Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CRV Грешки Р0301,Р0304 Р0302, Р0300р, Р1399

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • CRV Грешки Р0301,Р0304 Р0302, Р0300р, Р1399

    Здравейте, аз имах проблем със светене на чека и грешки Р0301,Р0304 Р0302, Р0300р, Р1399 и т.н Това са все грешки от типа "misfire" на различни цилиндри и то - безразборно.
    Колата ми е CRV 1- 2000 г .
    След смяна на свещите и проверка на кабелите (бяха си ОК) останаха като възможни причини - капачка и роторна делкото, бобина, разрегулирани изходящи клапани, инжектори - те са малко вероятни защото грешката е на всички цилиндри, не може изведнаж всички да са се скапали.
    Реших да започна с клапаните - бях минал 30К от предния реглаж и той си беше наред и без да имам грешките и лампата. А пък и беше свързан с най малък разход - 20 лв за гарнитура и няколко лева за силиконов уплътнител.
    Като отворих капака на главата - входящите всички бяха в норма, а изходящите всичките осем, кой повече, кой по малко стегнати до около 0,1 – на пипане едвам се усещаше луфт.
    Измерих компресията на студено – 0,9/1,0/0,85/1,2 MPa. Това май си е занижена компресия.
    Направих реглажа по правилата – на студен мотор сутринта – САМО на изходящите по схемата – да влиза 0,2 и да не влиза 0,25 – нямам междинни пластини в моя луфтомер.
    След реглажа, компресията беше се вдигнала с по 0,1 до 0,15 съответно и всички цилиндри пак не бяха еднакви, но бяха над 1,0 Мра.
    Затворих капака на клапаните с нова гарнитура за 17 – 18 лева не си спомням точно, от Тех-Ко я купих, която ме измъчи много – беше запечатана в найлонов плик навита безразборно вътре за по малко място, като я извадих тя беше твърда и стоеше посукана и под напрежение, сложих по малко силикон само в ъглите на капака – както се препоръчва, но гарнитурата се оказа малко по дълга, излиза от канала в капака и едвам съм я захлупил върху главата. Това се оказа най големия ми проблем по време на цялата операция.

    В резултат – колата осезаемо литна, стана по пъргава, никаква оранжева лампа и никакви грешки вече три седмици каране всеки ден на всички режими градско и извън градско,

    Категорично това беше причината за грешките – никакви кабели, свещи, капачка на делко, ротор и т.н.
    Горещо препоръчвам реглаж на изходящите клапани щом светне лампата с тези грешки – misfire и то, ако CRV – то се кара на газ и е минало повече от 20 – 25 хиляди без реглаж.
    И не се страхувайте, да си правите реглажа сами – не хапе, както беше казал някой по този въпрос – има много указания по форумите и в youtube
    Успех!

  • #2
    От: CRV Грешки Р0301,Р0304 Р0302, Р0300р, Р1399

    Здравей,
    Аз като си правя реглаж си ползвам старата оригинална гарнитура и я обикалям цялата + тези на свещите с малко силикон(този които е за двигатели). И за 3 или 4 реглажа нямам никакви проблеми.
    Ако си пазиш старата и изглежда ок следващия път пробвайте с нея, слагането на капака е без никакви мъки.
    Honda CR-V B20Z 2001

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X