Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

    Както личи от заглавието наумил съм си от комбито да направя камионче

    Целта е да се увеличи значително товарния обем, като същевременно с това се отдели купето от товарния отсек, с цел по-голям комфорт (когато багажа често е тон цимент или кубик и половина дърва за огрев, това се оказва доста важно)

    Идеята е рамата да се удължи с 45-50 см, купето да се затвори зад задните седалки, а зад него да се обособи бордови товарен отсек с размери прибл. 180-190 см.

    Повечето конкуренти (defender130, land cruiser 79 double cab, mercedes G double cab) на пазара предлагат такива варианти с удължена рама и близки до търсените параметри. Повечето от тях обаче отстъпват по едно или друго на 60-тката, дa не говорим, че си го харесвам, да не говорим, че и си +го имам... Затова искам да разтегля малко патрула и да го докарам до търсената функционалност.

    Какви сериозни препятствия може да има по този път?

    Ще понесе ли кардана такова удължаване без висящ лягер?

    Какво специфично има в удължаването на рамата - рязане на трапец, а не на прав ъгъл, подсилване и т.н. Шасито ан патрула има доста голяма артикулация, която трябва да се запази, като в същото време сглобката трябва да е достатъчно яка.
    Освен да се удължат гредите пред задния мост, трябва ли да се правят някакви напречни укрепвания? Австралийците не правят такива, доколкото съм виждал.
    Патрула е с 4" окачване, което би трябвало да компенсира загубата на геометрична проходимост, т.е. това не ме притеснява много.








    Последно редактирано от icerunner; 06-07-15, 22:47.
    Technical Rescue Direct - life lies in courage
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

  • #2
    От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

    Отзад ресори или пружини?
    Ако ти правиш в бл 16 в Хиподрума може да пием кафе и да ти кажа какво сме правили подобно.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #3
      От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

      Аз си мисля, че най-сериозните затруднения, които ще имаш в реализацията на такъв проект в нашата родна реалност няма да са технически, а документални... та провери първо дали няма така да превърнеш Патрола в музеен експонат. Иначе съм виждал, най-вече из разни австралийски форуми, това упражнение реализирано както на база Патрол, така и на база 80-ка. Ма сигурно и ти си гледал там.
      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

      Коментар


      • #4
        От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

        Това ли имаш предвид http://www.creativeconversions.com.au/photos/9
        Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
        New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

        Коментар


        • #5
          От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

          Да си призная и на мен скоро ми идва такава идея. Само, че аз съм на вълна кемпер. Та викам си: - що не си купя един патрул, да го попреправя малко и да му кача едно къще отгоре. След много кратко време обаче, гениално си спомних, че за тая работа има пикапи, има и готови къщета да ги метнеш отгоре ...
          И бързо ми мина мерака да режа, заварявам и др. подобни.
          Последно редактирано от Аndro 160; 06-07-15, 23:13.

          Коментар


          • #6
            От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

            Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
            Това ли имаш предвид http://www.creativeconversions.com.au/photos/9
            Да, това са пичовете, които правят това в австралия. Само не гледай техния ценораспис моля
            Не съм пуснал техни снимки, защото са едни стокови патрули с 31" аспиринчета и изглеждат като дакели - с 4" и 33-35 " става доста прилично и съразмерно. Иначе за работата на тези съм чел само хубаво - от къстъмърите няма никакви оплаквания от здравината и поведението на колите след интервенцията. Режат и заваряват гредите под ъгъл и т.н.

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Отзад ресори или пружини?
            60 тката е с ресори само ако е заводски пикап, аз съм с прогресивни пружини 4"


            Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
            Аз си мисля, че най-сериозните затруднения, които ще имаш в реализацията на такъв проект в нашата родна реалност няма да са технически, а документални... та провери първо дали няма така да превърнеш Патрола в музеен експонат. .....
            Този въпрос е сериозен и би било полезно компетентно мнение по въпроса. Фактически при мен нещата изглеждата така - номера на рамата е един къс, който не излиза нито в каталозите за части нито при катаджиите - от него се разбира само, че е патрол 4.2... т.е. остава само големия талон в който пише колесната база - това освен при ГТП кой ще го гледа? А ГТП в родната ни действителност все ще мина следващите 10-15 години...

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Да си призная и на мен скоро ми идва такава идея. Само, че аз съм на вълна кемпер. Та викам си: - що не си купя един патрул, да го попреправя малко и да му кача едно къще отгоре. След много кратко време обаче, гениално си спомних, че за тая работа има пикапи, има и готови къщета да ги метнеш отгоре ...
            И бързо ми мина мерака да режа, заварявам и др. подобни.
            Ми аз това го мисля много - а кажи ми кой е този пикап който има двигателя, окачването и трансмисията на патрул 4.2, двойна кабина и бордова платформа над 3м2...? Има варианти и аз ги изброих по-горе. При все, че всеки от тях отстъпва по едно или друго на патрула, то такова нещо струва една торба пари (от порядъка на нов автомобил висок клас) и отделно е магия да ги намериш. Ако ще си говорим за форд рейнджър - става малко скучно да продължаваме...
            Остава варианта да си купя унимог, но пък и това си е специализирана машина, не точно като за морето и пак струва едни пари.
            Не на последно място аз не искам да се разделям с патрула - той е много добър екземпляр, намерих го на 155 000 км след 5 години търсене, струваше едни пари и не е "пазарен автомобил" защото е с десен волан (нищо, че предния собственик е швейцарец и колата не е английска, но това е друга тема)

            Та така - най-честата реакция на хора чието мнение много уважавам е "не съсипвай хубавия Патрул", аз обаче не искам да се отказвам, освен ако действително не се окаже че има непреодолими трудности.
            Последно редактирано от icerunner; 07-07-15, 21:58.
            Technical Rescue Direct - life lies in courage
            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

            Коментар


            • #7
              От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

              Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
              60 тката е с ресори само ако е заводски пикап, аз съм с прогресивни пружини 4"
              Не ме разбра - питам дали искаш твоето да е на пружини или ресори

              Иначе стига да си готов финансово, проектът технически не е сложен.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #8
                От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

                А не можеш ли да минеш на варианта без удължаване на междуосието? Един компромис с легена ще намали разходите по преправянето в пъти и си решеваш проблема с документите.
                Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                Drag Grand Canyon Daily
                Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                LZ1JYM

                Коментар


                • #9
                  От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

                  Заформя се интересна тема, която ще следя с огромен интерес...особено ако от дискусиите се премине и към осъществяване на проекта!
                  Поздрави и успех от мен в начинанието!
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

                    Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                    ....
                    аз обаче не искам да се отказвам, освен ако действително не се окаже че има непреодолими трудности.
                    И аз мисля, че няма непреодолими трудности от към техническо естество.
                    Удължаването на рамата не е проблем. Даже се сещам, че тук във форума има и заварчици, и технолози, които не вярвам да откажат съдействие.
                    Удължаване на тръбички, кабели и т.н. , също са подробности.
                    Кардана вероятно ще бъде по добре да се раздели на две части, което също не е проблем.
                    Вероятно отзад ще трябва да се мине на ресьори, което също не е проблем.
                    Остава някой да го изработи качаествено, което е най важно, защото в противен случай наистина ще се съсипе хубавата машина.
                    Ако не можеш да се справиш с тоя въпрос, мога да те насоча към човек, който общо взето се занимава с подобни работи.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

                      Още снощи ме заплашиха 3 броя досадници (извинявам се "приятели") че неотложни задачи ги карали да ме събудят и дойдат на гости преди 11.00ч. така че сега съм буден, кисел, сънен и не съм си изпил кафето, но най-бюджетно ми се струва удължаване с втори пасивен мост зад задния (тип камионско "буге"), ела на по кафе да го мислим.........
                      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                      Коментар


                      • #12
                        От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

                        Рамата се реже не на трапец, а на зиг-заг. Поне на 20 см. в дължина. Отгоре и отдолу също ще трябва да се дублира с шина. В момента скъсявам една рама, а и преди съм го играл. За легена гледай да намериш нещо готово. Най малко за да изглежда заводски.
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

                          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                          Рамата се реже не на трапец, а на зиг-заг. Поне на 20 см. в дължина. Отгоре и отдолу също ще трябва да се дублира с шина. В момента скъсявам една рама, а и преди съм го играл. За легена гледай да намериш нещо готово. Най малко за да изглежда заводски.
                          Ние слагаме кутия от два П профила върху Z-то
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #14
                            От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

                            Прекалено яко и там спира да диша. Има риск да се скъса до последната заварка.
                            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Nissan Patrol 4.2 Y60 LWB - double cab проект

                              Може. Ма Ст 3 си е говнолин За ся проблем йок. А и то зависи от колата де - на Г си отварял рама предполагам
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X