джип, но пък щом теб те кефи-супер сте.
    Давай смело по плана, и ни дръж в течение, не забравяй и да снимаш...
    Има ли желание-има и начин!

  16. #16
    Регистрация
    May 2015
    Място
    Бургас
    Публикации
    36
    Точки (при гласуване)
    3

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    Колега поздравления от мен .И през моя сервиз са минали доста ниви от лично впечатления тези по -старите с легналия стоп наистина са по читави като ламарини,но и за мене нивата както е и името на автомобила е за нивата .Успех в начинанието ще следя с интерес темата.И мен това ме чака.

  17. #17
    Регистрация
    Oct 2010
    Място
    На 20 км от Бургас
    Публикации
    986
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    Поздравления и от мен.Аз лично не бих заменял оригинални части само зщото са на 30 г,а единствено в случай,че са износени и смяната е необходима.
    За карданите, май е по-добре да се дадат за рециклиране в Кубрат,отколкото да се вземат нови( заради залетия с боклуци пазар).И за да имаш читава Нива,правилно си решил ти да си я правиш,а не да разчиташ на "майстори" и сервизи.
    Пък и полиуретановата боя се драска поне при мен де.
    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

  18. #18
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    София
    Публикации
    2,480
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    Браво за мераклийската работа
    Нещо, което работи, не се пипа!

    ОФА КБ C20NE - Бивша.
    ОФБ ДБ 3.2 V6 2002г.

  19. #19
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    София
    Публикации
    14,065
    Точки (при гласуване)
    32

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    Евала колега за мераклийската работа ! Един съвет от мен . Не сменяй нищо от оригиналните части ако не е крайно наложително защото това което слагаш като нова част е с пъти по лошо качество . На времето сегашната ми нива я взех с блокирал двигател . Направих си основен ремонт на двигателя и я подкарах . След няма и 1000 километра една сутрин в двора на работата колата угасна сама и не пожела да запали . Почнах по реда няма искра на свещите и понеже съм с новото запалване с датчик на хол и комутатор започнах да сменям наред . Към обяд колата беше с нов комутатор ; датчик и бобина и пак не даваше признаци на живот . По някое време ми идваше да изкарам камаза и да я прегазя В един момент завъртях при свалена капачка на делкото и един колега който няма книжка и кола през живота си не е карал ми вика абе пич това вътре не трябва ли да се върти ? Гледам палеца не се върти вадя делкото отдолу колелцето което предава движението на делкото и маслената помпа със замазани зъби от външната страна не вътре където им се износват ситните шлици . Чисто ново колело направено вероятно от стомана 3 или му е пропусната термообработката и понеже съм сменил всичко в двигателя с ново въобще и през ума не ми мина че проблема може да е там . Та така не сменяй нищо от оригиналните части нищо че са на 30 години .
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

  20. #20
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Pleven
    Публикации
    108
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: 30 годишен юбилей, или старт от скрапа....

    Благодаря за подкрепата на всички. Така или иначе съм решил всичко което е годно да се остави, но при положение, че е напълно разглобена със сигурност ще проверя всяка една част и ако се наложи ще подменям. Колкото до частите, знам че проблема е в качеството и ми е пределно ясно, че ще има доста подводни камъни след като я подкарам....Затова се старая ако има нещо за подмяна да търся западни аналози - говоря за лагери, семерини и др. подобни....Друг е въпроса и с тяхното качество....Търговците масово предлагат "оригинални" продукти, ама повечето от тях направени в Китай. Успокоявам се от факта, че каквото за мен, така и за другите .....Гледам по философски на нещата.
    Дилемата ми е следната: Да слагам ли полиуретан по окачването или не ?! Масово руснаците са с противоречиви мнения за това и то относно качеството на тези изделия, не от ползата или вредата .....Приемам всякакви съвети относно лифта, усилване на окачването, всякакви модификации. Идеята ми е накрая като я завърша, с общи усилия да направим нещо като нагледно пособие за подобряване на Нива-та, придружено със снимки, чертежи и споделен опит ....така поне ще спестим на бъдещите фенове дългите часове ровене из многото форуми. Затова всяка помощ от всички тук, с общи усилия да го направим.

Страница 1 от 4 1234 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Подарък за 50 годишен юбилей ?
    От Венци- малкия във форум Хладно оръжие
    Отговори: 22
    Последно мнение: 01-08-15, 20:57
  2. Старт от скрапа
    От Калин във форум ISUZU
    Отговори: 40
    Последно мнение: 16-09-13, 03:06
  3. Старт от скрапа - Шкода 1102 - 1946 г.
    От teachermen във форум Реставрация и нашият опит - Автомобилни проекти
    Отговори: 30
    Последно мнение: 16-12-11, 22:16
  4. старт от скрапа
    От vili_dls във форум SUZUKI
    Отговори: 104
    Последно мнение: 12-12-10, 22:10
  5. Чудя се и аз за един старт от скрапа Suzuki LJ 80
    От PACH - Иван Тодоров във форум SUZUKI
    Отговори: 17
    Последно мнение: 08-06-10, 21:35

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •