Резултати 1 до 8 от 8

Тема: В раздел сузуки

  1. #1
    Регистрация
    Nov 2014
    Място
    Раднево
    Публикации
    2,535
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране В раздел сузуки

    Ми леко ми стана гадно,но няма да се заяждам с колегата!
    Витара 1.9тд или 2.0 тд-
    .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
    Киа спортаж2000тди 98г
    Опел корса 1.7D исузо 98г.
    Каравана Аdria 390Q

  2. #2
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Дупница
    Публикации
    5,621
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: В раздел сузуки

    Не се сещам каква е драмата, бат'Гоше.
    Аз нямам достатъчно опит с маздовия мотор, но с пежото имам 160 К км и наистина е безпроблемен мотор. Дуракоустойчив, прост и надежден.
    Не съм чувал да се оплакват от пукнати глави, трябва да си "майстор", за да го накараш да издуха гарнитура. По-лек е от маздовия. Събира 3,8 л масло, за разлика от 6,4.
    С механична помпа Бош.
    Не знам на витарата колко коня го слагат, аз съм карал 90 коня XUD9-TE, но мисля че заради по-малкия интеркулер, конете са по-малко.
    Турбината е Garrett и е безпроблемна. Мисля една идейка по-голяма. Не съм чувал да са проблемни.
    На тоя двигател освен ремъци, ролки, филтри, масла и подгревни свещи, нищо не съм пипал за 161К.
    Напоследък ми прокапа водна помпа, но за три смени на ангренажен ремък и ролки, никога не съм я сменял.
    Никога не ми е загрявал, освен един път заради заял термостат.
    Единствено е по-шумен от маздовия.
    Ако имаше вариант, бих го предпочел и за Кията.
    Това разбира се, е мое мнение и не ангажирам никой с него.

    Далеч съм от това, да наричам боклук който и да е двигател.

    ПП: За 2.0 HDI също съм чувал, че приказките за проблемни и капризни дюзи към горивата са силно преувеличени. 90 коньовия не е с демпферен маховик.
    Смята се също за безпроблемен мотор.
    Your conscience is all you can take to your grave.

  3. #3
    Аватара на siem
    siem е офлайн
    1/2 Перничанин
    Утвърден участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Apr 2010
    Място
    София
    Публикации
    678
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: В раздел сузуки

    Всеки един двигател е добър и безпроблемен за период от 0-150000-200000-250000 км. добро обслужване през това време. 70-80% от двигателите за които се говори в българските авто-форуми са прехвърлили многократно този ресурс и са с доста съмнителна сервизна история. Всички сме чували за "безкраки баби и дядовци в малки села които са ходили с "колата" само до гробище, магазин, доктора от съседната къща и.т.н.
    Може да се говори само за по-запазени и по-издухали двигатели, както разбира се и всичко останало.
    Системното обезкосмяване на мъжките крака, води до развитието и на други третични женски полови белези.
    Приемете горенаписаното като лично мнение, което не обвързва никого.

  4. #4
    avzdrav е офлайн
    Здравко Александров
    Старши участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Jun 2009
    Място
    Кюстендил, Плевен
    Публикации
    1,550
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: В раздел сузуки

    Цитат Мнение на siem Преглед на публикациите
    Всеки един двигател е добър и безпроблемен за период от 0-150000-200000-250000 км. добро обслужване през това време. 70-80% от двигателите за които се говори в българските авто-форуми са прехвърлили многократно този ресурс и са с доста съмнителна сервизна история. Всички сме чували за "безкраки баби и дядовци в малки села които са ходили с "колата" само до гробище, магазин, доктора от съседната къща и.т.н.
    Може да се говори само за по-запазени и по-издухали двигатели, както разбира се и всичко останало.
    Съгласен на 100%. Все пак има двигатели, които са известни с хронични проблеми...примерно прословутите VM. Маздовият 2.0 турбодизел има ли характерни слаби места и особености при експлоатация, които съкращават живота му? Че леко се притесних от прочетеното по-горе...
    Действовать смело. Побольше цинизма-людям это нравится, но без уголовщины-кодекс мы должны чтить! О. Бендер

  5. #5
    Регистрация
    Nov 2014
    Място
    Раднево
    Публикации
    2,535
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: В раздел сузуки

    Гадния маздов боклук,вечния донор!
    Това ме подразни!
    .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
    Киа спортаж2000тди 98г
    Опел корса 1.7D исузо 98г.
    Каравана Аdria 390Q

  6. #6
    avzdrav е офлайн
    Здравко Александров
    Старши участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Jun 2009
    Място
    Кюстендил, Плевен
    Публикации
    1,550
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: В раздел сузуки

    Това не го коментирам, не ме и дразни. Просто това е първата ми дизелова кола и ще съм благодарен на всеки, споделил обективна и полезна информация, а не крайни субективни мнения. Предварително благодаря.
    Действовать смело. Побольше цинизма-людям это нравится, но без уголовщины-кодекс мы должны чтить! О. Бендер

  7. #7
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Дупница
    Публикации
    5,621
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: В раздел сузуки

    Аз смятам, че има някои двигатели които са направени ....не мога да намеря точните думи, но по-близо до критичните граници в сравнение с други по отношение на охлаждането.
    Такива двигатели са доста чувствителни дори и на дребни проблеми по охладителната система и са по-склонни от други към кривене, пукане на глава, издухване на гарнитура и т.н.
    По-често проблемите с прегряването идват не от самия ресурс на двигателя като хиляди км, а от занемаряване, нередовна и некачествена поддръжка, както и от непознаване на някои устройства като виско съединителя на охлаждащата перка.
    Двигател с подобна слава има и от групата PSA (Пежо-Ситроен). Това е 2.5 ТД. Не си спомням като модел XUD как се водеше.
    Знам че за него масово се търсят глави.
    На моя 1.9 ТД, аз съм му четвърти собственик, като преди мен е бил фирмена кола. Купих го на 104К, сега е на 265К. Но подозирам, че е поне на половин милион км. Освен това е на кола от Италия.
    И въпреки това, безпроблемен.
    Смятам, че какъвто и да е дизел или турбодизел, при добре поддържана охладителна система, смяна на антифриз и промивка когато се налага, смяна на водната помпа поне през една смяна на ангренажната група, изправна капачка на радиатора, изправен термостат и изправно виско, няма проблеми както е казал и колегата два-три поста по-нагоре, да изкара поне 5-600 К км без да криви и пука глави и да духа гарнитури.
    Прегряването и проблемите с главите, не ги свързвам с ресурса на двигателя, а с експлоатацията му.
    Това са мойте пет ст'инки по въпроса.

    Няма калпави двигатели, има по-непретенциозни към мърлява поддръжка.
    Your conscience is all you can take to your grave.

  8. #8
    Регистрация
    Nov 2014
    Място
    Раднево
    Публикации
    2,535
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: В раздел сузуки

    Има двигатели които държат на мърда,има такива които не държат на
    подобно отношение.Според мен всичко,е до човека който го кара/поддържа/.
    А,нямаше да пиша?
    .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
    Киа спортаж2000тди 98г
    Опел корса 1.7D исузо 98г.
    Каравана Аdria 390Q

Сходни теми

  1. Помощ в избора на джип - Сузуки Самурай или Сузуки Витара
    От HurricaneRR във форум Какъв джип да си купя?
    Отговори: 4
    Последно мнение: 27-01-16, 21:19
  2. Сузуки витара или Сузуки Самурай
    От Грег във форум SUZUKI
    Отговори: 9
    Последно мнение: 14-06-13, 07:22
  3. опел фронтера , сузуки витара или сузуки самурай
    От denkata23 във форум Сравнения и тестове между марки, модели и функционалност
    Отговори: 40
    Последно мнение: 16-06-11, 22:16
  4. Нов раздел, как да го наречем?
    От giorgio във форум Стъргало (общи приказки)
    Отговори: 34
    Последно мнение: 29-05-09, 17:10
  5. Раздел история
    От KamAZadjiq във форум Правила, работа с форумите, FAQ, FTP ...
    Отговори: 7
    Последно мнение: 27-07-07, 22:58

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •