Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въздушно окачване на WK2 2014+

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въздушно окачване на WK2 2014+

    Жоро, знам предимствата на въздушното. А и говоря не конкретно за джийп. Ползвах такова на друг автомобил и бях много доволен.... в случаите, когато не даваше ядове (въпреки че не трябва да спираш и тогава да му трепериш... профилактично). Сега нямам такъв автомобил и живея малко по-спокойно. Разбира се, не говоря за нови автомобили.
    edoors.bg- Джаджи за врати и врати

    Коментар


    • #17
      От: Въздушно окачване на WK2 2014+

      Точно с цел намаляване на ядовете при Джип (от фейслифта) нещата са малко по-различни от тези на голяма част на другите производители. При Джип системата е затворена.
      Не ползва външен въздух, а инертен газ. И от там - не влиза влага в системата, компресора работи с чист газ и т.н... Но все пак някои недостатъци (по-сложната система с по-износващи се части) не могат да бъдат избегнати...
      И затова обмислям какво може да се направи за повишаване издържливостта и осигуряване мобилността ако си далеч от сервиз...
      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

      Коментар


      • #18
        От: Въздушно окачване на WK2 2014+

        Възглавницата в 99% от случайте не гърми, а почва да издиша по малко. Компресора компенсира. В един момент компресора започва да работи постоянно и изгаря. Е, има и термична защита...
        Ще трябва и компресор да си носиш. И бушон. И реле. И бутилка аргон. И маркучи. И софтуер.

        Ти по добре си носи една пружина.

        Камионите нямат защита на задните възглавници.
        И предните възглавници, които са 100% защитени, също се пукат.
        Най ме е страх от хора без мечти...

        Коментар


        • #19
          От: Въздушно окачване на WK2 2014+

          Затова споменах, че системата при фейслифтовия джип е малко по-различна - затворена... Има балон азот под седалката на шофьора (не е катапулт, ама може да се пригоди )... Има и датчици за налягания... Компресора само премества азота от бутилката през разпределителите към възглавниците и обратно...
          Съответно при спадане на налягането в балона (т.е. ако издуха азота), излиза грешка, спира компресора (компресора само 'прелива' газ между възглавниците и бутилката) и там вече ти трябва WiTech за да го събудиш дори и да си вдигнал налягането (заредил си бутилката) впоследствие... Например чистенето на балоните, което е свързано с демонтажа им, според TSB се предхожда от неколкократно подадена през WiTech команда 'изпразни еди-коя си възглавница', при което компресора прави неколкократни опити да я 'вакуумира', прибирайки азота в бутилката... Затова една от първите задачи при гръмване на възглавница (според колегите - случва се да гърмят, и рядко само пропускат) е да изгасиш автомобила и да извадиш бушон М2, с което ще затвориш системата - няма да позволи да бъде издухан азота от бутилката, и съответно окачването няма да влезе в авариен режим...
          Затворената система е по-малко податлива на дефекти (например при Мерцедес едно запушване на филтъра на компресора, който е под купето - на прашно място, може да доведе до продължителна работа на компресора и изгарянето му дори и да няма пропуск в системата)...
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • #20
            От: Въздушно окачване на WK2 2014+

            M2 е преди фейса. Твоя бушон е друг.

            Преди фейса също е затворена система.
            Бутилката с азота е зад задната облегалка.
            Най ме е страх от хора без мечти...

            Коментар


            • #21
              От: Въздушно окачване на WK2 2014+

              Да, при мен навярно трябва да е F50...
              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

              Коментар


              • #22
                От: Въздушно окачване на WK2 2014+

                F50 е за електрониката, F5 е за компресора.
                Най ме е страх от хора без мечти...

                Коментар


                • #23
                  От: Въздушно окачване на WK2 2014+

                  Да, просто навярно като се извади F50 системата ще изпадне в мозъчна смърт, и затова няма да има нужда да се вади големия бушон за компресора..
                  Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                  Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въздушно окачване на WK2 2014+

                    Така ли?


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:i5x7I91.jpg
Прегледи:1
Размер:91.1 КБ
ID:5718664
                    Най ме е страх от хора без мечти...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въздушно окачване на WK2 2014+

                      Да, точно за това говорех (това от LC ли е?)....
                      Някои от руснаците ползват точно такава гофра от LC за да защитят долната част на възглавницата (там, където е работната и повърхност)...
                      https://www.drive2.ru/b/2493038/
                      Последно редактирано от slowtraveler; 14-06-16, 06:50.
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въздушно окачване на WK2 2014+

                        Какво е LC?
                        Не, Гранд Чероки е, оригинален вариант.
                        Най ме е страх от хора без мечти...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въздушно окачване на WK2 2014+

                          Land Cruiser имах предвид - доколкото знам те имат такива кожуси...
                          Този кожух щатен ли е и за кой модел Гранд?
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въздушно окачване на WK2 2014+

                            За фейслифта на фейслифта.
                            Демек за новия скоростен лост.
                            За стандартен модел, дизел.
                            Най ме е страх от хора без мечти...

                            Коментар


                            • #29
                              От: Въздушно окачване на WK2 2014+

                              Ясно ... Супер - значи ще се появи като резервна част...
                              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въздушно окачване на WK2 2014+

                                В допълнение на темата:
                                Гофрите дясна/лява..
                                Chrysler 04877 448AB
                                Chrysler 04877 449AB


                                Препоръчва се подмяна и на спирачните маркучета (новите имат друга форма, за да не опират в гофрите)..
                                Тези номера са стари - май вече има и по-нов модел на маркучетата
                                Chrysler 52124 735AE
                                Chrysler 52124 736AE


                                Чудя се дали да слагам защитата на стари балони - все пак те вече са поизносени, абразия и т.н..... Май е по-разумно когато се износят балоните да сложа изцяло нови заедно със защитата...
                                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X