Страница 2 от 2 ПървиПърви 12
Резултати 21 до 29 от 29

Тема: VW GOLF 3 1.6 101k

  1. #21
    Регистрация
    Jun 2007
    Място
    Своге
    Публикации
    1,444
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: VW GOLF 3 1.6 101k

    Голфи от темата има ли делко? Май не.
    Калин Владов,09РСПБЗН

  2. #22
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Пловдив
    Публикации
    6,259
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: VW GOLF 3 1.6 101k

    Цитат Мнение на Dimitar.Dimitrov Преглед на публикациите
    Здравейте! Имам голф 3. 1.6 101 коня. Работи на бензин и на газ, обаче не може да вдигне повече от 5к оборота. Възможно ли да е, датчик колянов вал?
    Закачих го днес на диагностика и нищо не показва, всичко е ок.
    Не задаваш въпроса на правилното място.
    Като имал такъв голф,и не само такъв,дръпни компа от некой приятел и виж,преди това си виж в менуала какво пише и каква мощност при какви обороти.Каква скорост прави на директна с 5к?Ако си от Пловдив,обади се на радото от vw club.Всеки четвъртък се събираха на 9 ти Септември,поне десет от тях са с твоя мотор
    AEK или AFT е твоя
    Последно редактиран от Roninn ; 18-09-16 в 10:41
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI къса база и диферинциал с работещо LSD
    Kawasaki Versys 650 2008 г.Staring Through My Rear View
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

  3. #23
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    Шумен
    Публикации
    1,670
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: VW GOLF 3 1.6 101k

    Цитат Мнение на Dimitar.Dimitrov Преглед на публикациите
    1.2.3.4.5. газз колкото може... и винаги на 5 000 оборота, удря прекъсвача.
    Как е реализиран прекъсвача на тези автомобили? Щом удря прекъсвач на 4-та и 5-та, значи си има достатъчно сила.
    Toyota Avensis 2.0 16V 128к.с., ГИ, 1998г.
    Телефон - в профила!

  4. #24
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,156
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: VW GOLF 3 1.6 101k

    Не се абете , граждани!Всички мотори монтирани в Голф 3 , 1.6 и мощност от 100 до 102 кс са с максимални обороти 5500-5600.
    Нищо му няма на екземпляра.
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

  5. #25
    Регистрация
    Jul 2009
    Място
    София
    Публикации
    1,743
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: VW GOLF 3 1.6 101k

    От София съм, мотора ми е АFT!
    Мой колега има същия автомобил и на него прекъсвача му удря на 6.600... Стигнахме до извода,че има някакъв проблем по - мотора... четохме,че ако удря на 5к.. значи е в авариен режим. Но в същото време, няма никакви проблеми. Газаджия ми каза,че така е настрен,заради газ.инж. и така...
    Както и да е. Ще го караме така, колкото да върши работа от т.А до т.Б.

    Не се абете , граждани!Всички мотори монтирани в Голф 3 , 1.6 и мощност от 100 до 102 кс са с максимални обороти 5500-5600.
    Нищо му няма на екземпляра.
    на 5,800 - макс конете. по учебник на VW.

  6. #26
    Регистрация
    Jul 2009
    Място
    София
    Публикации
    1,743
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: VW GOLF 3 1.6 101k

    След като смених датчика на хол, (делкото) колата ми се оправи! Но сега имам следния проблем...
    Колата от 1 месец ми прави проблеми и не иска да пали от време на време. Паля я със старт бутон, тъй като ми е развален клемореда. Преди седмица спря да пали, натискам старт бутона на 4 или 5-ият път запалва. И до миналия ден тотално отказа. Ходих на един майстор каза ми,че е Делко, рециклирахме го. След това нищо... не пали.... сменихме и датчика на коляновия вал.
    Не пали.... Сменихме 5 работещи бобини, не пали...
    От компютъра до бобината няма импулсен сигнал (7 пин)
    А на бензиновата рейка има постоянен плюс, дори когато въртя и на стартер.
    Масите са проверени, плюса е проверен - кабелите от и към компютъра също...
    По запалителната системата всичко е наред относно кабели, релета и бушони. НЕ ПАЛИ!!!!!!!!
    На късо стартера върти, не пали - няма искра от бобината към делкото.

    Имам леки съмнения,за датчик колянов вал?! В autodata-та изписва,че на мотор АЕК трябва да има 400-700 ОМ, а на моя мотор в аутодатата няма нищо като информация, липсва. Така ли трябва да е? Ще стане ли от друг мотор самият датчик?

  7. #27
    Регистрация
    Oct 2015
    Публикации
    6
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: VW GOLF 3 1.6 101k

    Виж си релетата,имат си номера.Едното е за паленето не помня кое беше.

  8. #28
    Регистрация
    Jul 2009
    Място
    София
    Публикации
    1,743
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: VW GOLF 3 1.6 101k

    Всички релета работят. Пробвах ги и принудително.

  9. #29
    Регистрация
    Jul 2009
    Място
    София
    Публикации
    1,743
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: VW GOLF 3 1.6 101k

    Оказа се, че новият датчик на коляновия вал -не работи. Макар да е 120 лв. Средна пазарна цена.
    Взех втора употреба и работи за сега добре. Бобината я закачихме на осцилоскоп , всичко е в нормални стойности.

Страница 2 от 2 ПървиПърви 12

Сходни теми

  1. Продавам: Golf 3 4x4
    От kalin_79 във форум Архив
    Отговори: 0
    Последно мнение: 11-03-14, 20:10
  2. Golf 3 1.6mi АГУ
    От svi във форум Архив
    Отговори: 5
    Последно мнение: 26-03-11, 18:11
  3. vw golf III
    От ksp84 във форум VOLKSWAGEN
    Отговори: 1
    Последно мнение: 20-02-10, 13:42

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •