Страница 2 от 2 ПървиПърви 12
Резултати 21 до 40 от 40

Тема: Туарег R5 2.5 174 коня, масло в антифриза

  1. #21
    Регистрация
    Feb 2013
    Място
    София
    Публикации
    798
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Туарег R5 2.5 174 коня, масло в антифриза

    Цитат Мнение на Живко Костадинов Преглед на публикациите
    VW имат драми с клапите на всмукателя на този и 3.0 дизел.След време се повреждат и зациклят на едно място.Препоръчва се или раздвижване,или премахване.След като си го взел от тови хора,питай ги какво са правили по него,да не се луташ насляпо.
    +1
    Еди Рангелов : 0885 088 444
    Няма незаменими има незабравими хора !!!
    Уважавай труда и отдиха си , също на ближния и далечния , не подценявай никога предходните...!!!

  2. #22
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,936
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Туарег R5 2.5 174 коня, масло в антифриза

    Цитат Мнение на Живко Костадинов Преглед на публикациите
    VW имат драми с клапите на всмукателя на този и 3.0 дизел.След време се повреждат и зациклят на едно място.Препоръчва се или раздвижване,или премахване.След като си го взел от тови хора,питай ги какво са правили по него,да не се луташ насляпо.
    Говориш за т.н. вихрови клапи. На V6 3.0 tdi ги има. На R5 2.5 tdi няма такива простотии.

  3. #23
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    3,630
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Туарег R5 2.5 174 коня, масло в антифриза

    Две неща:

    Първо, маслото на тоя и на V10, е нещо по-специално беше. Там по техните стандарти (vw 501, 505, 505.01 и подобни). Потърси информация, че е важно.


    Второ, т'ва във всмукателния колектор, май му викат клапа за меко гасене.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  4. #24
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,936
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Туарег R5 2.5 174 коня, масло в антифриза

    Спецификацията е VW50601 - 8.9л.
    Кастрол имат такова масло.

  5. #25
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    София
    Публикации
    399
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Туарег R5 2.5 174 коня, масло в антифриза

    Благодаря за отговорите колеги. предишната собственичка каза че не е имала никакви технически проблеми с тази кола, странно защо тогава двигателя е отварян, антифриза е с масло, има три еднопосочни клапана на филтъра за гориво, DPF-а е изрязан, сондите му са в атмосферата и т.н., но тя си е в правото да не споделя с мен какво е правила по колата.

    На дросела имам един електрически дросел, и още две две моторчета, които не зная какво движат, но ми се вижда излишно сложно, всичките се командват електрически, няма вакуми, мога да ги развия тези моторчета, и да ги почистя хубаво със спрей за дросели, това е първото което ми идва на ум, пък после ще видим дали пак ще запише грешки.
    TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

  6. #26
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    София
    Публикации
    399
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Туарег R5 2.5 174 коня, масло в антифриза

    Мисля че проблема с маслото е решен, карам го, и няма никакви следи от ново масло в антифриза.

    Започвам да се депресирам, всеки майстор който го види, казва да го пускам за продаване веднага, колата работи отлично, но тези мотори не ставали за нищо, и само ядове ме чакали, вярно ли е това, кажете какво му е толкова проблемно, и ако наистина ще влизам в някакъв филм, по-добре да се отървавам преди да съм набил пари, колата е като нова, и ще се продаде без проблем.
    TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

  7. #27
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,936
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Туарег R5 2.5 174 коня, масло в антифриза

    Требвало е да им обясниш, че си карал ГЧ и си корав

  8. #28
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Плевен-София
    Публикации
    3,035
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Туарег R5 2.5 174 коня, масло в антифриза

    Прати и много поздрави на тия майстори.Двигателя има проблем с валовете,до 2000 или 2001г.На версиите с 150 к.с.Тогава големият Голф е бил на чертожната дъска.Карай си колата с препоръчаните масла,сменявай навреме и не се заминавай с глупости.
    Уж и помпата била проблемна,Бош.Като гледам на колко коли и трактори я слагат,едва ли е чак толкова бъгава.Има и хора които успешно я ремонтират.
    Щом те кефи колата,подавай и повече газ
    "When the messenger of misery visits you,WHAT are you going to do,WHAT will keep you in the game....?"

  9. #29
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    София
    Публикации
    399
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Туарег R5 2.5 174 коня, масло в антифриза

    Благодаря за надеждата която ми давате момчета, имах нужда от малко кураж, наистина батко Андро ти знаеш как се поддържа Гранд 4.7, а моя винаги е като слънце, и отвън, и като техническо състояние, продължавам да си го карам с кеф вече четвърта година, не жаля пари за оригинални части и качествени консумативи, и смело мога да кажа че съм му решил всички земни проблеми, тренинга ми е отличен, няма да се плаша на един Туарег, за който има бол части навсякъде, не се налага да чакам поръчки от Америка, а и цените на частите са съвсем прилични спрямо Гранда, така че смело напред, ще си го карам с кеф напук на всички песимисти !!!
    Последно редактиран от TOYO ; 05-03-16 в 08:05
    TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

  10. #30
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,936
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Туарег R5 2.5 174 коня, масло в антифриза

    Ето един линк, където може да се запознаеш с този удивителен ДВГ:
    [PDF]Двигатель R5 TDI рабочим объемом 2,5 л - Volkswagen

  11. #31
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    София
    Публикации
    399
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Туарег R5 2.5 174 коня, масло в антифриза

    Благодаря за линка, чета и виждам как немеца се е опитал да направи нещо ново, с много иновации, по-лек мотор с алуминиев блок, с малка кубатура и относително висока мощност, минимално обслужване, и опростяване на много операции, мотора е съвременен от ново поколение, и наистина няма нищо общо със старите мотори 2.5, ще го изуча с удоволствие, усещам предизвикателство.

    Ще се грижа за него както трябва, без да жаля средства, предимно с оригинални консумативи и части, и той ще се отблагодари, видимо не е на много километри, и се надявам да се разбираме за напред, в крайна сметка от това зависи и мира в къщи, вече цялото семейство се влюби в колата.
    Последно редактиран от TOYO ; 05-03-16 в 09:03
    TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

  12. #32
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    София
    Публикации
    399
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Туарег R5 2.5 174 коня, масло в антифриза

    Смело мога да кажа че маслото е идвало от охладителя, карам си колата, казанчето на антифриза е чисто, с надуването на охладителя не ми се получиха нещата, защото компресора ми вдига до три атмосфери, които са недостатъчни за да се прояви пробива, но скоро ще го надуя на десет атмосфери, и ще се види.

    Закарах колата на диагностика при Жоро в Княжево, карахме я, четохме я, в момента е перфектна, абсолютно всички параметри са ОК, разбира се аз бях изхвърлил всички добавени клапани над горивния филтър, и се оказа че трудното палене сутрин е било точно от тези клапани, сега си пали идеално.

    Започвам пълно обслужване, смяна на всички масла с оригинални, антифриз G12, филтри, акумулатор, гуми, и всичко както си му е реда.
    TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

  13. #33
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    София
    Публикации
    399
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Туарег R5 2.5 174 коня, масло в антифриза

    Много странно, понякога сутрин не иска да пали, стартера върти бодро движен от новия гелов супер акумулатор Варта AGN за старт-стоп системи, но няма нафта която за възпламени, след три опита от по 10-15 секунди, мотора запалва като цилиндрите идват един по един, след това може да пали идеално цяла седмица, това се случва рядко и то само сутрин, отдавах го на слаб акумулатор, но след смяната на батерията явно вината не е в нея.

    Всички маркучи към филтъра за гориво са сменени, вече няма течове на гориво, каквито имаше като я купих, днес ще сменя и самия горивен филтър с нов, пък да видим.

    Диагностиците казаха че този симптом за незапалване най-често идва от повредени гумички на дюзите, и в Петък ще ми бъдат сменени въпросните гумички, ще направим и реглаж да самите дюзи, плюс ново двигателно масло 0W30 лонг лайф на Фолксваген, и се надявам да изчезнат тези засечки в паленето.

    Ако имате други идеи, приемам всякакви съвети ?
    TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

  14. #34
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    София
    Публикации
    399
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Туарег R5 2.5 174 коня, масло в антифриза

    Въпреки новите гумички на инжекторите, следващата сутрин нейно превъзходителство дукесата на Германия пак не пожела да запали.

    Затова реших проблема кардинално, вместо да търся защо нафтата изчезва от инжекторите, и кой е виновен за това, просто добавих един клапан на изходящия маркуч за излишната нафта която се връща в резервоара, клапана командвам електрически, подам ли контакт клапана се отваря, загася ли колата, клапана се затваря и нафтата не може да се връща в резервоара.

    И сега си паля както трябва, инвестицията е 10 лева, ползвах бензинов клапан LOVATO от газова уредба, монтажа отне 10 минути.
    TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

  15. #35
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,936
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Туарег R5 2.5 174 коня, масло в антифриза

    Ако ти се рови по натам - две схеми:


    Поздрави!

  16. #36
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    София
    Публикации
    399
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Туарег R5 2.5 174 коня, масло в антифриза

    Ееее, супер си батко Андро, точно това търсех, браво на руснаците.

    Явно нещата са доста сложни, и има няколко места от където може да върне горивото в резервоара, възможно е проблема да е клапан в самата тандем помпа, не знам дали има смисъл да търся точно кой клапан ми е повреден, и защо връща горивото, не ми се сваля помпата, след като с този клапан който добавих всичко е ОК.

    Гумичките и дифтунгите на дюзите съм сменил с нови, леглата на дюзите са наред, няма опасност да пуска нафта в маслото, така че ще си я караме с добавения клапан, жена ми няма търпение да я яхне, две седмици ме чака да приключа с експериментите и обслужването, и днес и предадох официално Туарега, а тя ми остави Гранда да го продавам.

    Поздрави !
    Последно редактиран от TOYO ; 21-03-16 в 18:57
    TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

  17. #37
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    София
    Публикации
    399
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Туарег R5 2.5 174 коня, масло в антифриза

    Интересно, но след няколко дни в които палеше идеално, тази сутрин запали след въртене около 6-7 секунди, и пак се усети как идва нафтата, и цилиндрите се запалват постепенно, а отзад леко изпуши бял пушек, жената каза че и през деня е имала няколко паления с въртене по няколко секунди.

    Което ме навява на мисълта, че горивото загубва налягане между дюзите и моя клапан при филтъра, тоест около тандем помпата, за мен няма друго логично обяснение.

    Разглеждайки внимателно тази помпа, установих че тя си има теч, който отдавах на гарнитурата на капака на клапаните, но след като смених въпросната гарнитура с нова, теча няма друго обяснение освен че идва от помпата, и определено не тече масло, а нещо по-бистро и чисто, което най-вероятно се нарича нафта, и обяснява трудното палене.

    Явно при последния ремонт който видимо е правен набързо и за без пари някъде из Ямбол, след като са мазали гарнитурата на капака със силикон, най-вероятно не са сменили и гарнитурата на тандем помпата, или поне така се надявам, дано съм прав, че може и от самата помпа да има някоя пукнатина.

    Та днес взех тази гарнитура която струва само 20 лева ( Елринг ), и утре ще бъде сменена, след което ще знам дали тя ми разхерметизира горивната система, или ще свалям помпата за ремонт.
    TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

  18. #38
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    София
    Публикации
    399
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Туарег R5 2.5 174 коня, масло в антифриза

    Отнесох и нова тандем помпа Пиербург, оказва се че и през нея може да вкарва нафта в маслото, помпата струва почти 900 лева магазинска цена, но с всички възможни отстъпки я взех на 554 лева, утре се надявам вече да си взема колата.
    TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

  19. #39
    Регистрация
    Apr 2008
    Място
    Врачанско
    Публикации
    331
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Туарег R5 2.5 174 коня, масло в антифриза

    За много години, колега!
    Какво стана с Туарега, пали ли или още не иска да възпламени сутрин?
    Хвърлил съм око и аз на такъв туарег и събирам инфо, за да знам , дали да скоча в боя или не. Като цяло ми се струва един много добър двигател,но защото толкова го хулят не знам.
    С пружинно окачване ли е твоя?

  20. #40
    Регистрация
    Nov 2005
    Място
    София
    Публикации
    21,627
    Точки (при гласуване)
    79

    По подразбиране От: Туарег R5 2.5 174 коня, масло в антифриза

    Цитат Мнение на ludau Преглед на публикациите
    ... Какво стана с Туарега, пали ли или още не иска да възпламени сутрин? ...
    Ей това е станало ...

    Цитат Мнение на TOYO Преглед на публикациите
    Продадох я !!!

    Отървах се, и ми падна камък от сърцето ...

    http://www.offroad-bulgaria.com/show...37#post2957237

Страница 2 от 2 ПървиПърви 12

Сходни теми

  1. Масло в антифриза на Пасат 2002
    От Ceco1988 във форум Двигатели
    Отговори: 10
    Последно мнение: 17-11-14, 23:13
  2. Масло в антифриза на Теракан
    От Кити във форум HYUNDAI
    Отговори: 6
    Последно мнение: 14-12-12, 20:28
  3. Масло в антифриза на Самурай
    От emo1448 във форум SUZUKI
    Отговори: 4
    Последно мнение: 20-02-12, 11:13
  4. Масло в антифриза - какво да правя
    От infineon във форум Двигатели
    Отговори: 15
    Последно мнение: 26-04-10, 18:34
  5. Отговори: 15
    Последно мнение: 08-04-09, 20:40

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •