Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda XR 650 R

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Honda XR 650 R

    Преди месец си купих HONDA XR 650 R 2003г.от американско и скоро трябва да пристигне.Карал ли е някой такова нещо как се държи на пътя абе изобщо ще бера ли ядове с него.Защото в България нямам впечатления да се кара много ама гледам в Щатите доста го уважават.А ето ви едно клипче да видите въпросната машина
    http://video.motorcycle-usa.com/moto..._650-stock.wmv
    MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

  • #2
    Honda Xr 650 R - Нужна информация !

    Някой във форума кара ли такава машина ? И имате ли пряки впечетлвния от машината ? Конкретно се интересувам от модел 2002 Хонда Xr 650 R ?
    Вярно ли е че много трудно се палят и Оказват ли някакви дефекти в последствие

    Интересувам се защото сега ми е изпаднала една такава машина и ми се набива на очи все повече и повече..
    Бих искал всеки който знае нещо за модела да сподели с нас ..
    Благодая предварително

    Поздрави, Георги
    SHUT UP AND RIDE...nobody lives forever!!!

    Коментар


    • #3
      До: Honda Xr 650 R - Нужна информация !

      Ами ако си ок с английския виж тука:

      http://www.mcnews.com.au/testing/hondaxr650test.htm

      http://dirtbike.off-road.com/dirtbik....jsp?id=331194

      аз имах подобен проблем с мотора, който купих (ДРЗ 400), понеже не е много разпространен тука и четох почти всичко от чужди сайтове, но най-интересното беше, че е супер популярен в Германия, но немския ми уви
      Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

      Коментар


      • #4
        До: Honda Xr 650 R - Нужна информация !

        Първоначално публикуван от alterego Преглед на мнение
        Ами ако си ок с английския виж тука:

        http://www.mcnews.com.au/testing/hondaxr650test.htm

        http://dirtbike.off-road.com/dirtbik....jsp?id=331194

        аз имах подобен проблем с мотора, който купих (ДРЗ 400), понеже не е много разпространен тука и четох почти всичко от чужди сайтове, но най-интересното беше, че е супер популярен в Германия, но немския ми уви
        Колега много ти благодаря ...
        Адски много ми помогна...
        SHUT UP AND RIDE...nobody lives forever!!!

        Коментар


        • #5
          До: XR мания - 400/440сс

          Здравейте колеги извинявам се ако не питам в правилната тема, хо не намерих тема за ХР650Р.
          Ппедстои ми развод с една хускварна ТЕ 610 и искам да си взема Хонда хр650р. Ако някой е имал опит с тази машина би ли споделил неините плюсове и минуси, Знам че са доста здрави и тапанаро устойчиви мотори за разлика от хъскито.
          Благодаря ви предварително

          Коментар


          • #6
            До: HONDA XR 650 R

            За този мотор няма кой знае колко инфо из форума.
            Тук-там има откъсечни мнения из други теми.
            Моторът е уникален.
            Наследник на легендарния XR 600, който 2000г го спират от производство.
            През 2001 излиза XR 650R.
            Изцяло нов двигател, рама, окачване и концепция. Вече с течно охлаждане.
            На килограмите на 600сс е, но притежава брутална сила.

            Има един друг XR 650L, който се произвежда още от началото на 90те години, но той няма абсолютно нищо общо с 650R.
            L модификацията е с чист доминаторов двигател качен на рама и окачване от XR 600. По-тежък и тромав от XR 600 и по-лек от Доминатор.

            XR 650R продължава и затвърждава успехите на предшественика си XR 600.
            Също толкова надежден и също толкова добър на трасето.
            Това е мотоциклет тип рали. Става и за леки пътеки, но до там.
            За много тежко и екстремно ендуро не е подходящ поради килограмите си.

            Всичко зависи човек за какво иска да го използва.
            Ако не те влече якия екстрийм, джандема в гората и големи скоци по мотокрос трасета, този мотор е идеален за всичко останало.
            Също трябва да се има предвид от тези които искат да се сдобият с такава машина, че е страшно мощен и въобще не е за начинаещи люде!

            Тука има колеги, които притежават този мотор и съм сигурен, че има какво да споделят.

            Коментар


            • #7
              До: Honda XR 650 R

              Имах удоволствието да карам този модел 3 сезона.
              Според мен това е МОТОРА....,ще се съглася с Жоро(ХР 600),че не става за тежки екстрийми и простотии,поради килограмите си,но за много опитни ендуристи,мисля,че дори кг му не са проблем.
              Слабите места на мотора са:
              1.карбуратора-няма ускорителна помпа и дори при смяна на жигльорите(с по-голями) в ниските обороти,при рязко подаване на газ има едно неприятно "замисляне"."Болестта" се лекува с тунингов карбуратор от "Еделброк"(www.edelbrock.com).

              2.Тъй като задната част от рамката(subframe) е изработен от много лек алуминий(целта явно е постигане на ниски кг.)при екстремни натоварвания се "къса",ама това само съм го чел по форумите,нали разбирате,че аз такъв тест не съм правил.....

              3.Задна гума,каквато и да е повече от 3-3,500 км пробег не се задържа....

              За други проблеми(сериозни) не съм чел,а и не съм имал.Само в допълнение ще кажа,че двама австралийци със същите мотори направиха самостоятелен преход през Азия и Африка,без ескортиращ автомобил и за 68,000 км не са имали никакъв проблем,освен,че в Африка по неволя са сменяли маслото с отработено от трактор и е пушел малко повече.

              Карайте си уникалните мотори(ХР650Р),колеги и не ги продавайте(като мен...още ми капе кръв от сърцето),защото те ще ви надживеят(ако ги гледате добре-сиреч редовно обслужване),а такова нещо скоро няма да можете да си купите,защото ги спряха от производство.

              Да видим какво ще е новото творение?!

              Поздрави,
              търся си подписа....

              Коментар


              • #8
                До: Honda XR 650 R

                Здравейте,
                От доста време се каня да пиша за въпросната машина,но с тая работа(писна ми от нея),не остава никакво време за удоволствие и за хубаво или за лошо някакъв вирус ме тръшна,но поне имам време за мен си.Та като се има предвид ,че тази тема я подхванах преди да ми пристигне мотоциклета,нормално за тогава беше да питам за подробности относно нея.Но наистина този мотоциклет не е толкова разпространен при нас(за съжаление) и наистина няма кой знае колко инфо за него.След две години прекарани със XR650R,смятам,че ще мога да дам доста полезна информация за него.И аз като всеки Българин се чудех колко съм се прекарал с покупката на този мотоциклет а пък и като няма някой "прекарал" се преди теб да имаш база за сравнение почва да те чеше темето.Почвам с появяването на мотора на бял свят,през 1997г.(поне така съм чел) в Хонда започват разработката на нов тип мотоциклет,на който целта му е да замени не само досегашния рали мотор XR600R а и най-вече двутактовия CR500,на който мястото му не е толкова на мотокрос пистата,колкото на рали състезанията и най-вече Baja 1000.Приликата на XR650R със XR600R е може би повече в името отколкото в рама,двигател,мощност и поведение на пътя,ако обаче ги сравним с CR500,ще забележим доста прилики.Първо-мощност: и двата мотоциклета са почти с идентични показатели,разликата е е в кубатурата и в концепцията на двигателите(единия четиритактов,другия двутктов),но като тегло на двигателите и мощност от тях са почти едно към едно.Като обобщение може да се каже,че е смесица от двата мотоциклета,като е взето най-доброто от двата,т.е. издръжливостта на XR600R и мощността на CR500.XR650R се слави с най-лекия 650 кубуков двигател.Като мощност извлечена от двигателя,доколкото знам има три стойности в зависимост от пазара за който е произведен.С най-малко мощност XR650R се произвежда за САЩ Калифорния,32 к.с.,защото както е известно там са едни от най строгите еко изисквания,и еконормите се покриват за сметка на ограничаване на двигателя.Ограничаването на мотоциклета общо взето се премахва лесно,има пет места където са поставени рестриктори.Първо:отвора на кутията за въздъшния филтър е стеснен на 2/3,премахва се много лесно,само се маха един гумен фланец.Второ:карбуратора е с по-малки жигльори и игла,тук вече ще трябва или да и купите нови или както аз направих нов карбуратор,но за това малко по-късно.Трето:фланеца между карбуратора и цилиндровата глава е стеснен на 1/2 от нормалния диаметър,сменя се с нов.Четвърто:изпускателната система също е затапена,последния заглушител се реже,но освен това тръбите които излизат веднага от цил.глава също са стеснени и тук моето решение бе нова генерация.
                Пето:така наречената система са намаляване на вредните емисии,звучи сложно но само се затапва един отвор,през който част от изгорелите газове влизат повторно в цилиндъра за доизгаряне.Ето и един линк на тази процедура ако на някой не му е много ясно какво трябва да се направи,има и снимков материал та е доста лено за разбиране. http://www.qsl.net/n5nj/pig/uncorking%20the%20brp.htm
                Ако приемем,че сме направили гореописаното вече трябва да разполагаме с 61.8 к.с.,които са стандартни за XR650R.Както писах има три стойности замощността за този мотоциклет,за първите две понаписах,остава само да обясня за така наречения HRC kit,който се монтира в двигателя и се използва само за състезания,от Хонда казват,че с този кит мощността става около 75к.с..Този кит съдържа:бутало със степен на сгъстяване 11.5/1,(оригиналното е 10.0/1),рапределителен вал с по-високи гърбици за повече обороти и повече мощност във високите обороти,нови усилени пружини за съединителя,други игла и жигльори,усилени обтегач,плъзгачи и ангренажна верига,в ръководството за иснталиране на този кит има таблица с изисквания за испускателната система катко и чертеж за модифициране на капака на въздушния филтър.Ето линк как изглежда този кит. http://images.google.bg/imgres?imgur...a%3DN%26um%3D1
                До тук с мощността,както обещах ще дам и малко инфо за карбуратора.Оригиналния е добър но само ако се ползва за возене,ако се опиташ да го подкараш малко по хард,веднага липсата на ускорителна си казва думата.Има три варианта на избор на карбуратор.ЕDELBROCK-струва около $360,но не го препоръчвам,защото имах такъв и когато го получих и отворих кутията изобщо не го монтирах,изработката беше все едно е правен за някой ЗиЛ,много го хвалят но за мен не става,Mikuni TM 40 е другият модел карбуратор който може да се монтира,струва около $450 и е по-добър от EDELBROCK и от оригиналния,този който аз избрах да монтирам е Keihin FCR 41,струва около $650,но си заработва всеки долар,просто уникален карбуратор.
                Сега малко и за окачването.По-принцип общото мнението за окачването на мотоциклета е доста добро,лично аз ще кажа,че за да се постигне наистина добър резултат трябва много тояно да се подберат правилните пружини,защото стандартно окачването е нагласено за човек с тегло около 85кг,и както в моя случай си по-тежък,просто трябва да се сложат по твърди пружини и всичко е ок.Доколкото съм запознат предното окачване е прототипна разработка на Kayaba от 1991г. правена за прототип на SUZUKI,но за разлика от SUZUKI,предницата от Kayaba все пак вижда бял свят.Спирачките няма да ги коментирам,защото те просто си работят без проблем.И аз като колегата съм чел по форуми в САЩ,че рамата(subframe)се къса,но и аз като него само съм чел,въпреки,че наистина ми се вижда малко кекава в мястото за захващане към основната рама и в мястото над амортисьора,но ще се доверя нa инженерите от Хонда(все пак в Япония инженерите си взимат изпитите със знания а не с руршвети).Щах да забравя-ТЕГЛОТО-една толкова спорна тема за този мотор,ще кажа,че съм теглил мотоциклета си на везна и теглото му с 3.5л.бензин е 124,8кг,ако го сравня с CRF450X 122,1кг. с пълен резервоар,като сметнем разликата с еднакво количество гориво е не повече от 8кг.,които за мен са нищо,е да ако се наложи да буташ някъде около половин час,се усеща,но съм готов да споря със всеки относно проходимоста на XR650R и CRF450,CRF450X,YZ450,WR450F,.Стига съм го хвалил,малко и да го порицаем-няма стартер-това за мен е най-големия недостатък за офроуд машина,липсата му се усеща едва когато го изгасиш на някой баир и едвам се закрепиш да не паднеш,а в същото време трябва и да ритнеш да го запалиш.Ама какво да се прави не всичко на тази земя е перфектно,ако искаш може да си монтираш стартер допълнително,две фирми предлагат стартери за модела,но на мен и двете не ми харесват,а пък и при цена от близо $800,мисля,че ще преживея някак си някое и друго закъсване на баирче.Друг проблем,който се прояви е че след като малко го накичих с простотийки(елетроника,бобина,карбуратор,генерация)започнах на всяко трето излизане да притягам спици.Излекувах се с нов сет капли,RAD HUBS,EXCEL RIMS,RAD SPOKES,може да са малко скъпички,но пък са страшно здрави.Това е от мен ето и малко снимки на мотоциклета ми,ако някой има зор нека пише,мисля имам с какво да помогна.
                Прикачени файлове
                Последно редактирано от tchoumpov; 04-11-09, 08:37.
                MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

                Коментар


                • #9
                  От: Honda XR 650 R

                  Колега ;tchompov;,би ли ми дал някакъв gsm тъи като имам прекалено мнооого въпроси към теб эада продължавам да пиша във форума

                  Коментар


                  • #10
                    От: Honda XR 650 R

                    Първоначално публикуван от Sa6o Dakara Преглед на мнение
                    Колега ;tchompov;,би ли ми дал някакъв gsm тъи като имам прекалено мнооого въпроси към теб эада продължавам да пиша във форума
                    Ето, заповядай 0897 223 660
                    MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

                    Коментар


                    • #11
                      От: Honda XR 650 R

                      за ТРИ години само МАСЛО и ГУМИ сменям,обиколих БЪЛГАРИЯ по горите ...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Honda XR 650 R

                        ееех носталгия...
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC274784.JPG
Прегледи:1
Размер:474.4 КБ
ID:5698284


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC274785.JPG
Прегледи:1
Размер:495.0 КБ
ID:5698285


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC274786.JPG
Прегледи:1
Размер:486.2 КБ
ID:5698287


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC274787.JPG
Прегледи:1
Размер:423.1 КБ
ID:5698288


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC274788.JPG
Прегледи:1
Размер:431.0 КБ
ID:5698290


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC274789.JPG
Прегледи:1
Размер:489.9 КБ
ID:5698292


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC274791.JPG
Прегледи:1
Размер:420.7 КБ
ID:5698295


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC274792.JPG
Прегледи:1
Размер:481.3 КБ
ID:5698296


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC274793.JPG
Прегледи:1
Размер:424.4 КБ
ID:5698297


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC274794.JPG
Прегледи:1
Размер:418.8 КБ
ID:5698299


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC274795.JPG
Прегледи:1
Размер:484.5 КБ
ID:5698300


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC274796.JPG
Прегледи:1
Размер:454.7 КБ
ID:5698301
                        Прикачени файлове
                        MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

                        Коментар


                        • #13
                          От: Honda XR 650 R

                          Б@х мама му , уникален мотор толкова запазен и натокан не съм виждал в БГ. Не знам как ти е дало сърце да се разделиш с него

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X