Страница 1 от 11 12345 ... ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 217

Тема: Нов Outback във форума

  1. #1
    Регистрация
    Feb 2008
    Място
    Габрово
    Публикации
    389
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране Нов Outback във форума

    Здравейте колеги,
    Преди една седмица се сдобих със Subaru Outback 2.5AT 156к.с. с дата на първа регистрация месец Май 1999г., на 220000 би трябвало реални километри според сервизната книжка в Германия. Като години е доста възрастен, но салона е учудващо запазен. Колата е внесена в БГ от Германия миналата година Октомври месец, Ноември й е поставен чисто нов газов инжекцион марка King с 40 литра бутилка в багажника и двугодишна гаранция в Пловдив откъдето всъщност закупих автомобила. Колата е била тъмно синя, но в Германия са я "пребоядисали" с черно фолио и се е получило много добре - изглежда като боя. Отдолу има някаква обработка против корозия. В момента е с летни полусликове, но вече съм се подготвил за зимата с 4 броя чисто нови Maxxis Presa Snow 225/60/16, които закупих на изключително атрактивна цена,мисля да ги сложа средата на следващия месец. Колата върви много добре, направо подскача като й се подаде рязко газ, автоматика също работи много добре, това ми е първата кола автомат, но веднага свикнахме с него и аз и жената - с две думи голям кеф си е. Обслужихме двигателя, сменихме дискове и накладки, остана само един проблем, който до колкото прочетох в Субару форума май е стандартен за модела-хидравличната рейка тече. За сега не губи масло и мисля да поизчакам да видя какво ще се случи, купил съм и добавка да й сложа, ако се влоши ще я ремонтираме, няма как. Автомата мисля да не го пипам в момента, че да не си остави ръцете някой "майстор"....... Това е, похвалих се, чакаме първия сняг. Приемам всякакви коментари и съвети относно поддръжка и експлоатация на автомобила, на първо четене съм много доволен от колата и се чудя защо не съм си купил Субару по-рано. Малко снимков материал :

    Име:  IMG_20150912_164728.jpg
Прегледи: 1496
Размер:  101.5 КбИме:  IMG_20150912_164700.jpg
Прегледи: 1486
Размер:  103.1 КбИме:  IMG_20150912_164713.jpg
Прегледи: 1494
Размер:  172.0 КбИме:  IMG_20150912_164744.jpg
Прегледи: 1572
Размер:  175.5 КбИме:  IMG_20150912_164800.jpg
Прегледи: 1498
Размер:  103.4 КбИме:  IMG_20150912_164821.jpg
Прегледи: 1491
Размер:  78.9 КбИме:  IMG_20150912_164840.jpg
Прегледи: 1491
Размер:  108.0 КбИме:  IMG_20150912_172245.jpg
Прегледи: 1494
Размер:  47.5 Кб
    Audi A6 3.0TDI S-Line Quattro
    Subaru Outback 2.5AT AWD
    Kawasaki KDX250

  2. #2
    Регистрация
    Sep 2007
    Място
    Пловдив
    Публикации
    7,863
    Блог Публикации
    5
    Точки (при гласуване)
    29

    По подразбиране От: Нов Outback във форума

    Eй, че тя мноо арна, бре..
    Бравос, и честито!

    Безаварийно да си я карате дълги години и километри!

    Имам обаче няколко въпроса:
    - като дойде до Филибето, що не се обади, да се намесвам по време на пазарлъка?
    - като си тръгваше от Филибето, що не се обади на Стоян, да хвърли едно око, ухо, и малко майсторлък върху автоматика, за да си сигурен, че работата е свършена правилно и пълно.
    - като автомобила е тъмносин, и после чернофолиран, какъв е регистрационния цвят? Защото на снимките ми изглежда черна, пък това е малко таралеж работа - с това фолио..

    Пак честито!!!
    PS И лендровъра така лесно и успешно да продадеш!
    LZ1VEN Ако знаеш къде да прочетеш нещо, значи вече си го чел.
    Mitsubishi Pajero 2800 LWB off-road beast
    Toyota RAV 4.2 2000 LWB - city car
    Driving experience - since 1976

  3. #3
    Регистрация
    Feb 2008
    Място
    Габрово
    Публикации
    389
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Нов Outback във форума

    Благодаря!
    Много бързахме и изобщо не сме я карали в сервиз даже......Не знам кой е Стоян, но ако се наложи по-натам ще се запознаем. Цвета по талон е черен, няма проблеми, днес минах през КАТ. Роувъра ще си го кара жената, тя си го харесва.
    Audi A6 3.0TDI S-Line Quattro
    Subaru Outback 2.5AT AWD
    Kawasaki KDX250

  4. #4
    Регистрация
    Sep 2007
    Място
    Пловдив
    Публикации
    7,863
    Блог Публикации
    5
    Точки (при гласуване)
    29

    По подразбиране От: Нов Outback във форума

    А, то като му дойде времето, ще го търсиш Стоян

    ама е по-добре да се срещнете преди тоя момент, че след това е финансово-болезнено..
    LZ1VEN Ако знаеш къде да прочетеш нещо, значи вече си го чел.
    Mitsubishi Pajero 2800 LWB off-road beast
    Toyota RAV 4.2 2000 LWB - city car
    Driving experience - since 1976

  5. #5
    Регистрация
    Mar 2006
    Място
    София
    Публикации
    4,782
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Нов Outback във форума

    Честито и безаварийно!
    автомата какво има да му пипаш, смени му маслото и филтъра, както и на диференциалите. Рейката ако тече е едно, ако само е подмокрила и не пада нивото, не я пипай, мойта е така вече 4г.
    гумите малко широчки си ги взел за зимни, но нищо
    ________________________________________________
    Chevrolet k1500 5,7
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

  6. #6
    Аватара на sonda
    sonda е офлайн
    Дани Обретенов
    Старши участник | +ПЛ |
    Регистрация
    May 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,524
    Точки (при гласуване)
    17

    По подразбиране От: Нов Outback във форума

    Честито и със здраве да го караш. Автомата няма да те притеснява, това е една от най-здравите кутии, които са конструирани някога..сменяй на 50-ина хиляди маслото и филтъра и пей сърце. Рейката както казва Иван по-горе , ако само "изпотява" и подмокря, без значим теч, по-добре не я пипай, защото не умеят баш майсторите да ги правят много-много и би могло да стане по-лошо. На газ държи тоя мотор, няма ядове. Следи температурата и гледай да е изправна и чиста охладителната система, за да няма ядове с гарнитури на глави. Жив и здрав и да се похвалиш с пътешествия до интересни места
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

  7. #7
    Регистрация
    Feb 2008
    Място
    Габрово
    Публикации
    389
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Нов Outback във форума

    Рейката май само сълзи, за една седмица нивото на маслото не е мръднало. Взех една добавка, но се чудя дали да я слагам или да изчакам още малко......За кутията ясно, но не съм сигурен дали и маслото могат да сменят без да омажат нещо. От къде се пръска на задното стъкло, пробвах всички копчета, но не иска, иначе чистачка и подгрева му работят?
    Audi A6 3.0TDI S-Line Quattro
    Subaru Outback 2.5AT AWD
    Kawasaki KDX250

  8. #8
    Регистрация
    May 2010
    Място
    Монтана
    Публикации
    989
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Нов Outback във форума

    Цитат Мнение на shavo Преглед на публикациите
    ... От къде се пръска на задното стъкло, пробвах всички копчета, но не иска, иначе чистачка и подгрева му работят?
    Като пуснеш чистачката, въртиш още малко напред или на изключено положение въртиш назад.
    Честито и от мен!
    Ради Стоянов; 0885284389; radikyokushin@abv.bg

    Никога не забравяй, че истинността на казаното няма отношение към компетентността на говорещия!

