Здравейте, аз имах проблем със светене на чека и грешки Р0301,Р0304 Р0302, Р0300р, Р1399 и т.н Това са все грешки от типа "misfire" на различни цилиндри и то - безразборно.
Колата ми е CRV 1- 2000 г .
След смяна на свещите и проверка на кабелите (бяха си ОК) останаха като възможни причини - капачка и роторна делкото, бобина, разрегулирани изходящи клапани, инжектори - те са малко вероятни защото грешката е на всички цилиндри, не може изведнаж всички да са се скапали.
Реших да започна с клапаните - бях минал 30К от предния реглаж и той си беше наред и без да имам грешките и лампата. А пък и беше свързан с най малък разход - 20 лв за гарнитура и няколко лева за силиконов уплътнител.
Като отворих капака на главата - входящите всички бяха в норма, а изходящите всичките осем, кой повече, кой по малко стегнати до около 0,1 – на пипане едвам се усещаше луфт.
Измерих компресията на студено – 0,9/1,0/0,85/1,2 MPa. Това май си е занижена компресия.
Направих реглажа по правилата – на студен мотор сутринта – САМО на изходящите по схемата – да влиза 0,2 и да не влиза 0,25 – нямам междинни пластини в моя луфтомер.
След реглажа, компресията беше се вдигнала с по 0,1 до 0,15 съответно и всички цилиндри пак не бяха еднакви, но бяха над 1,0 Мра.
Затворих капака на клапаните с нова гарнитура за 17 – 18 лева не си спомням точно, от Тех-Ко я купих, която ме измъчи много – беше запечатана в найлонов плик навита безразборно вътре за по малко място, като я извадих тя беше твърда и стоеше посукана и под напрежение, сложих по малко силикон само в ъглите на капака – както се препоръчва, но гарнитурата се оказа малко по дълга, излиза от канала в капака и едвам съм я захлупил върху главата. Това се оказа най големия ми проблем по време на цялата операция.
В резултат – колата осезаемо литна, стана по пъргава, никаква оранжева лампа и никакви грешки вече три седмици каране всеки ден на всички режими градско и извън градско,
Категорично това беше причината за грешките – никакви кабели, свещи, капачка на делко, ротор и т.н.
Горещо препоръчвам реглаж на изходящите клапани щом светне лампата с тези грешки – misfire и то, ако CRV – то се кара на газ и е минало повече от 20 – 25 хиляди без реглаж.
И не се страхувайте, да си правите реглажа сами – не хапе, както беше казал някой по този въпрос – има много указания по форумите и в youtube
Успех!
Колата ми е CRV 1- 2000 г .
След смяна на свещите и проверка на кабелите (бяха си ОК) останаха като възможни причини - капачка и роторна делкото, бобина, разрегулирани изходящи клапани, инжектори - те са малко вероятни защото грешката е на всички цилиндри, не може изведнаж всички да са се скапали.
Реших да започна с клапаните - бях минал 30К от предния реглаж и той си беше наред и без да имам грешките и лампата. А пък и беше свързан с най малък разход - 20 лв за гарнитура и няколко лева за силиконов уплътнител.
Като отворих капака на главата - входящите всички бяха в норма, а изходящите всичките осем, кой повече, кой по малко стегнати до около 0,1 – на пипане едвам се усещаше луфт.
Измерих компресията на студено – 0,9/1,0/0,85/1,2 MPa. Това май си е занижена компресия.
Направих реглажа по правилата – на студен мотор сутринта – САМО на изходящите по схемата – да влиза 0,2 и да не влиза 0,25 – нямам междинни пластини в моя луфтомер.
След реглажа, компресията беше се вдигнала с по 0,1 до 0,15 съответно и всички цилиндри пак не бяха еднакви, но бяха над 1,0 Мра.
Затворих капака на клапаните с нова гарнитура за 17 – 18 лева не си спомням точно, от Тех-Ко я купих, която ме измъчи много – беше запечатана в найлонов плик навита безразборно вътре за по малко място, като я извадих тя беше твърда и стоеше посукана и под напрежение, сложих по малко силикон само в ъглите на капака – както се препоръчва, но гарнитурата се оказа малко по дълга, излиза от канала в капака и едвам съм я захлупил върху главата. Това се оказа най големия ми проблем по време на цялата операция.
В резултат – колата осезаемо литна, стана по пъргава, никаква оранжева лампа и никакви грешки вече три седмици каране всеки ден на всички режими градско и извън градско,
Категорично това беше причината за грешките – никакви кабели, свещи, капачка на делко, ротор и т.н.
Горещо препоръчвам реглаж на изходящите клапани щом светне лампата с тези грешки – misfire и то, ако CRV – то се кара на газ и е минало повече от 20 – 25 хиляди без реглаж.
И не се страхувайте, да си правите реглажа сами – не хапе, както беше казал някой по този въпрос – има много указания по форумите и в youtube
Успех!
Коментар