Както личи от заглавието наумил съм си от комбито да направя камионче
Целта е да се увеличи значително товарния обем, като същевременно с това се отдели купето от товарния отсек, с цел по-голям комфорт (когато багажа често е тон цимент или кубик и половина дърва за огрев, това се оказва доста важно)
Идеята е рамата да се удължи с 45-50 см, купето да се затвори зад задните седалки, а зад него да се обособи бордови товарен отсек с размери прибл. 180-190 см.
Повечето конкуренти (defender130, land cruiser 79 double cab, mercedes G double cab) на пазара предлагат такива варианти с удължена рама и близки до търсените параметри. Повечето от тях обаче отстъпват по едно или друго на 60-тката, дa не говорим, че си го харесвам, да не говорим, че и си +го имам... Затова искам да разтегля малко патрула и да го докарам до търсената функционалност.
Какви сериозни препятствия може да има по този път?
Ще понесе ли кардана такова удължаване без висящ лягер?
Какво специфично има в удължаването на рамата - рязане на трапец, а не на прав ъгъл, подсилване и т.н. Шасито ан патрула има доста голяма артикулация, която трябва да се запази, като в същото време сглобката трябва да е достатъчно яка.
Освен да се удължат гредите пред задния мост, трябва ли да се правят някакви напречни укрепвания? Австралийците не правят такива, доколкото съм виждал.
Патрула е с 4" окачване, което би трябвало да компенсира загубата на геометрична проходимост, т.е. това не ме притеснява много.
Целта е да се увеличи значително товарния обем, като същевременно с това се отдели купето от товарния отсек, с цел по-голям комфорт (когато багажа често е тон цимент или кубик и половина дърва за огрев, това се оказва доста важно)
Идеята е рамата да се удължи с 45-50 см, купето да се затвори зад задните седалки, а зад него да се обособи бордови товарен отсек с размери прибл. 180-190 см.
Повечето конкуренти (defender130, land cruiser 79 double cab, mercedes G double cab) на пазара предлагат такива варианти с удължена рама и близки до търсените параметри. Повечето от тях обаче отстъпват по едно или друго на 60-тката, дa не говорим, че си го харесвам, да не говорим, че и си +го имам... Затова искам да разтегля малко патрула и да го докарам до търсената функционалност.
Какви сериозни препятствия може да има по този път?
Ще понесе ли кардана такова удължаване без висящ лягер?
Какво специфично има в удължаването на рамата - рязане на трапец, а не на прав ъгъл, подсилване и т.н. Шасито ан патрула има доста голяма артикулация, която трябва да се запази, като в същото време сглобката трябва да е достатъчно яка.
Освен да се удължат гредите пред задния мост, трябва ли да се правят някакви напречни укрепвания? Австралийците не правят такива, доколкото съм виждал.
Патрула е с 4" окачване, което би трябвало да компенсира загубата на геометрична проходимост, т.е. това не ме притеснява много.
Коментар