  9. #9
    Регистрация
    Feb 2008
    Място
    Габрово
    Публикации
    389
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Нов Outback във форума

    Благодаря на всички за пожеланията! Явно има някакъв проблем с пръскалката, защото така не става, ще го поразгледам като ми остане време. Още един въпрос - бутона до скоростния лост - положение power и снежинка. Второто ясно, за сняг, за режим power обаче, предишния собственик ми каза, че бил за пътища със завои, където се изисквало повече мощност и бързо изпреварване, това така ли е?
    Audi A6 3.0TDI S-Line Quattro
    Subaru Outback 2.5AT AWD
    Kawasaki KDX250

  10. #10
    Регистрация
    Mar 2006
    Място
    София
    Публикации
    4,782
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Нов Outback във форума

    power го използвам за градско, става и за баири..... просто превключва на по-високи обороти, т.е. по-дълго държи на ниската скорост но и разхода е по-висок, а гледам си от Габрово
    за пръскалката провери помпичките, те са две - за предното и задното стъкло, ако работят, имаш запушване някъде по маркучето....има един клапан еднопосочен, мое и в него да е проблема, при мен беше обърнат
    и също не пускаше назад течност.
    ________________________________________________
    Chevrolet k1500 5,7
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

  11. #11
    Регистрация
    Aug 2008
    Публикации
    181
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Нов Outback във форума

    Честито и от мен !!! Добра е колата!!!!!!!!

  12. #12
    Регистрация
    May 2010
    Място
    Монтана
    Публикации
    989
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Нов Outback във форума

    Въпросният бутон касае работата на автоматика. Ако търсиш по-динамично шофиране (например, по трасе с наклони и много завои) включваш на положение "power". Един от ефектите е, както е казал Иван, че редуването на предавките във възходящ ред става при по-високи обороти, но това, което поне за мен е по-важно е, че връщането на по-долна предавка става при по-малко натискане на газта и от там идва по-доброто ускорение и динамика.
    Съответно, положение "*" или "hold" влияе по обратния начин - колата става доста по-мудна, заради по-ранното превключване на предавките и много рядкото сваляне на предавка надолу при рязко натискане на педала на газта.
    Идеята е да не забуксуват колелата на заснежен или заледен терен, при по-рязка промяна на предавания въртящи момент и колата да загуби управление.
    Ради Стоянов; 0885284389; radikyokushin@abv.bg

    Никога не забравяй, че истинността на казаното няма отношение към компетентността на говорещия!

  13. #13
    Аватара на Венци- малкия
    Венци- малкия е офлайн Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |
    | Модератор |
    Регистрация
    Jan 2005
    Място
    София
    Публикации
    4,617
    Точки (при гласуване)
    41

    По подразбиране От: Нов Outback във форума

    Честито братле Да си го ползвате със кеф
    http://www.mastervolt.bg - Акумулаторни зарядни у-ва, Инвертори, Алтернатори, Акумулаторни минитори.

  14. #14
    Регистрация
    Feb 2008
    Място
    Габрово
    Публикации
    389
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Нов Outback във форума

    Цитат Мнение на IvanIvanovi Преглед на публикациите
    power го използвам за градско, става и за баири..... просто превключва на по-високи обороти, т.е. по-дълго държи на ниската скорост но и разхода е по-висок, а гледам си от Габрово
    за пръскалката провери помпичките, те са две - за предното и задното стъкло, ако работят, имаш запушване някъде по маркучето....има един клапан еднопосочен, мое и в него да е проблема, при мен беше обърнат
    и също не пускаше назад течност.
    Ясно!
    Нищо чудно да е от тоя клапан, че като му дам да пръска отзад пръска на предното стъкло, къде се намира и той и помпата, да ги погледна ?
    Audi A6 3.0TDI S-Line Quattro
    Subaru Outback 2.5AT AWD
    Kawasaki KDX250

  15. #15
    Регистрация
    Feb 2008
    Място
    Габрово
    Публикации
    389
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Нов Outback във форума

    Цитат Мнение на radikyokushin Преглед на публикациите
    Въпросният бутон касае работата на автоматика. Ако търсиш по-динамично шофиране (например, по трасе с наклони и много завои) включваш на положение "power". Един от ефектите е, както е казал Иван, че редуването на предавките във възходящ ред става при по-високи обороти, но това, което поне за мен е по-важно е, че връщането на по-долна предавка става при по-малко натискане на газта и от там идва по-доброто ускорение и динамика.
    Съответно, положение "*" или "hold" влияе по обратния начин - колата става доста по-мудна, заради по-ранното превключване на предавките и много рядкото сваляне на предавка надолу при рязко натискане на педала на газта.
    Идеята е да не забуксуват колелата на заснежен или заледен терен, при по-рязка промяна на предавания въртящи момент и колата да загуби управление.
    Благодаря за изчерпателния отговор колега !
    Audi A6 3.0TDI S-Line Quattro
    Subaru Outback 2.5AT AWD
    Kawasaki KDX250

  16. #16
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    Стара Загора
    Публикации
    251
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Нов Outback във форума

    Аз да попитам как е с ръждата отдолу . Защото в Германия ползват много абразивни препарати зимата и всички коли от там по-стари са леш.

  17. #17
    Регистрация
    Feb 2008
    Място
    Габрово
    Публикации
    389
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Нов Outback във форума

    Няма никакви проблеми с ръждата. Отдолу е обработена с нещо против корозия.
    Audi A6 3.0TDI S-Line Quattro
    Subaru Outback 2.5AT AWD
    Kawasaki KDX250

  18. #18
    Регистрация
    Mar 2006
    Място
    София
    Публикации
    4,782
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Нов Outback във форума

    Цитат Мнение на shavo Преглед на публикациите
    Ясно!
    Нищо чудно да е от тоя клапан, че като му дам да пръска отзад пръска на предното стъкло, къде се намира и той и помпата, да ги погледна ?
    клапанчетата са малко след помпите, те са и снадки в самото маркуче, ще ги видиш.............. в твоя случай може да се е прецакала помпата за предното стъкло и да са вързали другата да пръска отпред.
    може и просто да е задръстена, случвало ми се е и като обърнах захранването да завърти на обратно и се продуха.

    дръпни си книжки, има и на английски и на руски
    http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Legacy%20Outback/
    ________________________________________________
    Chevrolet k1500 5,7
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

  19. #19
    Регистрация
    Jun 2009
    Място
    Русе
    Публикации
    2,409
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Нов Outback във форума

    Стоян от Пловдив не може да ти помогне с автомата на тази кола .
    Аз също се сдобих скоро с такова бижу .. преди около 5 000 км ... 1 месец
    Моята кутия има някакъв проблем , при смяна на предавки се усеща едно ритване, не знам дали е от метана , като че ли на бензин не се усеща толкова.
    Стоян , по телефона ми каза ,че няма стенд за мозъка на тези кутии , можел само да свали мозъка и да го прати във Варна . Неговия труд 150 лв. , във Варна ... каквото излезе , 150 само качването на стенд.

    Относно гумите ти , максималния размер не е ли 215/60/16 ?

    Може ли да споделиш разход на газ ?

    Аз на метан за момента се движа 5-6 кг. на 100 км - маршрута : Русе - Димитровград ; на бензин , само 2 пъти пробвах - 7-7,5 по същия маршрут. Карам с ограниченията, в много редки случаи агресивно изпреварване .
    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ :P
    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

    A1+

  20. #20
    avzdrav е офлайн
    Здравко Александров
    Старши участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Jun 2009
    Място
    Кюстендил, Плевен
    Публикации
    1,550
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Нов Outback във форума

    Честито! Със здраве да я карате!
    Действовать смело. Побольше цинизма-людям это нравится, но без уголовщины-кодекс мы должны чтить! О. Бендер

Страница 1 от 11 12345 ... ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Продавам: Subaru Outback '99
    От druncho във форум Архив
    Отговори: 1
    Последно мнение: 10-07-14, 13:20
  2. Проблем с Outback 2.5 MY2000
    От Dobs във форум Subaru
    Отговори: 26
    Последно мнение: 21-01-14, 15:23
  3. Отговори: 82
    Последно мнение: 31-01-13, 12:52

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •