Здравейте,
временно ставам член и на вашия форум. Най-напред искам да се извиня, че не съм го изчел, но не съм и предполагал, че ще имам вземане даване с Нива. Освен това съм притиснат с времето което е и основния ми проблем и за това ще си позволя да ви питам директно. Сигурно го има писано, но ще ви бъда благодарен, ако ме посъветвате.
Дадоха ми две служебни Ниви 1.7i с цел да се катерят по баирите за да се правят репитри и антени. И двете са карани душмански, а подръжка никаква. Най-напред почнах с моторите. Смених водни помпи, термостати, ремъци, алтернатори (не подлежаха на ремонт), гарнитури на капака на клапаните, филтри всички, свещи и кабели. Промих охладителната система и смених антифриза. Проверих и вентилаторите. Изкарах и кабел за да се пускат ръчно при необходимост. Стегнах всичко дето беше хлабаво. Двигателите сега работят добре и всичко изглежда наред. От там се прехвърлих на ходовата част. Там вече е по-трагично, но ще ги стегна. Шарнири, кормилни накрайници и тампони всякакви ще се справя и ще ги сменя. От задно дясно колело тече диференциално масло. Разглобих го днес, оголих всичко и стигнах до вадене на полуоската за да сменя семеринга и тук удрям гредата.
1. Първият ми въпрос е как се вади. Има ли някакъв специализиран инструмент или трик при ваденето. Пробвах с чукане, но не ми се бие хамалски пък и нямам достатъчно пространство за силни удари. В капачката не напипах семеринг. Той от вътершната страна на лагера ли стои?
2. Ще трябва да вадя и двете предни полуоски и на двете Ниви. Същия въпрос и тук. Има ли някакви зегерки в задната част на полуоските и изобщо съвет как да процедирам при ваденето. Това какво трябва да разглобя ми е ясно. Въпросът ми е само при ваденето им какво ме очаква.
Благодаря ви предварително.
временно ставам член и на вашия форум. Най-напред искам да се извиня, че не съм го изчел, но не съм и предполагал, че ще имам вземане даване с Нива. Освен това съм притиснат с времето което е и основния ми проблем и за това ще си позволя да ви питам директно. Сигурно го има писано, но ще ви бъда благодарен, ако ме посъветвате.
Дадоха ми две служебни Ниви 1.7i с цел да се катерят по баирите за да се правят репитри и антени. И двете са карани душмански, а подръжка никаква. Най-напред почнах с моторите. Смених водни помпи, термостати, ремъци, алтернатори (не подлежаха на ремонт), гарнитури на капака на клапаните, филтри всички, свещи и кабели. Промих охладителната система и смених антифриза. Проверих и вентилаторите. Изкарах и кабел за да се пускат ръчно при необходимост. Стегнах всичко дето беше хлабаво. Двигателите сега работят добре и всичко изглежда наред. От там се прехвърлих на ходовата част. Там вече е по-трагично, но ще ги стегна. Шарнири, кормилни накрайници и тампони всякакви ще се справя и ще ги сменя. От задно дясно колело тече диференциално масло. Разглобих го днес, оголих всичко и стигнах до вадене на полуоската за да сменя семеринга и тук удрям гредата.
1. Първият ми въпрос е как се вади. Има ли някакъв специализиран инструмент или трик при ваденето. Пробвах с чукане, но не ми се бие хамалски пък и нямам достатъчно пространство за силни удари. В капачката не напипах семеринг. Той от вътершната страна на лагера ли стои?
2. Ще трябва да вадя и двете предни полуоски и на двете Ниви. Същия въпрос и тук. Има ли някакви зегерки в задната част на полуоските и изобщо съвет как да процедирам при ваденето. Това какво трябва да разглобя ми е ясно. Въпросът ми е само при ваденето им какво ме очаква.
Благодаря ви предварително.
Коментар