Резултати 1 до 9 от 9

Тема: Виско муфа на перката за охлаждането за фероза

  1. #1
    Регистрация
    May 2014
    Място
    с. Белотинци
    Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    0

    Exclamation Виско муфа на перката за охлаждането за фероза

    Здравейте колеги нов съм във форума и не знам дали пиша там където трябва но се надявам да ме корегирате ако се налага.
    Ще кача няколко смимки на виско муфата на перката за охлаждане, надявам се че темата е интересна защото повечето от нас знаем че именно от там започват повечето проблеми с прегяването и последствията от него на колите с вискозни съединители на вентилатор. ако някий има проблеми ще се радвам да помагам защото съм отремонтирал няколко муфи на фероза и тоьота и работят за сега без проблем а ремонта им струва около 10 лв.
    Име:  2.jpg
Прегледи: 527
Размер:  79.4 КбИме:  8eeea66c-b427-42cc-bce1-b3cdc945eee4.jpg
Прегледи: 528
Размер:  75.7 КбИме:  10c5788d-a4ce-40c3-8465-0fd1ef4a852a.jpg
Прегледи: 527
Размер:  57.4 КбИме:  22.jpg
Прегледи: 524
Размер:  66.7 КбИме:  78ef3e46-9ad9-46ef-bb49-2427d5a9a201.jpg
Прегледи: 526
Размер:  56.3 КбИме:  83b6ac4f-75e3-424d-8536-400aade9c2ea.jpg
Прегледи: 527
Размер:  58.3 КбИме:  222.jpg
Прегледи: 521
Размер:  93.3 КбИме:  866b5193-4761-40c7-b822-3277866f6759.jpg
Прегледи: 524
Размер:  63.3 КбИме:  222222.jpg
Прегледи: 523
Размер:  71.8 КбИме:  59811936-0fbc-4c6b-9586-65035bf02fee.jpg
Прегледи: 523
Размер:  49.2 КбИме:  c97f5fb4-7ae4-45ef-89b1-30ba6c87c1fa.jpg
Прегледи: 522
Размер:  32.1 КбИме:  e4e4c6d3-8798-4af8-919a-b0bb6bd5dd4e.jpg
Прегледи: 527
Размер:  53.9 КбИме:  1.jpg
Прегледи: 522
Размер:  69.7 Кб
    Искам да Ви кажа на тези които не са разглабяли виско, че маслото което е в муфата изтича с течение на времето през капсаловката на лагера към водната помпа защото само тя го държи да не излиза навън а големият о пръстен между двата корпуса на муфата много рядко ще изпусне. аз съм разглабял муфа на парчета но никога не разглабвайте валцовката на оста защото след това много трудно ще я балансирате, на практика няма а лагерът, който евентуално ще искате да смените не може да го избиете защото е набит в стоманена втулка а тя е отлята с алуминия за ограничи лагера при температурното разширение на метала. Тъй че ако лагера не се е скапал като я разглобите само я допълнете в камерата от към биметалната пластина. Само в тази камера сипвате маслото със спринцовка не и извън нея защото ако сипете повече масло при сглабянето на двете части на виското ще образувате налягане и ще обърнете семерината на лагера а тогава всичко изтича отзад и отива подяволите задната част на виското. Имайте в предвид че ако въртите старо виско и ви се струва че е стегнато това не е гаранция че е здраво защото когато маслото попадне в лагера (т.е повредена семерина) муфата стяга в лагера а не в съединителя. Ако я напълните и се върти леко също не се притеснявайте защото вие не и осигурявате обороти за да засмуква маслото. Просто ако не ви работи виското допълнете го и изчакайте 1час при изправена муфа да видите дали на изтича отзад, ако задържа слагайте я и карайте и когато спре да си вдига оборотите след време повтаряйте този процес. силиконовото масло може да го намерите в интернет Софи, Овчакупел. Един флакон стига за една муфа, и остава обикловенно събират окол 20 - 30мл. за повече инфо пишете на bobidarrr@abv.bg. Вискозитета на маслото е 10000

  2. #2
    Регистрация
    Apr 2010
    Място
    София, кв."Красно село" иначе родом от с.Киреево
    Публикации
    588
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Виско муфа на перката за охлаждането за фероза

    Здравейте, маслото го има и като резервна част за тойтота, имаше колега го беше дал преди време. Иначе варианта от масло за диферециали за количка, като вискозитет и състав е май същото. Само трябва да се види колко трябва да се сложи като грамаж, според мен при различните модели би трябвало да е различно количеството.

  3. #3
    Регистрация
    Jul 2010
    Място
    София-Лозен
    Публикации
    95
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Виско муфа на перката за охлаждането за фероза

    Здравей колега. Как може да разберем колко масло е нужно на виското?

  4. #4
    Регистрация
    Oct 2009
    Място
    Монтана
    Публикации
    29
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Виско муфа на перката за охлаждането за фероза

    Здравейте, днес отварях моето виско ...долех силиконово масло но около 10 мл... имаше си вътре някакво. Налех при биметалната пластина.Сега като запаля колата вентилаторът завърта доста силно и след 4-5 секунди утихва.Четох някъде ,че трябва да успокои перката след 60-90секунди. Другото е че като загрее пак не се засилва перката!Стрелката подминава полувината на място и перката не се засилва...Като подам газ 10 -20 секунди и температурата спада до средата !!!Утре ще сменя и термостата и капачката. Ако според вас не е от виското ще свалям радиатора !Изглежда читав и лек.Течността вътре е бистра!?Ако може някой да даде съвет! Благодарско!!

  5. #5
    Регистрация
    Oct 2009
    Място
    Монтана
    Публикации
    29
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Виско муфа на перката за охлаждането за фероза

    Здравейте отново. Смених снощи термостата и сега температурата закова малко преди средата на уреда!!! Остава да разбера на виското какво количество масло да налея!

  6. #6
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Дупница
    Публикации
    5,752
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Виско муфа на перката за охлаждането за фероза

    Явно му е малко. На студен двигател трябва да върти поне 30 секунди, докато разнесе маслото.
    Смени и капачката за всеки случай. Не са скъпи.
    Your conscience is all you can take to your grave.

  7. #7
    Регистрация
    Aug 2016
    Публикации
    10
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Виско муфа на перката за охлаждането за фероза

    Цитат Мнение на azalis Преглед на публикациите
    Здравейте отново. Смених снощи термостата и сега температурата закова малко преди средата на уреда!!! Остава да разбера на виското какво количество масло да налея!
    Ето малко инфо: http://visco.tomchevi.com/visco/povedenie

    И аз се интересувам какво количество силиконово масло да сипя във виското.

  8. #8
    Регистрация
    Apr 2006
    Място
    гр.Оряхово
    Публикации
    484
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Виско муфа на перката за охлаждането за фероза

    VENI-VIDI-VICI!

  9. #9
    Регистрация
    Aug 2016
    Публикации
    10
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Виско муфа на перката за охлаждането за фероза

    Да споделя какво направих аз:
    Отворих Виското и източих маслото / 36 часа /
    След като се източи старото масло , с пистолет за топъл въздух на 90 градуса нагрях биметалната пружина да проверя отварят ли се двата отвора във вътрешността за маслото , след като се убедих че работи продължих
    Поръчах си силиконово масло от това - http://www.steldi-air.com/catalog/in...roduct_id=3386
    Сипах от маслото 25 мл. / защото не знаех колко да сложа във Виското /
    Сглобих го и оставих за 24 часа изправено Виското с перката / все едно че е монтирано / за да се стече маслото
    Монтирано на Ферозата , запалих я и стрелката за температура се спря на 1 милиметър преди средата .
    На празен ход , в движение с малка и голяма скорост все е там.
    Това е от мен.

Сходни теми

  1. Виско муфа
    От kanyo във форум OPEL
    Отговори: 23
    Последно мнение: 26-04-14, 22:25
  2. Виско /термо/муфа.ФЕРОЗА
    От sniper elite във форум Общи приказки
    Отговори: 12
    Последно мнение: 16-05-13, 05:30
  3. Отговори: 39
    Последно мнение: 12-05-13, 16:17
  4. Отговори: 59
    Последно мнение: 28-04-11, 16:33
  5. Отговори: 1
    Последно мнение: 20-02-10, 01:54

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •