Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 28

Тема: Ново късо 2.8 Superselect

  1. #1
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    984
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране Ново късо 2.8 Superselect

    Здравейте на всички, време е и аз да представя "новия внос". След тази тема http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=199519 , се стигна до покупка на гореспоменатия джип, това имаше на пазара в момента и след завишаване на бюджета вече месец и нещо съм собственик на П2 '97 набор, 2.8 Суперселект. Благодаря на всички, отзовали се в темата. Та в началото не смеех да се похваля, че от автокъща сефте пазарувам и имах леки опасения(като отидох да гледам бях с пълно снаряжение инструменти, колани за теглене и 10 л. туба с вода - беше жега). Та скрапа бе одобрен след час чесане(благодаря на колегата от Варна за предварителния оглед). Прибрах се на ход, 300 км. на 35°С, стрелката на температурата не мръдна, разход 10/100, скорост 90-100. Добре. След кратка почивка на черноморието - КАТ, обслужване, някой и друг лек ремонт и преди седмица дойде време за първата разходка из Балкана. Тръгнах по познат маршрут, но съм го минавал с мотор - за него магистрала:
    кв.Недевци- резерват Тодорчета
    Име:  Снимка0257.jpg
Прегледи: 550
Размер:  323.1 Кб

    Име:  Снимка0256.jpg
Прегледи: 552
Размер:  151.8 Кб

    Осеникова поляна-Узана
    Име:  Снимка0258.jpg
Прегледи: 549
Размер:  176.7 Кб

    Име:  Снимка0259.jpg
Прегледи: 549
Размер:  224.1 Кб
    Тук бях забравил едно голямо целогодишно блатце, за малко да ходя за трактор(задния блокаж спаси положението), и едно изкачване, което докара адреналин, но 2 бавна със сичката газ изкара.
    преди връх Исполин, около 1500 м.н.в., "паркинг"
    Име:  Снимка0260.jpg
Прегледи: 551
Размер:  201.0 Кб

    Име:  Снимка0261.jpg
Прегледи: 552
Размер:  185.1 Кб

    Това накратко за сега, снимките са с бракувания телефон, моля фотографите да ме извиняват. Накратко - доволен съм от възможностите на джипа, сравнявайки опита ми с ендуро мотор. Даже съм впечатлен, а и гумите са Barum Bravuris. На Исполин мислех да се качим пеша последната отсечка, ама се оказа, че няма място за паркиране, а каране назад на път, пресичащ доста стръмен склон ми се стори неразумен ход, та реших като съм тръгнал да е до края.
    Това е за сега, в темата ще пускам решения и въпроси за възникнали проблеми. Е, и нови разходки.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  2. #2
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    984
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Ново късо 2.8 Superselect

    Здравейте,
    Имам въпрос относно захвата на теглича към рамата, по-точно болта, който минава през целия профил и е с гайка. Та в горната част под гайката трябва да се подложи по-голям диаметър шайба(дистанционна втулка един вид), малко е издадена над рамата тръбичката, минаваща през профила(може би пресова сглобка). Някой знае ли размера на въпросната шайба/дистанционна втулка, че само нямам достъп до там, само опипвам. А как ще държа контра на гайката при монтажа е интересно също, но до там да я докарам. Не знам стана ли я ясно, но това ми е проблема за сега.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  3. #3
    Регистрация
    Feb 2009
    Публикации
    497
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Ново късо 2.8 Superselect

    Стига се много лесно за контра - махаш долните стопове - държат се на 2 винта всеки. Посочените болтове се развиват трудно - пълно е с кал и мръсотии ( поне при мене беше така ). Винтоверт на въздух и много бой , но става. Нямам спомен колко е шайбата и гайката , но като ги развиеш , ще разбереш.
    Б. Бонев
    0осем88две6шест71три

  4. #4
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    984
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Ново късо 2.8 Superselect

    Това със стоповете и аз го мислех, ама да не остана без стопове . Иначе проблема е, че ще монтирам теглич, затова не знам каква е шайбата, нямам я, болта да кажем ще си го премеря.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  5. #5
    Регистрация
    Feb 2009
    Публикации
    497
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Ново късо 2.8 Superselect

    Няма да останеш без стопове! Сваляй смело и мери!
    Б. Бонев
    0осем88две6шест71три

  6. #6
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    984
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Ново късо 2.8 Superselect

    Ще се кръстя и свалям, че най-мразя работи "за 5 минути" да върша, все на часове отиват с много благозвучия.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  7. #7
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    984
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Ново късо 2.8 Superselect

    Теглича монтиран, шайби отгоре не трябват. Стоповете излязоха без бой, чак не повярвах. Остава окабеляване, ама там съм пас, ще ходи на по-разбиращ от мен.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  8. #8
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    984
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Ново късо 2.8 Superselect

    Имам следния проблем - имам едно прекъсване на по-високи обороти, започва след около 2800, прави го само на 4 и 5-та скорост, според мен недостиг на гориво. Филтъра е нов. Дюза? Помпа? Чудя се за някаква добавка в нафтата, да поочисти дюзите. Наскоро се запалиха саждите в аспуха, явно имаше отлагания доста. Смени и звука. Не знам, но не ми се вярва да е запушено толкова по тръбите и гърнетата, че да прекъсва от това.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  9. #9
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,937
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Ново късо 2.8 Superselect

    Това Паджеро има клапани ...
    Махай капака и оправи хлабините!
    И много добре гледай за някоя счупена пружина!

  10. #10
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    984
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Ново късо 2.8 Superselect

    ОК, бях забравил, че всичкото японска кола дето съм виждал, е с периодично регулиране на клапаните. Ще му направя един реглаж, ама да оправя другата бангия, че е в бокса. Принципно на колко му дават по книга - 20 000 км?
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  11. #11
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,937
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Ново късо 2.8 Superselect

    Цитат Мнение на Asen Kushlev Преглед на публикациите
    ... Принципно на колко му дават по книга - 20 000 км?
    Не знам, на тия прости ДВГ не ми се рови в техн. ръководства, че и без това съм си запълнил мозъка само с техн. ръководства.

  12. #12
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    984
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Ново късо 2.8 Superselect

    Все ще изкара 20К, виждал съм Дачия на 80К без реглаж, на нея и дават 20. Като стане другата каляска ще проверя положението с клапаните. Това наистина не ми и мина през ума, ама японска му работа. Какво не им харесват на хидравличните повдигачи не знам.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  13. #13
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    984
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Ново късо 2.8 Superselect

    Имам питане за компресора на климатика. Моят е Denso 447200, каква е разликата с 147200 от 3.0 бензин, по-конкретно ми трябва съединителя, взаимозаменяеми ли са шайбите?
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  14. #14
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    984
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Ново късо 2.8 Superselect

    Питането за сега отпада, компресора е продаден. Ще си търся съединител някак, че по магазините ме гледат умно.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  15. #15
    Аватара на stargazer
    stargazer е офлайн
    Димо Йорданов
    Старши участник | СзО || +ПЛ |* МСС *
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    София
    Публикации
    2,958
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Ново късо 2.8 Superselect

    Цитат Мнение на Asen Kushlev Преглед на публикациите
    ... че по магазините ме гледат умно.
    Пращаш номер на рама на Patrol fen и обясняваваш какво ти трябва.
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

  16. #16
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    984
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Ново късо 2.8 Superselect

    Благодаря, ще го питам, но първо да се добера до климатикаджия, да каже и той диагноза.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  17. #17
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    984
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Ново късо 2.8 Superselect

    След около 500 км с Кастрол ТДА, има доста подобрение, особено при работа в по-ниски обороти, прекъсването на високите понамаля, но не изчезна. Тия дни мина и на диагностика, разпръсквачите са за смяна. Другата седмица мисля да ги сменям, цените им са повече от прилични. Това може би е причината за запушение ауспух(който се и запали), а и имам един мирис на изгоряла нафта при повече даване на газ.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  18. #18
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,937
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Ново късо 2.8 Superselect

    Как се направи тая диагностика на разпръсквачите без да се свалят дюзите!?

  19. #19
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    984
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Ново късо 2.8 Superselect

    Може и да са ги сваляли, не съм бил в сервиза. Мисля да сложа някоя добавка за чистене на дюзи, и ако няма промяна сменям. Както казах цените са под 40 лв./бр., а гаранция не е на 153 х.км, както пише на километража, аз не вярвам в чудеса.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  20. #20
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,937
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Ново късо 2.8 Superselect

    Асене, ама ти уж си отворен на тема автомобили, ама май не разбираш какво ти казвам!
    Що не ги пита свалиха ли дюзите и качиха ли ги на стенд!? Освен това, тая работа не струва колкото една "диагностика"! И освен това, като се свалят и качат на стенд, и ако трябва смяна на разпръсквач, тогава е момента за смяна на разпръсквач!
    Тоест, най вероятно някой е решил на база сетивни органи, че трябва да ти вземе 160 лв. само за разпръсквачи! Труда отделно!
    И има вероятност да си работи както си е работила преди!
    Ами дерзай, щом имаш пари за експерименти!

Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Продавам: П2 2,5 ТДИ, късо
    От bikerbul във форум Архив
    Отговори: 6
    Последно мнение: 04-03-15, 11:42
  2. Проблем с бенз.филтър на Pajero V6 3000 SuperSelect
    От gabrovec1969 във форум Общи приказки
    Отговори: 10
    Последно мнение: 18-02-14, 13:15
  3. Mitsubishi Pajero 3.0 v6 SuperSelect
    От MoT във форум MITSUBISHI
    Отговори: 13
    Последно мнение: 24-04-12, 07:28
  4. продавам PAJERO 2.6 92г. късо
    От drukman във форум Архив
    Отговори: 2
    Последно мнение: 10-12-08, 21:11
  5. Отговори: 3
    Последно мнение: 07-11-08, 22:33

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •