Страница 2 от 2 ПървиПърви 12
Резултати 21 до 29 от 29

Тема: изработване на кора под двигателя за фронтера Б

  1. #21
    Регистрация
    May 2007
    Място
    София
    Публикации
    3,378
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: изработване на кора под двигателя за фронтера Б

    Аре са - оригиналните колко яко са оребрени, или надупченич, (не че некой технологичен отвор на нужните места ще пречи де)!? Това за вакуума с калта тактично го пропускам

    Колега, какъв е използваният материал? М/у другото аз също вече съм с метални кори (алуминиева рифелна ламарина), ма не поня дали имам снимки...
    В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

  2. #22
    Аватара на fanatic
    fanatic е офлайн Старши участник | +ПЛ || ДВиП |
    | Модератор |
    Регистрация
    Jul 2004
    Място
    София
    Публикации
    4,840
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: изработване на кора под двигателя за фронтера Б

    всеки има избор да прави това което намира за правилно. Аз за 12 години с джипки не съм закъсвал с или без кора, но все пак говорим принципно.
    no signature no problems

  3. #23
    Регистрация
    May 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,418
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: изработване на кора под двигателя за фронтера Б

    Цитат Мнение на bushiDO Преглед на публикациите
    .... М/у другото аз също вече съм с метални кори (алуминиева рифелна ламарина), ма не поня дали имам снимки...
    Епа имаш и ги пускА даже . И таман щех да споделя че с тоя алумин си все едно с пластмасовите - и некой ме изпревари . Поне по смисъл .

    Иначе на колегата , като гледам снимките - на железни ми мязат да ги е врътнАл Таргата

    Цитат Мнение на fanatic Преглед на публикациите
    ...
    Следващо и доста важно, всичко над кората се пълни плътно с кал и ще ти изгние раздатката и пак ще се чудиш защо.
    Не случайно всички производители правят корите оребрени с различни профили и силно надупчени.
    Производителите ги правят оребрени от якостна гледна точка .
    А пък това че се пълни с кал - ами има пароструйки за тая работа .

    Според мен тенекиите са му станали добре . И е по- добре с тях , отколкото с пластмасата.
    Последно редактиран от Vlado_Ts ; 21-08-16 в 15:10
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

  4. #24
    Регистрация
    Aug 2012
    Място
    Варна
    Публикации
    6
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: изработване на кора под двигателя за фронтера Б

    Точно Targa ги "врътна" ! Материала е 3мм ламарина (. обикновена). Относно калта - те и оригиналните нямха кой знае какви отвори. Със сигурност докато гние раздялата ще е защитена от камъни и клони.

  5. #25
    Регистрация
    Aug 2012
    Място
    Варна
    Публикации
    6
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: изработване на кора под двигателя за фронтера Б

    Като пише човек от телефона си така се получава: "раздялата" да се чете "раздатката"!

  6. #26
    Регистрация
    May 2007
    Място
    София
    Публикации
    3,378
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: изработване на кора под двигателя за фронтера Б

    Цитат Мнение на Vlado_Ts Преглед на публикациите
    Епа имаш и ги пускА даже . И таман щех да споделя че с тоя алумин си все едно с пластмасовите - и некой ме изпревари . Поне по смисъл...
    Не знам кой и за какво те е изпреварил, но рифеловото халуминче е пъти по-добро от оригиналната пластмаса (особено и вече поостаряла и пукната тук там) - вервай ми!
    В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

  7. #27
    Регистрация
    May 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,418
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: изработване на кора под двигателя за фронтера Б

    Цитат Мнение на bushiDO Преглед на публикациите
    Не знам кой и за какво те е изпреварил, но рифеловото халуминче е пъти по-добро от оригиналната пластмаса (особено и вече поостаряла и пукната тук там) - вервай ми!
    В едно си прав : по- добре е от без хич Пък и е лъскава ( поне в началото) шаренийка , та изглежда гъзарско .
    За да има реален ефект обаче иска поне 4 мм. дебелина . Доста алуминиева ламарина , включително и рифел ми е минал през ръцете - вервай ми

    В смисъл дано не ти се налага двата милиметра кора да я тестваш по камъните на якост !
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

  8. #28
    Регистрация
    Aug 2012
    Място
    Варна
    Публикации
    6
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: изработване на кора под двигателя за фронтера Б

    И аз се колебаех дали да не е 4мм ламарината, ама в крайна сметка с Targa решихме да е 3мм.

  9. #29
    Регистрация
    May 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,418
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: изработване на кора под двигателя за фронтера Б

    Цитат Мнение на the_shooter Преглед на публикациите
    И аз се колебаех дали да не е 4мм ламарината, ама в крайна сметка с Targa решихме да е 3мм.
    На теб 3 си ти е нормално . На Бушидо е алуминиева - за нея става въпрос че му идва слаба.
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

Страница 2 от 2 ПървиПърви 12

Сходни теми

  1. Кора/Защита под двигателя?
    От imarh във форум JEEP
    Отговори: 11
    Последно мнение: 27-08-17, 15:52
  2. Кора под двигателя
    От ivowolfen във форум DAEWOO KIA
    Отговори: 7
    Последно мнение: 20-01-16, 20:30
  3. Кора под двигателя на Санта фе
    От Boko91 във форум Друго оборудване и принадлежности
    Отговори: 2
    Последно мнение: 26-06-15, 09:14
  4. Продавам: Кора за двигателя
    От vasko_85 във форум Архив
    Отговори: 1
    Последно мнение: 27-05-15, 08:37
  5. Отговори: 3
    Последно мнение: 17-09-14, 17:43

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •