Резултати 1 до 11 от 11

Тема: Краят на една и началото на друга история .......

  1. #1
    Регистрация
    Oct 2007
    Публикации
    1,318
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране Краят на една и началото на друга история .......

    След малко повече от 8 години и след около 120 000 км дойде време окончателно да се разделя с дълго мечтания автомобил . Исках пикап , купих си и го ползвах достатъчно дълго за да се убедя че всяко 2 , 3 или повече в едно не е баш това от което човек има нужда . Исках да го ползвам за работа , почивка и да возя семейството . Обаче не става .............. Днес беше последният ми ден с него .......... Запознахме се когато беше годиначе и на около 17 000 км . За периода в който се познавахме полагах всички необходими грижи . Смяна на масла , накладки , гуми и нищо повече . Изключение прави едно последното каре преди задният мост . Имаше малък инцидент с акумулатора , но се оказа слаба грижа . След малко повече от 9 години продължи да служи до последната минута в моите ръце .
    Това е първата му снимка .

    Име:  DSC00889.jpg
Прегледи: 602
Размер:  132.4 Кб

    Някъде по средата

    Име:  Снимка1100.jpg
Прегледи: 602
Размер:  130.4 Кб

    И когато реших че няма нужда повече да се мъчим взаимно

    Име:  DSC01707 (640x480).jpg
Прегледи: 604
Размер:  222.0 Кб

    И последната му снимка от днес

    Име:  DSC01964123.jpg
Прегледи: 602
Размер:  187.7 Кб

    Така завършва старата и с този край започва новата история . След близо две годишно умуване как и с какво да заменим пикапа че и агнето да бъде цяло и семейството сито , решихме да продаваме пикапа и да вземем две коли . Проблем се оказа да решим каква и колко стара . Умувахме и решихме възможно най-млади и на малко км . Гледахме ама или скъпо и на много км или еФтино и много амортизирано . Спонтанно решихме нова работна и нова семейна кола . Избрахме модели и започнахме проучване . За работна избрах Transit Custom и семейна Focus комби . След близо 6 месечно чакане днес замених стария работен кон с новият ФОРД . Семейната дойде по- рано защото намерихме на 6 месеца и на малко км . С нея успяхме дори да се приберем за лятото и да направим една почивка на Тасос . Това e първата снимка на новият ми работен Форд

    Име:  DSC01966321.jpg
Прегледи: 604
Размер:  182.4 Кб

    Надявам се че той ще се представи подобаващо и няма да развали добрите ми впечатления от всички други Фордове които съм имал . Двигателят е 2000 см2, 130 к.с и Евро 6 . Лошата новина е заради газовете се зарежда и с АдБлу . Любопитно ми е какъв е разхода на тази течност ,защото това е първата поръчана и доставена кола с този мотор в представителството . Вече се разбрахме че няма да чакаме две години и 60 000 км за първа смяна на маслото а ще я направя малко преди да направи година , независимо от км . И историята ще продължава ........................
    Последно редактиран от alexalex69 ; 06-09-16 в 22:01
    С ремонт само на здравият тАлевизор , на счупеният пак нЕма да има картина ....
    I work for money, if you want loyalty get a dog. ("Работя за пари, ако искате лоялност - вземете си куче.")

  2. #2
    s_s1 е офлайн
    Светослав Генчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ |
    Регистрация
    May 2007
    Място
    с. Стража до гр. Търговище
    Публикации
    7,491
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: Краят на една и началото на друга история .......

    Интересна история.
    А защо само форд?
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

  3. #3
    Регистрация
    Oct 2007
    Публикации
    1,318
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Краят на една и началото на друга история .......

    Цитат Мнение на s_s1 Преглед на публикациите
    Интересна история.
    А защо само форд?
    От 1999 г само Фордове карам ..................... Харесват ми или може би съм свикнал вече и не ми се налага да свиквам с нещо ново и различно . Три различни модела Ескорт , едно Мондео , Рейнджъра и сега още два . Първите четири бяха бензин , на газ и на незнайно колко км . След глезотията да карам почти нов Рейнджър сега реших да продължа да се глезя че дори и с два . Ако някой е обърнал внимание пиша карам и че нито дума не казвам за ремонти . Може би това ми е късмет че не ми се е налагало сложни и трудни ремонти . За нормалните неща като масла , ремъци , водни помпи и лагери на главините не отварям и дума .
    С ремонт само на здравият тАлевизор , на счупеният пак нЕма да има картина ....
    I work for money, if you want loyalty get a dog. ("Работя за пари, ако искате лоялност - вземете си куче.")

  4. #4
    Регистрация
    Oct 2007
    Публикации
    1,318
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Краят на една и началото на друга история .......

    Вече на почти три седмици и на около 800 км само добри впечатления . Началото беше малко сковано ама след първите 300 км започна малко по-леко да се движи . Маслото все още е светло и няма наченки на чернилки . Все още съм на първият резервоар и не мога да споделя дали има разлики между компютърният и реалният разход . Ако трябва да правя сравнения между Рейнджъра и Транзита за моите нужди и за моята работа , смело мога да кажа че доста съм се мъчил и доста търпелив съм бил . Отлично се справя и с тегленето на ремаркето.
    Вече се обзаведох с нови зимни гуми , употребявани джанти , дървена настилка на пода в багажното и се надявам утре ако не ми мине котка път и да сглобя регали за инструмента .
    Интересувам се дали някой може да сподели впечатления от експлоатация на лек или лекотоварен автомобил с АдБлу (въобще не става въпрос за товарни ) .
    С ремонт само на здравият тАлевизор , на счупеният пак нЕма да има картина ....
    I work for money, if you want loyalty get a dog. ("Работя за пари, ако искате лоялност - вземете си куче.")

  5. #5
    Аватара на Венци- малкия
    Венци- малкия е офлайн Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |
    | Модератор |
    Регистрация
    Jan 2005
    Място
    София
    Публикации
    4,602
    Точки (при гласуване)
    41

    По подразбиране От: Краят на една и началото на друга история .......

    Готино добиче. Успех и само приятни емоции.

    Миналата седмица бях по Дойчланд и един познат също кара такъв Форд, но мисля с друг двигател.
    Много е доволен, още повече от новият им оперативен лизинг. Спомена нещо за около 200 евра на месец със включено всичко(ремонти, обслужване и т.н.).

  6. #6
    Регистрация
    Oct 2007
    Публикации
    1,318
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Краят на една и началото на друга история .......

    Цитат Мнение на Венци- малкия Преглед на публикациите
    Готино добиче. Успех и само приятни емоции.

    Миналата седмица бях по Дойчланд и един познат също кара такъв Форд, но мисля с друг двигател.
    Много е доволен, още повече от новият им оперативен лизинг. Спомена нещо за около 200 евра на месец със включено всичко(ремонти, обслужване и т.н.).
    Благодаря за пожеланията . Аз съм на другият край и предпочетох да си го купя и да си го ползвам докато мога . Може би единственно сгреших че избрах четиригодишен лизинг а не седем . Вноските са ми малко по-високи ама сега имам възможност да го изплатя . Пък после ще видим . По принцип предпочитам примката на бесилото ( кредите да ми бъде малко по-хлабава ) . Ако имаш отново път и работа насам и ако си наблизко може да се запознаем .
    С ремонт само на здравият тАлевизор , на счупеният пак нЕма да има картина ....
    I work for money, if you want loyalty get a dog. ("Работя за пари, ако искате лоялност - вземете си куче.")

  7. #7
    Регистрация
    Feb 2009
    Място
    Самоков
    Публикации
    77
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Краят на една и началото на друга история .......

    Имам ситроен ц4 кактус с ад блу и сипвам на смяна на масло около 25000 км, от 2000 км съм собственик и на ситроен джъмпер (Аз си пръднах на седалката и на двете пръв), на джъмпера с 3 л. Ad му дават 4000 км каране ще видим всичко зависи от нафтата


    08854467O8
    LZ1YDA
    Hundai Terracan 2.9 CRDI
    Suzuki Samurai 1.1

  8. #8
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    По света...
    Публикации
    4,252
    Блог Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Краят на една и началото на друга история .......

    В същия ред на мисли защо дори и форд в Германия и белите държави е железен и безпроблемен.

    Преди доста години в една фабрика произвеждах и сглобявах някои части за повечето модерни автомобили, помня добре как когато имахме партида за Германия и Англия форд, хонда и още някоя забравих коя точно марка, идваха поне половин дузина фирмени представители и осъществяваха качествен контрол в различните етапи на сглобка, в контейнерите слагаха само детайли с над 99,99% покриване на всички показатели, а те за един прост детайл като панта на врата са около 10-12, за да издадем примерно хиляда бройки трябваше да се произведат много хиляди, като многото хиляди оставаха брак.

    За Турция, образно казано от хиляда детайла произведени, пращахме 990, много от качествените контроли с прецизно измерване ние прескачахме с контрола на око ) демек ако не е много крив детайла отива в кюпа, сигурно в турция яко с чукове са донастройвали и донапасвали ))
    Бъдете живи и здрави

  9. #9
    Регистрация
    Oct 2007
    Публикации
    1,318
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Краят на една и началото на друга история .......

    Цитат Мнение на BatGeorgeone Преглед на публикациите
    В същия ред на мисли защо дори и форд в Германия и белите държави е железен и безпроблемен.

    Преди доста години в една фабрика произвеждах и сглобявах някои части за повечето модерни автомобили, помня добре как когато имахме партида за Германия и Англия форд, хонда и още някоя забравих коя точно марка, идваха поне половин дузина фирмени представители и осъществяваха качествен контрол в различните етапи на сглобка, в контейнерите слагаха само детайли с над 99,99% покриване на всички показатели, а те за един прост детайл като панта на врата са около 10-12, за да издадем примерно хиляда бройки трябваше да се произведат много хиляди, като многото хиляди оставаха брак.

    За Турция, образно казано от хиляда детайла произведени, пращахме 990, много от качествените контроли с прецизно измерване ние прескачахме с контрола на око ) демек ако не е много крив детайла отива в кюпа, сигурно в турция яко с чукове са донастройвали и донапасвали ))

    Не говори така че моят в тУркията е сделан . За успокоение знам че двг и скоростна кутия са правени в завод в Англия . Закъснението за доставката дойде от това че се е налагало първо в английският завод да има производство и после доставка до тУркия и после до дойч .
    С ремонт само на здравият тАлевизор , на счупеният пак нЕма да има картина ....
    I work for money, if you want loyalty get a dog. ("Работя за пари, ако искате лоялност - вземете си куче.")

  10. #10
    Регистрация
    Oct 2007
    Публикации
    1,318
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Краят на една и началото на друга история .......

    Цитат Мнение на Явор Аршинков Преглед на публикациите
    Имам ситроен ц4 кактус с ад блу и сипвам на смяна на масло около 25000 км, от 2000 км съм собственик и на ситроен джъмпер (Аз си пръднах на седалката и на двете пръв), на джъмпера с 3 л. Ad му дават 4000 км каране ще видим всичко зависи от нафтата


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Имаш ли някаква идея каква е ситуацията зимно време . Четох в брошурата че при -11 градуса замръзва и че има подгряване . Понеже не ми е много добър немския не разбрах дали загряването е постоянно или само в запалено състояние . Зимата пише да не се пълни до горе че ако замръзне пука резервоара . По принцип трябваше да бъде само с един акумулатор , пък се оказа с два . Не съм ги гледал все още какви са че са заврени под шофьорската седалка . В рекламната брошура пишеше че с два е със СТАРТ-СТОП системата ( моят е без ) и при допълнителна система за студен старт (също без нея го поръчах ) . Проблема е че това е първият поръчан и доставен с АдБЛУ в това представителство и го гледат като гОлем кАмик . Безумно ми се струва този голям резервоар за АдБлу то 21 литра и ако консумира около 900 гр за 1000 км . Аз лично си мисля че поне първата зима повече от 10 л няма да наливам .
    С ремонт само на здравият тАлевизор , на счупеният пак нЕма да има картина ....
    I work for money, if you want loyalty get a dog. ("Работя за пари, ако искате лоялност - вземете си куче.")

  11. #11
    Регистрация
    Oct 2007
    Публикации
    1,318
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Краят на една и началото на друга история .......

    След година и един месец , след 15000 км и вече първа смяна на масло никакви проблеми . Разход от 7 до 10 л на 100 км . При 10 км градско и 60 км магистрално каране и каране на темпомат със скорост 120 км разход около 7 л . Колко на повече километри става все повече ми харесва като каране и като удобство за работа .
    С ремонт само на здравият тАлевизор , на счупеният пак нЕма да има картина ....
    I work for money, if you want loyalty get a dog. ("Работя за пари, ако искате лоялност - вземете си куче.")

Сходни теми

  1. Краят на една здравна илюзия?
    От emanuilis във форум Политика, икономика и обществени взаимоотношения
    Отговори: 48
    Последно мнение: 12-11-09, 22:35
  2. Една прекалено оптимистична история на българете
    От Симеон във форум Наука и образование
    Отговори: 2
    Последно мнение: 26-12-08, 17:44
  3. Mercedes-Benz GL Краят на една легенда ?
    От bobsen във форум MERCEDES
    Отговори: 42
    Последно мнение: 22-10-08, 18:09
  4. Една история.....
    От Нейчо Наков във форум Разкази, случки, хумор, поздравления и игри
    Отговори: 8
    Последно мнение: 26-02-08, 22:14
  5. История за една катастрофа
    От banjo във форум Управление на МПС, КАТ, пътища, безопасност и катастрофи
    Отговори: 18
    Последно мнение: 11-06-07, 19:44

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •