Здравейте момчета.
Проблемът е следният - след пълна профилактика на горивната система на Гранда: смяна на всички изгорели маркучи, щунцери, о-пръстени, горивен филтър, рециклиране на ГНП, рециклиране на 5-те дюзи + нов акумулатор джипа вече палеше буквално от четвърт оборот ако ще да седи една седмица паркиран с муцуната нагоре. Върви отлично, шума от двигателя също се промени - чува се да работи много ритмично.
След около месец без проблеми, вчера тръгвам да паля и не запалих както до сега. Запалих от втория път като задържах 2-3 секунди. На пръв поглед повечето хора биха си казали - нищо му няма на джипа, но още при въртенето звука е различен както до сега. Чува се по друг начин. Реших да проверя за грешки по метода с ключа - изкочиха P1130 и P0340.
След бърза проверка в гугъл: P1130 - датчик за налягането в рейла; P0340-датчик на разпределителния вал.
Колата върви без никакви проблеми иначе.
Как мислите вие?
Проблемът е следният - след пълна профилактика на горивната система на Гранда: смяна на всички изгорели маркучи, щунцери, о-пръстени, горивен филтър, рециклиране на ГНП, рециклиране на 5-те дюзи + нов акумулатор джипа вече палеше буквално от четвърт оборот ако ще да седи една седмица паркиран с муцуната нагоре. Върви отлично, шума от двигателя също се промени - чува се да работи много ритмично.
След около месец без проблеми, вчера тръгвам да паля и не запалих както до сега. Запалих от втория път като задържах 2-3 секунди. На пръв поглед повечето хора биха си казали - нищо му няма на джипа, но още при въртенето звука е различен както до сега. Чува се по друг начин. Реших да проверя за грешки по метода с ключа - изкочиха P1130 и P0340.
След бърза проверка в гугъл: P1130 - датчик за налягането в рейла; P0340-датчик на разпределителния вал.
Колата върви без никакви проблеми иначе.
Как мислите вие?
Коментар