Резултати 1 до 4 от 4

Тема: Смяна на "ангренажната група" на Kia та от подписа по долу.

  1. #1
    Регистрация
    Apr 2013
    Място
    София
    Публикации
    198
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране Смяна на "ангренажната група" на Kia та от подписа по долу.

    Привет, може ли малко инфо относно смяната на ангренажен ремък/ролки/водна помпа и другите 2-3 ремъка.
    За ангренажа... дали имат белези 2та вала и К. вал?
    ... и перката и радиатора махат ли се?
    Някой случайно да е снимал...
    и последен въпрос за сега - гледам в И-бей има разни такива комплекти?... Някой да е купувал от там?
    Kia Sportage 2.0/99/128Hp
    Краси
    "машината обича Ласка,грижливо гледане и Смазка"

  2. #2
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,872
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Смяна на "ангренажната група" на Kia та от подписа по долу.

    Има белези на всички колела. Сочат на 12 ч. Внимавай с едното колело на РВ, че май имаше два белега, тоест преди да разцепиш бележи.
    Мисля, че и болта на КВ не се развиваше, а само болтовете на шайбата на периферните ремъци.
    Освен агренажния комплект, имаш и ВП.
    Радиатора мисля, че не се сваляше.

  3. #3
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,158
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Смяна на "ангренажната група" на Kia та от подписа по долу.

    Цитат Мнение на Аndro 160 Преглед на публикациите
    Радиатора мисля, че не се сваляше.
    Само трябва да се източи антифриза.Термостата с опаковката му се демонтира.
    И мани го тоя Ибей.Ако нещо не е правилно , какво ще правиш?Така ще си караш?Но това си е мое мнение
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

  4. #4
    Регистрация
    May 2011
    Място
    Нови Искър
    Публикации
    2,928
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Смяна на "ангренажната група" на Kia та от подписа по долу.

    Зa непознaти мотори ,при бензин свaлям свещите и превъртaм моторa нa първи и четвърти в горнa мъртвa след рaзкривaне нa aнгренaжнaтa групa,aко нямa белези/зaщото нaкои нямaт/ е възможно дa имa отвори в колелaтa или някои от ролките съответствaщи нa подобни в блокa или глaвaтa ,но тaм сa с резби нa ДВГто, блокирaт се с точни болтове ,товa зa някои мотори ,aко нямa никaкви белези ,след превъртaне нa центровкa си прaвиш,но точни,aко е делко се внимaвa и с неговото колело ,при рaзпределител нямa проблем.Нa дизели когaто нямa никaкви индикaции по aнгренaжните колелa съм стигaл до свaляне до кaпaк нa.клaпaните и рaзпределителният вaл покaзвa рaботaтa и положението нa бутaлaтa.Товa при нaдлъжно рaзпределени мотори при които нямa.поглед към мaховикa,при нaпречните имa белег нa мaховикa окaзвaщ центровкaтa с 0 или точкa нa блокa ,a нa мaховикa с основнa дебелa чертa съотвествaщa нa нулaтa ,окaзвaщa центровкaтa нa първи или четвърти цилиндър.Някои мотори сa зaцепени нa първи по белези,някои нa четвърти.При 5,6,8 или10 цилиндровите сa основни редa нa рaботa и някои особености.
    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

Сходни теми

  1. Отговори: 2
    Последно мнение: 10-02-12, 19:47
  2. Въпрос за ремонт на болт и гайка с "изядени" резби.
    От VECTOR във форум Технологии, теория, конструкции по автомобила
    Отговори: 24
    Последно мнение: 30-07-11, 18:19
  3. Избор на модератор за раздел "Група Варна, морето"
    От VaHk0_ във форум Група Варна, морето
    Отговори: 11
    Последно мнение: 19-02-10, 18:35

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •