Страница 2 от 2 ПървиПърви 12
Резултати 21 до 35 от 35

Тема: Toyota 4runner 2L-T новото предизвикателство

  1. #21
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,872
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Toyota 4runner 2L-T новото предизвикателство

    Цитат Мнение на 75 turbodelta Преглед на публикациите
    Плащаш си две три китайски турбини и ти слагат една нова средна част .....
    Павка, много си по млад и би трябвало да нямаш проблеми с отношенията в условията на капиталистическото общество.
    Около 300 лв. струва една "нова средна част" с доставката до БГ. На който у сервиза му се вижда много запретва ръкави, струва, прави и т.н.
    Може да се пробва да си намери и Не-китайски ....

  2. #22
    Регистрация
    May 2008
    Място
    Сапарева баня
    Публикации
    1,131
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Toyota 4runner 2L-T новото предизвикателство

    http://www.ebay.com/itm/NEW-CT20-Tur...BWKqVS&vxp=mtr Какво мислите примерно за тази? Вариант ли е?
    Ако няма каде да отидеш , ела на себеси :eek::eek::eek:

  3. #23
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    София
    Публикации
    1,136
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Toyota 4runner 2L-T новото предизвикателство

    Оправи си старото турбо и не се занимавай с глупости. Ако си намериш оригинално турбо на Garrett или KKK - добре. Ама ако е някаква неизвестна марка ще се наиграеш. А това като го гледам е неичвестна марка .

  4. #24
    Аватара на 75 turbodelta
    75 turbodelta е офлайн
    Павката Цанев
    Утвърден участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Sep 2009
    Място
    las Vegas NV
    Публикации
    838
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Toyota 4runner 2L-T новото предизвикателство

    Цитат Мнение на Аndro 160 Преглед на публикациите
    Павка, много си по млад и би трябвало да нямаш проблеми с отношенията в условията на капиталистическото общество.
    Около 300 лв. струва една "нова средна част" с доставката до БГ. На който у сервиза му се вижда много запретва ръкави, струва, прави и т.н.
    Може да се пробва да си намери и Не-китайски ....
    Колко съм млад няма абсолютно никакво значение в случая , обаче съм им сърбал попарите на всичките "рециклиращи майстори-специалисти" . Слагат ти китайски части за 200 лева максимум , а ти вземат за РЕЦИКЛИРАНЕ поне 600-800 лева , да не казвам че има и по нахални с цените . И после ако изкара 5000км вече "новото" турбо си биеш гъза в тавана от кеф , а не дай боже да умре агрегата ,е тогава се започва една голяма сага с пишман гаранцията им . В общи линии такива са условията на капиталистическото общество , но аз проблеми с него нямам , ако въобще нещо рециклирвам по моите мпс-та то си го правя съвсем сам и е с доживотна гаранция към мен
    Mercedes Benz W220 S430 petrol / 2007 Audi A6 C6 3.2 Quatrro
    ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg
    ex-Toyota Land Cruiser RJ-70 22RE 2.4 EFI petrol
    Павлин Цанев

  5. #25
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    София
    Публикации
    1,136
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Toyota 4runner 2L-T новото предизвикателство

    Не е баш така. Имам познат който се занимава с такива неща. Ползва части на melett. Правил съм два или три пъти турбини при него и никоя не е имала проблем. По спомен ми вземаше доста прилични пари - студена перка, лагери и труд за подмяна и баланс бяха около 200лв (ама може и да греша, че минаха над 5 години от тогава). И това не бяха заводски турбини, а или хибриди, или такива дето се караха на лимита на възможностите си. От него знам, че има добре работещи майстори. Митко турбото по спомени беше един от тях.

    Ако толкова те притеснява рециклирането - вземи си истинска турбина през сервиз за да можеш да ползваш отстъпки. Може да е двойно на китайчето, ама ще живее много повече от него.

  6. #26
    Регистрация
    Mar 2011
    Място
    Пазарджик
    Публикации
    199
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Toyota 4runner 2L-T новото предизвикателство

    Колега,честита предобивка👍като профилактика провери отдушниците на дифовете. В повечето случай клапанчетата са затлачени и последиците са избиване на масло през семерингите. Процедурата е елементарна.

  7. #27
    Регистрация
    May 2008
    Място
    Сапарева баня
    Публикации
    1,131
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Toyota 4runner 2L-T новото предизвикателство

    Цитат Мнение на Гюлето Преглед на публикациите
    Колега,честита предобивкакато профилактика провери отдушниците на дифовете. В повечето случай клапанчетата са затлачени и последиците са избиване на масло през семерингите. Процедурата е елементарна.
    Ще им обърна внимание... благодаря за съвета
    Ако няма каде да отидеш , ела на себеси :eek::eek::eek:

  8. #28
    Регистрация
    Jun 2006
    Място
    Troyan
    Публикации
    456
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Toyota 4runner 2L-T новото предизвикателство

    Колега, аз съм с китайска турбина от около 7 години, ако нещо те интересува..се обаждай! Весели празници!!
    Там където свършва асфалта, започва моят път!! тел: 0886763494

  9. #29
    Регистрация
    Apr 2008
    Място
    с.Житница обл.Пловдив
    Публикации
    73
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Toyota 4runner 2L-T новото предизвикателство

    Здравей колега, преди 3 години поръчах 2 бр. турбини на един приятел и за мен. От тогава проблемите със загубата на масло и мощност изчезнаха. Експлоатацията на джипките е за лов и понякога виждат доста зор . Цената тогава беше към 455 лв. с доставка от ebay.co.uk. Лично мое мнение е да не се занимаваш с майстори които ще ти вземат същите пари от колкото една нова китайска ( да не забравяме, че вече повечето неща са Made in China ).

  10. #30
    Регистрация
    May 2008
    Място
    Сапарева баня
    Публикации
    1,131
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Toyota 4runner 2L-T новото предизвикателство

    Да повдигна малко темата... Джипката я карам редовно и по предназначение ,предимно по горските пътища. От известно време наблюдавам едно интересно явление по предницата... на моменти предницата е доста отворена... на моменти си стои изправена За смяна са ми паразитния и кормилен хебел ,както и вътрешните накрайници. Но си мисля че има нещо скрито на пръв поглед... при пълен десен волан и потегляне под напрежение се чува едно неприятно скърцане... някой имал ли е подобен проблем? Каретата и полуосите по предницата идентични ли са с тези на 3.0тд десен волан?
    Ако няма каде да отидеш , ела на себеси :eek::eek::eek:

  11. #31
    Регистрация
    May 2008
    Място
    Сапарева баня
    Публикации
    1,131
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Toyota 4runner 2L-T новото предизвикателство

    Здравейте. Смених хебелите и кормилни накрайници ,както и външно дясно каре... но отких друг проблем като махнах предна дяста полуоска. Фланеца който излиза от дифа има луфт ,който ме притеснява. Може ли някой да каже (покаже ) устойството на този диференциал? Има ли лагер под фланеца и как се сменя?
    Ако няма каде да отидеш , ела на себеси :eek::eek::eek:

  12. #32
    Аватара на 75 turbodelta
    75 turbodelta е офлайн
    Павката Цанев
    Утвърден участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Sep 2009
    Място
    las Vegas NV
    Публикации
    838
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Toyota 4runner 2L-T новото предизвикателство

    Да има лагер там , както и семеринг . Добре би било да свалиш и ревизираш целия преден диференциал , не е трудно не му се плаши
    Mercedes Benz W220 S430 petrol / 2007 Audi A6 C6 3.2 Quatrro
    ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg
    ex-Toyota Land Cruiser RJ-70 22RE 2.4 EFI petrol
    Павлин Цанев

  13. #33
    Регистрация
    May 2008
    Място
    Сапарева баня
    Публикации
    1,131
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Toyota 4runner 2L-T новото предизвикателство

    Дифа е на земята... разглобен и проблема открит... Има наранена повърхност на касетата от счупеният лагер Някой случайно да има ръководство на български език за 4рънер?Име:  image-0-02-05-b62ca40d8f195da84b107f6540665b7fe7d63d6d40357920d38a90b61fa8d20a-V.jpg
Прегледи: 255
Размер:  245.3 Кб
    Ако няма каде да отидеш , ела на себеси :eek::eek::eek:

  14. #34
    Регистрация
    Feb 2007
    Публикации
    1,753
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Toyota 4runner 2L-T новото предизвикателство

    Да попитам понеже имах известен интерес към такава тойота само на мен ли ми се струва салона малко сбъркан, седалките не са ли много ниско или аз на такива съм попадал?
    Все едно съм в бегачка.
    "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"

  15. #35
    Аватара на targa
    targa е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Mar 2006
    Място
    Варна
    Публикации
    6,736
    Точки (при гласуване)
    27

    По подразбиране От: Toyota 4runner 2L-T новото предизвикателство

    Така са и старите и новите. Все едно си в лека кола.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

Страница 2 от 2 ПървиПърви 12

Сходни теми

  1. Новото предизвикателство Toyota HJ61
    От New hope във форум TOYOTA
    Отговори: 383
    Последно мнение: 02-05-17, 22:33
  2. Новото предизвикателство, еднофамилна къща.
    От PACH - Иван Тодоров във форум Ремонт, майстори и материали
    Отговори: 68
    Последно мнение: 01-01-16, 19:36
  3. Toyota Hilux vs.Toyota 4runner
    От veelko във форум TOYOTA
    Отговори: 30
    Последно мнение: 14-01-10, 02:38

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •