Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 36

Тема: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

  1. #1
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    3,305
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

    От заглавието се вижда какво ще правим по този американец .



    Работата по ламарините е вече свършена.



    Това са гумите които трябва да влязат в калниците.



    А това е пъзела който трябва да се монтира под рамата.


  2. #2
    s_s1 е офлайн
    Светослав Генчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ |
    Регистрация
    May 2007
    Място
    с. Стража до гр. Търговище
    Публикации
    7,490
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

    Ще следя с интерес реализацията на проекта.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

  3. #3
    Аватара на sonda
    sonda е офлайн
    Дани Обретенов
    Старши участник | +ПЛ |
    Регистрация
    May 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,518
    Точки (при гласуване)
    17

    По подразбиране От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

    Ще издеяни ли скоростната кутия и изобщо трансмисията ?
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

  4. #4
    Регистрация
    May 2006
    Място
    София
    Публикации
    5,556
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

    Трансмисията е достатъчно здрава там.Явка,в кит-а не виждам кормилно управление,а щатното е колкото за Голф.Това е сериозно.Кормилната кутия е с къс пиньон,сравнително стандартно дълъг хебел и свърваща с паразитнен хебел щанга.Към въпросната щанга за захванати вътршни накрайници,подобни на тези на рейките,с диаметър 12,7мм,а външните накрайници са с конус около 17мм,колкото на Уаз-ка...сметай.Там,ако не го смениш с по-яко ,ще има да сплита копита...Усилвал съм такъв,не е лошо да ми дръннеш...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

  5. #5
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    3,305
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

    Цитат Мнение на sonda Преглед на публикациите
    Ще издеяни ли скоростната кутия и изобщо трансмисията ?
    Там са корави железа, сериозно презапасени от към ресурс.

    Цитат Мнение на ninja_1 Преглед на публикациите
    Трансмисията е достатъчно здрава там.Явка,в кит-а не виждам кормилно управление,а щатното е колкото за Голф.Това е сериозно.Кормилната кутия е с къс пиньон,сравнително стандартно дълъг хебел и свърваща с паразитнен хебел щанга.Към въпросната щанга за захванати вътршни накрайници,подобни на тези на рейките,с диаметър 12,7мм,а външните накрайници са с конус около 17мм,колкото на Уаз-ка...сметай.Там,ако не го смениш с по-яко ,ще има да сплита копита...Усилвал съм такъв,не е лошо да ми дръннеш...
    Кормилната уредба наистина е малко хилава, но за сега остава така.

  6. #6
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    РАЗЛОГ
    Публикации
    285
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

    Абонат. С нетърпение очаквах развитието на предните проекти-Тойота 6х6 и Тойота супер селект. Ще е много-добре ако и те бъдат актуализирани. Поздрави.
    MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

  7. #7
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    3,305
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

    Цитат Мнение на pahov Преглед на публикациите
    Абонат. С нетърпение очаквах развитието на предните проекти-Тойота 6х6 и Тойота супер селект. Ще е много-добре ако и те бъдат актуализирани. Поздрави.
    6x6 от един месец се кара по горите без никакви ядове. А Тойота супер селект се прави между всичката друга работа и затова върви бавно прогреса по нея

  8. #8
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,422
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

    Цитат Мнение на Явор-Vromos.com Преглед на публикациите
    6x6 от един месец се кара по горите без никакви ядове.
    А къде може да се види крайният резултат, щото темата е замряла ?
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  9. #9
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    3,305
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

    Цитат Мнение на Джоу (x3mrjoe) Преглед на публикациите
    А къде може да се види крайният резултат, щото темата е замряла ?
    Темата с скрита по моя молба.

    Ето го крайния резултат.

    Име:  1973314_10153036571460896_7453764584881837360_o.jpg
Прегледи: 1448
Размер:  127.7 Кб

    Име:  12010623_10153036571255896_6687637731305744924_o.jpg
Прегледи: 1431
Размер:  149.8 Кб

    Име:  11823027_10153036571810896_3493066427229039716_o.jpg
Прегледи: 1433
Размер:  190.0 Кб

  10. #10
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,422
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

    Ааа, т'ва е друго нещо.

    Браво !
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  11. #11
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    РАЗЛОГ
    Публикации
    285
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

    Страхотия. Какъв е крайния резултат: проходимост, динамика, разход, плюсове и минуси, практичност? И с риск да стана нахален, снимки от другия проект може ли? Поздрави.
    MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

  12. #12
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    3,305
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

    Няма да месим темите повече. Скоро ще пусна снимки в темата на Тойотата

  13. #13
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    3,305
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

    Започва да ми харесва този американски сандък:

















    Днес бе взето решение колата да се боядиса черен мат, всичкия никел също.

  14. #14
    Регистрация
    Dec 2006
    Място
    Пловдив
    Публикации
    735
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

    Тази кола с каква цел ще се използва след завършване на проекта?
    Honda CRF450R 06

  15. #15
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    3,305
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

    За пълноценно прекарване на свободното време (:

  16. #16
    Аватара на mmtrance
    mmtrance е офлайн
    Филип Михайлов
    Старши участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Apr 2008
    Място
    София
    Публикации
    1,451
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

    Дори и 40" гуми му малеят на тоз " голям камък"
    Вива (Liebherr4eto)- Ми ако динята е 90% вода, а човек е 75% вода, може да се сметне човека колко % диня е.
    KIA SPORTAGE 2.0 CRDI
    0883 340 940 - Филип

  17. #17
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    3,305
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

    За този проект реших да използваме българските амортисьори от Filchev shocks. А именно ето тези:


  18. #18
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,294
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

    Късите да не би да не са напомпани? Някак много дълго тяло с много къс ход ми се вижда. Ако не са изпуснати, с някаква нарочна цел ли са така?
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  19. #19
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    3,305
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

    Цитат Мнение на sparkybg Преглед на публикациите
    Късите да не би да не са напомпани? Някак много дълго тяло с много къс ход ми се вижда. Ако не са изпуснати, с някаква нарочна цел ли са така?
    Толкова е хода на А рамото няма да спорим с Американците

  20. #20
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    3,305
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: От нормален Hammer H2 преобразен в Pick Up H2 с 40" гуми и окачване +4"

    Първи тестове:















    Големия сандък има добро асфалтово поведение въпреки високия лифт и огромните гуми. Хамъра получи и много добра стойка поне на мен ми допадна много въпреки че бях доста скептичен към него.

Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. "Нормален" обектив за Canon
    От axlastro във форум Canon
    Отговори: 49
    Последно мнение: 22-09-15, 12:00
  2. Продавам: 4 бр. гуми "BF Goodrich All-Terrain T/A" 285/75R16 с джанти "Fondmetal 7100"
    От sd33t във форум Архив
    Отговори: 3
    Последно мнение: 09-12-14, 07:42
  3. Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола
    От ixeos във форум Сравнения и тестове между марки, модели и функционалност
    Отговори: 110
    Последно мнение: 04-05-10, 16:59

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •